Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 458
ХуЛитери: 3
Всичко: 461

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕдна ловна история
раздел: Хумор и сатира
автор: Rumir

- Ооооо..., Батка!
- Къде се губиш бе, майна?
- Маам гащи по широкия свят. Паднах вече на 25.
- ??????
- Възрастовата граница. На гаджетата...
- Агнешко ти се прищяло, а? Брей да ти се не види. Нема ли да ти приседне...
- Сърнешко бе. Ще ми приседне друг път. Знаеш ли колко е крехко? Особено като му сложа от моите си изпитани с годините подправки и мерудийки. Ти от кога не си опитвал?
- Не е за приказка. И как ги праиш тия работи?
- Да те светнем. Изкарваш курсове за авджия. Най-добре е при някой Гларус, с дългогодишен опит по морето. Направо са академици в областта. Купуваш си ловно снаряжение и подходящи маскировъчни дрехи. След това почваш да практикуваш. В седмицата поне веднъж. Само избираш подходящото място за ловен излет. Я некое готино кръчме, я пиано бар. Ловуваш вечер, или късно вечер, по тъмницата. Когато потайните горски животинки излизат на водопой. Единственото условие е да имаш не повече от петарка в джоба. Бира за тебе и голяма водка с кола за сърничката. Те жадни милите. Не се чака много на пусия. До десетина минути. Пушката винаги трябва да ти е в готовност. Идва дивеча, гърмиш един път само, после го меташ на рамо и бърже се спасяваш у бърлогата. По некога се налага да се спасяваш само бърже и директно у бърлогата обаче, без млада кошута.
- Е що па бърже и директно?
- Щото стават и сакатлъци. Сърните майки и те жадни бе. И сърните лели. Ми и сърните баби. За такива случаи винаги си нося в джоба два три бронебойни патрона. Безотказни са. Целиш в десетката и на място. Месо за цяла зима имаш. Че и на приятели мое да дадеш некоя мръвка като ти писне. Аз, Батка нали отдавна съм се запасил, само ги отстрелвам. Оставям хиените да пируват, аз се изтеглям на прибежки. И това не е всичко. Нося си и по две три гранати за всеки случай. Навъдили са се едни шарении, ни го знаеш големо ли е, малко ли е, мъжко ли е или женско. На птицечовки и торбести ми мязат. Метам лимонката и сменявам веднага ловния район.
- Довечера къде си?
- Аааааа, Батка, два три месеца не мърдам никъде. Ша си кютам дома.
- Що така бе?
- Ближа рани. Целия съм гипсиран и бинтосан. Три седмици как вече не съм ял като хората. Докторите са ми оставили само една мижава дупка на устата да мога да пия попара със сламка. И малкия пръст на лявата ръка, ей тука така да мога да щрапам по компа и да ти разправям. На последния лов претърпях трудова злополука - нали се сметам за професионалист па и аз. Прицелих се в едно такова младо и красиво животинче с влажен поглед. Сам саминко си седи на отсрещната маса. Викам си, сега ще дойде на извора, прежадняло ми се вижда някак така. И почвам да си представям крехкото печено. Да, ама то не ще да идва и това си е. Издал съм си засадата, видяло ме е, уплашило се е сигурно. Ма то като се е уплашило, си спомням от курсовете по ловджийство, да взема аз да отида при него, щото сърчицето му трепери от страх и съвсем не мисли да бяга. Отивам и сядам при него. То верно не бяга. Гледа ме, усмихва ми се, обаче си трайка - не обелва и думичка. Е, много се е уплашило , ще трябва да го успокоявам. Тъкмо протягам ръка да го погаля по бузката, изневиделица се появи един сръндак. Ама сръндак ти казвам - с ей такъв врат. Рогите и копитата му от 24 каратово злато. Очите му святкат, от ноздрите му пламък и дим излиза. Веднага го оценявам - мое да стане ловен трофей за първа награда по световните изложения. За отстрелване е, хич не е за изпускане. Как па до сега още не са му видели сметката. Да се върна ли за пушката, щот се улисах и си я забравих... Освен това нещо като в любовен период ми се вижда. Май да пази некоя живинка от такива баш авджии, като мене. Де ли ще му е самката - неволно поглеждам към кошутката и истинктивно си прибирам ръката........
Усетих само удара с глава и първия къч на сръндака. После видях безброй звезди и .......тъмнина. Свестих се чак у хирургията. Те добре ме закърпили ората.
- Сега как си, какво ще правиш?
- Зарезвам занаята, Батка. Не е за мене. Оръжие, боеприпаси, па и лични предпазни средства. Едно лично предпазно средство кинтара стана бе. Ей на, виждаш - и доктори, гипс, бинтове, специализирани диети. Скъпо ми излиза. Децата ми кой ще ги рани? Бърлогата ми и тя, като Петте кьошета станала. Много входове, много изходи. Непрекъснато некоя животинка влиза или излиза. Голямо течение става. Се настинал си ходя. Писна ми. Ша ритам вратниците да я затварам вече. Квото се случи вътре в капана - това ще да е.


Публикувано от BlackCat на 21.11.2005 @ 07:51:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Rumir

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 18:58:10 часа

добави твой текст
"Една ловна история" | Вход | 5 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Една ловна история
от margi на 21.11.2005 @ 08:43:40
(Профил | Изпрати бележка)
хе хе , ама каква задявка си сложил в капана, да не попадне нещо не по мерак и мярка, не може така "Квото се случи вътре в капана – това ще да е."!?!

На слука*


Re: Една ловна история
от Rumir на 21.11.2005 @ 08:47:43
(Профил | Изпрати бележка)
Ми така де.
Щото от много избиране вижкаш ли до къде съм го докарал.

]


Re: Една ловна история
от sradev (sradev@о2.pl) на 21.11.2005 @ 08:52:47
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
хареса ми формата на "Ловеца сам влиза в капана си"


Re: Една ловна история
от pisana на 21.11.2005 @ 12:05:09
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))


Re: Една ловна история
от ninamsikva на 21.11.2005 @ 13:04:33
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))
стават и такива работи:))
дето се вика - всеки си намира майстора:))


Re: Една ловна история
от blueeye на 02.12.2005 @ 13:14:14
(Профил | Изпрати бележка) http://simplyblue.wordpress.com/
развесели ме :)))))))))


@}-'-,--