Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 880
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 882

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàWho's the better killer
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Apokalipsis

Ñëåä ïîðåäíèÿò ÷àñ â çàäèìåíîòî êàôåíå, èëè ïðåä ñòóäåíàòà ôàñàäà íà ñúùàòà ñòàðà ñãðàäà, èëè ïî íåïðèâåòëèâèòå óëèöè, èëè âúîáùå â íå÷èå ÷óæäî ïðîñòðàíñòâî. Ñëåä îùå åäèí òàêúâ ÷àñ èíñòèíêòèòå, êîèòî òè äîáðå ñå ïîãðèæè äà îáèãðàåø, ìè ïîäñêàçâàò. . .
Ìúë÷àíèåòî òè áàâíî è ìåòîäè÷íî òàêòóâà ñ êðàõ âúðõó òúïàí÷åòàòà ìè, îòáðîÿâàéêè êîëêî îùå óäàðà ìîãà äà ïîíåñà. Ïîãëåäúò òè äåðå î÷èòå ìè, à êúðâàâè ñúëçè äúëáàÿò ìðàìîðà íà ñêóëèòå ìè, îñòàâÿéêè ïàðåùè áåëåçè. Õàðåñâà òè, íàëè? Çíàÿ, çàòîâà òè ïîçâîëÿâàì äà ãî ïðàâèø. Ìèñëèòå ìè ñå áëúñêàò â ñòåíèòå íà ìàëêîòî äóøåâíî ïðîñòðàíñòâî, êîåòî ìè îñòàâè, à òâîèòå ñå âðÿçâàò â ñúçíàíèåòî ìè.  õàîñà íà ïðåäèçâåñòåíàòà ñìúðò âèæäàì òèõîòî òè çàäîâîëñòâî, ïðåä÷óâñòâàì åóôîðèÿòà òè îò áëèçêèÿ òðèóìô. Èçêóñíîòî òè ìàéñòîðñòâî äà îïóñòîøàâàø åìîöèèòå, êîèòî ñàì ñúçäàâàø ó æåðòâèòå òè ñå ÷åòå â ñâèðåïèÿ ïîãëåä íà ïî÷òè ôîñôîðèöèðàùèòå òè èðèñè. Àêî ìîæåøå äà ñå äîáëèæèø äîñòàòú÷íî, ùåøå äà ïîäëàãàø ëèöå ïðåä ìîåòî çà äà ÷óâñòâàø íàñå÷åíîòî ìè äèøàíå. Èñêà òè ñå äà ïîãëúùàø è ïîñëåäíèòå òàëàçè åíåðãèÿ, êîÿòî èçöåæäàø îò ìåí. Ìîæå áè òè ñå èñêà äà ìå ïðåãúðíåø çà äà óñåòèø êàê òðåïåðè òÿëîòî ìè. ×óâñòâàø ñå âåëèê, êîãàòî ãëåäàø êàê âúðõîâåòå íà ïðúñòèòå ìè ïîñèíÿâàò, à ñòóäúò ñå âðàñòâà âñå ïî-íåäåëèìî â ïëúòòà ìè. Èñêà òè ñå äà öåëóíåø áåëåçèòå ìè, çà äà ñå íàñëàäèø íà òâîð÷åñòâîòî ñè. Èñêà òè ñå êðúâòà îò ïîðåäíàòà ðàíà äà ñå ðàçëåå â ïîðèòå íà åçèêà òè çà äà óñåòèø âêóñà íà âöåïåíåíèåòî ìè. Õàðåñâà òè äà ìå îáèêàëÿø êàòî ãëàäåí âúëê, äà âäèøâàø òðàï÷èâàòà ìèðèçìà íà ïîòòà ìè - âúçáóæäà àïåòèòà òè íà õèùíèê, íàëè. Äîñòàâÿ òè óäîâîëñòâèå äà ñå çàáàâëÿâàø òàêà. Òî÷íî êàòî êîòàðàê óëîâèë âðàá÷å è ñ èíòåðåñ ïîäìÿòà ïòè÷åòî ìåæäó ëàïèòå ñè, äîêàòî íå ñå óâåðè, ÷å å ìúðòâî. Õàðåäâà òè, åñòåñòâåíî! - íèìà çà ïúðâè ïúò òè ïîçâîëÿâàì äà âïèâàø íîêòè â êðèëàòà ìè äîêàòî êðúâ íå îáàãðè ïåðàòà ìè. Çà ïîðåäåí ïúò òè ïîçâîëÿâàì äà óñúâúðøåíñòâàø óìåíèåòî ñè äà óáèâàø. Ñ âñåêè ñëåäâàù îïèò ïðè÷èíÿâàø âñå ïîâå÷å áîëêà, âñå ïîâå÷å íàðàíÿâàø âå÷å èçòåðçàíè äóøè, âñå ïî-òðàéíî ñå âãðàæäà óæàñúò â î÷èòå íà æåðòâèòå òè.
Óñåùàø êàê ãîðäîñòòà îò äîáðå ñâúðøåíàòà ðàáîòà è óäîâîëñòâèåòî îò îìðàçàòà, êîÿòî ïðåäèçâèêâàø êúì ñåáå ñè ñå ðàçëèâàò âúâ âåíèòå òè. Êîëêî ñè ãîðä, êîëêî ñè ñàìîäîâîëåí! Íå òè ëè ñå ñòðóâà, ÷å çàáðàâÿø ñúùåñòâåíîòî. . . Òîëêîâà ñè çàõëàñíàò â ìîìåíòíîòî ñè âåëè÷èå, ÷å ïàìåòòà òè ñå ïðåâðúùà â áÿëî ïåòíî. Çàáðàâÿø ìîìåíòèòå, êîãàòî ñòåíèòå ñå ïðåâðúùàõà â òâîé ãðúá, äèøàíåòî òè ñå øìóãâàøå ñ ïàäàíåòî íà äúæäîâíèòå êàïêè, à ñúðöåòî òè áèåøå â òàêò ñ ìîèòå ñòúïêè. Çàáðàâÿø êàê ñòèñêàøå êëåïà÷è, çà äà íå òå èçäàäå êîòåøêèÿò òè ïîãëåä â òúìíîòî. Íèìà çàáðàâè êàê áÿãàøå ñ âñè÷êè ñèëè, çà äà çàñòèíåø íà ìÿñòî, êîãàòî ñå ñâðåø çàä úãúëà, à àç ñúì òàì. Çàáðàâÿø êàê ñå èçïúâàõà äî ñêúñâàíå æèëèòå íà òÿëîòî òè ïðè äâèæåíèåòî íà îñòðèåòî ìè. Çàáðàâÿø êàê ïîò, êðúâ è óæàñ ñå ñúñèðâàõà â áðú÷êèòå ïî èçìú÷åíîòî òè ëèöå . . .
Ñåãà êðúâòà ìè ìîæå äà óêðîòè ñâèðåïèÿ òè íðàâ, ñòóäúò, ïðîçèðàù ïîä èçðàíåíàòà ìè è ëåïêàâà êîæà ìîæå äà ïîãúäåëè÷êà õèùíè÷åñêèÿ òè àïåòèò. Ñåãà ìîæå áè, äî ñëåäâàùèÿò ïúò, êîãàòî. . . Íå çàáðàâÿé êîé òå íàó÷è íà ëþáèìàòà íè èãðà - " Êîé å ïî-äîáðèÿò óáèåö?"


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 07.11.2005 @ 12:48:29 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Apokalipsis

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 22:09:13 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Who's the better killer" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Who's the better killer
îò Obgru6tane íà 25.11.2005 @ 18:35:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òåêñòúò å ìíîãî ñèëåí! Èçðàçÿâàø ñå àäñêè âúçäåéñòâàùî è îòíîâî çàãëàâèåòî å îòëè÷íî, à âñè÷êè çíàåì, ÷å ïîíÿêîãà òî å íàé-òðóäíàòà ÷àñò. Åäíî íå ðàçáèðàì... Çàùî ÏÎ ÄßÂÎËÈÒÅ ñúì ïúðâàòà, êîÿòî òè ãî êàçâà?!? Êàêâî íàèñòèíà ñå ñìÿòà çà ñòîéíîñòíî è îòêîãà áîãàòñòâîòî îò èçðàçíè ñðåäñòâà å òîëêîâà ñåðèîçíà ïðå÷êà îò õðàíîñìèëàòåëíî åñòåñòâî, ÷å äà ñå îòêàæåø äà ïðî÷åòåø íåùî òàêà êðàñèâî??? Íÿìà äà ñå èçâèíÿâàì çà èìïóëñèâíîñòòà ñè!


Re: Who's the better killer
îò Apokalipsis íà 01.12.2005 @ 13:24:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çíàåõ, ÷å ñè öàïíàòà ïðåç óñòàòà, ñàìî íå ðàçáðàõ îáùîòî ñ õðàíîñìèëàòåëíàòà ñèñòåìà;)))
Áëàãîäàðÿ çà õóáàâèòå äóìè!

]


Re: Who's the better killer
îò Obgru6tane íà 02.12.2005 @ 19:25:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàùîòî ñòèëúò òè ïîíÿêîãà å èçíåíàäâàùî ñëîæíåí çà õðàíîñìèëàíå. Äîðè èçèñêâàø îáíîñêè íà "ìàñàòà" è áîðàâåíå ñ ïîâå÷å îò äâà ïðèáîðà. À äíåñ íà ìîäà å òîâà, äåòî ìó âèêàò fast food.
Àêî ïàê íå å êàçàíî ÿñíî, ìîëÿ òå, çàòâîðè ñè î÷èòå, ÷å ìàé ìå áèâà ïîâå÷å ïî çàïëèòàíåòî:)). Ùå òå ÷åðïÿ åäèí õàìáóðãåð è òîëêîç!:)

]


Re: Who's the better killer
îò libra íà 02.12.2005 @ 19:49:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
õì...)))...äîáðî å òåêñò÷åòî..
íàïðàâî ñè å ïîâå÷å îò äîáðî