Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 748
ХуЛитери: 4
Всичко: 752

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: nickyqouo
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБунак
раздел: Хумор и сатира
автор: shemet

(опит за дисекция)

Характеристика: Бунакът е средно интелигентно и всеядно същество, което обикновенно заспива гладно! От рода HOMOKASAPIENS е, двукрако ,но традиционно лази. Гордо и честолюбиво е, но лесно се надупва.Особено когато иде реч за пост...Има скелет, но маниерите са му на безгръбначно...Има зъби, но най-често лиже...Да не изясняваме какво! Изпитва някакви чувства, но традиционно се хили ехидно! Живее стадно, но е единак! Има грандиозни мечти, но се задоволява с трохи...Държи се презрително, макар фасона му да е смачкан.Въобръжаемо лети, но се плацика в калта.Сьзнава, че е такъв, но се прави на друг.Изобщо е това, което не е...

Ареал на обитаване: Живурка в гъЗто заселени цементови джунгли...Често яде банани в резервати, наречени републики! За благозвучие де! Добре се чувства на БАЛКАНИ и добре ги е населил. Оаква всичко свястно около себе си, особено природата и каквото честно има...Подбира си водачи - възможно по-калпави от него! Месеци по-късно обиква майките им и всяка женска челяд до 9-то коляно... Изгражда си стадиони - да се плюва и гърми със себеподобни...В джунглата си изгражда гнезда - нарича ги често семейни, но се чифтосва с който падне.

Начин на рамножение: Двуполов индивид е , но го избива на педерастия.Често обгрижва нежната част на онези, които ненавижда...Обича уюта, но прави всичко възможно да не го постигне...В отчайващото си съществувание добива до 2 малки, които така и не успява да изхрани.Обикновенно за това са му виновни други! Трудно изкарва прехраната си, понеже пръстите му са редки...Успява да задържи единствено цигара и чаша.Малките буначета попиват този начин на съществуване и като порастат - стават по-големи бунаци! И така си върви от поколение на поколение. Амбициите му са огромни и ако имаше възможностите би оплодил всичко живо...Поне мислено го прави.

Хранене: С кръвава пот изкарва хляба....Обожава лукса, но се свира все в долнопробни кръчми. Способен е да поеме огромни количества кебапчета и бира, но за радост не му достигат средства за това! Затова успява само веднъж месечно... Последиците са ужастни, но по добре да не ги изясняваме....В останалата част от периода го кара на сухоежбина и синините постепенно избледняват! Същото става и със спомена, защото следващия месец всичко се повтаря...Някой от индивидите успяват да се докопат до трохите от масата на водачите на стадото и им личи по теглото и самодоволното излъчване.. Поради липса на препитание, някой от младите индивиди напускат обиталищата и отиват на светло...Връщат се чат-пат, но с времето забравят пътя...

Елит: Селектиран подвид на вида БУНАК се нарича ДУПЕДАТ....Начина на селекция е мандатен. В периода на селекция Бунака, въпреки, че не е пернато или водно същество кълве на всякакви щуротии! Най- си пада по стръв от вида светло бъдеще, просперитет, намаление на данъци, ще им видим сметката на незаконно забогателите, законност и ред, незабавно и несимволично повишаване на доходи, морал , ще им изровим досиетата на светло и какви ли не дивотии от този род, които се забравят на втория ден! От петия ден бунака започва да скубе косите си и да храчи, че пак е станал бунак! Ама какво да се прави - съдба! За следващата селекция - започни раздела от начало...

Подвид ДУПЕДАТ: След дългогодишна успешна селекция подвида се е развил в алчен безкрупулен, ниско морален и деградирал етично шишкав тип. Лапа ненаситно и лакомо, без да подбира - кюфтета и имоти, за да не му издърпат ненадейно мандата и да падне от каруцата! В периода на мандат ослепява и оглушава...Ако случайно отвори око - гледа на вис0ко и тъпче наред...Често след мандата ДУПЕДАТА се превръща в нещастен бунак, който доживява в спомени до пенЦия, която се надява да е голяма...


Публикувано от BlackCat на 07.10.2005 @ 14:11:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   shemet

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
316 четения | оценка няма

показвания 1755
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Бунак" | Вход | 3 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бунак
от bogest на 09.10.2005 @ 17:42:50
(Профил | Изпрати бележка)
Как го "изхрачи" това бе, ШЕМЕТ?
Измисленият от теб БУНАК ли ти пречи да съществуваш и да се чувстваш удовлетворен. Що му обръщаш внимание. Нали е презряно същество.
Напиши още такива ядовити, жлъчни неща. Като няма кой да ти опонира, трябва сам да се нахъсваш, че животът ти сигурно е много труден и в него всичко е борба за оцеляване.
Пожелавам ти да станеш як като културист. Не ми обръщай внимание, аз съм "мъдър" и не зная що е чистосърдечен смях и щастие. Просто си изказах нищо незначещото мнение. Нали има място за коментар - що да не се възползвам.
П.С. И не забравяй майка си и баща си. Ако си сирак, търси ги докато се увериш че са живи и здрави или ако не са, погрижи се за паметта им. Че бездомните хора най-лесно се поддават на презрението. Бездомният не познава простата човечност. Само съвършенства са му в главата. Такива от сорта на мерседес, кока кола, кох и нор и всичко друго дето става за ядене и за пиене. Затова богатството е суперважното нещо на тоя свят.


Re: Бунак
от Shemet на 10.10.2005 @ 14:21:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.shmeky.street.bg
Не бе драги...
Авно превратно си ме разбрал! Във всичко надраскано от мен виждам самия себе си! Ако ти си се разпознал в това, то значи ставаме повече...
Но след като си "мъдър" явно не попадаш в тази категория!
А живота наистина не го определям като прекрасен, но си ми е мил, защото със всички грешки си е мой! Но това са лични нещица...
И защото съм човек и съчувствам - не се возя в мерцедес и другите принадлежащио екстри на отдалите се на грабителство!
Аз не познавам нито един заможен и човечен!
Дано ти имаш по-голям късмет от мен!
Наздраве за доброто у нас! :)))

]


Re: Бунак
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 08.10.2005 @ 17:56:08
(Профил | Изпрати бележка)
:-)))))


Re: Бунак
от Shemet на 09.10.2005 @ 11:18:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.shmeky.street.bg
Дяд...мен ми е по-скоро тъжно...

]


Re: Бунак
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 09.10.2005 @ 13:14:19
(Профил | Изпрати бележка)
Виж... изпитах смесения вкус на сладкото и соленото, но предпочетох да покажа сладкото.
По-скоро - сладкото от едната страна, а от другата - пресоленото, горчивото, мухлясалото, гранясалото, лютивото и..още не знам какво си.
Тема за мноооооого дълъг разговор!
:-(

]


Re: Бунак
от Shemet на 10.10.2005 @ 14:46:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.shmeky.street.bg
To aко и тук трябва да го удължаваме до никъде няма да стигнем!
АКо можеше на чаша вино там както преди....;-)))
Ам неможееее

]


Re: Бунак
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 11.10.2005 @ 07:10:18
(Профил | Изпрати бележка)
Е, все някога може и да може?!

]


Re: Бунак
от Shemet на 11.10.2005 @ 09:08:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.shmeky.street.bg
Може и да може някога едва ли не!
Ади де!
:-)))

]


Re: Бунак
от nega03 на 20.10.2005 @ 16:49:46
(Профил | Изпрати бележка)
Тук има много истини, ама май мястото му е някъде в раздел "Черен хумор". Всичко описано е по-скоро плачевно, отколкото смешно, но пък е доста вярно.


Re: Бунак
от Shemet на 10.12.2009 @ 15:38:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.shmeky.street.bg
Всичко е вярно, до доказване, че ...е и противно! Ха ха! ;-)))

]