Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1041
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 1045

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: Heel
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂúïðîñ íà ñòèë
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: pord

Õóáàâîòî íà áîðáàòà å òîâà, ÷å òÿ âèíàãè íàâëèçà â íîâà, îùå ïî-ðåøèòåëíà ôàçà. Îùå ïî-õóáàâî å, êîãàòî ìåæäó îòäåëíèòå ôðàçè, ïàðäîí - ôàçè, ìèíàâà ÷åðâåíàòà íèøêà íà ïðèåìñòâåíîñòòà. Êàêâî ñå çàáåëÿçâà íà ïúðâî ÷åòåíå è ñëóøêàíå â òîçè àñïåêò?
Ïðåäè âñè÷êî, íàáèâà ñå ÿñíà ïðè÷èííî-ñëåäñòâåíà âðúçêà â Èìåííèêà íà áúëãàðñêèòå áîðöè: íîâèÿò ìèíèñòúð íà âúòðåøíàòà áîðáà ñå èìåíóâà Ïåòêîâ, à ïðåäèøíèÿò - Ïåòêàíîâ; ñúùåâðåìåííî, íîâèÿò ìèíèñòúð íà ïðàâîñúäèåòî ñå íàðè÷à Ïåòêàíîâ, äîêàòî ñòàðèÿò - Ñòàíêîâ. Òóê ïðîòèâîðå÷èå íÿìà: Ñòàíêîâ ñòàíà, òà ñè îòèäå, çàùîòî ìíîãî ìó ñòàíà, à íå çàùîòî íÿìà íèêàêâà âðúçêà ìåæäó äâåòå èìåíà. Âñå ïàê ôàêòúò, ÷å Ïåòêàíîâ îò åäèí òåïèõ ïðåìèíà íà äðóã, å òèïè÷åí áåëåã çà ïúëíà ïðèåìñòâåíîñò!
Ñëåäâàùàòà âðúçêà, åñòåñòâåíî, å ãåíåðàëúò. Òîé å ïðàâîïðèåìíèê íà ñåáå ñè, êîåòî ãàðàíòèðà îùå ïî-ãîëÿìà ïðèåìñòâåíîñò êàêòî â áîðáàòà, òàêà è â ñòðåëáàòà. Íåçàâèñèìî êîãà - ïîñðåä áÿë äåí, â äúëáîêà äîáà èëè ðàíî ïðèâå÷åð è ïðèçîðè, â çàâèñèìîñò îò ïîëåâèÿ òåñò.
Íî è îíåçè, ñðåùó êîèòî ñå âîäè áîðáàòà, ñúùî ïðîÿâÿâàò çàáåëåæèòåëíà ïîñëåäîâàòåëíîñò ñ åëåìåíòè íà èíàò. Ðàçëèêàòà ìåæäó áîðáàòà ñðåùó òÿõ è áîðáàòà ïîìåæäó òÿõ å ïî-ñêîðî â ñòèëà: âëàñòòà ñå ìú÷è äà äúðæè íåùàòà â ðàìêèòå íà êëàñè÷åñêèÿ è â íàé-ëîøèÿ ñëó÷àé - íåîêëàñè÷åñêèÿ ñòèë, ò. å. â ðàìêèòå íà çàêîíà, êîéòî áðàíè ñâîáîäàòà è íåïðèêîñíîâåíîñòòà íà ëè÷íîñòòà, çà äà íÿìà ÿäîâå ñ íÿêîÿ ïðàâîçàùèòíà ãðóïèðîâêà; äîêàòî îðãàíèçèðàíèòå áîðöè ïðåäïî÷èòàò ñâîáîäíèÿ ñòèë íà áîðáà, âúïðåêè ÷å î÷åâèäíî èçáîðúò èì íå å ãîëÿì, ñëåä êàòî ïðåäïî÷èòàíîòî âðåìå çà ïðåáîðâàíå èì å áåëèÿò äåí è ÿñíàòà âå÷åð, à ïðåäïî÷èòàíîòî ìÿñòî - îæèâåíèÿò áóëåâàðä èëè ñîáñòâåíîòî çàâåäåíèå íà íàáåëÿçàíèÿ çà îòñòðåë.
Îáèêíîâåíèÿò çðèòåë íà ñúñòåçàíèåòî ñå äúðæè òúé, ñÿêàø õåì ãî áîëè, õåì ãî ñúðáè: àéäå, âèêà, íåêà ñå îòñòðåëâàò, ÷å ïî-áúðçî äà ñâúðøàò, ìàêàð ÷å ìîæå è íåâèíåí ÷îâåê äà ïàäíå ìúðöèíà. Íà òîâà âåäíàãà ùå èì ðåêà: àéäå áå, òî íåâèííè íÿìà! Âñå íÿêîé íåùî íå ñè å ïëàòèë. Èëè ïîíå íå å ïîäàë äàíú÷íà äåêëàðàöèÿ â çàêîíîâèÿ ñðîê! Îñâåí òîâà â êðàÿ íà êðàèùàòà ïîêðàé ñóõîòî ãîðè è íåâèííîòî, ïàðäîí - ñóðîâîòî. Òóê ñúùî èìà ïðèåìñòâåíîñò, çàùîòî è ïî-ïðåäè ñå çàáåëÿçâàøå ïîäîáíî êðúâíèøêî è îòìúñòèòåëíî îòíîøåíèå íà øèðîêèòå ïóáëè÷íè ìàñè êúì áîðáàòà "ñðåùó" è "ìåæäó". Íî òîâà å âñå ïàê îáèêíîâåí íàðîäåí çðèòåë - òîé ñè å êîíñåðâà ïî ïðèðîäà è ìíîãî-ìíîãî íå ïðàâè ðàçëèêà ìåæäó îòäåëíèòå ôàçè, íî íå çàùîòî å òúï (å, è çàðàäè òîâà äå, íî…), à çàùîòî ìó ñå ñòðóâà, ÷å ÷óâà åäíè è ñúùè ôðàçè.
Ïðèåìñòâåíîñò èìà è â îòíîøåíèåòî íà åâðîïåéñêèòå ñóïåðâàéçåðè êúì íàáåäåíàòà íè çà êàíäèäàò-÷ëåí ñòðàíà. Òå ñè äúðæàò íà ñâîåòî: èñêàò ïîâå÷å óñïåõè â áîðáàòà!
È õè÷ íå ãè èíòåðåñóâà äàëè òàéíèòå ñëóæáè èìàò ïðúñò â öÿëàòà ðàáîòà. Òÿõ êîíñïèðàòèâíèòå òåîðèè çà áúëãàðñêèÿ ïðåõîä ãè èíòåðåñóâàò òîëêîâà, êîëêîòî è òåçèòå íà íÿêîè æóðíàëÿ çà ñâåòîâíàòà êîíñïèðàöèÿ!
Áîðáàòà ñ òÿõ å îò ñúâñåì äðóã òèï. Òå ìîãàò äà íè áèÿò ñ åäíà åäèíñòâåíà õâàòêà. È òî ïðåäïàçíà, à íå íàïàäàòåëíà! Âúïðîñ íà ñòèë…


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 13.09.2005 @ 13:00:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   pord

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
318 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 20666
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Âúïðîñ íà ñòèë" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âúïðîñ íà ñòèë
îò bogest íà 13.09.2005 @ 13:56:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàòî îöåíêà ìè ñå âèæäà ïî-ñêîðî çà 4, íî ïîñòàâèõ 5.
Çàùîòî òóê å ïðîÿâåíî ïðèñòðàñòèå êúì äíåøíèÿ äåí, êúì ñâîÿòà ðîäèíà è ñâîèòå ñúãðàæäàíè (èìàì ïðåäâèä íàñåëåíèå). Íÿìà óâúðòàíèÿ è ãëóïîñòíè÷åíå, çà èçáÿãâàíå íà óñëîæíåíèÿ è òàçè òè ïóáëèêàöèÿ ìè äàâà âúçìîæíîñò äà ñå ÷óâñòâàì áëèçúê è ïðèîáùåí, äà ñå ÷óâñòâàì êîìôîðòíî â "êîæàòà" ñè íà áúëãàðèí è ÷îâåê.
Íèùî íå ïðå÷è äà ñå øåãóâàìå, êîãàòî ïîçíàâàìå ïðîáëåìèòå ñè è èì îáðúùàìå äúëæèìîòî âíèìàíèå. Òàêà ñè ìèñëÿ.
Ùå ìè áúäå ìíîãî èíòåðåñíî àêî â ñëåäâàùà òâîÿ ïóáëèêàöèÿ ïîðàçñúæäàâàø ñúùî òîëêîâà ïðèñòðàñòíî çà âúçìîæíè íà÷èíè çà ïîäîáðÿâàíå íà îáùåñòâåíèÿ æèâîò â Áúëãàðèÿ. Ìîæå äà ñìå ïðîñòè õîðà îò íàñåëåíèåòî, íî ìàé íèêàê íå å ëîøî äà èçïîëçâàìå ïðîñòè÷êèÿ ñè òàëàíò è çà îñìèñëÿíå íà ñúùåñòâóâàíèåòî ñè.
Àêî ñúì ïðåêàëåíî ïàòåòè÷åí, òîâà å çàùîòî æèâîòúò ìå èíòåðåñóâà æèâî.
Áîéêî


Re: Âúïðîñ íà ñòèë
îò Pord íà 13.09.2005 @ 14:03:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/sgenchev
Áëàãîäàðÿ òè çà ïðîÿâåíèÿ èíòåðåñ è ãðàæäàíñêîòî òè ÷óâñòâî. Íà òåìà "Ïîäîáðÿâàíå íà îáùåñòâíèÿ æèâîò" íå ïðîñòî å òðóäíî äà ñå ïèøå è ãîâîðè, íî òðÿáâà è ìíîãî ìÿñòî. À òóê íå ñòàâà.
Èíà÷å ñúì ïèñàë è ïèøà, íî âúâ âåñòíèöè è ñïèñàíèÿ.
Îò ïèñàíåòî îáà÷å ïîëçà íÿìà - ïðîñòî òðÿáâà äà ñå äåéñòâà.
Âïðî÷åì, è òóê ñúì ïèñàë ïî îáùåñòâåíè ïðîáëåìè, îñîáåíî â êîìåíòàðè. Àêî òè ñå ÷åòå, ïîðîâè ìàëêî.
Ñàì ðàçáèðàø, ÷å "ïðîñòè÷êè õîðà îò íàñåëåíèåòî" å èðîíèÿ. Íàëè ñàìîçâàíàòà ïîëèòè÷åñêà êëàñà òàêà íè íàðè÷à.
Æèâîòúò ñàì (è ñ íàøèòå óñèëèÿ) ùå ñå ïîäîáðè, íî òðÿáâà äà íàìàëåå ðîëÿòà íà äúðæàâàòà. À êàêòî ñå âèæäà, òÿ íÿìà íàìåðåíèÿ äà îòïóñêà õâàòêàòà.
Ïðèâåò!

]


Re: Âúïðîñ íà ñòèë
îò bogest íà 13.09.2005 @ 16:13:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàñî÷è ìå êúì íàïèñàíèòå îò òåá íåùà. Ìîëÿ.

]


Re: Âúïðîñ íà ñòèë
îò Pord íà 13.09.2005 @ 16:23:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/sgenchev
Òðóäíî ìè å. Ïîâå÷åòî ñà â ïåðèîäè÷íèÿ ïå÷àò. Èìà ãè â êàòàëîãà íà Íàðîäíàòà áèáëèîòåêà. ×ðåç "Ãóãúë" ìîæåø äà íàìåðèø ôåéëåòîíèòå ìè âúâ â. "Ñåãà". Íî âñå ïàê ñà ñàìî ôåéëåòîíè, âúïðåêè ÷å â òÿõ ñà êàçàíè ìíîãî èñòèíè.
À òóê ñà ïðúñíàòè ïî êîìåíòàðè. Íî òåìàòà å ìíîãî ãîëÿìà.
Ìîæå äà ñè ãîâîðèì ïî òåçè âúïðîñè, êîãàòî ñå ñðåùíåì "íà æèâî" íÿêîé ïúò.

]


Re: Âúïðîñ íà ñòèë
îò bogest íà 13.09.2005 @ 20:53:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñúãëàñåí

]


Re: Âúïðîñ íà ñòèë
îò plamen íà 17.10.2005 @ 08:59:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"...Òîé å ïðàâîïðèåìíèê íà ñåáå ñè, êîåòî ãàðàíòèðà îùå ïî-ãîëÿìà ïðèåìñòâåíîñò êàêòî â áîðáàòà, òàêà è â ñòðåëáàòà..." Ñóïåð!