Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 789
ХуЛитери: 2
Всичко: 791

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗначението на думите "обичам те"
раздел: Есета, пътеписи
автор: sincerityg

Отворих първия тълковен речник, който ми попадна. Оказа се, че глагола "обичам" има четири основни значения...
при това все положителни: 1. изпитвам чувство на силна привързаност и нежност към някого или нещо; 2. имам влечение към нещо; 3. приятно ми е да правя нещо; 4. ям, пия с удоволствие; харесвам...
После разлистих своя емоционален речник на отминалите връзки... там, срещу същия този глагол се открояваха значенията: 1. проблем, гооолям проблем... ; 2. глас в пустиня... отговор не се връща... мъжете рядко казват тези думи... най-често в момент, когато осъзнават, че могат да те изгубят... или по време на секс - но това не се зачита, Мамка му!, когато свършва във или върху теб той обича всичко, а с изпразването и в двете му глави не остава нищо от случилото се и казаното отпреди няколко минути, а при други - отпреди няколко секунди... 3. разбира се, срещат се мъже, които прекалено бързо ти споделят привързаността си като казват "обичам те" още в началото на връзката, когато ти все още чувстваш само привличане. Обикновено те също толкова лесно и те напускат, заобичвайки някоя друга... емоционални личности, които без усилия, а понякога и без умисъл, признават чувства... но пред всички... ти си само част от многото... май ги наричахме женкари, сега им казвам грубо ку.в.ри...
Подобни разочарования и приказки ни карат все по-трудно и рядко да споделяме обичта си към партньорите. Действията към тях, може и да подсказват какво изпитваме, но понякога е нужно да наричаме нещата с истинските им имена. Но не го правим... от страх да не бъдем отхвърлени, НЕразбрани, любовта ни да не бъде споделена... изчакваме той пръв да каже "обичам те"... но все не се случва... тогава, в някакъв емоционално лабилен момент (обикновено преди месечния цикъл) му признаваме... а реакцията му е непредсказуема. Често бягат като подплашени от куршум животни... все едно думите са капан, в който, ако попаднат няма да успеят да се освободят никога... смешно е! Защо да не казваме това, което си мислим, без страх, че този отсреща ще си отиде завинаги, провокиран от гласно изказаните думи... а уж търсят - "... Жена, която да е откровена, да ме обича и никога и за нищо да не ме лъже..." - противоречиви копелета! - Разберете какво наистина искате и направете публично изявление, определете правила, за да ги следваме, щом не приемате да бъдем импулсивни... Не, цял живот да се лутаме и да се чудим за най-малката брънка в отношенията, да подбираме думите и действията си към най-близкия за нас човек...
Срещала съм мъже, които приемат "обичам те" като знак, че си само тяхна и се чувстват свободни да правят каквото си поискат сигурни, че ти винаги ще им простиш и подслониш...
Отдавна вече не споделям чувствата си пред мъжете... именно, заради тях самите. Изградила съм си стена, зад която емоциите нямат място. Страданието обаче е голямо, когато чувствата се подтискат... даже на моменти повече от признатите, но несподелените... от онези, след коита следват дълбоките депресии...
Едни дан казах на всичко това - Майната ти!... Последва признанието... реакцията на мъжа... а сега седя и пиша разни идиотски феминистки заключения... Защо правите така, че човек изпитва страх да извади на бял свят това, което е вътре в него, в душата му... Вие, нямате ли своя, която да чувства понякога същото!? Защо не си помагаме един на друг, а само усложняваме съвместното си съществуване!?...


Публикувано от BlackCat на 28.08.2005 @ 09:52:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   sincerityg

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:46:43 часа

добави твой текст
"Значението на думите "обичам те"" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Значението на думите “обичам те”
от Ray (bdoych@abv.bg) на 28.08.2005 @ 10:01:23
(Профил | Изпрати бележка)
Морган Скот Пек има една много хубава книга в две части ("Изкуството да бъдеш Бог") за Любовта и съвременните ценности :)