Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 951
ХуЛитери: 6
Всичко: 957

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
раздел: Есета, пътеписи
автор: ANG

@@@@@@

(сериозно есе)

Представи си следната картина: около Теб се разхождат триметрови здрави и красиви мъже и жени. Без бирени коремечета. Излъчващи, спокойствие, хармония, Любов и Светлина...

Нещо такова би изглеждало Човечеството след ХХХ години. Със или без помощта на биогенетиката. Вероятно с помощта и на редица по-меки средства и инструменти, като дълбокото йогистко дишане, позитивното мислене, изкуствата, медитацията, молитвата и...и... и ... храненето без месо.

Искам да те впечатли следващия списък. Нима

Питагор
Сократ
Платон
Климент Александрийски
Плутарх
Леонардо да Винчи
Монтен
Джон Милтън
сър Исаак Нютон
Емануел Сведенсборг
Волтер
Бенджамин Фраклин
Жан-Жак Русо
Лев Толстой
Бърнард Шоу
Рабиндранат Тагор
Махатма Ганди
Алберт Айнщайн

са били по-тъпи от Теб и мен, след като са се „лишавали" от храна „с очички"...

Според езотеричните науки, плътната храна и въздуха (и водата, според мен) обслужват единствено физическото тяло. Аз и Ти тук на Земята имаме още 6 различни тела (12 - според други източници).

Изказвам предположението, че преди грубата материална действителност и още по-грубите действия на родители, роднини, приятели, общество - преди тези фактори да утрепят пребиваването на малките невинни същества и (И) в други измерения, те имат нужда да зареждат енергетичните си нужди от Любов, Светлина и друга по-малко плътна храна...

Децата на Новата Епоха сриват представите на пуританското общество за така наречените „закуска", „обед", „вечеря". Хранят се по-всяко време (събуждането на бебетата за да се хранят по часовник е една отвратителна препоръка, според мен). Приемат храна по собствен избор (АНДИ и много деца обичат бирата, квасеното но не и прясното мляко, дори и кока-колата) и в непредсказуемо количество... (когато-колкото).

Обикновено се твърди, че ти си това, с което се храниш. При все че вегетарианската храна подсигурява по-висока честота на вибрациите - Тук и Сега нямам за цел да насаждам точно този и какъвто и да е друг „модел" на хранене. Той също в даден момент вероятно ще се окаже „демоде". Повечето диетолози се обединяват около идеята да се консумира естествена екологично чиста храна...

Мутирали ли са децата и внуците ни? С друг генетичен строеж ли са вече? Наистина ли черният им дроб е различен? Наистина ли променената им "електрическа система" с разширени възприятия на света изисква различен начин на хранене?

Представи си следната картина: около Теб се разхождат триметрови здрави и красиви мъже и жени. Излъчващи, спокойствие, хармония, Любов и Светлина...

Поставям и Теб в тази картинка в... следващото ти прераждане...

Повтарям предположението си, вече под формата на твърдение, че малките невинни същества зареждат енергетичните си нужди от Любовта, от Светлина и от друга по-малко плътна храна... Защото

Светлината е храна
Любовта е храна

(но не онази, жестоко обвъзваща майчина, а Безусловната Любов)

Завършвам с пример. Преди две години, когато АНДИ се роди, мИшето беше едно изключително светнато, сияещо създание. Уви, беше... Липсата на достатъчно любов и нежност (достатъчна за детето) го доведе до необясними по характер припадъци. Последваха чести посещения при специалисти-медици в София, поглъщане всекидневно на шепа лекарства... Парадоксалното е, че лекарите не поставиха диагноза, защото не знаеха точно какво лекуват. За всеки случай обаче... лекуваха. С шепа лекарства. В резултат днес мИшето, братовчедката на АНДИ, гледа със затъпял поглед на сиво искърско говедо.

(търся обяви: „Продава се картечница" - помогнете ми!)

В същите тези две години АНДИ светеше без болести, без лекари и без лекарства. И с вегетарианство по свой избор...

„... по делата ще ги познаете..."


Публикувано от railleuse на 26.08.2005 @ 15:24:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   ANG

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 09:50:13 часа

добави твой текст
"АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)" | Вход | 10 коментара (57 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 26.08.2005 @ 15:33:22
(Профил | Изпрати бележка)
Забележително есе, ANG!
Дано стигне до много хора!

Цункс!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 26.08.2005 @ 16:01:43
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ЦУ

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 26.08.2005 @ 22:46:42
(Профил | Изпрати бележка)
Днес нямах време да напиша повече като мнение.
Всички тези велики хора, според мене, са били избрани по някакъв начин като мисионери - всички те са дали нещо на човечеството като цяло. Такива хора няма как да не са приемали космическа информация.
Да, знам, че някой може да ме разпъне на кръста заради тези мои думи. Негово желание и негово мнение!
Всяка душа е тук, в този живот, с определена мисия.
Онези души, чиято мисия е да просветлят човечеството, са по-специални. Те, един вид, са си го заслужили. Не са трупали карма от предишните си прераждания. И сега, в това превъплащение, са Богуизбрани. Не се чувстват горди от това. Напротив - скромни, работохолици, по своему различни.
Липсата на животински мазнини в организма им веднага повдига честотата на трептене на тяхната енергия. Те стават локатори и улавят на фино равнище и най-малката информация. И в дадения момент - правят великото си откритие, или сътворяват великата си творба, която носи на човечеството скрито послание.
Мисля, обаче, обични ми ANG, че всеки сам трябва да достигне до идеята и за вегетарианството, и за начина си на живот. Всек исам да дефинира пътя си към истината и да го извървява с цената на всичко.
Нали съм ти казвала за себе си - бях пет години и половина вегетарианка, но така ми падна хемоглобина, че трябваше да започна отново да консумирам месо. Започнах, и няколко седмици се мъкнех все "рядко шастлива" :-)))) Не избягвам месото, но, да си призная без бой - с радост похапвам някои специалитети. Кебапчести :-))))))

Нека спазваме Висшите Космични закони - Законът за Любовта и Законът за свободния избор! Всеки сам да си носи кръста, Който има уши, да слуша :-)))))))))))

Цункс

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 26.08.2005 @ 22:59:59
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
нима искаш да вадя цитати от горния текст
и от предишните ми
за да повторя разбирането ми за свободния избор - то е като твоето
така че....

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 26.08.2005 @ 23:01:48
(Профил | Изпрати бележка)
не вади, не вади нищо:-)))))

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 26.08.2005 @ 23:26:43
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
абе имам нещо за вадене
айде
то беше преди два-три текста...

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 26.08.2005 @ 23:35:08
(Профил | Изпрати бележка)
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
не ме разсънвай!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 26.08.2005 @ 23:51:20
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
е
ако не ти сеспи
след десетина минути почва ххл

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 26.08.2005 @ 23:53:03
(Профил | Изпрати бележка)
:-))))))
не ползвам такива работи
:-))))))
ПУТсети mъ дти разкажа нещо за XXL-a!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 27.08.2005 @ 00:00:20
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
добре
в почивките...

и кво пиеш сий

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 27.08.2005 @ 00:04:01
(Профил | Изпрати бележка)
:-)))))
сок от моркови
:-)))))
и ако някой м исложи захар в кафето, го застрелвам на място!
:-)))))))))))

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 27.08.2005 @ 01:09:48
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
отивам до денонощиния да се презапася с 2-3 кг захар за утре

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 27.08.2005 @ 09:49:45
(Профил | Изпрати бележка)
(смазвайки скритото оръжие)

добре!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 27.08.2005 @ 12:23:36
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
(картечницата...)

с разкрачени обятия
цу

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 28.08.2005 @ 09:52:59
(Профил | Изпрати бележка)
хе!
жалко, че сега видях това!
:-)))))))))))))))))))))))))))
нк!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 11:58:50
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
никога не е късво...
за едно нещо

или поне полу-e

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от aureliano (kalimero@abv.bg) на 26.08.2005 @ 15:39:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.lib.ru
бравос
а събуждането за хранене наистина е адска тъпотия
:))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 26.08.2005 @ 17:46:22
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
нима сте изпълнявали тази тъпотия...??!!! - горкото дЕте

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от Ray (bdoych@abv.bg) на 26.08.2005 @ 16:34:27
(Профил | Изпрати бележка)
Много провокативно туй питане за Айнщайн и сие :))

Малко ми е трудно да си представя картината, ама ще се напъвам цял живот, защото в нея ми се живее.
Хареса ми есето :))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 26.08.2005 @ 17:41:51
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
има и провокации
има и шаварчета
има и галенегаленегалене
кой каквото си избере.... за всекиго по нещо

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от Dimi на 26.08.2005 @ 17:30:16
(Профил | Изпрати бележка)
Триметрови, сияещи... звучи фантастично, но не е невъзможно. Само че, е трудно осъществимо. И знаеш защо. Отново даваш повод за размисъл. Благодаря ти!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 26.08.2005 @ 17:40:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
не може да съществува само това
и единствено това
което не допускаш в съзнанието си...

цу

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 26.08.2005 @ 19:49:29
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))
любовта и светлината са от най-любимите ми храни:))

"Животът може и трябва да бъде непрекъсната радост", Толстой
но се иска и Ти да направиш нещо по въпроса, нали:)) и правейки го не пропускай следващото правило /на същия автор/:
"Ако правиш нещо, прави го добре. Ако не можеш или не искаш да го правиш добре, въобще не го прави!"

Светъл поздрав:)))))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 26.08.2005 @ 20:28:41
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ами благодаря ти за този коментар
и за хубавите мисли на Толстой
които споделяш

ти изказа увереност че АНДИ ще изсне и без месо и аз много се надявам на това
а откъде толкова сигурност в теб знамтакваси

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 27.08.2005 @ 00:00:05
(Профил | Изпрати бележка)
от храната мейби:)))
щегувам се:))
просто гледам положително на живота, на всичко и всички:))
оптимист до мозъка на костите:))
пък уж ме знаеш ква съм...:P

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 27.08.2005 @ 00:17:08
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
е да де
но само съм чувал за вегетарианци по рождение
или пък за родители вегетарианци, а също и децата си хранещи по този начин
бих бил домолен за споделяне на опит
естествено не в този сайт

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от an на 26.08.2005 @ 23:03:41
(Профил | Изпрати бележка)
Първо - харесвам бирени коремчета, ама много ги харесвам.
Второ - спокойствието, хармонията, любовта и красотата (моля да бъда обесена) -вече са ми скучни, сигурно си имам диагноза...
Виж, за това как ще изглежда човечеството след ХХХ години - съм наистина любопитна.
А това: "...са били по-тъпи от Теб и мен, след като са се „лишавали” от храна „с очички”..." не го разбрах. Защото съм по-тъпа.
За ролята на плътната храна съм съгласна. Но това си е една резонна плътна роля. Има плът - има храна. Плътната храна си е един главен герой с главна роля. Другият главен герой - Любов и Светлина (в едно). Ама ти противопоставяш ли ги? Нашите двама герои? Не бива. Те за добро или за лошо живеят някак си заедно. Талантът да живееш, според мен е в това да ги сприятелиш (плътната и другата храна). И ти ги сприятеляваш, ама не си признаваш. На повечето от нас там ни е грешката - не ги сприятеляваме както трябва.
ХАРМОНИЯТА, според мен е в сприятеляването на тези 2 (два:) вида храна. И Хармонията, според мен, е истинскат храна. Но разбирането за хармония е, разбира се, различно. И разбирането за това дали трябва да ядем, да преяждаме или да гладуваме - също е различно.
Т. е. - май няма една истина, а? Ще се радвам да ме убедиш в противното. Аз нямам истина. Още си я търся...
Незнам за епилепсията. Това е дълга тема, много дълга.
Но и аз вярвам, че липсата на любов разболява. И ми е мъчно.
Благодаря ти за присъствието! То винаги е много ценно.

А.


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 26.08.2005 @ 23:33:24
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
и дълго
и интересно...

нямала си истина
ми че ти я описваш с по горните двайсетина реда
това си ти
това е твоята истина
имаме доста покрития в различни пунктове и линии
по някои си въобразявам че се разминаваме
а то може да е въпрос на доуточняване, или въпрос на терминология или въпрос на шум по линията
и като знаем
че в човешкия живот всичко е относително
как да търсим друго освен относителност (на истината)
дори самата ти имаш една истина днес а утре други ден я сменяш или козметично променяш

по точка първа - имам бирено коремече - това значи ли че ме харесваш... хахаха

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от an на 27.08.2005 @ 00:35:29
(Профил | Изпрати бележка)
ами значи:) и без хахахаха:)
ми прав си. за това говорех, май...

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 27.08.2005 @ 00:56:18
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ухаааааааа
тръгвам пеша за Сф още тази нощ
и ще нося за пиене коч

]


Re: ИМА НЕЩО...
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 27.08.2005 @ 11:31:01
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
коментарът ми е твърде дълъг, затова го пускам в линк ;)

http://fei-mei.hit.bg/IMA%20NESHTO.doc

(: приятно е да ти гостувам и да си бъбрим виртуално :)


Re: ИМА НЕЩО...
от ANG на 27.08.2005 @ 12:22:07
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
общуване от подобен род е съприживяване

почти единствено такива неща ме задържат ТУК

онемях от твоя линк

]


Re: ИМА НЕЩО...
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 27.08.2005 @ 12:31:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Просто си навлязъл в повишено съзнание

ИМА НЕЩО чаровно в съпреживяването под тази форма:
най-малкото, остават "чернови" за бъдещи публикации
или се получава вдъхновение за сътворяване
а и се изяснява позиция - "доизкосурява" се някое и друго
помещение, път, градинка, гробище, веге-весторант в твоя/моя мислосвят ;)))

]


Re: ИМА НЕЩО...
от ANG на 27.08.2005 @ 12:40:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
така е
след като поразсъних - току що станах от нощно бдение, ти отговорих по-пространно и вдъхновено под предишния ми текст
канех се да ти отговоря и за свещените войни - но това друг път, или пък днес

]


Re: ИМА НЕЩО...
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 27.08.2005 @ 13:14:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
когато - тогава ;)

]


Re: ИМА НЕЩО...
от ANG на 27.08.2005 @ 13:24:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
когато ИМА НЕЩО!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от SELENA на 28.08.2005 @ 02:47:26
(Профил | Изпрати бележка)
4el li si ''Hranata spored kryvnite grupi''? Nai-rannata kryvna grupa e 0-ta, obratno na nqkoi nau4ni legendi sa po-kysnoto i poqvqvane. 0-ta kryv e kryv na nomadi, t.e. hora, koito konsumirat predimno meso. V dne6no vreme vse o6te ima mnogo xora s 0-va grupa. Geneti4no, te imat nujda ot meso. Nqma6e da oceleem samo s koreni i jito. Ina4e eseto e virtuozno napisano.


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 03:47:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
Благодаря ти за сериозното включване по темата, SELENA

Замислих се доста
да чел съм книгата
и още много подобни - например Праната на боговете...
това изглежда прадоподобно
а сега чуй - моята кръвна група е нулева - 0 -
съгласно тези разбирания аз не би трябвало да приемам вегетарианска храна, а от 30 години с охота го правя - и с убеждения не само от етичен характер
това - без да намесвам мистиката, си обяснявам така
бях някъде към 25 годишен когато в мен по непринуден начин се осъществи първата от няколкото последващи радикални - МЕТАМОРФОЗА - пълно обръщане на съществените неща в живота
съгласно една друга книга с подобно съдържание, носителите на нулева кръвна групо в никакъв случай не бива да гладуват
а аз го правя системно от 31 години с огромен успех (две книги съм публикувал по въпроса)

какво искам да ти кажа
човек може ЦЕЛЕНАСОЧЕНО ДА СЕ ПРЕПРОГРАМИРА

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 28.08.2005 @ 13:55:26
(Профил | Изпрати бележка)
"човек може ЦЕЛЕНАСОЧЕНО ДА СЕ ПРЕПРОГРАМИРА"

абсолютно!:) преди няколко години си препрограмирах мисленето:)) и новата програма работи доста по-добре:)

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 13:57:42
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
наистина си успяла??!!!
БРАВО

ако знаеш само колко много се радвам за теб в този момент и въобще!!!!!!!!!!!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 28.08.2005 @ 14:08:07
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))
благодаря:))
и разбрах, че е вярна оная приказка, че първо трябва да стигнеш дъното, за да отскочиш нагоре. Или може би да звучи така: ако стигнеш дъното, имаш шанс да отскочиш много по-нагоре. И голяма опастност да останеш там...
Но това е една дълга тема, а и като се обърна към тези дни ме наляга тъга...

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 15:18:22
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
гледай само напред - там е слънчево!

и ако вярата е майката
не разбрах
кой е бащата?!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 28.08.2005 @ 21:29:34
(Профил | Изпрати бележка)
вярата - тя е една
и е майка, и баща:)
сътворила е надужда
души човешки да зарежда:)))

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 21:56:11
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
съгласен

въпросът ми беше на шега

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от copie на 28.08.2005 @ 14:30:09
(Профил | Изпрати бележка)
Аха... моята е нулева... номадка съм си аз! Но мога и с кобилешко/камилешко мляко да пробвам...
Българското племе, дошло някога насам, е било месоядно. Силни са били воините му. Оцеляло е и до днес. Сигурно по нашите земи има много нулева група, а?
Макар че пък славяните са хапвали главно вегитариански манджички... и държава не са успели да направят..Каква ли е статистическата картина след смесването?

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 14:56:28
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
общата статистика би била стъкмистика, според това кой за кого я прави
а пък за те конкретно мога да повторя същото което и на СЕЛЕНА

МОЖЕШ ДА СЕ ПРЕ-ПРОГРАМИРАШ НА СЛАВЯНКА ИЛИ ПРАБЪЛКА ИЛИ ХАЗАРКА СТО ПЪТИ

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 28.08.2005 @ 13:41:35
(Профил | Изпрати бележка)
Лесно е да решиш да отгледаш детето си без тази "ценна" храна. Когато обявиш замисъла си.... предизвикваш абсолютен взрив. Баби, дядовци и роднини до девето коляно, съседи /не че им влиза в работата/, близки и познати, та дори и домашния лекар изпадат в истерия. Ти си истински звяр - "ще лишаваш детето от витамини!!!". Въпреки това, ти си твърдо убеден, че ще изпълниш решението. И устояваш някак си. Но до някога... Роднините не пропускат удобен момент да пъхнат в устата на детето "витамин" и са възмутени, ако то го изплюе. Нищо, че ти бдиш като орел /задължително е!/. Родителите - чудовища се справят, докато детенцето тръгне на детска градина. Там бива захранено с мръвки. Въпреки, че си предупредил /лелките са толкова загрижени за "горкото" дете/! То обаче няма "навика" да яде такава храна, но е любопитно като всички деца... Въпреки това, за него месото остава в графата "мога и без това" или "предпочитам леща". Но въпросите, които го мъчат..."защо мама ми разказва приказки за обезумели от страх животни, очакващи да ги убият и как изяждайки месото им ние се стресираме?", "защо тогава всички ядат и казват, че тове е жизненоважно?", "не знаят ли тази приказка?", "нали и те ме обичат! значи не искат да ме тровят". Кой е прав?! Накрая "явно в цялата тази история има нещо гнило...".
Решаваш, че това е сложна дилема за едно дете и оставяш нещата на самотек. Не го насилваш. Нали всичко забранено е желано?! Дал си начална скорост - казал си и си направил каквото трябва /каквото е възможно в среда, претъпкана с "доброжелатели"/. Сега то има право на избор. Ще разбере какво си имал предвид, но някой ден /още е малко/. Успокояваш се с мисълта, че месото няма да е сред най-любимите му храни. Вярваш / не ти остава друго/. Надяваш се да успее да се пебори с мръвкарите, защото се оказва, че това е най-сложната задача.
Такава е реалността.
Дано мръвкарите около вас са по-малко или поне са достатъчно благоразумни.
Успех ти желая:))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 13:54:38
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
благодаря ти, Куне
не само за пожеланието
основно за разбирането
зная каква е реалността
и ме притеснява
не се даваме, обаче
голяма тъпотия е
че никой от заобикалящите ме не ми пречи че яде месо
а пък ние пречим
дразним
и потайно се мъчат да ни променят
или пък заядливо
или пък дори скришом пъхат месо в устата на децата ни
от "доброжелателство"

все пак нали знаеш
надеждата ни е в светлото начало в хората
и преди това - в себе си!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 28.08.2005 @ 13:58:29
(Профил | Изпрати бележка)
Вярата му е майката:))
И никакво отчаяние!:)))))))

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 15:08:12
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
което ще рече че си от Светлите личности

цу
цу
цу

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ninamsikva на 28.08.2005 @ 21:30:49
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 22:38:15
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
и от мен

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от SELENA на 28.08.2005 @ 16:03:26
(Профил | Изпрати бележка)
50 % okolna sreda i 50% geni e programiraneto. i vse pak 6te qm meso ako ot tova zavisi ob6toto blagorazpolojenie na organizma mi. ina4e za preprogramiraneto sym naqsno i argumentyt koito mi dade sys sebe si e interesen.


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 17:42:47
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ами след като ти е бил интересен аргументът
да добавя
че последната ми метаморфоза бе на 55
това го пиша за да няма песимисти по отношение на собствената им възраст

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от SELENA на 28.08.2005 @ 20:39:30
(Профил | Изпрати бележка)
straxotno, naistina ti se radvam . za da izlqza leko izvyn temata, 6te kaja 4e vqrvam 4e mojem da se promenqme, a ne sme samo bemylvni svideteli na jivota si, dirijiran ot tyrkaneto na atomnite re6etki v telata ni.


Pozdravi!


]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_в)
от ANG на 28.08.2005 @ 22:35:06
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
в невронна мрежа сме
еднозаедно

]