Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 804
ХуЛитери: 5
Всичко: 809

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПрозаично
раздел: Други ...
автор: Amar

Боже, когато отворих очи сутринта, си помислих, че в по-ужасно настроение не мога да бъда. Е, сега вече знам, че сгреших. Никога повече няма да си правя прибързани заключения.
Днес нямах работа. Предадох си последния превод и предвкусвах удоволствието от първия си почивен ден (от предстоящите три такива!). Но в мига, когато слънцето погъделичка клепачите ми, осъзнах, че не знам какво да правя с времето си. Цял ден за мен! Като за начало се поизлежавах в голяяяямото си легло - не е ли прекрасно, че нямаше никой до мен и можех да си се въртя на всички страни?! Цялото беше за мен. Дълго се убеждавах колко приятно е да не делиш пространството си с никого. След като не постигнах успех в това начинание, се надигнах. Направих си кафе, запалих цигара и се загледах в слънцето. Колко прозаично! Синьо небе, птичките пеят, а душата ми не се радваше на жизнерадостната картинка.
Лош човек ли съм?
Помотах се по нощница - ето още нещо чудесно - нямаше кой да ме гледа, не беше нужно да хуквам да се оправям, глася, можех да си остана просто... по нощница, с рошава коса и по чехли! А защо не и по джапанки? Ама всичко е просто чудесно. Ден за мен!
Звъннах тук-там - разбира се, всички бяха на работа, или на семейни разходки. Или на море. Очертаваше се един наистина егоистичен ден - за мен! Телевизия, цигари, кафе... телевизия, цигари, кафе... Боже, каква идилия!
И така си дойде вечерта. Реших да изляза. Сама. Какво пък? Това, че излизам сама, съвсем не означаваше, че всъщност НЯМАМ с кого да изляза. Може би просто исках да си почина от многото мъже в живота си и да отделя малко време на себе си... Да, никой не би си помислил обратното. Намерих си едно прекрасно местенце - приятен бар, където веднага се настаних и си поръчах Мартини. С три маслинки. За първи път ми го донесоха наистина с три маслинки! Е, това ако не е щастие, здраве му кажи! Как да не му се оправи настроението на човек? Зареях поглед и се потопих в приятната атмосфера. Навсякъде около мен имаше влюбени двойки, които не можеха да се отлепят един от друг и се смееха на висок глас. Горките - очевидно са в началото на връзката си, да знаеха само какво ги чака нататък...
Лош човек ли съм?
Наслаждавах се на питието си и само облизвах маслинките, оставяйки ги за последно - можех да им се наслаждавам цяла вечер. Цяла нощ. Бяха си мои. Не беше нужно да ги деля с никого, изпадайки в глупава любовна игра и да му ги подавам с уста.
Боже, ставаше все по-хубаво! Наоколо хората се държаха за ръце, гледаха се глупаво и си шепнеха на ушенце. Как ми се искаше и мен някой да ме гледа глупаво... Но веднага прогоних мисълта от главата си. И загледах глупаво Мартини-то си. Блус след блус - този ди джей явно не го биваше много. Или просто и той бе влюбен. На дансинга се поклащаха влюбените, още малко щяха да заспят един в друг. Каква проза само!
Лош човек ли съм?
И тогава влезе Той. Би било ужасно да ме види сама в бара с единствената компания на чашката. Но бих приветствала подобно развитие на нещата, ако веднага не забелязах, че в ръката му имаше друга ръка и това определено не беше моята. Моята бе заета да трепери с цигарата. Не ме видяха. Седнаха на една далечна маса, но какво са няколко метра за моите насълзени очи... от любов? От болка? От яд?
Може би съм лош човек...
Дамата си поръча Мартини. Донесоха й го с три маслинки. А той, както винаги - водка с лед. Не я гледаше, както гледа мен... Но все пак бе с нея, нали? Не след дълго тя се зае да размахва маслинката под носа му и той игриво я пое с устните си... Отврат! Да можех да откъсна очи от тях...
И все пак ето, че винаги се стигаше до подялба на имуществото. Това си бяха нейните три маслинки, а тя доброволно му подари една. И може би ако не си бях тръгнала, щях да видя колко щедро дели с него и останалите...
Не помня как се прибрах. Помня, че побързах да си забъркам коктейл с три маслинки. Бяха си само мои. МОИ!
Боже, как ми се искаше да ги поделя с някого...


Публикувано от BlackCat на 11.08.2005 @ 23:20:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Amar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:48:28 часа

добави твой текст
"Прозаично" | Вход | 7 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Прозаично
от aspirinC на 12.08.2005 @ 00:42:42
(Профил | Изпрати бележка)
Замислих се над егоизма си. Никога не съм имал желание да си поделям маслинките (според текста) с никого. Храна не давам, и това си е!

Може би съм хептен лош човек? :)

А простата истина е, че много се замислих...

... за което съм ти благодарен.


Re: Прозаично
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 12.08.2005 @ 09:36:56
(Профил | Изпрати бележка)
Предпочитам варианта, в който имам с кого да споделя маслинките си, но да ИЗБЕРА дали да го направя :)

Аз ти благодаря за коментара!

]


Re: Прозаично
от libra на 12.08.2005 @ 06:51:36
(Профил | Изпрати бележка)
лир.героиня е добър човек с кофти шанс
препоръка от мен, да си смени питието..)


Re: Прозаично
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 12.08.2005 @ 09:37:25
(Профил | Изпрати бележка)
Трудно променям навиците си, да му се невиди!

]


Re: Прозаично
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 12.08.2005 @ 09:41:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Струва ми се, че проблемът на лирическата героиня е в това, че все още би искала да сподели маслинките си именно с Него, съзнава, че към момента това вече не е възможно, но продължава ... да залага като някой, спечелил веднъж от тотото с определени числа, все на същите числа ... а какъв е шансът в обозримо време пак това да са печелившите числа?!?


Re: Прозаично
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 12.08.2005 @ 09:45:49
(Профил | Изпрати бележка)
По-нулеви няма как да са комай... :(
Ще й го кажа аз на лирическата героиня, дано ме послуша! ...

Благодаря ти!

]


Re: Прозаично
от angar на 12.08.2005 @ 11:44:46
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Надежда
Cvetelina Valentinova Pouleva (amar)
Раздел: Миниатюри

Потърсих пътека.
Пътеката я няма вече.
Направих си нова...



Re: Прозаично
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 12.08.2005 @ 11:56:20
(Профил | Изпрати бележка)
хехе :) отдавна е било това - от едно друго място :)

Но да, схванах идеята ;)
Благодаря ти!

]


Re: Прозаично
от Dimi на 12.08.2005 @ 18:27:48
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, Цвети, по-лошо не би могло да бъде! Но ... може да е за добро! Пожелавам ти го. Умееш да разказваш, знаеш ли?


Re: Прозаично
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 13.08.2005 @ 02:25:11
(Профил | Изпрати бележка)
:)) никак не може ;)
Затова се надявам по-добре да става...

]


Re: Прозаично
от DIhanie на 13.08.2005 @ 13:52:38
(Профил | Изпрати бележка) http://dihanie.atakmim.com
Така ми се очертава - ден за мен. Отмених си срещите... А вече ми стана тъжно..
поздрав за авторката с Tool - Eulogy


Re: Прозаично
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 13.08.2005 @ 16:30:17
(Профил | Изпрати бележка)
Желая ти хубаво настроение!!

Благодаря ти!

]


Re: Прозаично
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 14.08.2005 @ 14:03:24
(Профил | Изпрати бележка)
Времето на маслинките ще дойде!

:-)))))))))))))))))))))))))))))))

Към прекрасните ти животинки,
прибавям и тези три маслинки!
И зная, със сигурност на 100 процента,
че ще дойде времето на
всички компоненти!


А ти що не се пробваш на повечко разкази?


Re: Прозаично
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 14.08.2005 @ 15:16:35
(Профил | Изпрати бележка)
Ще взема да ти посвета следващите си животинки, шъ знайш ;)

Благодаря ти, радвам се, че хареса :)
Черпя те една от моите три маслинки :))

]