Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 837
ХуЛитери: 0
Всичко: 837

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМногопрофилен консултативен център (МКЦ).
раздел: Преводи
автор: pencho_zaeka

Разказ от Хоши Шиничи


През вратата на МКЦ неуверено влезе млада жена и се заоглежда.
- Извинете, видях надписа на табелата отвън. Наистина ли консултирате по всичко?
- Госпожице, знаете ли, аз съм лекар с голям опит и нужната квалификация, затова винаги първия преглед минава при мен. Ако проблемът Ви се окаже не здравен, а от финансов, емоционален, семеен, или какъвто и да е друг характер, тук е единственото място, където ще намерите помощ. Ние сме създали уникална система за комплексно решаване на всички житейски проблеми, затова и името ни е такова. Разполагаме със всякакви специалисти, които са на Ваше разположение. А сега, кажете ми, какво Ви води тук?
- Ами, всъщност, не става дума за мен, а за мъжа ми….Той, видите ли, напоследък се държи много странно.
- Домашно насилие?
- Не, не, изобщо не е това. Той е много кротък човек, обикновен служител във фирма, седмицата му минава като на всички други - цял ден на работа, после вечеря в къщи, малко телевизия, и спане. От няколко години сме съпрузи, но все още нямаме детенце. Той просто не се интересува от мен. Разбирам, че трудно може да ми обърне внимание при такава заетост. Но в почивните дни….Знаете ли, от известно време си е въобразил, че е изобретател… прави някакви странни, абсолютно ненужни конструкции, и два дни изобщо не ме поглежда….Ако го заговоря, отпраща ме с обяснението, че работел върху открития, които щели да променят света. Вече съм сигурна, че е психично болен, но няма как да го докажа, нито да му помогна, понеже в службата се държи съвсем нормално. Но напоследък нещата съвсем се влошиха…аз….вече не издържам.
- Да разбирам ли, че искате да го напуснете?
- И тази мисъл ми минава, ако не може да се помогне…
- Е, госпожо….
- Името ми е М.
- …..дошли сте където трябва. Ние предлагаме и такава услуга. Можем да Ви освободим от него. Бърз развод, при това без Ваше участие, преместваме го в друг град, и вие оставате свободна да потърсите късмета си с друг.
- Наистина ли? Но не искам да му се случи нищо лошо…нито пък да се почувства предаден.
- Не се безпокойте. Ние ще решим едновременно и Вашия, и неговия проблем. Уверяваме Ви, че за него ще се погрижат добре.
- В такъв случай, ще опитам.
- А не искате ли да потърсим подходящ човек за Вас?
- Благодаря, ще се справя и сама.


След 4-5 години младата жена отново се появява в МКЦ.

- Здравейте!
- А, госпожо М.! Каква изненада! Този път какво Ви води насам?
- Нищо конкретно, просто исках да разбера как се справя бившият ми съпруг, пък и да Ви благодаря за безупречната работа. Наистина всичко мина безболезнено.
- О, г-н М. има съвсем нов живот! Но за да не съм голословен, предлагам да Ви заведа да видите новия му дом.

Двамата се качват на колата на доктора, пътуват около 40 км, и в спират пред луксозна къща в едно от Токийските предградия.

- Ето, тук живее г-н М.
Огромен двор, вътре тичат две малки дечица. Около тях се суети красива жена.
- Да не би да се е оженил повторно?
- И не само това. Както виждате, родиха му се и две дечица. Къщата също е негова - купи си я с парите от изобретенията.
- Какви изобретения?
- Онези, за които някога казвахте, че са абсурдни. Всъщност, човекът се оказа истински гений. Направи уреди за тренировка на всякакви спортове в домашна обстановка, нещо като симулатори, но с много голяма степен на достоверност. Илюзията е пълна! Така без да мърда човек от къщи може да кара ски, да язди, да плува, да играе тенис…..Последният му уред за родео стана хит на пазара. Ние инвестирахме в него, и вече получаваме печалба от продукт, който дори още не е готов - симулатор за сърфинг! Невероятен е!
- ………..??????
- Какво, не вярвате ли?
- Не, не че не вярвам…..
- Е, не винаги човек може да предвиди какво изпуска. А Вие, омъжихте ли се повторно?
- Още не. Трудно е в днешно време…
- Всъщност какво търсите?
- Все съм си мечтала за човек на изкуството - художник, например. Ще се грижа за него и ще му бъда вдъхновение. Ако е добър и известен, ще мога с него да обиколя Европа…Много обичам да пътувам.
- Имате късмет. Точно имаме заявка от жената на един известен портретист. Оплаква се, че се бил побъркал напоследък. След секс рисувал по голото й тяло, после я карал да се търкаля върху бяло платно и така създавал абсурдни картини, които изобщо не се продавали. Проявявате ли интерес?
- О, такива изчанчени типове….не са ми по вкуса.
- Както искате. Бях длъжен да предложа. Е, до нови срещи, тогава.

След още 2 години г-жа М пак се появява в МКЦ.
- Аз…..реших пак да се възползвам от услугите Ви. Много време вече съм сама.
- А, не успяхте, значи. Жалко, че тогава не приехте офертата ни за художника. След като се раздели с жена си, го свързахме с едно младо момиче-фотомодел, което нямаше нищо против странностите му. Картините му започнаха да се продават много добре, стана известен в цяла Япония, че даже и в Европа. Наскоро откри самостоятелна изложба в Париж…
- Така ли….
- Да, представете си. Но знаете ли, мисля, че ще този път едва ли ще успеем да Ви помогнем…
- Защо? Вие с такива сложни случаи се справихте….
- Така е. Но Вие сте по-особена…..
- Какво искате да кажете?
- Вижте, не се засягайте, но имате проблем с характера.
- Аз?!!! Аз винаги съм готова на компромиси, не съм конфликтна, нямам вредни навици…добра домакиня съм, сигурно ще бъда и добра майка…..
- Именно. Прекалено сте порядъчна.


Публикувано от hixxtam на 05.08.2005 @ 11:28:26 



Сродни връзки

» Повече за
   Преводи

» Материали от
   pencho_zaeka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:12:01 часа

добави твой текст
"Многопрофилен консултативен център (МКЦ)." | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Многопрофилен консултативен център (МКЦ).
от Marta на 05.08.2005 @ 15:55:19
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
;))))))))))))))) мда


Re: Многопрофилен консултативен център (МКЦ).
от pencho_zaeka (pencho_zaeka@dir.bg) на 05.08.2005 @ 17:33:39
(Профил | Изпрати бележка) http://inaned.dir.bg
Макар, че е малко предвидимо, де..

]


Re: Многопрофилен консултативен център (МКЦ).
от Ufff на 03.01.2006 @ 12:01:50
(Профил | Изпрати бележка)
Ми да! Порядъчността явно е порок:)
Създаде ми добро настроение. Благодаря!