Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 1042
ХуЛитери: 3
Всичко: 1045

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта24 часа -Льо Майна !
раздел: Есета, пътеписи
автор: PETteXXXXXa

Часът е близо полунощ, докато изпия всичката ракия, която ми се полага, и я придружа с необходимата и салата, докато се изкъпя, докато тва, докато онова......и стана късноооооо....
Лягам! По телевизията дават разни Мераккметове, но това не възбуди заспиващата незаинтересованост. Късно лягам ,но спането е тъпа работа!-нищо не правиш ,а данъците се плащат за годишен период.Годината е наполовина изпълнена с нощи!Спиш и плащаш данък че спиш!!!Това откритие ме ядоса,не бях се замислил по въпроса досега,мразя да плащам данъци!И не обичам нещата които мразя да се случват точно на мен!!
Добре де,-примирих се!
Завих се по един средностатистичен начин и започнах да чакам къф да е сън.......................пазех се да не се замисля,но най често не ни се случва това което ни се иска,а нещо коренно различно,и то с изненадващо много здрави и хищни корени.
Нападнаха ме неиндентифицирани мисли!Нищо не казват,нищо не питат,но аз ги усещам-тук са! Групират се ,уговарят се и разчитат на изненадата.Голяма напаст са собствените мисли.На чуждите можеш да теглиш майната,можеш да ги интерпретираш или даже наказателно уродливо да ги изкривиш ,преиначиш и пак да ги хвърлиш обратно да им парят и да се чудят как да загасят съскащия на свършване фитил .
Но собствените мисли са отвратителни,ония дето са цветя и пеперудки,планински езера ,изгреви и залези,целувки и усмивки като възпитани и културни си седят на празничните маси,угощават се с емброзия и си се усмихват
Обаче има и всякакви други бързоподвижни мисли с които винаги ми е било уморително да воювам.А сега пред заспиване съм най слаб- знам! построили са се поне в три тагми и сега ще изпратят авангард,конница от най досадните и раздразнителни, но плитки мисли.За тях имам вълчи ями от незаинтересованост и равнодушие,-пропадат без ответ!-къде падат и аз не знам,майната им!
Врага е гаден!знае че още не съм заспал а още малко и трябва да ставам.Въртя се но гледам да не увличам завивките.Някои хора както заспиват -така си и стават,не мърдат!Въртя се и на сън ,и преди сън ,мърдам,шавам-чак ми дотяга!Това тяло не се чувства удобно в себе си,бактън от него! Ще го трая, -то ми е.

Фърлих им на ония мисли дето още обсъждаха как и откъде да ме нападнат един Троянски кон .Уловката всъщност е че конят е истински но е хвърлен в ситуация в която се подхвърлят лъжливи Сепнаха се! Зачудиха се! Избраха си някаква временна оправа-ще се мъчат! Нека! взех малко преднина.Не е задълго ,но е сладко.За да не те изненадват събитията-инициирай ги! не знам това къде и кога съм го прочел,но ще да е било отдавна щото още като малък съм ял много бой опитвайки се да го прилагам,но няма сега преди заспиване баш болезнени неща да си спомням.
Колко ли е часа? Няма да търся отговор,отговорът ще обезмисли всяко заспиване,а и нали съм заредил GSMа ще гръмне на секундата.Хвърлих близо до троянския кон който мислите вече недоверчиво пощипваха и една шепа бързоноги газели които се движеха произволно по мисловната плоскост .Мамка ви! не знаете с кой си имате работа! Чудо ще ви чуди! (плаша ги аз )
Убийци на надежди! Уууууу!Уууууу!Гадове!Гадове!
Две Надежди на преклонна възраст чули че се споменават показаха по едно око от паравана който си бяха избрали като временен но бяха превърнали в постоянен.Прожектора се насочи натам,в мига преди да се дръпнат заслепени ясно се видяха торбичките под очи им .
Отвратителни изчадия! защо нападате когато съм най беззащитен,преди заспиване? Не сте ли чували за рицарска чест?
Хич не им пукаше,усмихваха се ехидно оголвайки по няколко златни зъба на местата на които им бях избил истинските.
В миг преди да им извикам че са глупави,се сетих : "Някои от вас са глупави!" Това ги обърка! Всяка си мислеше че другата е глупава,(Боже колко са глупави!).Започнаха да спорят ,да се обиждат и да се жилят като глутница бесни оси.


Джжжжжъъъъррррр -Събуждам се!и то без да съм спал! Но това е живот и требе да се живее
Зъби/пяна зъби/пяна и скачам в обувките. Три през ноща е,чувствам се във времето,и то е в мене.
Бръммм,бръмм-запали Кикимората ,нафтичката нежно потегли по жилите и за радост на Лукойл.
Гудбай май лав Филимонциум ,ауфидерзен тепенцаааааааааа........
Четирите колела ги чувствам като част от тялото ,но дупките по пътя ми идват като посегателство върху личноста!Не мога да се ядосвам сега!-Късно е!всъщност....рано е!Не съм спал,кафе не съм пил,даже не съм се прозявал,-добра идея! Прозявката ми дойде като мехлем на стара фронтовашка рана.Две прозявки,казват се равнявали на едно..........Ееее -няма да го кажа-стеснителен съм
отласквам пътя назад с четирите си гуми ,но той не знае свършване.
Карнобаттттттттт -чудно име!!!! откъде накъде? Калцинирана сода,карборунд,карабит,карбонитрид,металокарбит,натриев карбонат,калциев карбонат............нерде,не! Карнобат? Ай де де?
Както и да е!
Рижки проход.Есен!Есен в Рижки проход.Утрин,расветлява се обещаващо.Утрин в Рижки проход.Есенна Рижка утрин.Красиво! Пастелните цветове на есенна широколистна гора,притъпени от всеобщата скреж.Само простора е кристален.На върха на пръстите ,-мигом фотоапарат!Боже! колко Благодат!
Завоите ги взимам с чупки в кръста ,грация и финес-всичко на един адрес!
Шумен хич нешумен!Спи народът,спи света,CDито до дупка -хит до хит ,при мен са цял Елит!Магистрала! с двата крака на педала!
Варна! тука майна е морето!Що изтърва отбивката за Добрич? Уф!добре чи малку.
Е ! дай да пием кафе де!Исчо раз!...............................................................................................
Кръгом мааааршшшш!
Ям ги тия пътища като шоколади Милка с бяла пресечена линия по средата........
Търговище! И кво ся? Сигурно ще избирате кмет? Как няма да позная!

Я да фана за Русе................отказвам се,отказвам се горе долу навреме .Тръгвам за Плевен ,някакъв треторазряден път ,Шаная Туейн се грижи за музикалното оформление,опитва се да ми каже че ме обича,но това го знам отдавна Опитвам се да избягам от дупките,а те от своя страна се опитват да ме изненадват.Много са!постоянно успяват!Заглеждам се във формите им,удивлявам се на неповторимоста им ,замислям се какво ли би си мислила една дупка.Замислям се върху живота си ако бях дупка и то точно на този път,какви страшни сънища щях да сънувам изпълнени с заличаваща асфалтополагаща техника,и винаги грозния безпощаден валяк.Може би в някое прераждане ще бъда дупка,или и сега съм дупка,но собствените ми мисли ми дават друга,неверна информация Много е чувствена тази Шаная Туейн ,просто я чувствам как иска да искочи от говорителите и да ме зацелува безапелационно.Северна България!-каква си ми красива,ама нещо бедна ми се виждаш.............Я !Павликени! табела -21 км.Никога не съм ходил в Павликени, Я чакай,я чакай.........Да бе,свърших една работа ,видях една стара,стара кола.А бе има тръпка в старите форми! за доказателство се поглеждам в огледалото,оттам също ме поглеждат!Онзи ме гледа сякаш ме харесва,мразя да ме харесват!Отговорност е все пак,ами ако се разочароват?и после дай да тъгуваме......Ядосано тряснах сенника с огледалото.Ядосването в миг си замина тъй както бе и дошло.Я да си почина малко емоционално потапяйки се в всеобхващащо равнодушие.........Равнодушно карам по безразличния ми път,и не забелязвам безразличните ми дървета,Цар съм на безразличието!Направо мога да го материализирам под форма като меча на Люк Скайуокър ,с него мога да отрежа квот ми дойде за рязане,но когато съм равнодушен безразлично се отнасям към възможноста да отрежа каквото и да било.Спрях да мисля глупости с рязко и твърдо решение да го направя Иначе си е тръпка.Как ли им минава живота на умните? представа си нямам.............

Плевен.....аааа! ти ми изяде една година от живота,помня те аз!Не,не съм злопаметен,кретай си!нали злото е за добро.................
Никога не съм ял,поне не и от рождение,всъщност се стъмнява,а тръгнах по тъмно,значи това ми идва второ тъмно Разни блюда ми се реят из мисловния свят,че чак и ухаят.Две току що изпечени франзели бавно и величествено демонстрират присъствие движейки се като кораби на Нейно Величество.Супите са точно такива каквито ги харесвам ,а парата от тях ми пречи да виждам пътя.Гениално нещо са супите!Не може откривателя им да не е Нобелов лоареат ,хем се наяждаш,хем се напиваш!Обичам супи!Особенно на гладно!
Усещам че обичам и кебапчета,най вероятно и пържоли,кифтета и един голяяяям,голяям глинен гювеч -изненадата на Баба.
Отрових си вкусните кулинарни мисли с две средностатистични кифли.Конфекция! Бройлери!Два шамара равнодушие изтриха надигащото се ядосване,че даже се и усмихнах.Махнах Шаная Туейн щото само обещава.Малко новини ще ме образоват.Нищо не говорят за мен,обиколих станциите,явно се движа инкогнито,и то без да искам
Забутах се по няква периферия,що не си карам по царския.Кнежа,чувал съм че има ,но сега виждам доказателството.Бяла Слатина,-защо не! Много е тъмно,но всъщност е рано,къде е тоя народ?Постоянно търся да питам някой ,и този някой постоянно се крие.Картата ми говори глупости,обърква ме,кара ме да и обръщам повече внимание отколкото може да ме убеди че заслужава.От кифлите остана само изсветляващ спомен ,корабите на Нейно Величество теглещи шлепове с ароматна супа и цял ресторант пак се подготвят за сцената.Нямам време,чака ме Лом,а и аз го чакам.
Абе Българио,голяма си! кой казва че си малка?Откак се помня пътувам и нямаш свършване.....села,селца.......
Козлодуй! Ой ти Мирен Атом! да пребъде всеки твой атом,да са ти живи и здрави пръчките,да са ти тамън неутроните,сладък ми е всеки твой киловат,посрещам с радост и волтовете и амперите ти.Благодарностите са хубаво нещо,не мога да подмина хубавите неща
Лом! Бе далеко си бе!Нищо де айде,дай работа да вършим...работа...работа...работа...........Айдееее паехали! Тоя път онли по царскио път.Държа един лист където добронамероно ми е начертано къде не трябва да бъркам.Първия път пропуснах,но втория?-влязох в Монтана а не беше редно,влязох и в едно насрещно което после се разбра че е насрещно ,и се сетих че ме предупреждаваха точно тук да не влизам.Уморен съм!но ще се направя на Пич както винаги,а Филибето е на майна си Райна.
Враца ,дето гарга не каца В гнездо на орли, казват гарги не кацат.
Пътят е хубав,неясно защо ми се спи.Спи ми се,не знам защо ми се спи колкото на Спящата красавица,при положение че съм поне два пъти по красив Чудя се! но чуденето пак е занимавка,а занимавките гонят съня.Пускам си Джо Кокър и почвам да ръмжа с него
Заклевам се да се кача на първия надлез след магистралата от Ботевград за да не пропусна околовръстното.Намразвам се че не си изпълнявам клетвите .Към един и половина полунощ е,София.Софиянците спят ,но повече си мисля за софиянките,идват ми много и отделям само по младите ,по красивите,чаровни и умни.............и те са ми много,отказах се! Ясно че околовръстното го изтървах,тия софиянци две крушки да бяха сложили.......

Еврика! табела- Бургас! Разцелувах на ум табелата и почнах да изхвърлям назад осева линия очаквайки да води към магистралата за Пловдив.Малко по малко взех да се разочаровам от този път и съжалих за всичките осеви линии които оставих назад.Въпреки че се бях ядосал на картата пак и позволих да говори с мене.Това се оказа подбалканския път! О чудо на мисловната дейност! Кой ще тръгне за Бургас пренебрегвайки магистралата? Ще ви съдя за подвеждаща информация,или поне ще ви намразя!
Спеше ми се ,всичко свързано с ядене бе напуснало сцената на мислите ми и там витаеха единствено възглавници от всякакъв калибър,цвят и мекота ,-теглеха ме,искаха ме.И аз ги исках,копнежа бе взаимен,даже нямаше да сънувам,щях да спя по най заспалия начин.Даже ако случайно изскочи някакъв сън то в него ще сънувам че спя:)
Картата ми обясни да се върна и търся Елин Пелин .Да бях продължил през Карлово.Ядосах се на Джо Кокър! кво се е разпял!спи ми се! плюс това нямам магистрала!а той ми пее равнодушно.Извадих с гадно движение диска точно когато си бе отворил устата,до следващия път ще стои така за наказание.

Много се мотах в тва Елин Пелин ,изпили си пелина всички спяха,няма на кой един въпрос да отпереш.Мнооооо се мотах,а и качването на магистралата е мисия възможна но само посока София, добре че преди това случих на един Отворко.

Магистралка,сладка,малка.Нощна! ще ти взема витамините!Ям я като гладен,звяра в мен я беше захапал и до Пловдив щеше да и отпори асфалта и я сдъвче заедно с мантинели и табели.............Заспивам! няколко Феи на съня ме викат нежно ,трудно ми е с това добро сърце да отказвам...спи ми се ,бързам ,стрелката е на 160 ,бученето на двигателя омайва няколкото още държащи на пост героични неврона.Ударих си здрав шамар по врата,но бях забравил че това е моят врат.Болеше! Пак пуснах да ръмжи Джо Кокър .

Аз и Джо Кокър се прибрахме в три през ноща,за 24 часа бях изминал 1430 км.Възглавницата ухаеше прелестно,потънах в нея като комета в мъглявината Андромеда.


Още съм там


Публикувано от BlackCat на 28.03.2004 @ 14:22:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   PETteXXXXXa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 22116
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"24 часа -Льо Майна !" | Вход | 4 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: 24 часа -Льо Майна !
от Ufff на 28.03.2004 @ 15:30:54
(Профил | Изпрати бележка)
Бързоподвижни мисли, комбинирани със Шаная Туейн.И Джо Кокър. А бе, все файда да ти кажа.При такъв пътно-душевен дискомфорт!Не целувай табелите, човече.Вредно е за здравето!И...останах в загадка какъв вкус има пелинът в Елин Пелин.


Re: 24 часа -Льо Майна !
от lachistata на 28.03.2004 @ 15:57:23
(Профил | Изпрати бележка)
Bravo!Mnogo gavkav stil,strahotno chuvstvo za tekst,za "sposobnostite"na teksta i dumite.Mnogo humor i nastroenie.Razvedri mi denia,za koeto blagodaria.Stiskam ti palci da si vse taka.


Re: 24 часа -Льо Майна !
от Marta (marta@all.bg) на 29.03.2004 @ 01:21:34
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
просто съм доволна,че го прочетох:)))


Re: 24 часа -Льо Майна !
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 29.03.2004 @ 10:16:52
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
И аз сьм много доволно, щото го прочетох текста. А и на мен ми са спи ама трябва ям филибелийки ейся:))
Благодаря ти човече!


Re: 24 часа -Льо Майна !
от PETteXXXXXa на 29.03.2004 @ 10:30:49
(Профил | Изпрати бележка)
Как ги гълташ,на дълго,или напряко?

]


Re: 24 часа -Льо Майна !
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 30.03.2004 @ 06:32:29
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
Ям ги като дьвка, тоест дьвча ги докато им мине вкуса, после ги плюя:)))))) Ти в Пловдив ли живееш майна?

]


Re: 24 часа -Льо Майна !
от PETteXXXXXa на 30.03.2004 @ 06:52:44
(Профил | Изпрати бележка)
Взимаш им витамините един вид ? Хитрец си ти Андрешко :) Чудя се аз защо дъфканите и изплюти все се увеличават.А почини си малко :)

Пловдив ли? Аз съм кмета :)

]