Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 786
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 789

Îíëàéí ñåãà:
:: Georgina
:: Elling
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐàäîñò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Albyrta

"...Ñúñ âñè÷êî â òîçè ñâÿò ñìå ñêúñàëè,
îñâåí ñúñ ðàäîñòòà è ñâîáîäàòà."
Óîëò Óèòìàí


Òàçè ñòàÿ å òúìíà äîðè íà îáÿä, çàòîâà îñòàâÿì ëàìïàòà äà ñâåòè. Ãëåäàì ïðàâî íàïðåä.  ìîíèòîðà. Íå ìèñëÿ çà íèùî. Íå ìèñëÿ çà ñâåòëèíà. ×åòà è ïîãëúùàì èíôîðìàöèÿ. Íå âúçïðèåìàì. Íå ïðåîñìèñëÿì.
Îðáèòè. Î÷èòå ìè íÿìàò îðáèòè, à öèìåíòîâè ëåãëà. Âðàòúò ìè å ñõâàíàò. Çâóê îò äðàñêàíå ïî ñòúêëî. Îò êîãà ëè å? Åäâà, åäâà îòìåñòâàì ïîãëåä íàëÿâî, êúì ïðîçîðåöà. Òîêó-ùî ñúì ðàçáðàëà, ÷å íàòàì òðÿáâà äà ãëåäàì. Ïîãëåäúò ìè îòñúñòâà.
- Åëà äà ñè ïðèáåðåø áåíäæàìèíà, òóê ùå ñòàíå ìíîãî ïðàøíî.- Ìëàä å. Óñìèõâà ñå. Ðàáîòíèòå ìó äðåõè ñà áåëè îò ïðàõ. Èçãëåæäà ñÿêàø âèñè âúâ âúçäóõà òî÷íî ïðåä ìîÿ ïðîçîðåö. Êîãà ëè ñå å å ïîêàòåðèë íà ñêåëåòî? Îòâàðÿì. Ïðèáèðàì ñàêñèÿòà. Óñìèõâà ñå. Ñ òîâà, êîåòî íàðè÷àì òðàï÷èíêè, íî íå ñà. Ñ îíåçè õàðàêòåðíè, íî ðÿäêî ñðåùàíè âäëúáíàòèíè, îáðàì÷âàùè óñòíèòå, êîèòî òàêà õàðåñâàì â ìúæêàòà óñìèâêà. Ïðàâÿò ÿ òîëêîâà ñâåòëà.
- Ùå ñè ïðèáåðà è ïåïåëíèêà, äà íå ãî íàïúëíèø ñ ôàñîâå - îïèòâàì äà ñå øåãóâàì. Îòäàâíà å ïúëåí. Çàïî÷âà äà ñòúðæå ñ íåùî ïî âúíøíàòà ñòåíà. Ñòàÿòà ñå ïúëíè ñ ïðàõ, ñ ìíîãî ïðàõ. Áúðçàì äà çàòâîðÿ ïðîçîðåöà. Âðúùàì ñå â ìîÿ ñâÿò. Âåñåëî ÷îâå÷å ñå êèñêà îò ìîíèòîðà - Çäðàâåé, Ðàäîñò, ðàäâàø ëè ñå íà æèâîòà? :))) -Òîçè ïúê îòêúäå ñå âçå è êàêâî èçîáùî çíàå çà ìåí è èìåòî ìè. Òðóäíî ìè å íà÷àëîòî íà âñåêè ðàçãîâîð. Îñîáåíî ñ íåïîçíàòè. Àààà, ïðàâè ñè àñîöèàöèè ñ íèêà ìè â êþòî. Ðàäîñò.
Ðåøàâàì äà é ñå îáàäÿ. Âå÷å å îáÿäâàëà è ñèãóðíî ñå ãîòâè çà ñúí. Îáè÷à äà ñïè äúëãî ñëåäîáÿä. "Ðàäîñò, êàê ñè ñëúí÷èöå?". "Äîáðå ñúì, ìàìî, à òè?"
Õåé, ìîìè÷å, àç òè äàäîõ èìåòî ñè! Êîãàòî òå âèäÿõ, òè äàäîõ èìåòî ñè. Ïàçè ìå, ïàçè ìå äîêàòî âúðâÿ è ïàäàì, ïàäàì è âúðâÿ, âäèãàé ìå, îòóïâàé ìå îò ïðàõòà è ìå êàðàé äà íå ñïèðàì äà ïðîõîæäàì. Îïèðàì ñå íà òåá. Êðà÷êà ïî êðà÷êà. Íàïðåä. Èñêàø äà ñúì ñèëíà. Êàòî òåá. Èñêàø äà ìå íàó÷èø äà õîäÿ. Äà ñúì ñèãóðíà â êðà÷êèòå ñè. Êîãàòî òå âèäÿõ, çíàåõ êàê ñå êàçâàø. Êîãàòî ìå âèäÿ, òè ñúùî çíàåøå êàê ñå êàçâàì. Êîãàòî ïîçàÿêíà, òè ìè äàäå èìåòî ñè. Ðàäîñò. Ñåãà ñè òîëêîâà ñèëíà, ÷å è äâåòå èìàìå åäíî è ñúùî èìå. Òâîåòî.
Ñëúíöå, ñëúíöå, ñëúíöå. Ïúëíè ñòàÿòà, èíà÷å ïîòúíàëà â ñóìðàê. Ñëúí÷åâàòà ñâåòëèíà ïîëåêà ðàçêúñâà ïðàøíàòà çàâåñà íà ìàëêè ÷àñòèöè, ïîñëå íà ìàëêè òî÷èöè. Òî÷èöèòå ñå âúðòÿò, âúðòÿò, ïàäàò íàäîëó è ñå ðàçòâàðÿò â ñâåòëèííà ñïèðàëà. Ñâåòëèíàòà ãè ïîãëúùà.
Óñåùàì êàê ïîìàõâà çà ñáîãîì. Òîçè ïúò ñå îáðúùàì áúðçî. Ïîãëåæäàì çà óñìèâêàòà ìó. Çàêúñíÿëà ñúì. Çúðâàì êðàé÷å îò ïðàøåí ðàáîòåí êîìáèíåçîí. Òúìíîñèí. Ïðîçîðåöúò å ïðàçåí.
Õåé, Ðàäîñò, êàê ñè, ðàäâàø ëè ñå íà æèâîòà? :)))


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 12.07.2005 @ 14:51:31 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Albyrta

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 19:18:19 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðàäîñò" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (13 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðàäîñò
îò Obgru6tane íà 14.07.2005 @ 13:03:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèÿòíî å, äà òå ÷åòå ÷îâåê:))


Re: Ðàäîñò
îò Albyrta íà 14.07.2005 @ 17:39:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Ëèëè :) è íà ìåí ìè å ïðèÿòíî ñ òåá :)

]


Re: Ðàäîñò
îò angar íà 21.07.2005 @ 15:39:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelchortov.hit.bg
Çàðàäâà ìå, Äæîé! Ïèøåø ìíîãî ñâåòëî è ðàäîñòíî, âúïðåêè ÷å ñòàÿòà òè å òúìíà!
Óñìèâêè!


Re: Ðàäîñò
îò Albyrta íà 21.07.2005 @ 16:04:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
àààà, îò âðåìå íà âðåìå ãðåå è ñëúíöå :)))

]


Re: Ðàäîñò
îò k2 íà 09.08.2005 @ 17:20:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óàóóóó!!!
Îíÿ äà íå å ïàäíàë îò ñêåëåòî?!
Ùî íå ñå âðúçâàò òèÿ õîðà ñ ïî åäíî âúæåíöå?
Ïîíå êàòî çÿïàò ïî ìàäàìè äà íå ïàäàò îòâèñîêî!
:)


Re: Ðàäîñò
îò Albyrta (radost2002@gbg.bg) íà 10.08.2005 @ 18:19:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
è òè òàêà:)))))))

]


Re: Ðàäîñò
îò oziris (rrrrrrr@abv.bg) íà 09.05.2006 @ 21:25:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kirilvlahov.blogspot.com/
õóáàâî


Re: Ðàäîñò
îò Albyrta (radost2002@gbg.bg) íà 10.05.2006 @ 12:27:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
à òè õóáàâ ëè ñè, òà äà âèêàø òîâà å õóáàâî, îíîâà íå;)))
íå ñå øàøêàé, îïèòâàì ñå äà èçìúêíà ìàëêî èíôîðìàöèÿ)))))))

]


Re: Ðàäîñò
îò oziris (rrrrrrr@abv.bg) íà 13.05.2006 @ 12:33:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kirilvlahov.blogspot.com/
Àìè íå çíàì êàêâà èíôîðìàöèÿ òè å íåîáõîäèìà. Â îòçèâèòå ìîãàò äà ñå ïèøàò ìíîãî íåùà - îò îòðèöàòåëíè îöåíêè è ïîïðàâêè, äî èçêàçâàíå íà èñêðåíî âúçõèùåíèå îò ñúâúðøåíîñòòà íà òåêñòà; ìîæåø äà ñïîäåëèø àñîöèàöèèòå ñè, à ìîæåø è ïðîñòî äà èçêàæåø ñóáåêòèâíàòà ñè îöåíêà.
Àç òîâà è íàïðàâèõ. :) - "õóáàâî" å ìîÿòà ñóáåêòèâíà îöåíêà. Íå ñúì êðèòèê èëè îñîáåí êàïàöèòåò, òúé ÷å íå âèæäàì êàêâî ïðàâî èìàì äà êîìåíòèðàì ïî-çàäúëáî÷åíî.
Âÿðíî, íå ñúì äàë íèêàêâè àðãóìåíòè, íî íå ìèñëåõ, ÷å ñà òè íåîáõîäèìè (ìèñëÿ, ÷å òè ñàìàòà ñè íàïúëíî íàÿñíî ñ âñè÷êè êà÷åñòâà íà òîçè òåêñò è òîâà å åäíà îò ïðè÷èíèòå äà ãî ïóáëèêóâàø - çàùîòî çíàåø, ÷å å äîñòà âúçìîæíî äà ïîñòèãíå òîâà, êîåòî ñè çàëîæèëà â íåãî).
Íî ùîì èñêàø àðãóìåíòè, äîáðå - íèùî ïî-ëåñíî îò òîâà: õàðåñâà ìè çàùîòî å ÷åñòíî, çàùîòî íîñè â ñåáå ñè ñèëíî ÷óâñòâî è çàùîòî âúïðåêè êðàòêîñòòà ñè êàçâà ìíîãî íåùà çà àâòîðêàòà ñè (íåùî, êîåòî íèêîãà íå ñúì óñïÿâàë äà ñòîðÿ è ñëåäîâàòåëíî å íîðìàëíî äà ìó ñå âúçõèùàâàì). Çà íÿêîé äðóã òåçè àðãóìåíòè ìîæå è äà íå ñà äîñòàòú÷íè äà ñëîæè òàêàâà êðàéíà è èçèñêâàùà îöåíêà êàòî "õóáàâî", íî íà ìåí ìè ñòèãàò, çàùîòî òî÷íî òîâà òúðñÿ â òàêúâ âèä ðàçêàçè.
À îòíîñíî òîâà äàëè ñúì õóáàâ... òîâà íå ìîãà äà ïðåöåíÿ íåïðåäóáåíåíî :), ïúê è òðÿáâà äà óòî÷íèø êàêâî èìàø ïðåäâèä.
Ïîçäðàâ. È âå÷å ùå àðãóìåíòèðàì âñÿêà ñâîÿ îöåíêà, àêî íàèñòèíà òè å íåîáõîäèìî (ìàêàð è äà íå ìè ñå âÿðâà).

]