Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 707
ХуЛитери: 3
Всичко: 710

Онлайн сега:
:: ivliter
:: LATINKA-ZLATNA
:: mamasha

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАНДИ и децата на Новата Епоха (2)
раздел: Разкази
автор: ANG

(четиво за непредубедени)

ОБЩУВАНЕТО
@
@
@
- Мани-манееей!!

Обстановката около мен е като на война. Всички опасни предмети са вдигнати поне на един метър. По пода се търкалят всевъзможни играчки: топки, барабани и други оцелели ударни инструменти, джиесеми-играчки, компютър-играчка, електронно пиано и някога пееща китара, черно-бял телевизор, остатъци от книги... За най-лъчезарното дете на света обаче е по-интересно да се провира под краката ми и да спира истинския компютър на Татето, да докопа забравен истински джиесем и да натиска пиюкащите копчета или да примъкне стол и да свири на истинското голямо пиано.

АНДИ припка, препъва се в предметите и във въртящата се котка ШУША (удряна два пъти от автомобил и по чудо оцеляла), пада по стотина пъти на ден, понякога жестоко се удря и... пее детски песнички. Заплаква само в случаите, когато някоя изплашена от падането лелка изпищява и прехвърля върху му своя ужас.

- Мани-манееей!! - (бойния вик-сигнал, който известява направата на някаква „беля"),

счупил е поредната чаша, разлял водата на котката. „Мани-манееей, каква беля си направил!!" е обикновената реакцията на Аз Две Деца Съм Отгледала... Спомням си, че преди 32 години една друга баба беше нарекла големия ми син „ТЮМИ -белята"...
Вменяването на чувство за вина в детето е стара хватка за грубо манипулиране...

За тези неща друг път. Сега се оттеглям в моето компютърно ъгълче и с чувството за вина се самонаказвам да общувам с компютъра. Темата е ОБЩУВАНЕТО.

- Мани-манееей!! (потърпевша е ШУША, принудена да търпи „ласките" му).

Общуването като обмен на енергия!
Общуването между две малки човечета Водолейчета е цяло чудо! На този етап не ми стигнат силиците в езотеричните ми знания и интуицията, за да опиша дори и част от същността на това истинско чудо!

АНДИ, подобно на повечето деца от Новата Епоха, е енергийно вампирче. Играта му представлява тичане (по-скоро, прелитане) от една „белИчка" към друга „беличка" само за няколко секунди. В своята хипер-активност изразходва огромно количество енергия. Още по-голям е разходът му на енергия при общуване. В крайните му форми това вземане/даване наистина има характер на енергиен вампиръзъм.
Чели сте обикновено негативни мнения по въпроса за енергийния вампир.
Моето отношение е по-различно и по-широко скроено. Още повече, че този енергиен обмен Водолейчетата извършват проявявайки космическо ниво на етичност, от което можем само да се учим...

- Мани-манееей!! - (АНДИ се опитва да тъпче храна в устата на котката...)

Искам да ви разкажа два пресни случая от общуването на АНДИ с „възрастни" хора...
Наскоро ни гостува Ray- семейна приятелка от един колеж и от най-прекрасния сайт -hulite. Не зная дали АНДИ се залепи за нея или тя за него, но след 7-8 часа пълно взаимно отдаване и двамата изглеждаха изцяло изразходени емоционално и психически. И безкрайно щастливи! Биси-то изглеждаше сияйно красива. Тръгна си цялата в синьо - изпощипана и нахапана като след бурна любовна среща - каквото всъщност беше общуването... тантра от висша класа.
АНДИ също спа като къпан. Непробудно и стиснал в обятията си бръмчащата кола-играчка, която тя му подари. 237-мата играчка от неговата колекция сякаш беше облъчена с някаква Любов и Светлина (да ви припомня, че АНДИ не играе с играчки!).

На следващата сутрин ДУЧЕ заведе детето в близкото кафене, за да го покаже на своите колежки от Ш.Л. - най-добрите приятелки, 17 години разделяли квартири и апартаменти, софри, тъжни случки и празници.
Те... не ми се коментира. Казаха по половин изречение нещо хвалебствено ... на същия дъх и в същата минута смениха безвъзвратно темата и всеки започна да занимава другите със собствените си проблеми. АНДИ ги з@еб@ - прехвърли се на другата маса, където непознат чичко свали маймунче от колата си и му го подари...

Кой спечели повече от тези две срещи, кой си тръгна повече обогатен от общуването...

- Мани-манееей!! - (АНДИ намира хитроумни начини да спре компютъра ми...)

Айде, време е за малко езотерика. За да бъда по-коректен с вас, би следвало да добавя, че Биси беше един от доброволните енергийни донори на АНДИ още докато той беше в коремчето на майка си. Чрез медитации от духовната група в Колежа той получаваше СИНЕРГИЯ - безусловна Любов и Сила. (Дори и името си получи по време на медитация). Дали АНДИ си „спомня" тази частица енергия, която е идвала специално от Биси...

Да, ние му пеехме, разказвахме му приказки още когато физическото му измерение е било колкото на грахово зърно. После почти не ни учудваше как нощем няколкоседмичното бебе изминава креватното разстояние от около един метър, за да притисне буза о буза в майка си.
Всичкото това беше ОБЩУВАНЕ.
И още много случки имаме за споделяне - те обикновено се забравят, а не бива (споделете вашите, очаквам ги. Някой път ще ви разкажа как АНДИ се самозарежда с енергия и какво ефективно средство за зареждане „измислих" аз).

- Мани-манееей!! - се чувам сам да си говоря като идиот, на глас.

Което преведено на родния майчин санскритски език вероятно звучи така:

„Божебожекакъвдълъгразказнаписахкойлидруидиоткатоменщегопрочете?!"


Публикувано от BlackCat на 23.06.2005 @ 15:15:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   ANG

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.77
Оценки: 18


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 22:43:59 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"АНДИ и децата на Новата Епоха (2)" | Вход | 14 коментара (61 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от BlackCat (blackcat@hulite.net) на 23.06.2005 @ 15:22:31
(Профил | Изпрати бележка)
Първиидиотдокладва:прочел :)
Извън опита за шега: аз съм един бъдещ, надявам се, родител и определено непредубеден читател. Точно в този момент това четиво ми подейства много добре и не се сдържам да го споделя. Харесвам енергийни вампири, които "източват" любов, когато имам нужда да я давам. Обичам да я давам под всякаква форма - и лошото е, че го правя дори, когато не я искат.
Извинявай, може би не съм по темата. Но разказа ти ме развълнува.
Целувки за малкия АНДИ!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 23.06.2005 @ 16:57:02
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ами по всичко изглежда
че си узряла за...


на търсачката се откриват всички популярни детски песнички
но за АНДИ в момента е на мода да пее песничка за приспиване, която аз съм му измислил
ако требва спешно
да ти я пращам, а?
целувките ти се връщат от АНДИ (татето само гледка от ъгъла...)

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от Ray (bdoych@abv.bg) на 23.06.2005 @ 16:21:23
(Профил | Изпрати бележка)
Ето ме и мен - поредният прочел и "разписал се" в редицата:)
Мисля си, че непредубедени в истинския смисъл на думата едва ли ще намериш. Независимо от собствените си усещания, когато те се изправят срещу родителските модели от детството или настоящите възгледи на значимите хора около теб, неизбежно тече една непрекъсната проверка на собствените ни възгледи за нещата и поставяне под съмнение.
Така аз, която имам своя теория за отглеждането и възпитаването на деца, но ми липсва "практиката":), с едно несигурно и много приятно чувство приемам думите ти за начина, по- който срещата ни е повлияла на малкото "енергийно вампирче". Да ви е живо и здраво:)))
Най- важното в общуването с децата е любовта, която да можем да им покажем по адекватен начин. Тя ги зарежда. И им дава чувството за сигурност, което ги прави хармонични и балансирани.


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 23.06.2005 @ 16:59:39
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ура за теориите
и айде да ги превърнеш в бизнес
или в домашна практика (и това ще стане)
та
по-правилно е да напиша
"четиво за по-малко предубедени...), доколкото всеки от нас ще не ще си вкарва своите разбирания
но последното се подразбира

за Любовта - така е
а от много любов ... останаха ли ти синини
все още

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от Ray (bdoych@abv.bg) на 23.06.2005 @ 17:05:01
(Профил | Изпрати бележка)
От Любов синини за дълго не остават:)))
Какво ще кажете да ме вземете за бавачка? Мисля, че минах изпита:)))

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 23.06.2005 @ 17:31:44
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
остават, остават
но от любов човек не ги забелязва, болката също

издържа изпита за бавачка
и АНДИ и ние те приемаме
една техническа подробност
таксата за бавачка е някъде 5-6 пъти по малка от твоята сегашна заплата
та
навиваш ли се?

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от Ray (bdoych@abv.bg) на 24.06.2005 @ 19:37:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ти пък, откъде ти хрумнаха тези технически подробности:) И всъщност "таксата" е несъизмеримо по- голяма от сегашната ми заплата, защото се измерва с детска любов:)
Тъй, че к'во ме питаш?:)

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 20:53:22
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ясно
с кой автобус пристигаш
да те посрещна

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от Nadie на 23.06.2005 @ 16:22:04
(Профил | Изпрати бележка)
Uraganska mu rabota. Pri mene ne oceliaha nito kotkata, nito kucheto. Vecher chuvstvam kak nito liubovta, nito silata sa s men. I vapreki vsichko sam bezkraino shtastliva s dvete si chudesa. Celuvki na ANDI :-)


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 23.06.2005 @ 17:00:49
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
добре дошла на тази територия
видях
че пишеш проза
ще трябва да проверя по обстойно
темата за децата вълнува ли те
а и тук ще имаш поле за изява в коментарии
:)))

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 23.06.2005 @ 17:24:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
По темата за енергийния "вампиризъм" - струва ми се, че не е уместно да се поставя знак на равенство между "вампиризъм" и общуване, какъвто волно или неволно се прокрадва в твоето изложение. "Вампиризмът" предполага само извличане от единия и само отдаване от другия, подобно на митичното пиене на кръв от вампири, откъдето вероятно произлиза и самия термин. Не съм проучвала нито термина, нито явлението - и няма да го направя. Защото когато нещо подобно се изживява, за да се разбере и осъзнае от личен опит, неминуемо би навредило и на мен и на друг човек. Никога Никога Никога един магьосник не може и не трябва и не бива да извлича енергия от друго същество. От природата и космоса и най-вече - от собствения си Дух - Да, разбира се, но "вампиризъм" само би го лишил от магическите му сили. Както и обратното - от магьосник "вампири" просто Не Могат да извличат сили. Ако могат, значи не е никакъв магьосник или не е добър. Няма "вампири", има самоубийци - вероятно и кармично обременени - които доброволно се предоставят. А като няма баница, няма и луди.

Общуването - за мен - винаги предполага обмен на положителни усещания, емоции, мисли, дори и под формата на освобождаване на натрупана отдругаде негативна енергия. Събираме се с приятели - виртуално или реално - за да се порадваме на това, че сме живи и здрави, доколкото дали Силите. Ако не е така - аз просто не общувам. Както АНДИ съвсем порядъчно е постъпил в случая с "каките".

Общуването е на много и различни нива. Колкото повече - толкова по-пълноценно.

Естествено под общуване разбирам пожеланото по своя воля влизане в контакт с други хора и същества. Наложените от обществото "контакти" и "връзки" по целесъобразност и необходимост - за мен - са по-скоро вече нещо "вампирообразно" и се стремя да ги избягвам доколкото е възможно.

Припомням си покрай "насиняването", че от дете изразявам любовта си със щипане. Колкото по обичам, толкова по ми се иска да щипя. Ей така, от обич. И друго помня - как АНДИ бе като Карузо в момента, в който ти говореше с мен по телефона преди около 9 месеца. Тогава му "предрекох" че има дарба за оперен певец. Да видим. И си спомням, че още тогава не признаваше играчки ДжиЕсЕми и играел с тенджерите. Андрогинче.

Дългоразказванетопредизвиквадългоизнакоментарване.

Въпрос на общуване, не на вампиризъм!

П.П. Бих ти препоръчала, в контекста на твоето собствено НеПриеманеНаНеГативизмите да замениш """вампиризма""" в изразяването на обич с нещо по-подходящо. А когато наистина е "вампиризъм", да го избягваш - както знам, че ако желаеш, можеш да го правиш. Е, понякога егото с желанието му за получаване на внимание има други, противоположни нагони - тогава разумните доводи влизат в конфликт с нарцисизма.

П.П.П. Нарцис е типичен пример на "автовампиризма" на красотата и самовлюбеността. А при Буда преодоляването на Собственото Аз мисля че е една от последните степени на духовно извисянване преди получаването на Просветление.



Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от ANG на 23.06.2005 @ 22:59:48
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
привет, феичке
ти може би си мислиш, че твоето мнение противоречи на моето
а то просто го допълва или покзва сложното явление от друг ъгъл
ето виж как ще се увериш най-бързо

просто
ЗАМЕНИ
понятието енергиен вампир (което те дразни) с
енергйно ангелче

и нещата само ще си дойдат наместо.

И все пак... дължа обстоен и дълъг коментар, подобаващ на твоя
часове наред мислих по въпроса
изнамерих на търсачката доста неща
като това например

http://www.oceansoul.hit.bg/vampire.htm

не споделям всичко от статията на акаша
но дори заглавието

Човешките взаимоотношения - един безкраен вампиризъм

е симптоматично и показва разликата в нашите разбирания (а аз подчертавам само приликите - ако бяхме дефинирали основното понятие енергиен вампир, кой какво разбира под това понятие, вероятно част от различията щяха да изчезнат)

ще ти отговарям, надявам се и по други начини - с художествено слово на следващите номера от серията за АНДИ...

но не бягам от по-обстойни коментари
твоят ме накара да се поровя повечеко
което бе особено полезно за мен
и да се замисля
също полезна дейност...

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 24.06.2005 @ 01:18:28
(Профил | Изпрати бележка)
ANG, miglena, извинете, че тук се намесвам...
Искам да попитам ANG - как ти у себе си усещаш Его-то си? С какво АНДИ те промени, откакто се роди, та и още в корема на майка си?
:-)))))
Целувки за всички, но най-много за АНДИ!

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от ANG на 24.06.2005 @ 09:13:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
хъм
задаваш фундаментални и сложни въпроси
не само ме карат да се замисля
но и ме затруднява отговора
да ЕГО-то ми е било силно и вероятно и сега се проявява често като такова
след като съм реализирал всичките си амбиции по отношение на звания и титли, логично е това да е станало със силно изявено ЕГО, което несъмнено е ставало И за сметка на близките ми... така е и по принцип и конкретно, според мен
надявам се че основната промяна се състои в КОНТРОЛ НАД ЕГОТО
иначе казано
става дума за ОСЪЗНАВАНЕ
на отговорности и прочие
след като съм още жив (за всеки човек се отнася същото), значи все още не съм изпълнил основната си МИСИЯ, заради която този път съм се родил...
тук нещата са по-особени
мисля че съм преразгледал В СЕБЕ СИ И ЗА СЕБЕ СИ въпроса около мисията, предназначението смисъла и прочие и съм се ОТВОРИЛ КЪМ ДРУГИТЕ - това последното е другана съществена промяна, която се е случила - обърнал съм се към хората и към доброто и свитлото в тях - към ЛЮБОВТА
зачеването и ражддането на АНДИ е свързано с ред мистични ситуации, които възнамерявам да опиша специално в разказ или нещо подобно...
Промените на личностно ниво са ОГРОМНИ
Жени, благодаря ти за въпроса!!

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 24.06.2005 @ 23:57:30
(Профил | Изпрати бележка)
Скъпи ANG, изтезавам те с този въпрос, защото те обичам :-)))
Разбираш ме, нали....
цунк
цунк
цунк

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от ANG на 25.06.2005 @ 00:06:41
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
значи няма да ни се размине...
:)))

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 25.06.2005 @ 22:53:45
(Профил | Изпрати бележка)
Веднъж ти написах...
Тема за размисъл
:-)

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от ANG на 25.06.2005 @ 23:09:45
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
я конкретизирай темата за размисъл
щото я забравих

и при всички случаи може да ти умръзнат цнк-ханията

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 25.06.2005 @ 23:34:57
(Профил | Изпрати бележка)
Re: Мисия - ЛЮБОВ - 2 (Рейтинг: 1)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 18.06.2005 @ 00:12:27
(Информация за Потребител | Изпращане на съобщение)
Кармичното пресичане по някой път става в пространството, друг път в равнината :-)
Тема за размисъл!
:-)))

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от ANG на 26.06.2005 @ 10:56:33
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
и на кръстопът
и по още много начини (вероятно)
и не е случайно

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 26.06.2005 @ 23:17:37
(Профил | Изпрати бележка)
За още многото начини...олеее колко има да си хортуваме!

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от ANG на 27.06.2005 @ 00:13:01
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ще дойда с 5-6 химикалки и 1 топ хартия
да си водя записки
не се шегувам

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 27.06.2005 @ 00:38:30
(Профил | Изпрати бележка)
Дано се осъществи....
:-)

]


Re: ОБЩУВАНЕ-то е ОБМЕН на ОБИЧ
от ANG на 27.06.2005 @ 12:57:57
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
амин

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 23.06.2005 @ 19:13:01
(Профил | Изпрати бележка)
МИР ВАМ :-)))))
Вторият ти епизод, АНГ, също много ми допада (както ти каза преди време за моята фантастика - лее се:-)))))))
Не бих казала обаче, че това ОБЩУВАНЕ е ВАМПИРИЗЪМ. Мнението на miglena в това отношение много се доближава до моето.
Имам много опит в общуването с енергийни вампири. На АНДИ общуването не е такова. То е кристално чисто като изворна капка, неподправено, безкористно.
При енергийните вампири, на които не достига енергия, получаването става по два начина - единият е чрез предизвикване на негативни чувства у околните - гняв, обида, ревност, та дори и физическо насилие. Когато Вампирът усети до себе си човек или същество с енергия, по-голяма и вповече от неговата, той веднага се присламчва до него и намира начин да черпи. Смея да твърдя, че 99% от енергийните вампири си набавят енергията чрез пораждане у другия на отрицателните емоции. Има малък процент и такива, които си набавят енергия по втория начин. Предизвикват те да изпитваш Любов към тях.
Когато Човем изпитва Любов към всичко и всички, той не само повдига енергийното ниво в себе си, но зарежда и околните. Има, срещат се хора, около които като застанеш, изведнъж усещаш прилив на енергия, става ти весело на душата, леко, имаш желание да твориш, да съзидаваш. Дано сте имали късмета да бъдете около такива хора. Те могат до такава степен да ви зареждат, че липсата им в даден момент да се превърне в дрога за вас. И когато не са около вас, да се чувствате зле, и да желаете час по-скоро да се появят.
Малко се отклоних, но, АНГ, нали каза, че всички коментари биха ти били интересни.
Аз мисля, че детското общуване не е точно вампиризъм. Продължавам да си мисля, че децата са нашият най-добър катализатор. И в крехките физически години се получава - не че ние ги възпитаваме, а те нас ни възпитават и изкореняват нашите комплекси и предразсъдъци, лекуват нашето Его. Т.е. посоката на възпитанието е с обратен знак.
Имам един случай в живота си, когато моя позната, бидейки ужасно намръщена, ужасно свадлива и негативна личност, след раждането на детенцето си - палаво момченце - така се промени, че никой не можеше да я познае. Явно детето не е изпуснало първите 7 години от раждането си и е успяло да възпита майка си
:-)))) в Любов.
Всъщност, при родителите и въобще, при възрастните - много силно е развито Его-то. Защото след седмата година, те вече са с оформен характер и са забравили всичко от предишните животи. А при децата не е толкова силно Его-то - до седмата година - не си мислете, че техният инат и тръшкане са Его. Его-то се оформя и възпитава преди всичко кармично. Човек се ражда с определено Его, и повечето Мисии на прераждането му се състоят в това - да преглътне Его-то си и да заживее според Десетте Божи Заповеди.
АНГ, аз мисля, че у теб и Диана съществува Его на някакво ниво и АНДИ ще бъде вашият Учител. И той е!
Ray, видях те на снимката ти отдавна, и добре схващам как сте се чувствали с АНДИ.... срещнали се души отпреди много, много, много време! Дано съм права:-))))))))
На всички - Любов!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 15:22:27
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
...и нека Светлина да осветява Пътя ти и Любовта да я огрява...
Жени,
ще се опитам да ти отговоря обстойно и непряко.
Всичко, което написах в отговор на Миглена се отнася и за теб, дори по простата причина че мненията ви съвпадат. прочети го още веднъж.
Към него добавям следното на Акашия7

Така започва една безкрайна борба за енергия. Докато детето е малко обикновено все то остава без енергия, тъй като родителите му доста по-добре от него благодарение на дългата практика са усъвършенствали разиграването на личните си драми, това страшно много забавя развитието на детето, крайната му форма е инфантилността, просто тези хора поради липсата на достатъчно енергия за развитието им дори като възрастни често ще бъдат незрели и ще се държат като деца. И вината за това пада изцяло върху родителите им. Колкото повече енергия има едно дете толкова по-бързо ще расте и ще се развива то. С течение на времето обаче нещата обикновено се променят, през пубертета децата все по-успешно успяват да опазят енергията си от хищните си родители и дори започват да си го връщат като отмъкват и тяхната енергия. Това е причината за безкрайните конфликти и кавги между родители и деца в тази възраст. За да разберете личната си драма трябва да разберете каква е личната драма на вашите родители, на хората, които са ви възпитавали и са прекарвали най-много време край вас. Като важи принципа на комплементарността или взаимното допълване. Ако човекът, който се е грижел за вас например използвал драмата на Агресора, за да краде от енергията ви в противовес вие несъзнателно сте развили драмата на Мъченика, и ако не я преодолеете то вашите деца в последствие ще развият драмата на Агресора за да ви опонират, да връщат енергията, която вие им отнемате и така порочният кръг ще се върти докато някои не се осмели да го прекрати, надявам се че това ще бъдете ВИЕ. Просто запомнете, че процесът на този енергиен вампиризъм е несъзнателен и автоматичен в момента, в който се разбере и осъзнае той престава, разбира се ако не започне да се използва съзнателно, което е истинска трагедия и катастрофа. Проблемите произлизащи от използването на тези четири лични драми за енергиен вампиризъм са безкрайни, те са едни от основните пречки спъващи глобалната човешка еволюция. Използването на алтернативния източник на живителна енергия носи невероятно много преимущества. Главното е това, че докато изцеждате живителната енергия капа по капа от околните тя никога няма да ви е достатъчна, докато ако се свържете с алтернативния източник на енергия винаги ще имате много повече от колкото може да изразходвате, отношенията ви с хората винаги ще са отлични. Ще се чувствате прекрасно до тогава докато поддържате връзката си с него. Тъй като и без това темата стана километрична, а едва са очертани само основните линии, по които е хубаво сериозно да помисли човек, какъв е този алтернативен източник на енергия и как да се осъществява връзката с него ще напиша в друга тема, сега ще дам само един жокер за най-запалените, потърсете го в природата, красотата, хармонията и любовта.

това бе извадка от същия линк на Акашия
http://www.oceansoul.hit.bg/vampire.htm

Тъй като вие двете имате по-ограничено като периметър на действие разбиране за ЕНЕРГИЕН ВАМПИР, предполагам че ще ти хареса в същия смисъл следното мнение на Труден (Николай Сисоев)
ЕНЕРГИЙНИЯТ ВАМПИРИЗЪМ

В една тема бегло споменах за така нареченият енергиен емпиризъм
(може да го прочетете тука)
Енергийният емпиризъм не е нищо друго освен болест, която бихме могли да наречем "РАДОСТ НА ТЛЪСТОТО ЕГО"

Естествено, всеки от нас съдържа в себе си определено количество егоизъм, което го движи в живота.
Доста често този егоизъм така се надува, че човек започва да се чувства незадоволен от собствената си ДОБРА преценка за себе си, и болестно силно иска някой друг да му даде същата оценка.

Всичко започва доста незабелязано дори за самият "енергиен вампир".
(Обикновено това състояние остава завинаги неоценено като болестно, от Его

още коментари...

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 24.06.2005 @ 23:56:15
(Профил | Изпрати бележка)
ANG, много внимателно изчетох всичко. Моето мнение и усещане се припокрива почти на 90% с написаното от Труден.
Но - въпреки всичко - ти пишеш за АНДИ и децата на Водолея.
Аз, ама наистина го казвам отговорно - имам богат опит с Енергийните вампири.
Божеее, сега като четях, и си казвам, ама ние какво толкова обръщаме внимание на Вампиризма на енергийно ниво?
Та ние тук трябва да обсъждаме децата, Любовта, техните магически умения и вълшебствата, които сътворяват ежедневно!
Моите деца - живи и здрави - са необикновени деца в едно отношение. Те не са свързани с материалното по никакъв начим. Е, имат си своите желания, присъщи на възрастта им. Но - нека не забравяме, че подобни стремежи са нормални. Въпросът е, че не залитат и не се тръшкат - купи ми това или онова.
Скромно приемат живота, разпростират се според чергата, която е пред вратата на дома ни.
Но у тях забелязвам нещо. Забелязвам едно пламъче в очите им, когато се чувстват свободни.
Убеждавам се, че Свободата и липсата на Страх от една страна, и Любовта и състраданието от друга страна, са основни техни емоции, състояния, чувства и дела.
Съществата от Шестата раса ще бъдат много красиви, много величествени. Ще бъдат безкористни и ще помагат благородно на всички.
Ако ние, родителите, по някакъв начин ги отклоним от тази им мисия, ще натрупаме карма спрямо тях.
Но, както много просветени усещат, в тъмната епоха - Епохата на Кали-Юга, кармата се решава на момента. Няма да се товарят идните поколения. Всеки носи кръста си за греховете на момента. Според някои, вече сме излезли от Кали - Юга.
Намерих тук, в нета една препратка към беседата на Беинса Дуно, държана на 16 март (стар стил) 1914 година в София.
Счита се, че с тази беседа символично е дадено Началото на Ерата на Водолея.
А според индийците, Водолея ще започне през 2012г. Както и според маите.
Ето линк към беседата на Беинса Дуно. Прочети я, мисля, че ще ти бъде от полза!

http://www.beinsadouno.com/board/index.php?showtopic=341

to be continued

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 25.06.2005 @ 00:03:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
значи
темата е сложна и безкрайна
всеки има различно отношение към различно количество шнформация
която е попил
и тъй като понятието ЕНЕРГИЯ е възлово в този род разбирания, значи ще коментираме квантовата психология, философия и пр. и по-нататък

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от Ray (bdoych@abv.bg) на 24.06.2005 @ 19:50:37
(Профил | Изпрати бележка)
Мисля, че си права, PLACEBO, малко са хората, които усещаме така близо до себе си, а усетим ли ги, това е наистина "старо" познанство. От друга страна децата са отворени за света. Ако и ние сме отворени за тях - връзката се получава.
Любов е отговорът на всичко!:)))))))))

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 20:52:32
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
обичам ви

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 24.06.2005 @ 22:21:17
(Профил | Изпрати бележка)
С тези две думи.... казваш доста повече от всякога.
Че и се чувстват на всичко отгоре :-))))))

Скоро ще продължа.

:-)

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 22:44:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
цунк
цунк
цунк

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от sradev (sradev@о2.pl) на 23.06.2005 @ 19:20:49
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
мани-манееей,
вторник пътувах във влака с една майка с дете на около година - голям живак, особено след като кондуктора ни събуди
.... и прав си - нямаме все още понятия да опишем тези деца


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 23.06.2005 @ 20:41:39
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
поне чувстваме отговорност
пък и летвата
която ни поставят
често е доста висока
понякога дори уморява погледът ни
но
ще

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от sradev (sradev@о2.pl) на 24.06.2005 @ 19:22:19
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
висока е, ние сме я поставяли!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 19:33:06
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
взаимно я дигаме - летвата

когато повишим тон, наприме
и той повиша
но в смисъл да ни накара да спрем

а пък иначе на него се стремим да не се караме
да не използваме забранителни думи и изрази
от рода на
не пипай това
не там, ще паднеш

винаги има възможност острата забрана придружена от негативизъм да се замести от блага дума

но...
не е лесно...

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от sradev (sradev@о2.pl) на 24.06.2005 @ 22:38:22
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
много точно казано!
не е лесно да се откажем от забраните

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 22:42:42
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
не е лесно да се предпазим от убиването на детското в детето

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от sradev (sradev@о2.pl) на 06.07.2005 @ 21:13:30
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
и в себе си

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 06.07.2005 @ 21:22:46
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
първо себе си
после и другите
пък може и обратното...

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от somebody на 23.06.2005 @ 23:13:34
(Профил | Изпрати бележка)
И аз го прочетох. Видях го това хлапе-хвърчащо напред-назад клатушкайки се. Да те радва много АНГ и не му давай истински телефони, че ще му се оплезя насреща ;))))))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 13:45:35
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
добре дошла при Любовта

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 23.06.2005 @ 23:47:47
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
когато има любов тя се усеща
Анди е усетил Биси)))

божебожедруидадара33прочете туйхайкулиразказликойзнаеквоиедоволнаотфактачеимахоракоитоценятиобичатдецатазащототесанайголяматаценностнасвета


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 13:49:04
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
съвпадение на вибрациите за някакъв отрязък от време

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 24.06.2005 @ 10:32:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Охооооооооооооооооооо!
Ама теб белите още ли те впечатляват?
Спокойно това си е в реда на нещата, аз се притеснявам акоги няма :)))
А колкото до компютъра - гасенето е само първата крачка към превземнето. Ние вече превим график и колкото и да ми изглежда несправедливо,че аз оставам с минимален достъп, май това е бъдещето :)))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 13:48:00
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
значи демокрацията настъпва във вашия дом...
или пък преврат

знаеш ли
опитвам се да намеря заместител на думата БЕЛЯ
от гледна точка на децата счупването на една чаша не е беля
а какво е?

(търся една заместваща дума - 1)

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от Ray (bdoych@abv.bg) на 24.06.2005 @ 19:43:25
(Профил | Изпрати бележка)
извинявам се, че се вмъквам тук - белята е може би трансформация?!:)

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 20:54:28
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
много интерсна идея
доизясни се
нещо не разбирам

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 25.06.2005 @ 00:12:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Веднага ти казвам заместител - например "Безисканица" или "любопитност", а може и просто "случайна неочакваност", зависи от ситуацията :)))

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 25.06.2005 @ 14:18:34
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
всяко едно от предложените заместители може да върши работа в конкретна ситуация -
все пак на мен продължава да ми липсва обобщаващо понятие-заместител на грозната като оценка за действие на дете дума "беля"

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от pisana на 24.06.2005 @ 14:15:53
(Профил | Изпрати бележка)
Мани-манееей...пак ще обменям енергия със съседката, така се е наела по байра на горе, че явно шегата на децата този път не е била стрелба с воден пистолет...деца...ама къде са , че не се чуват от десет минути


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 15:04:48
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
с тоя воден пистолет няма как да утрепят детското в себе си
обаче съседката и без пистолет - може!

привет!

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от Dimi (d_filyova@abv.bg) на 24.06.2005 @ 20:54:36
(Профил | Изпрати бележка)
Ето моще един идиот под твоя разказ. Прочетох и аплодирам с две ръце това, което си написал. Браво, татенце, харесва ми какви отношения водите с малкия Анди и е страхотно че си решил да ги споделиш. Чакам още!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 24.06.2005 @ 20:56:12
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
благодаря ти Диме
и пак ти казвам
че освен в коментарии
подобно на другите
ти можеш да опиш своябогат опит и в художествена форма
айде...

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от copie на 27.06.2005 @ 01:00:10
(Профил | Изпрати бележка)
Обичам!!!
Луда съм за мъките
на своите приятели
с малките ангели,
които създаваме!
Обичам!!!
Отдавна...
Три пъти в живота си
съм сваляла долните редове
книги от библиотеките...
Веднъж
облепих
с яка лепенка филтъра на пералнята -
писна ми от наводнения...
Два пъти
връзвах дръжката на хладилника -
все отворен - разваляше се...
Три пъти
съм
затваряла
прозорците
в последния
момент...
Боже,
благодаря ти, че съм успявала!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 27.06.2005 @ 13:04:43
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
значи
на себе си благодариш

за хладилника - сложихме му болт отгоре да затваря вратата и едва тогава АНДИ престана да го отваря

в една от витринките вместо чаши и чинии сложихме един огромен пън...

лепенки се слагат навсякъде, но обикновено без ефект

но нито веднъж не сме му се скарали за "белите" - средно 2030

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от cvqt_na_borovinki (dobrototedi@yahoo.com) на 27.06.2005 @ 10:02:45
(Профил | Изпрати бележка) http://copingkoala.wordpress.com
като гледам колко идиоти се събрахме под този разках, високо интелектуалното ниво на сайта е под въпрос:)) но ние си се знаем...
исках просто да отбележа, че ме лъхна ужасно приятна топличка любов от твоя разказ (прочетох 2-та наведнъж)
деня ми ще е по-прекрасен сега:)
за енергийния вампиризъм между другото споделям мението ти, защото с доста малки деца съм имала контакти, има си нещо по-различно
очаквам продължение:)


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 27.06.2005 @ 12:57:24
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ми
очаквах да те лъхне любов
щото е наситено с Любов

очаквам нови твои появявания тук

]


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от Liulina на 30.06.2005 @ 15:05:20
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Е АНГ прочетох и двете му части ... и аз чакам дете през септември и това е най-важното нещо в живота...:))) нали така?


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (2)
от ANG на 01.07.2005 @ 12:15:31
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ТАКА Е

]