Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 832
ХуЛитери: 3
Всичко: 835

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВИП
раздел: Други ...
автор: paisa

Предназначено за зрели хора, независимо от възрастта.

Милостив и толерантен човек е българинът. Влиза в положение. Дащен е. И завивката му да вземат, пак няма да протестира. Поне когато, където и както трябва. Но виж - българката е друго нещо. По-добре не я дразнете, защото голяма беля ви чака. Като онази - с онкоболната, дето прави гладни стачки и разни маймунджулуци пред министерството на здравеопазването. Приискало и се да живее на егоистката и с егоистка, та лекарства търси. Ама не е помислила предварително, че полза от такива като нея, за държавата - никаква. Само зарар. Е, ще и вземат някакви мижави 20%ДДС от покупките, ама тя какво ли ще купува, щом няма пари да бутне едно рушветче за лекарства, пък и колко ли време ще плаща, с такава диагноза. Само ще отнеме излишни средства от здравната каса, вместо всички те да идат за облекчаване на дните на болните от най-тежката болест на съвремието - вроденото инвалидно полигъзие или съкратено ВИП.
Не сте ли я чували? Започваща като обикновено придобито инвалидно полигъзие ПИП, скоро болестта предизвиква генни изменения, предава се по наследство и тогава вече можем да говорим за ВИП. Малко са страните можещи да се похвалят с вниманието, което държавата ни хуманно обръща на болните от неизлечимата болест. За тяхно улеснение, се строят специални зали по летищата, снабдяват ги с удобни, обширни, съобразени със специфичността на заболяването нови возила, че дори им издигат специални ВИП квартали и ги настаняват в огромни жилища, задоволяващи поли-нуждите им.
Излишно някои т.нар. "правозащитници", разбирай "терористи", вдигат шум, позовавайки се на нарушение на конвенции и други подобни документи. Тук става въпрос ни повече, ни по-малко, за нормално човечно отношение към нещастни и болни хора. Колкото по-големи са пораженията на болестта, толкова повече средства са необходими за поддържащото и лечение. Всеки може доста точно да се ориентира в степента на заболяването, имайки предвид ежемесечните средства, необходими на инвалида, изразени в брой средни заплати за страната. Например получаващият чрез болестта си 8 средни заплати на месец е болен от осмогъзие, 10 - декагъзие и т.н. Умноженият брой дразнители, напълно обяснява високата концентрация на хора с алтернативна сек... абе, разбирай педали в средите им и никак не може да оправдае питекантропския примитивизъм на моралистите. Имайки заслужен статут на малцинство, ВИП персоните, към които българинът проявява съвсем европейско и зряло човешко отношение, заемат ключови постове в политиката и управлението на страната. Щадейки чувствителната състрадателна душа на народа, носители на ВИП деликатно се дистанцират от обикновения нашенец с високи триметрови плътни огради, като се стараят охраната и кучетата да не допускат контакти, водещи до тежко душевно разстройство на съчувстващия съгражданин.
Негодни за какъвто и да е обществено полезен труд, даряващ радост от живота, болните от ВИП са принудени непълно да компенсират липсата на това чувство и да лекуват неотменната, съпътстваща заболяването депресия, с оттегчителни околосветски пътешествия и почивки в елитни курорти, завиждайки на сладкия сън на трудовия човек.
Отново искам да противопоставя двата модела на поведение - този на недобросъвестните онкоболни, опитващи се брутално да ограбят средства, предназначени за далеч по-нещастни от тях хора и този на интелигентните представители на ВИП, които няма да видите или да чуете да протестират срещу каквото и да било...

Е, все пред очите ми е тази онкоболна българка! У-у-у-у-у-у-у-у-у-у!!!


Всички съвпадения с никове на Хулитери са, уверявам ви, напълно непреднамерени и се извинявам предварително за бъдещи неудобства.


Публикувано от BlackCat на 30.05.2005 @ 21:00:28 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   paisa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.33
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
388 четения | оценка 5

показвания 30468
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"ВИП" | Вход | 7 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: ВИП
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 30.05.2005 @ 22:04:44
(Профил | Изпрати бележка)
Право думаш Пайса! Какво са се развикали разните там умирающи болници, само пречат на истински болните от преяждане и деформация на съвестта да си спят сладко. Аз в тая схема попадам в графа полугъзие, щото вземам половната на средната заплата, затова и имамм право на полумнение, ама да си рекна пак: това е пътят към европейските структури! Грижа за бездомните кучета и безгрижие за бездомната мъка човешка. Тя и бездруго , както казва поетът, "сама в пространството ще скита", за какво са и помощи. Скитничеството в цял свят се отрича като форма на битие.
Хай наздраве!
Пък се сетих за една статистика. Направили измерване на седалките в трамваите и установили, че не побират вече задниците на седящите. Ох, май не беше в трамваите, ами в някаква заседателна зала...но нали и паметта ми е полу...ще прощаваш.


Re: ВИП
от Paisa (paisa@abv.bg) на 31.05.2005 @ 10:09:38
(Профил | Изпрати бележка)
Хм, добра и умна памет имаш... Благодаря за коментара, Вили!

]


Re: ВИП
от Paisa (paisa@abv.bg) на 31.05.2005 @ 10:31:55
(Профил | Изпрати бележка)
Пак ти благодаря, всичко си разбрала!

]


Re: ВИП
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 31.05.2005 @ 20:58:42
(Профил | Изпрати бележка)
Двойната благодарност ми е по мярка. Компенсация за полу...другието

]


Re: ВИП
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 31.05.2005 @ 00:14:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Тая е от неизлечимите болести ... , а и при определени условия май е и силно заразна :)))


Re: ВИП
от Paisa (paisa@abv.bg) на 31.05.2005 @ 10:14:06
(Профил | Изпрати бележка)
По понятни причини е и силно смрадлива, та затова болните използват най-скъпите парфюми...

]


Re: ВИП
от pisana на 31.05.2005 @ 08:53:13
(Профил | Изпрати бележка)
Май никога няма да узрея за подобна тема, но тук става на въпрос не за нормално човешко отношение, а за полагащо се по право на такова.
А и какви чудеса само стават а ?


Re: ВИП
от Paisa (paisa@abv.bg) на 31.05.2005 @ 10:24:32
(Профил | Изпрати бележка)
Макар на пръв поглед да не е така и да изглежда пресилено, но има доста силна връзка, между това, което си видяла в концлагера и съдбата на тази жена. И в двата случая имаме форма на егоистично бездушие и безразличие към страданията. Само причинителите и причините са различни до определено ниво. Над него причината е една и съща - стремеж към власт и пари. Жертвите са принесени пред олтара на Мамон - богът на парите.

]


Re: ВИП
от salza (lorien575@abv.bg) на 31.05.2005 @ 09:52:48
(Профил | Изпрати бележка)
А какво да кажем за традиционното лечение на рака - химиотерапия и облъчване. Трябва с очите си да видите пациент, подложен на такова лечение, за да се ужасите на нечовешките му мъки.

Правата на пациента се потъпкват тотално като му се казва, че това са ЕДИНСТВЕНИТЕ методи за лечение на рака, а това съвсем не така. Наскоро превеждах една статия за алтернативно лечение на рака - дори в Щатите се наблюдава тази тенденция - не се информират пациентите за съществуващите алтернативни методи за лечение (някои от тях разработени от лекари и научни работници), не се прави статистика на продължителността на оставащия живот на пациенти, лекувани по традиционни методи, фармацевичните концерни се стремят всячески да запазят статуквото на неинформираност, защото от това зависят печалбите им и имат огромно лоби в Конгреса, което срещу съответните комисионни защитава законодателно техните интереси, а в същото време се преследват лекари, които разработват природосъобразни методи на лечение.
Думата "хуманност" е забравена от много хора - и в България и в странство.


Re: ВИП
от Paisa (paisa@abv.bg) на 31.05.2005 @ 10:29:27
(Профил | Изпрати бележка)
Много добре съм запознат с проблематиката. Бих искал да съм написал нещо подобно или по-добро, без да съм бил свидетел на нечовешкото отношение към болните от тази болест и без да съм пристрастен. Разбирай онова У-у-у-у накрая, като начало на скандиране "Убийци!".

]


Re: ВИП
от Sirius на 31.05.2005 @ 10:50:03
(Профил | Изпрати бележка)
Просто настръхнах... Винаги съм се чудел как въпреки всичко българинът избира и избира все по - неподходящи и по - некадърни люде да го управляват... :( и после си пати от това, но "нейсе, затъкни я"...
:)жоро


Re: ВИП
от Paisa (paisa@abv.bg) на 31.05.2005 @ 12:51:46
(Профил | Изпрати бележка)
Жоро, благодаря ти, братко - дано повече хора да настръхват, като теб, защото апатията им идва дюшеш на онези изедници...

]


Re: ВИП
от angar на 31.05.2005 @ 23:04:46
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Браво Пайс! Би трябвало да те предложат за нобелова награда - не знам друг така сполучливо да е описал тази страшна /за обикновените хора/ болест - ВИП!


Re: ВИП
от Paisa (paisa@abv.bg) на 01.06.2005 @ 00:06:14
(Профил | Изпрати бележка)
Хе-хе, Нобелова награда! Благодаря Ангар, личи, че си приятел! Радвам се, че ти е харесало.

]


Re: ВИП
от vip (dobre_de2000@mail.bg) на 10.06.2005 @ 17:06:40
(Профил | Изпрати бележка)
:))Бе ,хубаво е, щом няма общо с мен:)

]


На анонимния ми почитател
от Paisa (paisa@abv.bg) на 25.06.2005 @ 10:13:23
(Профил | Изпрати бележка)
Скъпи, безценни ми, анонимни ми почитателю,

Ти, да точно ти, който ме декорира с единицата. Нямаш си представа, колко си прав. Написаното е ужасно слабо. Обаче много по-ценен щеше да ми бъдеш, ако беше ми драснал и един критичен коментар. Тогава щеше да ми станеш приятел, защото приятелите са хора, които те предупреждават кога стъпваш накриво и кога пред теб има камък за препъване.
В противен случай, твоята оценка не върши никаква работа, освен, че ме информира за човек с различно мнение. Е, човеко с различно мнение - знам, че те има и щом желаеш дръж мнението си за себе си.