Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 3
Всичко: 850

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИ ето ме - сама
раздел: Любовна лирика
автор: roni_16_f_sf

В съавторство с Mojsei
И ето ме - сама:
сълзите ми са за утеха -
не заслужавам аз това,
че други радостта ми взеха.

Душата си раздадох,
сега е на парчета -
сърце на теб отдадох:
ти мислиш само за крачета.

В ситуация някаква …гранична,
напира в гърдите вик,
а търся аз съдба прилична,
в бленуван, еротичен миг.

Не ме разпитвай ти сега -
в сърцето си ме приеми:
да свърши моята тъга,
та чувството да заблести.


Публикувано от hixxtam на 07.05.2005 @ 18:32:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Любовна лирика

» Материали от
   roni_16_f_sf

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 23020
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"И ето ме - сама" | Вход | 10 коментара (28 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: И ето ме – сама
от mojsei на 09.05.2005 @ 14:47:26
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Рони, Рони! Като те гледам, виждам себе си преди 40 години... Но ти ме принуждаваш публично да ти кажа, че не проявяваш добрата си страна. Създадени са ти условия и среда да постигаш успехи, а ти си режеш клона, на който седиш...Питам се дали аз не давам основания да се изхвъляш по такъв начин, който може да се оценява и в двете крайности...Опитът ти да станеш магьосница засега остава формален...


Re: И ето ме – сама
от roni_16_f_sf на 09.05.2005 @ 16:51:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
:) Mo,не знам какъв си бил преди 40 години..но аз не проявявам в никакъв случай лошата си страна...За да върви човек е нормално да се спъва понякога..може би това е едно от моите спъвания..

]


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 11.05.2005 @ 18:37:00
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
kato se spune chovek se izpravia i produljava napred...........loshoto e kogato obidish niakoi, koito naistna e imal dobro otnoshenie kum tebe.........govoria ti po princip
tova sa pochti neopravimi neshta
vnimavai poveche

]


Re: И ето ме – сама
от roni_16_f_sf на 11.05.2005 @ 20:18:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Надявам се,че не съм наранила никои...аз просто правя доста импулсивни неща,в които не влагам никакъв отрицателен смисъл..МОля да бъда извинена ако съм съгрешила пред някой...Кълна се ,че не е нарочно...

]


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 13.05.2005 @ 01:49:55
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
Няма пред кого и за какво да се кълнеш.мен лично нищо не си обидила - обиди единствено себе си, но ти е простено - малка си още - тепърва ще се учш , колкото и грозно да ти звуучи
с най добри пожелания към теб,

]


Re: И ето ме – сама
от roni_16_f_sf на 13.05.2005 @ 09:21:56
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Радвам се,че не съм засегнала някого..а за мен...комар4е ме е хапнала...ще ми мине....Мерси за всичко ....и се надявам,че и за напред ще те срещам..

]


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 13.05.2005 @ 17:42:11
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
Разбира се :)))))))

]


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 08.05.2005 @ 23:36:24
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
ок - може да не си съгласна с виждането ми но
1 никога не гледам автора, когато чета творбата
2. най-малкото не е здравословно и наистина не би ми помогнало адекватно да я коментирам
3. звучи малко наивно, че са ти взели радостта - никой не у дава даром по принцип
4.съдбата сама по себе си никога не може да е прилична - никога не задоволява човешките същества - винаги искат и още и още
5. чувството в описаната ситуация ще блести винаги само за едната страна - обречена е мисията на любовта, няма разбирателство
6.еротичния миг е извикан да донесе може би любовното чувство - неподходящ опит от моя гледна точка.любовта идва по други начини, повярвай ми
ето анализа, който искаш
надявам се не съм те обидила с нещо
успехи


Re: И ето ме - сама
от roni_16_f_sf на 09.05.2005 @ 13:24:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Май ще трябва да те зарочаровам-не успя да ме убедиш..:)

]


Re: И ето ме – сама
от roni_16_f_sf на 09.05.2005 @ 13:51:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Мо,теб успя ли да те убеди?

]


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 09.05.2005 @ 13:58:26
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
za koe ne sum te ubedila

]


Re: И ето ме – сама
от roni_16_f_sf на 08.05.2005 @ 20:39:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Джеси,защо не оставиш на страна съавторството и не говори за творбата конкретно..Абстрахирай се от написалите я и влез в самата и същност...Моля те..Иронията я обичам..дори аз самата се иронизирам понякога,но нека сега говорим сериозно...


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 08.05.2005 @ 19:48:07
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
Надявам се само аз да усещам иронията:)


Re: И ето ме – сама
от roni_16_f_sf на 08.05.2005 @ 19:24:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
До колкото виждам вие доста сте поработили върху коментарите,анализите и творбата....Това е добре...май не само моя мозък се развива...


Re: И ето ме – сама
от mojsei на 08.05.2005 @ 00:20:09
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Да, това е въпросът, до който достигаш чрез последователен анализ - от житейска гледна точка героинята е в погранична ситуация, която е много по-различна от предишните: тя е наясно със себе си. Това не е малко, но тук вече и аз се присъединявам към твоите предварително изказани опасения, но те остават извън творбата...


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 08.05.2005 @ 00:34:57
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
Нека се ограничим до творбата...в противен случай рискуваме да навлезнем в доста сложни и необятни пространства, които ми се струва не искам да изкарвам на бял свят.....
има определена граница, която не бива да прекрачваме в обсъждането на лирическия герой, който очевидно се отъждествява с авторката

]


Re: И ето ме – сама
от mojsei на 08.05.2005 @ 13:47:51
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Споделям това перфектно разбиране и много пъти ми се е налагало да го повтарям, а авторката ще направи нужното, защото не е преставала да работи над себе си...

]


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 08.05.2005 @ 19:50:39
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
струва ми се, че авторката не желае да се обсъждат творбите й.......шесто чувство го наречи........

]


Re: И ето ме – сама
от roni_16_f_sf на 10.05.2005 @ 17:20:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
:) Джеси май твоето 6-то чувство те лъже..Нямам нищо против да се обсъждат творбите ми,мила...радвам се когато има мнения и то различни...така 4е продължавай..ще се радвам да те виждам наоколо

]


Re: И ето ме – сама
от mojsei на 07.05.2005 @ 23:58:18
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Коментарът на Джесика дава възможност да се постигне правилна ориентация по отношение на тази творба:
1. Фабулата на творбата изразява актуалното състояние на героинята, която авторката показва в развитие. Един сравнителен анализ с ппредишните творби може да потвърди това.
2. Творбата си е на Рони. Аз и вдъхнах дух и тя ...оживя.
3. Употребата на "еротичен миг" никак не е случайна и тя е направена именно от гледна точка на спецификата на съдбата на героинята.
4. Напълно съм съгласен, че любовната лирика изисква и съотвветен опит, но веднага изниква въппроса този опит от какаво естество трябва да бъде?
5. След направените пояснения, които не намирам за изчерпателни, предлагам да направим по-задълбочено обсъждане на тази творба, която е изключително интересна и затова, че отразява развитието на конкретна човешка съдба, а също така и съзряването на един млад автор. При това положение, на първо място, ще стане възможно да бъдат преодолени махленските разбирания, които лекомислено са посегнали към некоректен начин за изразяване на становище...


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 08.05.2005 @ 00:07:38
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
Струва ми се, чрез коментара които е насочен пряко към мен директно засягаш много други теми.
1. нямам намерение, а и тук не му е мястото да коментирам махленски страсти или там както се паричат онези неща, които топлят сърцата на определени хора
2. съгласна съм, че творбата е оживяла.......просто ми се струваше, че е оживяла под твой образ о подобие - както и да е - признавам, възможно е да бъркам
3. героинята сама трябва да поясни спецификата на еротичното - опасявам се на това е способна единственото тя самата, нашето е най-малкото предположения и недомлъвки
4. опитът е от гледна точка на изказа, формата, мелодичността на произведението.............ако ти се струва удачно защо не и житейски
5. признавам творбата за развитие.....към какво обаче.......откъм житейска гледна точка погледнато? задаваш ли си този въпрос?

]


Re: И ето ме – сама
от mojsei на 08.05.2005 @ 13:50:42
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Да, житейската гледна точка също е многофункционална и ти тук я отстояваш прецизно...ние сме читатели, а аз и съавтор.

]


Re: И ето ме – сама
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 07.05.2005 @ 23:29:57
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
Ти не си ли малка да разбираш да разбираш от еротика:))))))))))))
Шегувам се ей да не се обидиш....
Много си личи намесата на Валери....От тази гледна точка бих препоръчала да бъде по-малка неговата намеса, защото вече като утвърден автор не може да не изпъкне неговия идеен замисъл.
Опитайте се да изведете на преден план специфичното у Рони- а именно сравненията, обърканите състояния.....на моменти противоречията.....
И граничните състояния са нещо много специфично, бих казала и не са удачен момент за търсене на "еротичен миг".
Харесва ми
Поздрави:)


Re: И ето ме – сама
от mojsei на 07.05.2005 @ 23:25:15
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Трите номинации правят тази творба особено ценна...А аз въвеждам понятието "Тройна ХуЛа", която да се счита като особено отличие на ВМА/Великата Махленска Академия/.
При това положение ще се наложи да почерпиш, още повече, че ти си наред...


Re: И ето ме – сама
от mojsei на 07.05.2005 @ 18:48:00
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
И в тази творба героинята продължава да се самоанализира и да търси изход от своята самота. Но тази нейна самота вече не е същата - тя е осъзната, а и изходът от ситуацията е намерен в избистрянето на взаимното чувство, за което тя апелира.


Re: И ето ме – сама
от roni_16_f_sf на 07.05.2005 @ 22:00:07
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Да!Но достигането на този върхов момент е съпроводен от много препятсвия...Мъката е довела до това самоосъзнаване....И както в приказките доброто побеждава злото или просто го засенчва...

]


Re: И ето ме – сама
от mojsei на 08.05.2005 @ 13:45:30
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Мъките и препятствията остават без значение до момента, до който се запазва доброто. Защото често доброто преминава в своята противоположност.

]


Re: И ето ме – сама
от roni_16_f_sf на 11.05.2005 @ 13:09:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Да,но важен е резултата...

]