Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 845
ХуЛитери: 1
Всичко: 846

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПисъмцето
раздел: Други ...
автор: Illi

Мили татко, пише ти Катя, ако случайно си ме забравил! Много дълго те нямаше и ние с мама сме много притеснени за тебе. Мама казва, че сигурно са те вкарали в затвора, или пък какъвто си нехранимайко си заминал за друга страна, но аз не вярвам, че е така.
После тя не ми каза какво значи "нехранимайко", обаче аз ще я питам пак, и мисля, че не е нещо хубаво. Изобщо, можеш поне да се обаждаш, защото така не знам накъде да пратя пощенският гълъб, но нищо, той пак ще те намери. Мили татко, само да знаеш колко е тъжно тука без тебе! Мама трябва да си взима работа за вкъщи, за да може да ме гледа, но почти не й остава време за мен. Сега и Ани се разболя и няма с кого да си играя. А пък мама не иска да ми вземе куче. Ти нали ми обеща да ми вземеш куче, като порасна? Ами аз пораснах вече, ако ме видиш няма да ме познаеш! Но аз теб ще те позная, да знаеш! Само се прибирай по-скоро!
А ние вчера ходихме на погребение. Дядо умря. Аз много плаках, но леля ми каза да не цивря като бебе, ами да се държа прилично пред хората, и щеше да ме удари, ако не беше мама. После я чух да казва, че какъвто е бащата такъв е и синът. Тя нали няма предвид, че си умрял? Нали? Но тя така или иначе не обичаше дядо, и все разправяше колко вятърничав е, как харчи пари за глупости и прави каквото му хрумне. Аз не я обичам много леля Мария, тя все ми се кара, и на мама се кара, задето била много мека с мене. А миналата седмица цял ден трябваше да седя при леля и да си играя с онзи хулиган Тошо. Тати, моля те, прибирай се защото не искам да продължава така. А ти нали ще ми донесеш нещо от там където си? Аз ти казах че искам розовия плюшен заек, за да си го гушкам вечер, но не е задължително, може и да е нещо друго. Знам че ще ми хареса. Само недей да ми взимаш мечка, защото знаеш че ме е страх, макар вече да съм голяма.
А пък преди известно време дойде чичо и като го питах къде си, той ми каза, че си заминал много далеч да се лекуваш от една страшна болест и затова те няма от толкова време. Каза че си на сенаториом или нещо такова, и че там има големи светли стаи и зелени градини и е точно до морето и е топло, за да се излекуваш по-бързо, и каза че си много, много болен. Затова оздравявай, иначе ще трябва да пиеш от горчивия сироп, дето ми го предписаха като имах пневмония.
Връщай се по-бързо, тати, и да не си посмял да умираш!

Много много много МНОГО целувки от твоето
Катенце!


Публикувано от BlackCat на 27.04.2005 @ 08:00:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Illi

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 04:35:42 часа

добави твой текст
"Писъмцето" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Писъмцето
от angar на 27.04.2005 @ 10:00:43
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Много, много много целувки - през сълзи!


Re: Писъмцето
от azz на 27.04.2005 @ 10:38:05
(Профил | Изпрати бележка)
О, Боже... Нищо не мога да кажа. Покъртващо.