Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 3
Всичко: 865

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтакръг е милостта
раздел: Поезия
автор: estela41

Милост не изпитваме към Другия.


Тя е огледалото, което
отразява болката ни вчерашна.

Или е пътечката виновна,
минала оттатък бариерата.


Публикувано от hixxtam на 24.04.2005 @ 14:20:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   estela41

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:25:52 часа

добави твой текст
"кръг е милостта" | Вход | 17 коментара (52 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: кръг е милостта
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 29.04.2005 @ 12:41:36
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесно е и е абсолютно верно.
Поздрави за хубавия стих!


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 29.04.2005 @ 22:28:22
(Профил | Изпрати бележка)
Охо! откога не сме се засичали...Това е изненада.

]


Re: кръг е милостта
от kundalini на 25.04.2005 @ 23:03:18
(Профил | Изпрати бележка)
милостта е външно отражение на вътредуховно богатство - а вътредуховно богатство ли е да изпитваш милост към себе си, затова че виждаш Другия?


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 26.04.2005 @ 07:48:15
(Профил | Изпрати бележка)
С първата част на твърдението съм абсолютно съгласна. Т.е. принципно съм съгласна. И аз така бих го определила на теория. Но когато имам смелостта да се вгледам в реалното приложение на теорията, установявам различията, продиктувани от лицето на другия, от моето собствено израстване по отношение оценката на това лице и т.н. Това всъщност ми е трудната тема: Ако вътредуховното богатство се изявява по отношение на един човек, то къде отива тази настройка, когато човекът е друг? Нима изведнъж се оказваме духовно бедни? Тук всъщност навлизаме в общирната територия на размислите за ОТРАЖЕНИЯТА. За човека като огледало. И аз въобще не съм намерила отговора за себе си. Лутам се. Хубавото е , че търся нали?

]


Re: кръг е милостта
от kundalini на 27.04.2005 @ 00:26:03
(Профил | Изпрати бележка)
проектирано върху другите онова, което не ни достига и ни липсва прави възможно желанието да се отразим и разгледаме отстрани.Вглеждайки се по този начин в себе си като че по-лесно се сдобиваме със смелостта да се отречем, респ. обикнем - осъзнато, преразгледано.И да си умилеем - да ни умилеят и другите...
хубаво е!

]


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 27.04.2005 @ 07:30:34
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за това разсъждение....много точно и в същото време красиво е поднесено. Да се обичаме повече ...но защо ли толкова се страхуваме от любовта?

]


Re: кръг е милостта
от Paisa (paisa@abv.bg) на 30.04.2005 @ 08:51:37
(Профил | Изпрати бележка)
"Ос. 6:6 Защото милост искам, а не жертва,
И познаване Бога повече от всеизгаряния."

Точно в целта си. Поздрави и поздравления!!!



Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 01.05.2005 @ 13:04:19
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти. оценката ти е ОЦЕНКА за мен

]


Re: кръг е милостта
от pafka (pafka_2003@yahoo.com) на 30.04.2005 @ 13:11:23
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
оглеждам се...
хубаво е,много...


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 01.05.2005 @ 13:16:18
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря ти.

]


Re: кръг е милостта
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 30.04.2005 @ 08:23:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
мъдро :-))))


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 01.05.2005 @ 13:16:43
(Профил | Изпрати бележка)
знак, че остарявам...

]


Re: кръг е милостта
от Ufff на 01.05.2005 @ 13:13:39
(Профил | Изпрати бележка)
Пътеката,...ако е крива.


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 01.05.2005 @ 13:17:48
(Профил | Изпрати бележка)
обикновено е зиг-заг. Понякога е негоре-надолу. Същественото е да я има. Тя е целта. Бариерите само я правят привлекателна.

]


Re: кръг е милостта
от sradev (sradev@о2.pl) на 24.04.2005 @ 14:28:04
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
i za tova rjadko dava6tijat milostinja gleda v o4ite


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 14:34:45
(Профил | Изпрати бележка)
Вижда собствената си слабост. Ако може да я прости на себе си, прощава и на другите. Иначе - няма милост.

]


Re: кръг е милостта
от ANG на 24.04.2005 @ 14:43:23
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
Милост не изпитваме към Другия.
(сложно е. не обичам да изпитвам това чувство
всеки поне донякъде сам е виновен за дереджето си и също ако не иска да го променя. Вчера опитах да дам 2 лева на една женица която ровеше в кофата с буклук - по много деликатен начин. По същия начин тями отказа - каза че винаги и се случвало нещо лошо, когато взима пари от някого...)


Тя е огледалото, което
отразява болката ни вчерашна.
(така е - а кой е виновен че вчера не в огледалото си допуснал(а) болка)



Или е пътечката виновна,
минала оттатък бариерата.

(никой никога за нищо не е виновен, защото тази дума е човешка измислица... в природата няма виновни, сред човешките отношения - не знам, може би и да има, ако допуснеш такова чувство в себе си или упрек към другия...)


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 15:35:12
(Профил | Изпрати бележка)
Как само изглежда, че ме опровергаваш, а всъщност твърдиш казаното от мен.

а що се отнася за чувството за вина! - то е резултат от една вътрешна равносметка, дали сме отговорили на личните си очаквания, дали сме останали верни на това, което си мислим че сме...Ако за нищо не си виновен, си постигнал съвършената нирвана.

]


Re: кръг е милостта
от ANG на 24.04.2005 @ 19:02:32
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
...защото кръг е милостта
търкаля се в безкрайността
на страстите ни
оглежда се
и ни отглежда с напояване
с безмилостно кастриране
обезкостяване
обезкосмяване
АНТИкалейдоскопиране
скопиране
копиране
до бежово
унижени
и огледално безименни
тухли от стена
стенем
стенем
стенем

о боже
обезмилостиви ме

]


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 21:22:57
(Профил | Изпрати бележка)
жалко че нямам памет да го наизустя и да те цитирам в подходящ момент

]


Re: кръг е милостта
от ANG на 25.04.2005 @ 15:36:02
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
милост - първо към себе си
имаш ли
със всички цветове и нюнси на дъгата
и ако имаш
и колкото имаш
в себе си
толкова ще можеш да дадеш и на другия-другите

]


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 25.04.2005 @ 19:59:58
(Профил | Изпрати бележка)
АНГ! Мислим като един и същ човек. Това просто не мога да го повярвам.

]


Re: кръг е милостта
от ANG на 26.04.2005 @ 20:33:30
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=5437&mode=&order=0&thold=0

]


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 27.04.2005 @ 07:31:53
(Профил | Изпрати бележка)
адресче а? Четох стихотворението на Рупчев, мисля още по него. Има някои стихове, които докосват сърцето на най-големите ми тревоги.

]


Re: кръг е милостта
от ANG на 27.04.2005 @ 21:06:42
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
очаквах да го коментираш там - където никой не си е направил труда да го види цялото
същия автор има едно страхотно парче - Ателие
и още няколко

а пък това линк на мое парче

]


Re: кръг е милостта
от dance_queen на 28.04.2005 @ 13:52:47
(Профил | Изпрати бележка)
Ще го коментирам, приятелю. Вярвай, че след "Смъртта на една птица" от Емилиян СТанев вече съм прогледнала за истините в живота. Временно явление, но всяко нещо, свързано с човека, е временно, същественото е да е бременно с доброта и любов.

Та има една мисъл на Станев, която ще вложа в твоето реалити шоу, ще я разгърна и ще участвам. Имам такова желание, защото това е начинът да преодоляваме различията и да се отдаване на онова, което ни е обединило тук, в сайта. Поздрави.

]


Re: кръг е милостта
от ANG на 29.04.2005 @ 23:20:54
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=5437&mode=&order=0&thold=0

това мое парче е по темата, която в най-горния текст развиваш

ЕСтанев е голяма личност, явно ще го вкараш в шоуто - и не само това

]


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 29.04.2005 @ 23:25:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ще го вкарам заедно с прасковите и антихриста

]


Re: кръг е милостта
от ANG на 29.04.2005 @ 23:54:16
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
добре
може би в понеделник-вторник ще е новото парче
до тогава трябва да обсъдим твоите идеи
или на бележка
или
още по-добре под последното парче за Папата, Пералнята и прочие, за да може и на други да възбуди духовете с нови идеи

не разбрах дали си отворила линка и имаш ли впечатления за споделяне

]


Re: кръг е милостта
от angar на 24.04.2005 @ 15:15:55
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Не го ли усложняваш излишно, Естела? Според мен можем да изпитваме жал, милост и състрадание и без самите ние да сме изпитвали подобни или други страдания. И какво означава "кръг е милостта" - че тръгва от някъде и пак се връща там, или че няма начало и край - както пръстенът?


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 15:38:53
(Профил | Изпрати бележка)
Не го усложнявам, а го проглеждам. Винаги съм се чудила: защо изпитвам милост към определени хора и то невинаги; защо други не ме трогват? Къде потъват благородството и топлината? Нима съм с много лица? И съм търсила отговора вътре. Мисля че съм намерила един от отговорите. Мога да изпитам милост само към онова, което заслужава състраданието ми, т.е. към онова, което разбирам, което минава през душата ми въз основа на вече преживяното. Милостта търгва от нас, ако я даваме на нас, тогава я даваме и на другия. И е кръг, защото се възражда с всеки опит да живеем.

]


Re: кръг е милостта
от angar на 24.04.2005 @ 18:37:07
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ей, че си умна и убедителна!

]


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 21:23:55
(Профил | Изпрати бележка)
абонирана съм за списание Ум и Разум..обаче нещо не ми намират адреса и не съм получила нито един брой.Благодаря за комплимента

]


Re: кръг е милостта
от bogpan (bogpan@mail.bg) на 24.04.2005 @ 15:29:05
(Профил | Изпрати бележка) http://bogpan.wordpress.com/
Милост не изпитваме към Другия.


Тя е огледалото, което
отразява болката ни вчерашна.

Или е пътечката виновна,
минала оттатък бариерата.

Милост няма към Другия
( искаме чуждото - а той е СВЯТ)

Тя е огледалото
отрязяващо болката вчерашна

Или пътечката е виновна
минала бариерата

ах, тази смърт, която ни засища


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 15:40:10
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за преживяното. Твоят стих до моя...не съм и мечтала за това

]


Re: кръг е милостта
от pikljo на 24.04.2005 @ 18:29:42
(Профил | Изпрати бележка)
Извинете, че се набърквам, но това кавъри ли са?
"О, тази смърт,
който ни засища."
е от стих на кококамила, не греша.

]


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 19:36:25
(Профил | Изпрати бележка)
питай Богпан

]


Re: кръг е милостта
от magiq02 (mag2002@abv.bg) на 24.04.2005 @ 16:30:08
(Профил | Изпрати бележка)
Милост и ...милостиня! Толкова са различни! Милост е - да те е боляло и да не позволиш да боли друг, да си страдал и да не нараниш, да не ти е спестявано и да спестиш, да си гладен, а да нахраниш, да не си разбран, но да разбираш....Да направиш живота на другите по-лек, ако е възможно! Милостта е част от божествеността! Можете ли я?!


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 17:29:18
(Профил | Изпрати бележка)
Милостинята е също последица от проява на милост. Има негативно значение, защото ние сме я наградили с него,но всъщност е производна от "милост". Да милостта е проява на божественото у нас. Не знам дали с годините то се намножава, или се намалява...мисля над това

]


Re: кръг е милостта
от miglena (megira@abv.bg) на 24.04.2005 @ 17:01:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Бог да се смили над неизпитващия милост ...

... Стих като двер към необята отвъд ... всеки го дописва според ... милостта си ~ ... ~



Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 17:30:08
(Профил | Изпрати бележка)
много красиво си го дописала...Бих написала нещо заедно с теб. Мога да застана зад всяка от буквите, които си написала

]


Re: кръг е милостта
от azz на 24.04.2005 @ 17:03:18
(Профил | Изпрати бележка)
И рече някой някога "Обичай ближния си като себе си!"


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 17:30:45
(Профил | Изпрати бележка)
Там е работата, че понякога не се обичаме достатъчно...или се обичаме някак изкривено

]


Re: кръг е милостта
от ANG на 24.04.2005 @ 18:58:41
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
и Същия рече:
НЕ прави на другите това, което
НЕ искаш на теб да се прави

обаче се намери по-умен
Майсер Енхарт
който каза:

Прави на другите само това
което
би ескал на теб да се прави...

почти нема разлика
само он земята до небето е

]


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 21:26:20
(Профил | Изпрати бележка)
позитивът....значи не искаш някой да проявява милост към теб....

]


Re: кръг е милостта
от pin4e на 24.04.2005 @ 18:12:12
(Профил | Изпрати бележка)
ох, ама си...
нали съм ти казала вече, че...:)))


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.04.2005 @ 19:38:11
(Профил | Изпрати бележка)
от тебе винаги го чувам като за първи път:)))

]


Re: кръг е милостта
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 24.04.2005 @ 23:31:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Милостта е като нож с две остриета. От една страна уж е добро ,а от друга вс едно те съсипва.


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 25.04.2005 @ 15:24:56
(Профил | Изпрати бележка)
това е друга гледна точка. Моята е различна. просто не мисля по същата тема. Въпросът който ме вълнува е, защо сме милостиви подборно...

]


Re: кръг е милостта
от pisana на 25.04.2005 @ 00:10:57
(Профил | Изпрати бележка)
Дали така сме устроени или си го придобиваме...дали е възможно да се докаже, а и нужно ли е , та времето само избира кога и за кого...та да няма край.
Хубаво си го казала, ама отиде ми съня до сред нощите.


Re: кръг е милостта
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 25.04.2005 @ 15:25:55
(Профил | Изпрати бележка)
хехехе! милата тя. но си била с мен нали? и аз не спя напоследък . духовен живот водя

]


Re: кръг е милостта
от mariq-desislava на 12.05.2013 @ 15:58:54
(Профил | Изпрати бележка)
Съвсем точно и без украсени драскотинки.