Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 422
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 425

Îíëàéí ñåãà:
:: rady
:: LeoBedrosian
:: hunterszone

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒàíæåð
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Tiranozavar

Ïîçíàâàìå ñå îò íÿêîëêî ÷àñà, à òÿ âå÷å ìè äàâà äà îáëèçâàì ñîëòà îò êèòêàòà é. Çàõàïâà ïàð÷åíöåòî ëèìîí îò åäíàòà ñòðàíà è èñêà àç äà ãî çàõàïÿ îò äðóãàòà.
Âåäíàãà ñëåä êàòî îòïèÿ îò òåêèëàòà.  òúìíà îõðà. Ïîñëå ìèíàâàìå ïî áðåãà, è êðàêàòà íè ïîòúâàò â ãîðåùèÿ ïÿñúê. Ïîñëå òÿ âäèãà ïîëàòà ñè íàä êîëåíåòå è âëèçà â ìîðåòî. Çàä íàñ òè÷àò äåöà è âñÿêî îò òÿõ íè ïðåäëàãà ïî íåùî. Àç ñúì òóðèñò è òðÿáâà äà êóïóâàì. ×àñîâíèöè, êàðòè÷êè, ÷àøè çà ÷àé, òàáàêåðè, êóòèÿ öèãàðè, ëóëè, áðîåíèöè. Ïëàæúò ñÿêàø ñå ñìåå â ñâåòëîæúëòî, ëèëà, òóðñêîñèíüî, à áàðîâåòå ïî èâèöàòà áëåñòÿò ñÿêàø ñà îò ñòúêëî. Ïîÿâÿâà ñå âÿòúð, ÷àäúðèòå ïëþùÿò, ïîñëå ñå èçòðúãâàò îò ïÿñúêà è ñå òúðêóëâàò ïî ïëàæà. Ïðèëè÷àò íà îãðîìíè, øàðåíè êîëåëà, ïîáÿãíàëè îò íÿêîé íåâèäèì äèëèæàíñ.
Âîäè ìå â äðóã áàð. Ïîñëå â ñëåäâàù. Ïîðú÷âà òåêèëà, ïîñèïâà ñîë ïî êèòêàòà ñè è ïîäíàñÿ òúíêàòà ñè êúíîñàíà äëàí êúì ìåí. Ñîëåíî, êèñåëî, ãîðåùî, äîêàòî ñúâñåì ïðåñúõíà. Óñåùàì êîæàòà ñè êàòî ïåðãàìåíò. Àêî ìå äîêîñíå îùå âåäíúæ, ùå ñå ðàç÷óïÿ íà ìàëêè ïàð÷åíöà è âÿòúðúò ùå ìå îòíåñå îòòóê, çàåäíî ñ ÷àäúðèòå, çàåäíî ñ êúëáåòàòà òðúíè, êîèòî òðîìàâî ïîäñêà÷àò ìåæäó äþíèòå.
Íå ãîâîðÿ åçèêà é. Äîêîñâàìå ñå. Òÿ ìå ïðèäúðïâà, ïðèõâàùà ñ åäíà ðúêà êðàÿ íà ðàçêîï÷àíàòà ìè ðèçà è èñêà äà ÿ öåëóíà. Ïðîøåïâàì „Òàíæåð" â óõîòî é.
Êîãàòî ïîñëå ëåæèì âúðõó âëàæíèòå ÷àðøàôè, ðàçäåëèëè òîêó-ùî êîæà îò êîæà, òÿ ïðèïðÿíî ìè ãîâîðè íåùî.  íà÷àëîòî ãëàñúò é å èçìîðåí è äúëáîê. Ïîñëå âèñîê è âåñåë. Ïîñëå ñå ñïóñêà ñ êàäèôåíèòå ñè êîñè ïî êîðåìà ìè. Ïîñëå íåùî â íåÿ ñÿêàø ñå ïðå÷óïâà è òÿ âå÷å ãîâîðè ñàìî ñ òÿëî - äëàíè, êîðåì, áåäðà, ïîñëå îòëåïÿ òÿëî îò ìåí, à èíòîíàöèÿòà é ñòàâà âúïðîñèòåëíà. Êàòî ÷å ëè ÷óâàì âúâ âúçäóõà êðàé íàñ õàðìîíèêà, à ñàìîòíèÿò é ãëàñ ñå èçäèãà íàä ìúðçåëèâèòå è èçìîðåíè îò ñëúíöåòî óëèöè. Îò ïðîçîðåöà íà ìàëêàòà ñòàÿ íàõëóâà íà òëàñúöè ãîðåù âúçäóõ è ñå ñëèâà ñ íåÿ, ñ òúìíàòà é êîæà, âëàñòíèòå é ïëúòíè óñòíè è íîçäðèòå, êîèòî ñå ðàçøèðÿâàò êàòî ïëàòíà. Ïîñëå òÿëîòî é ñå ïðåâðúùà â ïðèäîøëà ðåêà è ðúöåòå é ñå îáâèâàò îêîëî ìåí. Ïúðâî ïî ïåòèòå, ïîñëå ãëåçåíèòå, ïîñëå êîëåíåòå, áåäðàòà è ïî-íàãîðå, îáëèçâà ñúñ ñîëåíèÿ ñè åçèê êîðåìà ìè è ïîñëå íàãîðå äî øèÿòà, ñïèðà ìè âúçäóõà ñ ïàëåö âúðõó äóïêàòà ìåæäó êëþ÷èöèòå, âäèãà ÷åëî è òúìíèòå é î÷è ñå ñòðåëêàò â ìîèòå ïðåäè äà ïðîøåïíå íåùî, êîåòî çâó÷è çàâàëåíî è ïîëåïâà ñÿêàø ìåæäó êîñèòå ìè... Èäå ìè äà èçêðåùÿ èìåòî é, íî âíåçàïíî ðàçáèðàì, ÷å íå ãî çíàÿ è èçìîðåíî ïðîøåïâàì „Òàíæåð", à ïåñú÷èíêèòå äðàñêàò ïî ãëàñà ìè.
Ïîñëå âíåçàïíî èñêà äà èçëåçåì è òè÷à ïî âëàæíàòà èâèöà ïðåä ìåí. Êðàêàòà é îñòàâÿò ìàëêè è îñòðè îòïå÷àòúöè â ïÿñúêà, êîèòî ñå ñêðèâàò ìèãíîâåíî â ïÿíàòà íà âúëíèòå. Èñêà äà ÿ ñëåäâàì. Ïðåä íàñ ñå èçòÿãàò ïðàâèòå êàòî èçïúíàò êîíåö àñôàëòîâè ïúòåêè, çàâèâàìå çàä áåëíàòè â ñíåæíîáÿëà âàð úãëè, è ïðîäúëæàâàìå íàãîðå, ñÿêàø ïðåìèíàâàìå ïðåç ôóíèÿ. Êðàêàòà ìè ñà ïî-òåæêè, à òÿëîòî êàòî îòñêóáíàò ëèñò îò òåòðàäêà. Ïðèëè÷àìå íà äâå ôèãóðè îò èçáëåäíÿëà, çàõàáåíà ïî ðúáîâåòå ÷åðíî-áÿëà ñíèìêà.
Íÿêàêâà îðàíæåâà çàâåñà ñå âäèãà ïðåä íàñ è òÿ ìå êàíè â ìàëêî ïîìåùåíèå. Âúòðå èìà õîðà. Äâàìà ìúæå ñ èçäúëæåíè ëèöà ñåäÿò íà ìàñà è ãîâîðÿò íåïîçíàò åçèê. È äâàìàòà ñà òúìíè, à ëèöàòà èì ñóðîâè.
Òÿ èçðè÷à íåùî òèõî, åäèíèÿò ìå ïðîíèçâà ñúñ ñèâèÿ ñè ïîãëåä, à äðóãèÿò ñå èçïðàâÿ. Ëèöåòî ìó èçðàçÿâà íåùî, êîåòî òðÿáâà äà å óñìèâêà. Ïðèòåãëÿ ñòîë è ìå êàíè. Îáçåìà ìå âíåçàïíî îáúðêâàíå, èñêàì äà èçáÿãàì, äà ïðåìèíà çàä îðàíæåâàòà çàâåñà è äà ñå ñêðèÿ íÿêúäå. Æåíàòà ñå óñìèõâà íÿêàê ñðàìåæëèâî çàä ãúðáà íà ìúæåòå.
Ñÿäàì. Ïàíòàëîíúò ìè å èçìà÷êàí è ÷óâñòâàì æàæäà. Åäèíèÿò îò ìúæåòå âèñîêî, ïîäêàíÿùî èçðè÷à:
- Ìúíè?
Ïîñÿãàì ñ òðåïåðåùà äëàí êúì çàäíèÿ äæîá íà ïàíòàëîíà.  ïîðòôåéëà íÿìàì ïî÷òè íèùî îñâåí ìîíåòè. Êîãàòî ãî ïîäõâúðëÿì íà ìàñàòà, äâå ðúöå åäíîâðåìåííî ñå ïðîòÿãàò êúì íåãî. Åäèíèÿò ìúæ èçñèïâà ìîíåòèòå íà çåìÿòà è òå ñå ðàçñèïâàò êàòî áëÿñêàâè ìúíèñòà ïî ïåñú÷ëèâèÿ ïîä. Ñèâèÿò ìúæ ñå íàâåæäà êúì ìåí è èçêðåùÿâà ïîâòîðíî:
- Ìúíè?!
Òÿ å ïðîñòèòóòêà, ñå ÷óâàì äà èçðè÷àì. Ãîñïîäè, òÿ å ïðîñòèòóòêà. Ñâèâàì ðàìåíå è ïîãëåæäàì îòíîâî êúì ïîðòôåéëà.
- Íî ìúíè - íàòúðòâàì - íî ìúíè, íåò ìúíè, íèåíòå!!!
Ìúæúò ìå áëúñêà ïî ðàìîòî, à äðóãèÿò õâàùà æåíàòà çà êèòêàòà è ÿ ïðèáóòâà äî ìåí. Èñêà ìè ñå äà ÿ óäàðÿ. Ñ âúíøíàòà ñòðàíà íà äëàíòà. Êîãàòî å òîëêîâà áëèçî äî ìåí çàáåëÿçâàì ïî êîæàòà é ñèòíè áðú÷èöè. Ëèöåòî é å íàáðàçäåíî êàòî ïàÿæèíà, ñÿêàø íå å òîëêîâà ìëàäà, êîëêîòî ìè ñå ñòîðè, êîãàòî äîêîñâàõ ñ óñòíè âðàòà é èëè ïúê îáëèçâàõ ñîëåíèòå é ïðúñòè. Ñåãà ëèöåòî é ïðèëè÷à íà êàðòèíà, ïîñòàâåíà çàä ïðàøíî ñòúêëî.
Îïèòâàì ñå äà îòãàòíà èçðàæåíèåòî íà î÷èòå é, íî âíåçàïíî íàìèðàì â òÿõ åäíà ñúâúðøåíî íåïîçíàòà æåíà, íàä êîÿòî ñå èçâèñÿâàò êàòî ñåíêè, òúíêèòå è áëåäè ôèãóðè íà äâàìàòà ìúæå.
Ìàëêî ïî-êúñíî âå÷å ëåæà ïðåâèò íà äâå âúðõó ïÿñúêà.  íîñà ñè ÷óâñòâàì íåùî äà áúëáóêà è äà ìå äàâè. Ìúæåòå ìå ðèòàò, à æåíàòà ñòîè èçïðàâåíà äî òÿëîòî ìè, è âèæäàì ïîä äúëãàòà é áÿëà ðîêëÿ ñàíäàëèòå è ïðàøíèòå ïåòè. Ìúæåòå ñå êàðàò è ãëàñîâåòå èì ñå áëúñêàò âúâ âúçäóõà è ñå ðàçïðúñêâàò íàîêîëî êàòî ñ÷óïåíè ÷àøè. Íå óñïÿâàì äà ôîêóñèðàì ôèãóðàòà, êîÿòî ñ ìúêà óñïÿâà äà èçòðúãíå ïðúñòåíà îò áåçèìåííèÿ ìè ïðúñò, ñúñ çàìàõ äðóãèÿò îòñêóáâà ëàíåöà îò âðàòà ìè. Ñ ïåðèôåðíîòî ñè çðåíèå âèæäàì çëàòíîòî êðúñò÷å äà ïàäà â ïðàõòà è ñÿêàø íèêîé íå ãî çàáåëÿçâà. Òðè ÷èôòà ïðàøíè êðàêà òðîïîëÿò êðàé ìåí. ×óâñòâàì òúïà áîëêà â êðúñòà ñè, ñÿêàø íÿêîé ñ ðèòíèê å îòêúñíàë áúáðåêà ìè. Æàæäàòà ïðîãàðÿ ãúðëîòî ìè. Æåíàòà íÿêàê îòäàëå÷ êðåùè, ãëàñúò é óòèõâà â èíäèãîâèÿ ìðàê íàâúí.
Çàòâàðÿì î÷è è ñå îïèòâàì äà ñè ïðåäñòàâÿ, ÷å òîâà íå ñå å ñëó÷èëî. Îïèïâàì ðåáðàòà ñè, çà äà ïðîâåðÿ äàëè ñà ìÿñòîòî ñè, à ïîä çàòâîðåíèòå ñè êëåïà÷è âèæäàì ïåðäåòî îò îíàçè ìàëêà íàøà ñòàÿ äà ñå ïîâäèãà îò âÿòúðà è îòíîâî ÷óâàì ïðåñå÷åíèÿ äúõ íà æåíàòà, êîÿòî øåïòè íåùî íà ïîðòóãàëñêè èëè àðàáñêè. Óøèòå ìó áó÷àò, à êðàé ìåí êðúâòà îò íîñà ìè ñå ñëèâà ñ æúëòèÿ ïÿñúê ïî ïîäà è íÿêàê ñèâåå.
Èñêà ìè ñå äà èçêðåùÿ ñëåä òðèòå ôèãóðè „Òàíæåð", íî îò ãúðäèòå ìè èçñêà÷à ñ óñèëèå ñàìî íÿêàêúâ õðèï.  ÷åðåïà ìè çâó÷è îòíîâî îíàçè õàðìîíèêà îò ãëàñà íà æåíàòà ñ èçÿùåí ãëåçåí è îñòðè ïåòè. Òàíæåð, Òàíæåð...


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 19.04.2005 @ 17:10:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Tiranozavar

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.75
Îöåíêè: 16


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 15:15:47 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Òàíæåð" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Òàíæåð
îò Ufff íà 07.05.2005 @ 09:33:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íà ïðúâ ïîãëåä îïèñàòåëíî, íî âñúùíîñò "ôðàøêàíî" ñ ïñèõîëîãèçàì.
Áðàâî òè!


Re: Òàíæåð
îò Ufff íà 07.05.2005 @ 09:34:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)ÏñèõîëîãèçÚì, òîåñò.Èçâèíÿâàì ñå.

]


Re: Òàíæåð
îò tabakera íà 19.04.2005 @ 17:24:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://tabak.ru
Çåëåí ÷àé, öèãàðà è ïóñòèíÿ äî êúäåòî ïîãëåäúò òè ñòèãà.
Íÿêîé å èçáÿãàë â ñåáå ñè,
äàæå íå ñè ïðàâè òðóäà äà ãîâîðè.
Ëóíàòà íà Òàíæåð êàðà äîðè êîòêèòå äà ïîùðúêëÿâàò.


Re: Òàíæåð
îò pikljo íà 19.04.2005 @ 17:28:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áðàâî! è òîâà å Òàíæåð


Re: Òàíæåð
îò osi4kata íà 19.04.2005 @ 17:31:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî.


Re: Òàíæåð
îò entusiast (entusiast@mail.bg) íà 19.04.2005 @ 17:47:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://bglog.net/blog/entusiast
Çàòîâà ó÷åòå åçèöè:) Õóáàâ å ðàçêàçà, ÷àê ìå çàáîëÿ íîñà, ñïîìåíè...


Re: Òàíæåð
îò InsideOut íà 19.04.2005 @ 17:49:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òÿ å Òàíæåð, èìå ìèñòè÷íî, åêçîòè÷íî è êîïíåæíî-ïðèòåãëÿùî, òîçè ãðàä-äîì-æåíà íà èçïå÷åíè êðàäöè è ìîøåíèöè. Òàíæåð, ïîðîêúò íà ñåâåðíî Ìàðîêî. Ïåðîòî òè, ïðîãàðÿùî ñ ìàñòèëîòî íà Äàðáàòà òè ëèñòèòå, ôàíòàçèÿ íåçíàåùà ãðàíèöè!

Òîâà å Ïðîçà, Ñúâðåìåííà Õóäîæåñòâåíà Ëèòåðàòóðà!!!


Re: Òàíæåð
îò Rossa íà 19.04.2005 @ 18:20:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòàíàë å, êúçúì!


Re: Òàíæåð
îò Merian íà 19.04.2005 @ 21:43:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lightfull.hit.bg
âàëè-ãúðìè..., êîéòî ñè ãî ìîæå ïèñàíåòî, ïèøå....
Ïîçäðàâëåíèÿ Ñèëâèÿ!


Re: Òàíæåð
îò sradev (sradev@î2.pl) íà 20.04.2005 @ 09:06:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ïîíåæå íå îòãîâàðÿø íà êîìåíòàðèòå, òî ùå òè êàæà, ÷å ïèåíåòî íà 50-ãðàäóñîâà ñëèâåíñêà ïåðëà ñ îöåò è çàìåçâàíåòî é ñúñ ñîë å îòâðàòèòåëíà ðàáîòà.

Çà ðàçëèêà îò ïèåíåòî íà òåêèëà ñúñ ñàëàòêà.


Re: Òàíæåð
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 20.04.2005 @ 09:12:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, ïîíÿêîãà íå îòãîâàðÿì. À ñåãà äúðæà äà êàæà, ÷å àâòîðúò, àç äåìåê, íèêîãà íå å ïèë òåêèëà, íèêîãà.) Äàæå íå çíàì äàëè Òàíæåð ãðàíè÷è ñ ìîðå...)
Áëàãîäàðÿ íà âñè÷êè çà êîìåíòàðèòå.

]


Re: Òàíæåð
îò Eilsun (elina_arch@abv.bg) íà 20.04.2005 @ 11:27:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî, ìíîãî õóáàâî!