Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 756
ХуЛитери: 1
Всичко: 757

Онлайн сега:
:: valchebnica

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДрехи и обувки
раздел: Други ...
автор: xxlogre

Хората се износват. Заприличват на стари дрехи.
С оръфани ръкави, протрити яки, деформирани лакти и колене и засечена мръсотия около джобовете. Цветовете им избеляват от много пране. Затова и никой не обича старите хора. Още по-бързо обаче се износват душите им. Душите на хората приличат на подметки на обувки за покойници. Отгоре обувките са лъскави, а отдолу подметките им са от хартия. Скапват се при първия дъжд. Така е с душите на хората.


Публикувано от aurora на 14.04.2005 @ 13:03:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   xxlogre

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 03:59:48 часа

добави твой текст
"Дрехи и обувки" | Вход | 6 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Дрехи и обувки
от Marta (marta@all.bg) на 14.04.2005 @ 13:25:42
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Ajde be, az vse si mislq, 4e du6ite ne se iznosvat.

dobyr tekst, dobro sravnenie, no izvodyt ne e merodaven.
zabelqzala sym, 4e decata ne obi4at da gi celuvat i dokosvat stari hora, demonstrirat otvra6tenie, edva li ne pognusa, a horata vyv vsi4ki vyzrasti imat nujda ot dopir i nejnost, ot kakyvto i da e telesen kontakt, za da ne sa syvsem sami, za da ne sa prijive myrtvi.
naj - jestokoto i samotno ne6to e starostta si mislq, osobeno tazi - na mlada du6a, okovana v iznoseno, oryfano tqlo - nezavidna u4ast


Re: Дрехи и обувки
от xxlogre на 14.04.2005 @ 13:39:45
(Профил | Изпрати бележка)
Въпрос на мнение.

Ти обаче все се мъчиш да търсиш в текстовете ми рационално зърно. От което да смелиш брашно, да омесиш хляб, да нахраниш бедните. Приеми, че няма такова, не съм посял. Не предлагам истини, я тръни.

]


Re: Дрехи и обувки
от koyd на 14.04.2005 @ 15:25:29
(Профил | Изпрати бележка)
не съм съгласен.
познавам възрастни хора, чиито души са все още неизносени.


Re: Дрехи и обувки
от xxlogre на 14.04.2005 @ 15:39:41
(Профил | Изпрати бележка)
И аз познавам. И к'во сега, да сложа табелка: Това не са ластични гащи за всеки! На който не му е по мярка, да не се пъха в тях. А на който не му е износена душицата, нека знае да си я пази... от дъжд.

]


Re: Дрехи и обувки
от Stanislav на 15.04.2005 @ 11:48:34
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Хората се износват. Много точно. И колкото повече са били в движение, колкото повече са си пъхали носа натам-насам, толкова по-износени са. Прането не помага. Прахът за пране избелва, изхабява. Душите с течение на времето все повече и повече се задушават. Препичат се и накрая са готови (в смисъл на сготвени) за консумация от страна на бога или дявола (б... ли го). Но хората до последно си мислят че са винаги млади, че са винаги на Макс.

Поздрав


Re: Дрехи и обувки
от xxlogre на 15.04.2005 @ 14:59:48
(Профил | Изпрати бележка)
Има един момент, в който умира душата. Далече преди физическата смърт. Постепенно се примирява и се предава. Това бих искал да изследвам.

]


Дрехи и обувки - малка редакция
от xxlogre на 15.04.2005 @ 20:55:56
(Профил | Изпрати бележка)
Хората се износват. Заприличват на стари дрехи. С оръфани ръкави, протрити яки, деформирани лакти и колене и засечена мръсотия около джобовете. Цветовете им избеляват от много пране. Затова и никой не обича старите хора. Още по-бързо се износват душите им. Душите на хората приличат на подметки на обувки за покойници. Отгоре обувките са лъскави, а отдолу подметките им са от хартия. Намократ се при дъжд. И се разболяват. Някои от вина, други от липса на вина. И умират. Така е с душите на хората.


[Без заглавие]
от Rossa на 16.04.2005 @ 11:39:12
(Профил | Изпрати бележка)
Пляс - като камък в селски нужник! Генералният извод изпръсква задника ти. Кажи, че не обичаш такива и такива стари хора по такива и такива причини. Но не - това не ти е достатъчно, задължително е НИКОЙ да не обича старите хора. Щото ти така си решил.
Е добре, бях на 6 години и обичах прабаба си повече от мама, тати и прочие... Сигурно защото съм била тъпо хлапе. И на 20г., и до ден днешен обичам дядо, умирам си да съм с него и да се смеем до сълзи. Сигурно защото съм продължила да бъда тъпа. Снощи със сълзи на очи слушах интервюто с Ивайло Петров от документалния филм за него ("Преди да се родя...") и толкова го обичах, него, стария мъж. Да, старостта е несправедлива, износва човека физически, но дали ще го износи и душевно, вече зависи от самия човек.
Ненавиждам обобщения от твоя тип. Преживях угасването на близки стари хора и мога да ти кажа само още едно - обичах ги до самия им край. Въпрос на душевност.

п.п. Откровено ме ядоса. Сигурно това си целил с поредната си провокация. Странно какво удовлетворение ти носи всичко това. Напиши го в следващото си есе. Ще го прочета непременно.

]


Re: Затова и никой не обича старите хора?!
от xxlogre на 16.04.2005 @ 22:07:59
(Профил | Изпрати бележка)
Говорим за различни неща. Жалко, че е необходимо да ти обяснявам. И още нещо, ти защо реши, че този текст има някакво отношение към теб? Винаги ли превеждаш текстовете, които четеш на своя майчин език в своята си битова вселена? Странно мислене, да се асоциираш непременно да с персонажите. Които при това са повече символични, отколкото истински. За твое лично успокоение, мога да те уверя, че не става дума за роднините ти. Дори струва ми се, не става дума изобщо за теб.

]


Re: Дрехи и обувки
от sradev (sradev@о2.pl) на 16.04.2005 @ 19:19:15
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
душичка


Re: Дрехи и обувки
от xxlogre на 16.04.2005 @ 22:09:41
(Профил | Изпрати бележка)
Никога не знам какво ми казваш. Никога не мога да ти отговоря.

]


Re: Дрехи и обувки
от sradev (sradev@о2.pl) на 17.04.2005 @ 21:09:32
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
du6ata kato se iztxkra i stava du6i4ka

]


Re: Дрехи и обувки
от peter_pan на 16.04.2005 @ 20:32:37
(Профил | Изпрати бележка) http://hristoboev.blogspot.com/
Идеята е интересна. За справка - "Портретът на Дориан Грей" от О. Уайлд. Душите на някои хора не само се износват, а придобиват диаболични характеристики. А и душите се продават на дявола в някои романи:) напр. "Монахът" от Матю Луис.
Поздравления:)


Re: Дрехи и обувки
от xxlogre на 16.04.2005 @ 22:16:55
(Профил | Изпрати бележка)
Да, нещо подобно имах предвид, макар и да не съм запознат с въпросните произведения. В хода на своето съществуване, Душата извършва поредица от престъпления, подлости, предателства, от които в крайна сметка се смалява, смалява и умира. На мястото на душата остава локвичка вина. Когато вината липсва, душата се е изпарила напълно, без следа.

]