Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 589
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 592

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊúðñêè äèàëîã
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Marta

-ßíêî âà, âèé ùî òúé ãî ðåæèòè òóé ëîçå? - ïðèáëèæàâà êúì ìåí åäèí äÿäî îò íàøå ñåëî. Îáëÿêúë å ñèíè äî÷åíè ãàùè, âèäåëè ìíîãî ñëúíöå è áðèãàäèðñêà êóðòêà.
Íàä ãîðíàòà ìó óñòíà ñå ìúäðè çàêîíòðåí òàðèêàòñêè ìóñòàê, äÿäîòî å ïîáåëÿë, íî ìóñòàêúò ìó ÷åðíåå. Øàïêà ñ êîçèðêà å ïóñíàëà ñÿíêà íàä õèòðèòå ìó æèâè î÷è÷êè. Äúðæè â ðúêà ëîçàðñêà íîæèöà, à â ñïåöèàëåí äæîá, ïðèøèò îòëÿâî íà äðåõàòà ìó å íàìóøåíî êúñî òðèîí÷å. - Äîõîæäàõ â÷åðà òúäÿâà - ïðîäúëæàâà äÿäîòî - ãëåäàì, ìíîãî èíòåðåñíî ãî ðåæèòè òóé ëîçå, âèêàì ñè - äà ãî ïèòàì ßíêî, òîé å âèíàðèí, íÿìà òîêó - òúé äà å òàÿ ðàáîòà. Èìà íÿùî. Ìíîãî ìàëêî "ìàéêè" ñòå îñòàâèëè. - Íàðî÷íî, äÿäî Êàíüî. Ïî - ìàëêî "ìàéêè" îñòàâÿìå, çà äà íå ñå òîâàðè ëîçàòà è äà äàäå ïî êà÷åñòâåíî ãðîçäå. Ïî - âèñîêà çàõàðíîñò èìà òàêà ïëîäà è âèíîòî ñòàâà ïî - òåæêî è ãúñòî.
- Ààà, àáå çíàåõ ñè àç, ÷å íÿìà äà å ñëó÷àéíî. Àìà àç ãè îñòàÿì "ìàéêèòå". Òî äà äàäå ïîâå÷å, ÷å äà ãî ïðîäàì íà åñåí. Ìíîãî ëîøà ãîäèíà, âà ßíêî, ìíîãî ìàëêî äàäîõà ëîçÿòà. Øóìà âà, øóìà áðàõìå. Íèùî. Ñòî îêè âèíî íå ìîæàõ äà ñè íàïðàâÿ.
- Òàêà å. Ëîøà áåøå ãîäèíàòà, ìíîãî âàëÿ. Îðîíè ñå ïëîäúò, ðàçâîäíè ñå. Íå ãî áèâàøå ìíîãî âèíîòî.
- Àìè êîëêî íàïðàâèõòå, âà ßíêî?
- Ìàëêî òàçè ãîäèíà, ñâúðøè âñè÷êîòî, äî ìàðò íå îñòàíà è êàïêà.
Äÿäîòî ñå ïîäïèðà íà âèñîêèÿ êîðäîí è ïî÷âà äà ïî÷óêâà ñ íîæèöàòà âúðõó ñòúð÷àùèòå âúâ âñè÷êè ïîñîêè ïðú÷êè.
- Õóáàâî ñòå ãî âúðçàëè, õóáàâè êîðäîíè ñòå âäèãíàëè. Àìè ùî íå ãî îðåòå òóé ëîçå, âà ßíêî?
- Îðåì ãî, ñ ôðåçà, ìåæäó ðåäîâåòå. Ïúòåêàòà - ñ êîñà÷êàòà. Àêî âêàðàìå òðàêòîð - òàêèâà áóöè îáðúùà, ÷å ïîñëå íå ñå âëèçà, à òðÿáâà äà ñå ïðúñêà öÿëî ëÿòî. Êðàêàòà ñè ÷óïèø, àêî å îðàíî.
- Òúé âà, òúé. Ãîðå õîëàíäöèòå êóïóâàò öåëè áëîêîâå ñ ëîçÿ. Àìà íîâè ëè ùå ñàäÿò, ùî ëè.  ñåëî êóïèõà öÿëà ìàõëà çàïóñòåëè êúùè, òàì íàä Ìåðàíçîâèòå - âñè÷êèòå äâîðîâå èçêóïèõà. Ùåëè äà ïðàâÿò çà òóðèñòè êúùè, ìà âèíàðíè ñå ÷óâà, ÷è ùå ñòðîÿò. Äðóãè âèêàò - äúðâîäåëñêè öåõîâå. Ùå ãè âèäèì è òÿõ. Òîé - Ìèðîëèîòî -íàëè êóïóâà è òîé òîëêî çåìÿ, ïî 150 ëåâà äåêàðà íèâèòå íè çåìàõà, ìà ïåò ïúòè ñå ïðåêðúùàâàõà, âà ßíêî, ìà ñà îáåäèíÿâàõà, ìà ñà ðàçäåëÿõà.
- Òàêà å, äÿäî Êàíüî, âçåìàò çàåìè ïî Ñàïàðä, îùå íèùî íå ñå âèæäà îáà÷å. Êúäå ïîòúâàò òåçè çàåìè åäèí äÿâîë çíàå.
-Àìè, øè ïîòúâàò, êàò èìà êîé äà èì ãè äàâà - òóê ñòàðåöúò ïóñêà åäíà ñî÷íà è ëþòà ïîïúðæíÿ - åé îò òåç è îò öèãàíèòå - îòòúðâàíå íÿìà. Åäíèòå íè èçêóïèõà çåìÿòà íà áåçöåíèöà, äðóãèòå âñè÷êî îáðàõà, îøóøêàõà íè äî øóøêà. Ùå ãî òúðñèì íèé êîìóíèçúìà, ìà íÿìà âåêè, íÿìà êè. Õèòëåð, Õèòëåð åäèí òðÿáâà. Ïàìåòíèê ùå ìó âäèãíàò íà òîçè ÷èëÿê, ïàìåòíèê, ìà äà ìèíå íÿêîÿ ãîäèíêà. Òå, öèãàíèòå è â Åâðîïàòà øè ïðåñêî÷àò, êàòî íà ïðèñúåäèíÿò îíèÿ è òîãàç ÷å âèäÿò òå ùî ñà ÷óäî.
- Ùå ÿ âèäèì, äÿäî Êàíüî. Òè êîëêî äåêàðà ëîçÿ ñè ðàáîòèø?
-Àìè òå ñà 15, âà ßíêî, ìà íè ñà ìîè, íà ÷è÷îâèòå ñà, â Ñîôèÿòà æèâåÿò, à àç èì ãè ãëåäàì è ïîñëå ñè ïðîäàì êîëêî ãðîçäå ïóñíå. Ìà íÿìà êè, ìàëêî äàâàò ïóøèíèòå. Àéäå äà âúðâÿ.
- Àéäå, ñúñ çäðàâå, äÿäî Êàíüî.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 07.04.2005 @ 10:38:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Marta

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.63
Îöåíêè: 11


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 21:23:15 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êúðñêè äèàëîã" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (25 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êúðñêè äèàëîã
îò miglena (megira@abv.bg) íà 07.04.2005 @ 11:14:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
Îëååå, îëååå ... êúäå ñè çàäúëáàëà â ëîçÿ è êúðîâå ... âèæ, âèíîòî, Äàé Áîæå äà å ïèâêî è äðóãàòà ãîäèíà ïîíå äî ìàé äà èçêàðà ... çà äðóãîòî õè÷ íå ñå êàõúðè ;)))


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 07.04.2005 @ 11:16:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Ìåãè, àêî âèíîòî å ïîåçèÿ, òî ëîçÿòà - êúðà ñà æèâàòà ïðîçà.
Òà ïúòÿò å äúëúã, äî âèíîòî .
Íå ñå êàõúðÿ, à ðåæà è âðúçâàì êîðäîíè :)

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Dimi (d_filyova@abv.bg) íà 07.04.2005 @ 11:19:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ëåëå êàêâî å òîâà ÷óäî? è îò ëîçå è îò ãðîçäå è îò ïîëèòèêà è îò ïîïúðæíè, êâî âèíî èçëåçå....
øåãè÷êàòà íàñòðàíà, àìà ðàçêàçà ñè å óáàâ!


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 07.04.2005 @ 11:25:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Òúé ñè å, Äèìè, î÷åâèäåö ñúì.
Áëàãîäàðÿ çà îöåíêàòà.

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Merian íà 07.04.2005 @ 11:22:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lightfull.hit.bg
áèâà ñè ãî äèàëîãà, è íà öâÿò è íà ñìèñúë:))))....
Ïîçäðàâ Ìàðòåíçèÿ Âèíîãðàäîâíà:)


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 07.04.2005 @ 11:28:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Ìåðèàíöèÿ, òîÿ äÿäî â÷åðà äåòî ãî ñðåùíàõ ìè ñå âúðòÿ â óìà äîäåò' íå ãî íàïèñàõ òîâà íåïðåòåíöèîçíî ðàçêàç÷å. Íå çíàì êàê ñå êàçâàøå ñòàðåöúò. Èìåòî, êîåòî ìó äàäîõ å íà äÿäîòî íà ñúïðóãà ìè - Ëþöêàí - Êàíüî ìó âèêàõà â íåãîâîòî ñåëî, ðÿäêî ðàáîòëèâ ÷îâåê, ëåêà ìó ïðúñò.
Ìàëêî ãî ïîñúêðàòèõ äèàëîãà, íî ñìèñúëúò çàïàçèõ. :)
Ïîçäðàâè:)

]


Øè èìà, Ìàðòî! Re: Êúðñêè äèàëîã
îò angar íà 07.04.2005 @ 12:13:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelchortov.hit.bg
Øè èìà, Ìàðòî! Ñòî îêè âèíî øè èìà - òåæêî è ãúñòî! Òàêà õóáàâî äà ãî ðåäè òîÿ ßíêî ëîçåòî! Ñàìî êîìóíèçúìà, è äà ãî òúðñèì, íÿìà äà ãî èìà âåêè - êîéòî ãî âèäÿë, âèäÿë!

Àìà ìíîãî õóáàâî ñè ãî äîêàðàëà òîÿ äèàëîã è òîÿ äèàëåêò! Ïî êðàñîòà íå îòñòúïâà íà îíÿ â "Êëåòâàòà"!


Øè èìà, Ìàðòî! Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 07.04.2005 @ 12:16:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Ñòî îêè íèùî íå ñà, ìíîãî ïîâåêå íè òðåáå. Ëîçåòî å ïî ôðåíñêè ìàíèåð íàðåäåíî, âåðíî, ïî - óáàâî íåìà â îêîëèÿòà.
Áëàãîäàðÿ, Àíãàð :)

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Veniamin íà 07.04.2005 @ 12:17:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/veniamin
Òè îò âèíî ðàçáèðàø, àìà è òîâà äåòî ñè ãî íàïèñàëà å îò äîáðà áúëãàðñêà ðåêîëòà - ïåíëèâî è àðîìàòíî.


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 07.04.2005 @ 12:25:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Ìíîãî êîëîðèòåí äÿäî, òàêà ìå äîÿäÿ, ÷å íÿìàì äèêòîôîí ïîä ðúêà. Ñåãà ùå ãî ïîòúðñÿ, òèêíàëà ñúì ãî íÿêúäå. Ïîíå ïîëîâèíàòà ðàçãîâîð íå ìîæàõ â ðàçêàçà äà ïðåäàì. Äÿäîòî ìíîãî ñå âàéêàøå ïî îòèøëèÿ ñè êîìóíèçúì è ïëåäèðàøå æàðêî - "Öèãàíèòå íà ñàïóí!" ìåæäó ïñóâíèòå.

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò koyd íà 07.04.2005 @ 14:37:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"êîìóíèçÚìà" ! http://www.spomeniteni.org/


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Layla íà 07.04.2005 @ 16:31:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://cicle-layla.blogspot.com/
Åé, öÿë äåí íåìÀ âðåìå è àç äà ñà èçäóìàì òóêà èç âúðâîëèöàòà:)) Áðàâî, ìàðè áóëêà, òúé óáóó ñè ãî íàðåäèëà, è ó íàøå ñåëî äîêà` íå íàëåÿò 500 êèëà âèíî ñúí ãè íå ëîâè :))) è ïî êîìóíèçúìà áÿõà òúé è ñåãà ïàê :)))


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 07.04.2005 @ 16:35:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Íè äóìàé, áóëêà! Âåðíî ëè? È òîãàç è ñåãèçêà?
;)))
Ïîçäðàâ, Ëåéëà.

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Layla íà 07.04.2005 @ 16:47:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://cicle-layla.blogspot.com/
Òúé ÿ, êàò ðàçñúõíàòè áóðåòà ïîïèâàò :))))

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 07.04.2005 @ 20:26:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Çàòóé ñå çàêèñâàò áóðåàòàòà öÿëî ëÿòî ;) Àìà äà âèäèø äâà êàäóñà èìàõìå íàêúìòî äâå èëÿäè ëèòðà åäèíèî - íÿìà çàêèñâàíå :)))

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò libra íà 07.04.2005 @ 20:10:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
îáðàçîâàòåëåí òåêñò, çà òàêèâà êàòî ìåí äåòî íÿìàò ïðåäñòàâà çà ëîçå )


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 07.04.2005 @ 20:35:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
È çà îáðàçîâàòåëåí òåêñò ñòàâà, âèêàø. Ðàäâà ìå òîâà. :)

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò libra íà 07.04.2005 @ 20:46:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
çà âñè÷êî ñòàâà è çà äèàëîã íàé âå÷å, ìà òî ñå ïîäðàçáèðà îò çàãëàâèåòî òà çà òâà íå ãî íàïèñàõ..
íàèñòèíà ìè áåøå èíòåðåñíî...
åäèí åäèíñòâåí ïúò áðàõ ãðîçäå è òî íà åäíà áðèãàäà, ìè íå å ëåñíî, à òî êàòî ÷åòà ñåãà êîïàíå, âðúçâàíå..åõå..ìíîãî ðàáîòà...è ÷àê òîãàâà êîíñóìàöèÿ )

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 08.04.2005 @ 05:19:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
áðàíåòî å íàé - ëåñíàòà è ñëàäêà ðàáîòà - ïåñåí, òúé ñè å :)
Ïîçäðàâ, Ëèáðà)

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò sradev (sradev@î2.pl) íà 08.04.2005 @ 09:52:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ajde sxs zdrave!


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 08.04.2005 @ 09:56:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
àç òè ðåêîõ - íà êúðà èëè íà ìîðåòî - íàé - ìè å óäîáíî äà ðàçãîâàðÿìå ;))
ñúñ çäðàâå äî òîãàç )

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò sradev (sradev@î2.pl) íà 08.04.2005 @ 11:47:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
a, na kxra e po-got!!

]


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò pin4e íà 10.04.2005 @ 19:11:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áîæêå, ßíêî...Êî äóìàø âà? Íàïðàî ìà ñêúðøè, êàò' ëîçè..., ãà ãðàäóøêà ãî é öàïàðäîñâàëà...

Ïîçäðàâ!:))


Re: Êúðñêè äèàëîã
îò Marta (marta@all.bg) íà 10.04.2005 @ 20:17:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Ñàêúí! Íè äóìàé, âà, Ïèí÷å, äà íòúé ÷óé äÿîëà. Íèê'âà ãðàäóøêà êè. Õè÷ äàí ñú ìÿðêà íà ëîçÿòà, ÷è íè çíàì, øè ñòðîèì ðàêåòèòè çà ðàçáèâàíè íà ãðàäîíîñíè îáëàöè, âà.

]