Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 763
ХуЛитери: 4
Всичко: 767

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ дупката 23
раздел: Други ...
автор: sradev

Вчера

Аз съм някакъв дребен бос. Телохранители - приятели. Къщичка и градина с дървета напъпили. Стоя пред къщата и гледам градината.


Неочаквано в далечината се виждат някакви спец-наз. Много. Подредени в редици на разстояние 3 скока - придвижват се на скокове. Много синхронно, лицата - безизразни. Всичките смешно облечени, като за тренировка.
Виждам - идват за мене - Той ги е пратил.
- Момчета, - казвам на своите, бързо се крийте, да не ви пипнат случайно. Уж с вас ще се борят, но те идват само за мене. Няма смисъл да си изпатите - това е мой бизнес.

Доближават се, двама ме хващат за лактите. Отработено, синхронно. Добро програмиране! На трето ниво. Но си личат двустепенните граматики на Вайнгарден. Но толкова масово! Явно е машинна обработка. Ако имах такава машина, то бих произвеждал по 1000 дневно. Но на скок встрани - не са готови да реагират. За какво ще са ми!?

Той ме атакува - това са простите му автомати. Сега ще трябва да дойдат по-сложните. Няма смисъл тези да троша - Той на това се е надявал.

Ето задава се хиликолтер. Паркира на стотина метра. Излизат от него един слабичък воин и един бабаитин - охраната му. Тези са нещо по-сериозно. Това са слуги. Може би началника е дори непрограмиран. Може да се опитам да го взема на моя страна. Надеждата му е да замести Шефа. Но още не е готов да го предаде. Стоп! Той на такъв е програмиран - да изглежда на привърженик. Добра работа - ръчно производство. Значи пак уловка. Прибират ме в хиликолтера. Гледам го в очите и му казвам:
- Няма смисъл от охрана - отиваме при Шефа.
Виждам замисъл - да ме завлекат на свой терен. Стоп! Терен със слуги нищо не значи. Слугите обикновено се пречкат в своите крака вместо в краката на противника. Значи пак уловка. Много са уловките, значи борбата е на уловки. Равни сме, значи иска да ме подлъже. Губи този, който сам си направи капана. Виждам през слугите, че ще ме води при Гоолям шеф. (голям, защото ограден с повече и по-добре облечени горили). Вече виждам през него големият шеф. Също комуфлаж, също театър. Поглеждам през големият шеф следващото ниво е псевдоопит да ме вкара в машината. Пак проверка на реакция. Разговарям мислено с големият шеф и виждам през него пратилият го. Отново кукла....
Къде свършват куклите? Кой организира тази система от уловки? Уловки? Значи чувства се по-слаб. Борба? Значи, мисли се за по-силен.
Разбрах! Главният враг, този, който ми организира всичко това съм Аз.

Изчезват хиликолтера, градината... оставам сам на разорана земя.
Достигнах земята на контролируемите сънища.

Ето го там сънят "Кламер за четвърт луна", пред него се е изтъпанчил съня от тазгодишният грип. Голям сън - в около 100 откъса. Но някои бяха с лош сценарии, та трябваше да ги поправям. Не е записан, но като се върна в него може да се възстанови.
Ето го последният, прекъснатият сън.

Котарака на вещицата

Отивам у Вещицата както се уговорихме, когато я няма. Дали в Сипи-ми-си дали в Яна-и-Луис е отишла, не обърнах внимание. Котарака един важен-важен и ме гледа под око.
- Здравей, къде ти е стопанката?
- Аз съм стопанина тук! Ако става въпрос за онази дето ме храни с някакви вмирисани буклуци от магазина - изхвръкна нанякъде. А ти що се довлече?
- Не ми изгеждаш на изпосталял.
- Именно! Истинската диета е лов, лов, лов! И в зъбите да мърда!

И в този момент влиза дипломантка и ме изважда от съня. Вещицата е потайна, няма доверие на котарака, че може да се размърка, та ми е пратила дипломантка да прекъсне съня. Нищо, в полунощ ще довърша съня.

020405
Сладар


Публикувано от railleuse на 02.04.2005 @ 15:59:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:37:14 часа

добави твой текст
"В дупката 23" | Вход | 4 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В дупката 23
от miglena (megira@abv.bg) на 02.04.2005 @ 17:05:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... винаги има уловки ... и добре си разбрал, че всеки сам си оплита най-омагьосаната мрежа ... ;)))


Re: В дупката 23
от sradev (sradev@о2.pl) на 02.04.2005 @ 19:05:19
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
излизането от собственият капан не е лека работа, а предпазването от влизане е още по-сложна. Добре, че овреме намерих виновника! :))

]


Re: В дупката 23
от midnight_witch на 02.04.2005 @ 17:48:53
(Профил | Изпрати бележка)
Сънят няма ме,ала не в Сипи-ми-си или в Ана-и -Луис ,там вече са ме измислили, ходих при Есперанса в Ко-ми-ксе да нагледам Хосинто. И там още не бях нарисувана ,та изпих само една текила"сънрайз" в бара и понеже съмваше си яхнах турбодизела и се прибрах.Гледам мирише на сладар-ама яко. и мърда един чорап живо между зъбите на сиамеца,а той се прави на изпосталял.то щото постя та вероятно затова.
Артиииииииииист!
другият път ,като ме няма в неизмислените сънища,тегли му един шут,та да не пречи.или го затвори в клетката на Рейвън.
Тая дипломантка не е от моя курс , не е познавам. Сигурен ли си ,че не я праща жена ти?
Аз, кво да ти кажа ,таковата- абе по дипломантите съм.За дипломатите да не говорим. а диплодоците най ги обичам ,ама трудно ги копая.
Ай сполай ти.Ще тръгвам.
Две минути до полунощ е.

p.s.Ключа го знаеш къде е.Наминавай.



Re: В дупката 23
от sradev (sradev@о2.pl) на 02.04.2005 @ 19:03:04
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
тъкмо прочетох на колегата лекция за контролираният сън по време на грипа - главните точки и контрола, седнах на креслото и задрямах, голям ми се видя котарака, нещо по-тъмни цветове, малко своенравен... и дойде дипломантка да ми каже, че нищо не е свършила по празниците, а в същност в този момент имам семинар, но в залата няма никой. А в същност работата й е почти готова, та отидохме до деканата да проверим дали темата е утвърдена от деканския съвет... и трудно би било отново да влезна в този сън...

Порядъчният студент идва едва на изпита и то за малко!

]


Re: В дупката 23
от midnight_witch на 04.04.2005 @ 09:45:44
(Профил | Изпрати бележка)
ама аз съм непорядъчна вещица и много порядъчна студентка.и разчетам на личен чар...хахаахахаха...мого ми хареса дупката ти.сериозно.

]


Re: В дупката 23
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 02.04.2005 @ 22:34:07
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Абе ти дистанционно нямаш ли си? Я върни веднага ,на оня ... специалния ..., пък после ще уточняваш подробностите от кой сън е :)))


Re: В дупката 23
от sradev (sradev@о2.pl) на 03.04.2005 @ 09:56:48
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
vsi4ki sa specialni - za koj to4no stava vxpros?

]


Re: В дупката 23
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 03.04.2005 @ 23:17:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Който най-много ти харесва :)))

]


Re: В дупката 23
от Marta (marta@all.bg) на 05.04.2005 @ 09:11:09
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
наистина в сън ме вкара и не само, крива ми е нещо усмивката и в тази част на дупката, дали заради куклите, дали заради самокапаните, уловките и примамките

поздрави, змей - камък


Re: В дупката 23
от sradev (sradev@о2.pl) на 22.04.2005 @ 10:41:51
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
tezi AZ koito ti se zakanvat s prxst sa kukli.

]