Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 864
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 867

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÆèâà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: desiteneva

Èçáðàõ æèâîòà ïðåä ñìúðòòà. Èçáðàõ äà æèâåÿ çàðàäè òåá.
Äà áúäà îíàçè, êîÿòî òè îáè÷àøå ïîâå÷å îò âñè÷êî íà ñâåòà... à äàëè å áèëî òîëêîâà ñèëíà ëþáîâòà òè, ùîì èçáðà äà ìå îáè÷àø îò ðàçñòîÿíèå?
Íå, íÿìà äà ïîãóáÿ ñåáå ñè, à ùå ñå èçâèñÿ, ùå ïðîäúëæà äà ñå áîðÿ, çà äà òè íàïîìíÿì, ÷å íÿêúäå, ìàêàð è íå áëèçî äî òåá, àç ñúùåñòâóâàì. Íå èçáðàõ ñìúðòòà. Íå èñêàì äà òè ïîäàðÿ ñëàäîñòòà îò çàáðàâàòà è îïðàâäàíèå çà ìúêàòà òè. Èñêàì äà ñúì æèâà, çà äà òå äúðæà áóäåí â íîùèòå, êîãàòî ìèñëèø çà ìåí. Çà äà òè ïîêàæà, ÷å íÿìà íåâúçìîæíè íåùà, äîêàòî ñìå æèâè. È, àêî çà òåá ëþáîâòà íè å â íåèçáåæíîòî, òî çà ìåí òÿ å â óòðåøíèÿ äåí, â áúäåùåòî. Òîëêîâà ñèëíà îáè÷ íå áèâà äà ñè îòèâà ñúñ çàëåçà, íå áèâà äà óìèðà è äà èç÷åçâà çàâèíàãè. Çíàÿ, íÿêîé äåí ùå ïðåæèâååø îáèäàòà è ìàêàð è íåâîëíî ùå ñè ïîçâîëÿâàø ïîíÿêîãà äà ìèñëèø ñ íåæíîñò çà ìåí. Òî÷íî çàòîâà èçáðàõ äà áúäà æèâà, çà äà íå èçïèòâàø ïîâå÷å íèêîãà ëèïñàòà íà ôèçè÷åñêîòî ìè ïðèñúñòâèå. Ìàêàð è äàëå÷ îò òåá, àç ùå âäèøâàì è ùå èçäèøâàì, ùå ñúçäàâàì, ùå òâîðÿ, ùå ñå óñìèõâàì. Çíàÿ, ÷å âñå íÿêîãà íàøèòå ïúòèùà îòíîâî ùå ñå ïðåñåêàò. Òîâà å íåèçáåæíîòî, à íå ñìúðòòà. Íå ïðèåìàì òîâà, ÷å ïîâå÷å íÿìà äà èìà ìÿñòî çà ìåí â æèâîòà òè. Çíàì, ÷å ïî åäèí èëè äðóã íà÷èí, ñ òåá ùå îñòàíåì çàâèíàãè ñâúðçàíè. Ùå ñå ïðåîòêðèâàìå â íå÷èè ÷óæäè î÷è, çàáðàâåíà ëþáèìà ìåëîäèÿ, íåâîëåí æåñò, êàçàíà äóìà, â íåíàïèñàíèòå íè îùå ñòèõîâå. Íå, íàøàòà ëþáîâ íå å ñèðîòíà, ùîì òå èìà òåá, ùîì ìå èìà ìåí. È çàòîâà íÿìà äà ïîãóáÿ ñåáå ñè, çàùîòî ñàìî òàêà òÿ ùå æèâåå âå÷íî â ñúðöàòà íè, äî ñåòíèÿ íè ìèã, äî ïîñëåäíèÿ íè äúõ, êîãàòî âå÷å íÿìà äà èìà çíà÷åíèå äàëè ñúì æèâà. Ñåãà òâîåòî è ìîåòî ñúðöå, ìàêàð è êúðâÿùè, íèêîãà íÿìà äà ñà ïðàçíè. Âèíàãè ùå èìà ìÿñòî çà òåá, îò ëÿâî â ãúðäèòå ìè. È âèíàãè ìîåòî ìÿñòî â ñúðöåòî òè, ùå òè íàïîìíÿ çà ìèãîâåòå, êîãàòî îáùîòî íè ùàñòèå áåøå áúäåùå...
Îáè÷àì òå, òîëêîâà ñèëíî, òîëêîâà áåçíàäåæäíî, òîëêîâà ìíîãî, ÷å îñòàâàì æèâà...
20.03.2005 ã.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 20.03.2005 @ 13:54:54 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   desiteneva

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 37544
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Æèâà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Æèâà
îò Marta (marta@all.bg) íà 29.04.2005 @ 19:01:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Ñëó÷àéíî ãî ÷åòà, èñêðåíî ñè êàçâàì, ÷å å çàðàäè ñúâïàäåíèåòî â çàãëàâèÿòà :).
Íî ñè ìîñëÿ, ÷å ñè íàïðàâèëà ïî -äîáðè÷ò èçáîð - õåëå ïúê ñ òîÿ öâåòåí êèïåæ îêîëî ñåáå ñè - íå å çà èçòúðâàíå -
êàêî, áúðêàé â ÷óâàëà ìà ;)


Re: Æèâà
îò desiteneva (adoption@abv.bg) íà 29.04.2005 @ 23:50:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://osinoviavane.com
:-))) Åõ Êàêà, êàêà, êàêâî çíàåø òè...

]


Re: Æèâà
îò emiliq íà 20.03.2005 @ 14:26:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñíî å òîâà, ê-òî ñè íàïèñàëà!!:-))
Òðîãíà ìå óæàñíî!!..
Êàçâàò, ÷å ëþáîâòà å ìúêà, ñòðàäàíèå. Íî, ïúê áåç íåÿ íå ìîæåì íèêàê äà æèâååì!!
Êàçâàò îùå, ÷å òîâà, ê-òî íå íè óáèâà, íè ïðàâè ïî-ñèëíè.. Àìè íå å ëè èìåííî ëþáîâòà òàçè, êîÿòî ïðàâè òîâà?!..


Re: Æèâà
îò desiteneva (adoption@abv.bg) íà 20.03.2005 @ 14:58:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://osinoviavane.com
Áëàãîäàðÿ òè ñúðäå÷íî Åìèëèÿ! Ðàäâàì ñå, ÷å òè å õàðåñàëî. Íî íàëè çíàåø, íàé-êðàñèâèòå íåùà ñà è íàé-èñòèíñêèòå, êîèòî ñìå èçïèòâàëè.
Áúäè ùàñòëèâà è ñå íàäÿâàì äà íå èçïèòàø íèêîãà òàçè ìúêà äà âçåìåø ðåøåíèåòî äà æèâååø, âúïðåêè áîëêàòà îò èçãóáåíàòà îáè÷. Íî, àêî âñå ïàê òîâà íÿêîãà òè ñå ñëó÷è, äàâàé ñìåëî íàïðåä, ñòðóâà ñè...
Òîâà, êîåòî íå íè óáèâà, íè ïðàâè ïî-ñèëíè, ïðàâà ñè! ;-)
Äåñè

]


Re: Æèâà
îò emiliq íà 22.03.2005 @ 00:11:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî õóáàâî êàçàíî, íàèñòèíà!!.. ïúê è å âÿðíî.. Ïî-ñèëíè ñìå ÷ðåç ñòðàäàíèåòî!! Ñàìî äåòî ïîíÿêîãà ìè ñå ñòðóâà ìàëêî èçëèøíî äà áúäåì ñèëíè.. è ñàìè.. Êàêâà ïîëçà îò ñèëàòà, êàòî íÿìàìå ëþáîâ??..
Àç îáè÷àõ, îáè÷àì îùå ñèëíî, íàäÿâàì ñå..:)) Íå ñúì ñå çàìèñëÿëà íèêîãà, äàëè ñè å çàñëóæàâàëî äà ñè äàì æèâîòà çàðàäè èçãóáåíàòà ìè ëþáîâ.. Òúïî çâó÷è, íî íå ìè å â ñòèëà.. äà êàæåì;-)) Çíàì ëè, ìàé ñå îïèòâàì äà ðàçñúæäàâàì ôèëîñîâñêè, è çà ñåãà óñïÿâàì äà ñå óñïîêîÿâàì òàêà:-))
Èíà÷å, íå å êàòî äà íå ñúì ñòðàäàëà.. êàêòî êàçâàø, äî èñòèíàòà ñå ñòèãà ñàìî ÷ðàç ñòðàäàíèå.. íÿìà êàê!! ÆÓÂÎÒÒ;-))

]