Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 377
ХуЛитери: 5
Всичко: 382

Онлайн сега:
:: pastirka
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: mariq-desislava
:: ina_krein

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтане се влюбвай в мен
раздел: Други ...
автор: moeto

чувствам се мъртъв
по улиците
в колата която ме вози до работата
виждам как кучетата лаят по нея
по мене
а така искам да избягам от себе си

и този ник moeto
отразява единствено егоизъм

не се влюбвай в дърво без корен
в крайъгълен камък
защото има много болка във тях
и във вазата с едното жълто лале

тя ми каза
че не може да бъде лош човекът който храни гълъбите
и отглежда цветя навсякъде
явно се е заблудила

мъртъв съм
от хиляди години
заврян в това тяло
което привлича внимание

да
писаната дума иска да бъде прочетена
не аз
тя
суетата ми

не се влюбвай в мен
а само
ме чети



Публикувано от aurora на 17.03.2005 @ 12:57:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   moeto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.94
Оценки: 35


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Концерт за врана и цугтромбон
автор: LeoBedrosian
149 четения | оценка няма

показвания 24529
от 50000 заявени

[ виж текста ]
"не се влюбвай в мен" | Вход | 32 коментара (90 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: не се влюбвай в мен
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 17.03.2005 @ 13:05:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Знаеш ли? Все си мисля, че човек трябва да намери онова, което го държи жив и истински, а може би точно това е любовта...


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 13:12:31
(Профил | Изпрати бележка)
така е

]


Re: не се влюбвай в мен
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 17.03.2005 @ 13:21:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Не я гони тогава.

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 15:21:54
(Профил | Изпрати бележка)
"всичко от което се нуждаеш е любов" от Битълс е фразата на всички времена, нали не мислиш че ще тръгна да я оборвам?

]


Re: не се влюбвай в мен
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 17.03.2005 @ 15:26:16
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Не знам. :-) :-) :-) И няма как да знам. Манипулатор си, Моето. :-)))))

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 15:37:18
(Профил | Изпрати бележка)
по-скоро лисунгер
който се преструва на заспал ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 17.03.2005 @ 15:40:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Психологически анализ на реакциите ли правиш?
И как? Задоволителна ли е кривата?

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 16:54:59
(Профил | Изпрати бележка)
невижадам нищо лошо в това да се експериментира в изразните средства
да усетя пулса на написаното от себе си
явно не ме бива по приказките
какво лошо виждаш в търсенето?

]


Re: не се влюбвай в мен
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 17.03.2005 @ 17:03:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Казах ли, че виждам лошо?! Ех, експериментаторе! Понякога ме смайваш с написаното, особено като постнеш някое откровение като днешното... Сега сериозно. Винаги когато се усети искреност, преживяване, изстрадване, т.е. авторът да се припознава поне отчасти с лирическия герой отзвукът е по-силен и спонтанен. Откровен и добър е днешният ти стих. Като че ли обаче не е много редно да се обсъждат лични казуси, а по-скоро въздействието на стиха...
Мисълта за реакциите ми дойде от приструващия се на заспал лисугер, а това си беше твой образ... :-)))))))))

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 12:35:36
(Профил | Изпрати бележка)
много спорна тема е това за припознаването на личността на автора с лирическия герой
или за свободата на автора от героя
но тръгнахме от друго място с темата за любовта

искам да ти споделя, че авторът не отрича нейното съществуване и се въздържа да коментира лични проблеми

]


Re: не се влюбвай в мен
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 18.03.2005 @ 14:25:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Да. Темата за автора и лирическия герой е спорна, но по мои наблюдения читателят волно или неволно слива двете понятия, особено ако повествованието е писано от 1 л. ед.ч. Авторът и да иска не може да се чувства и да бъде съвсем отстрани и съвсем непричом. Нали той е създавал този герой. Бидейки негов създател (родител) той така или иначе влага в него нещо от своя мироглед.
Съгласна съм, че стиховете не трябва да стават повод за обсъждане личността на автора и неговия интимен свят. Затова казах, че е редно да се дискутира стиха, т.е. тезата, защитата й, художественото изпълнение и т.н., но ние сме говорили на тази тема и мисля, че сме на едно мнение.

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 16:09:17
(Профил | Изпрати бележка)
вече е точно по мярка :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от pafka (pafka_2003@yahoo.com) на 17.03.2005 @ 13:17:41
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
ako bqh na nejno mqsto,6tqh da te poslu6am:))))4e koj 6te te obi4a,6tom ti ne moge6?!:)))


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 13:24:21
(Профил | Изпрати бележка)
метна ме от петия етаж,
но се приземих на чувството си за умор ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от roza1 на 17.03.2005 @ 13:20:33
(Профил | Изпрати бележка)
тя ми каза
че не може да бъде лош човекът който храни гълъбите
и отглежда цветя навсякъде


И аз така мисля:)
Поздрави!


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 13:49:47
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря
сетих се за една реклама на "Стела Артоа"
с карафлилите ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от roza1 на 17.03.2005 @ 14:01:23
(Профил | Изпрати бележка)
Ако прекалиш с бирата ще напишеш
"влюби се в мен"
ще объркаш горкото момиче...съвсем:)

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 14:31:18
(Профил | Изпрати бележка)
да бе да
едно за кураж
второ за мама
трето за тати
четвърто и пето за баба и дядо

а влюби сега в мен! :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от Vedrusa на 17.03.2005 @ 13:25:27
(Профил | Изпрати бележка)
чудя се как някой може да каже на друг: " Не се влюбвай в мен..."
то, влюбването, си е вътрешно състояние на собственото ни Его...
исках да кажа, че стихът е добър, посланието в него...не върши никому работа
ние се влюбваме винаги водени от собствения си егоизъм...и не държим сметка за чуждия
а и всеки е порядъчно суетен
поздрав


[Без заглавие]
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 14:25:51
(Профил | Изпрати бележка)
парализиран желае да умре
в това си желание става много популярен
в болницата го посещават журналисти
приятели и обикновенни хора с мисъл да му вдъхнат кураж
една жена даже се влюбва в него и му споделя че иска да му помогне
а той я пита с пълни с очудване очи
кога и как

]


Re: една история за разминаването
от Peaceflower на 23.10.2005 @ 22:14:30
(Профил | Изпрати бележка)
Mar adentro... прекрасен е!

]


Re: не се влюбвай в мен
от Ray (bdoych@abv.bg) на 17.03.2005 @ 13:35:10
(Профил | Изпрати бележка)
Странно - колко много сила има в това "не се влюбвай в мен" и колко слабост спрямо себе си.
Дълбоки корени има тук - в това дърво без корени. Предполагам знаеш, те символизират семейството, близките, взаимоотношенията ни с тях.


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 13:48:05
(Профил | Изпрати бележка)
права си за символите
точно в това е смисъла
в безсилието на сянката която желае да бъде човек

]


Re: не се влюбвай в мен
от Ray (bdoych@abv.bg) на 17.03.2005 @ 13:53:30
(Профил | Изпрати бележка)
мислила съм си
и винаги ме е боляло за такова силно безсилие - за амбивалентната същност на думата "силно"

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 21:05:13
(Профил | Изпрати бележка)
отказът
отсъствието на желание е сила :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от Ray (bdoych@abv.bg) на 22.03.2005 @ 11:13:07
(Профил | Изпрати бележка)
мда, и маскирано като присъствие на желание, сила е :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от Marta (marta@all.bg) на 17.03.2005 @ 13:57:20
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Подозирах те аз, от самото начало. Егоестично - нарцистичен моето, такъв! ;)

Аман, бе моето, аман от мъртви поети, че живнете де, опретнете се, не възгещисвайте тъй девойките, те милите, де да знаят като се влюбват - този поет мъртъв ли е или си е съвсем жив? М? Че имай го на предвид, бе айол ;)))

Поздрави, моето, хубаво си се изтипосал. Май не е много иронично, или...? Хич?
Виж, в четвъртъците няма по - мъртва от мен, претендирам за първенството.
:)


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 14:33:12
(Профил | Изпрати бележка)
а вино имаш ли? ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от Marta (marta@all.bg) на 17.03.2005 @ 14:54:29
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
тц, никакво вино, да не се слагаш да те черпя, за да ми отстъпиш първенството...'_
Няма да я бъде тая. :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от grifon на 17.03.2005 @ 15:27:27
(Профил | Изпрати бележка)
...мисля че знам какво искаш да кажеш...само не знам защо точно сега...и защо мъртъв...чак се притесних...и то в дните когато слънце грееее в очииите мии ... продължението на песничката е ...щом погледнеш към мееееен...но за да не решиш че съм поредната влюбена...ще уточня че става дума за времето...:)))))))))))))))))))))))))))))


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 15:33:10
(Профил | Изпрати бележка)
това го минах в пубертета,
но не ти липсва настроение :)
да отразяваш времето

]


Re: не се влюбвай в мен
от flox на 17.03.2005 @ 15:44:12
(Профил | Изпрати бележка)
Защо така бе, приятел... Ти пишеш хубаво, дори от тази вероятно лична история си създал поезия, дявол да го вземе... Поздрави:))


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 15:56:07
(Профил | Изпрати бележка)
има поне пет души
които не мислят като теб

пиша и за тях
Поздрави :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от flox на 17.03.2005 @ 21:45:31
(Профил | Изпрати бележка)
Не говоря за писането, а за настроението ти, за тоналността, а бе за драмата, ако искаш... Както и да е, поздрави!:))

]


Re: не се влюбвай в мен
от Dimi (d_filyova@abv.bg) на 17.03.2005 @ 15:53:42
(Профил | Изпрати бележка)
да
писаната дума иска да бъде прочетена
не аз
тя
суетата ми

не се влюбвай в мен
а само
ме чети

Няма да се влюбя повече отколкото си показал. Ще чета.


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 16:47:16
(Профил | Изпрати бележка)
тук ме подвеждаш до това че
писането може да бъде емоционално
ама четенето не бива

]


Re: не се влюбвай в мен
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 17.03.2005 @ 15:54:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Това сякаш е писано за мен ;-))))
Само дето бих завършила с "и не ме чети" :-))))


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 15:58:29
(Профил | Изпрати бележка)
не
чукча-писател
и не променя нито дума нито ред
:)

]


Re: не се влюбвай в мен
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 17.03.2005 @ 16:03:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
но чучка-плагиат, т.е. аз, си харесал този портрет и си го адаптирал... щото чучка-плагиат не може сам да си напише мемоарите ;-))) той дори не е сигурен, че така говорят чукчетата ;-)))

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 16:06:11
(Профил | Изпрати бележка)
те говорят ли? ;)))))))))

]


Re: не се влюбвай в мен
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 17.03.2005 @ 16:11:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
кои? мъртвите от 1000 години ли? ;-)))))

]


Re: не се влюбвай в мен
от Layla на 17.03.2005 @ 16:27:18
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
Ей, нашето, да се взимаш в ръце, не се слагай на мястото на "спящия красавец", че къде ще ти търсим принцеса да те събужда с целуфки, нали ги знаеш кви са днешните :)), това в кръга на шегата, в действителност много хубав стих с хубаво предупреждение, което безспорно води до извода, че ти наистина си добър, остави гълъбите и като създател си добър /гледай само какви думи ползвам/, така де, автор, хареса ми, стига съм се обяснявала......


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 16:34:59
(Профил | Изпрати бележка)
кога ще пием по кафе ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от Layla на 17.03.2005 @ 18:06:10
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
На какви кафета отиде, бе човек, че и с мене точно, току виж съм се влюбила или пък ти да са влюбиш, и такава беля ще стане .....;)))) Да, и преди малко Марта, вино, сега пък кафета, абе, айде млъквам:)))

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 12:42:09
(Профил | Изпрати бележка)
само провокация
ама Вие четете всичко :)))))

]


Re: не се влюбвай в мен
от Layla на 18.03.2005 @ 13:15:14
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
Ами четем, иначе как щях да те изловя ;))))

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 16:25:33
(Профил | Изпрати бележка)
обаче никога не се знае кой кого ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 17.03.2005 @ 17:09:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Много ми допадна творбата ти,като започнем от самото заглавие,та чак до края. Аз много пъти съм се опитвала да кажа същото макар и не точно с тези думи, но май все не успявам.
При теб дава ли ефект?
Когато едно дърво вече няма корени общо взете не е важно къде са седянали ,а че просто ги няма. Факта си с факт!
Защо ли хората не искат да приемат фактите, а все си мислят ,че всичко може да стане както на тях им се иска?
Ако имаш отговори за нещо от горепосоченото много ще се радвам да го чуя.
Поздрави! :)))


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 17.03.2005 @ 17:19:25
(Профил | Изпрати бележка)
ефект има само мълчанието
другото е суета или флирт
суета да ни чуят и разберат
а флиртът няма какво да го обсъждам :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 17.03.2005 @ 17:52:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Съгласна съм!
Но дори и в мълчание, пак могат да се предизвикат чувства ... и тогава какво?
Правим се на безучастни и казваме всеки да се спасява кой както може ли?

]


Re: не се влюбвай в мен
от libra на 17.03.2005 @ 18:09:19
(Профил | Изпрати бележка)
Не искаш да те пусна в моя свят,
само за едно докосване ме искаш,
и във един единствен миг, за миг
ще съм единствена и за този миг
в замяна ще поискам да ми обещаеш
недей се влюбвай в мене...никога

декември'2004


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 12:54:19
(Профил | Изпрати бележка)
напръв поглед двата текста са много близки по съдържание
но при мен замисълът е различен
(нямам за цел да пиша за моментните полети)
благодаря за прочита

]


Re: не се влюбвай в мен
от libra на 18.03.2005 @ 13:58:20
(Профил | Изпрати бележка)
то е защото си си останал с първия поглед...няма нищо моментно
но както и да е..грешката си е моя, че писах изобщо...

]


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 21:06:54
(Профил | Изпрати бележка)
не е грешка
видях други ракурси

благодаря

]


Re: не се влюбвай в мен
от zmeigorqnin на 17.03.2005 @ 19:46:43
(Профил | Изпрати бележка)
suetata ti...tqloto koeto privli4a,,,myrtyv i istinski pone pred suetata si,,,gepy


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 13:01:39
(Профил | Изпрати бележка)
gepy ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от RumyRayk на 17.03.2005 @ 21:23:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/showauthor.php3?ID=463&LangID=1
добре, няма да се влюбвам в теб
но само малко, може ли
в стихотворението ))

а ника ти е супер ;)



Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 13:16:04
(Профил | Изпрати бележка)
ех Rumy :)))))

]


Re: не се влюбвай в мен
от tristessa (yuliyana@all.bg) на 17.03.2005 @ 21:41:40
(Профил | Изпрати бележка)
супееер:)
а този човек с гълъбите направи си го пресставих, леко пълничък, с барета, току-що станал от кафене с чадъри:) Сакото му е карирано, носи очила:)
опс, отнесох се!


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 13:05:15
(Профил | Изпрати бележка)
ти описваш Умберто Еко, а не мен :))))))))

поздрави

]


Re: не се влюбвай в мен
от tristessa (yuliyana@all.bg) на 17.03.2005 @ 21:41:49
(Профил | Изпрати бележка)
супееер:)
а този човек с гълъбите направи си го представих, леко пълничък, с барета, току-що станал от кафене с чадъри:) Сакото му е карирано, носи очила:)
опс, отнесох се!


Re: не се влюбвай в мен
от midnight_witch на 18.03.2005 @ 07:53:23
(Профил | Изпрати бележка)
няма да се влюбвам,
ти да не мислиш,
че ти вярвам.
няма да си строя кули
защото усещам
пясъка ,които векове
те е вграждал.
няма дори да те чета-
ще си сложа очила
с бронирани стъкла...
ако ти вярвам-ще лъжа себе си
няма ,няма да те чета

:)))


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 13:09:11
(Профил | Изпрати бележка)
айде сега
хубава работа
ТРЯБВА ДА МЕ ЧЕТЕШ
поздрави и .... ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от kundalini на 18.03.2005 @ 09:35:42
(Профил | Изпрати бележка)
звучи като мечта на стар куфар, цял живот събирал чуждите интимности и разплискано гонел бягството им...
само те прочетох!


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 13:12:25
(Профил | Изпрати бележка)
не е странно
че у всеки се пораждат различни представи и образи от текста
хубаво но не е това

]


Re: не се влюбвай в мен
от kult (kult@abv.bg) на 18.03.2005 @ 11:18:55
(Профил | Изпрати бележка)
товa и прaвя


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 16:31:47
(Профил | Изпрати бележка)
писането и четенето са много интимно нещо
трудно е да останеш независим
поздравления за всеки опит :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 18.03.2005 @ 14:31:24
(Профил | Изпрати бележка)
и аз съм си мислила за ника ти. обаче го дописвам: моето сърце, моето време, моето любвеобилие. и винаги съм знаела, че зад моето, седи хамелеонски укрита една светла прадуша, която помни, че лалетата са също живи, а гълъбите стрелят бяло към хоризонта. и защо да си без корен?има и коренища, видоизменени, ама дърпат живот и даряват


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 16:28:16
(Профил | Изпрати бележка)
направо ме засрами
благодарско :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от mrs_Robinson на 18.03.2005 @ 14:40:12
(Профил | Изпрати бележка)
Виж сега, моето!
Първо: късно е вече за тия работи и ти го знаеш, щом си толкова откровен (пък и с идеята, че истината винаги звучи недостоверно).
А ползата е очевидна - всички кръжат около теб, а после може при всеки сгоден случай да напомняш: казах ли ти аз да не се влюбваш, ама ти... сега не съм ти виновен...
Второ: ако искаше да не биеш на очи наистина, сигурна съм, щеше да се справиш отлично -щом можеш да храниш гълъби...
Трето и нататък няма да броя, щото класиката е до три: мъртъв не значи лош, така че тя не се е заблудила. Даже обратното - от мъртвия не чакаш изненади, курдисваш го в една рамка и той си седи там и няма никакви инициативи и само трябва въображение ...
Бъди мъртъв, моето, с това тяло, което привлича внимание)
А ако не се шегувах, бих ти казала - ела, ще ти покажа къде да заровиш трупа, а ти на мен - как се отглеждат гълъби и цветя върху гроб. Защото смятам, че го можеш, моето. Всичко това, което пишеш, ме кара да си мисля, че търсиш възкресението и си стискаш палци тя да е ключарят)
Но се шегувам - тлението ти ми харесва, лаят на кучетата след твойта катафалка - също.
Няма да те чета, освен ако не ми извадиш очите -щото не ми пука за суетата ти, само за онова зад нея


Re: не се влюбвай в мен
от mrs_Robinson на 18.03.2005 @ 14:40:23
(Профил | Изпрати бележка)
Виж сега, моето!
Първо: късно е вече за тия работи и ти го знаеш, щом си толкова откровен (пък и с идеята, че истината винаги звучи недостоверно).
А ползата е очевидна - всички кръжат около теб, а после може при всеки сгоден случай да напомняш: казах ли ти аз да не се влюбваш, ама ти... сега не съм ти виновен...
Второ: ако искаше да не биеш на очи наистина, сигурна съм, щеше да се справиш отлично -щом можеш да храниш гълъби...
Трето и нататък няма да броя, щото класиката е до три: мъртъв не значи лош, така че тя не се е заблудила. Даже обратното - от мъртвия не чакаш изненади, курдисваш го в една рамка и той си седи там и няма никакви инициативи и само трябва въображение ...
Бъди мъртъв, моето, с това тяло, което привлича внимание)
А ако не се шегувах, бих ти казала - ела, ще ти покажа къде да заровиш трупа, а ти на мен - как се отглеждат гълъби и цветя върху гроб. Защото смятам, че го можеш, моето. Всичко това, което пишеш, ме кара да си мисля, че търсиш възкресението и си стискаш палци тя да е ключарят)
Но се шегувам - тлението ти ми харесва, лаят на кучетата след твойта катафалка - също.
Няма да те чета, освен ако не ми извадиш очите -щото не ми пука за суетата ти, само за онова зад нея


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 18.03.2005 @ 16:22:14
(Профил | Изпрати бележка)
много обичам тези разговори на ръба на шегата когато двамата се хващаме гуша за гуша

но въпреки всичко върху някои елементи ти много деликатно успя да ми изостриш погледа
за което естествено аз съм ти благодарен
и ти го знаеш
всъщност зная че ще ме четеш
защото и ти като мен си мъртва
а мъртвите се храним само с енергия
някои я слагат успешно в буркани
но за тях друг път

сполай ти
ти гониш ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от sradev (sradev@о2.pl) на 21.03.2005 @ 10:06:23
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
e, andjek de, obi4am suetata ti!


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 21.03.2005 @ 10:20:45
(Профил | Изпрати бележка)
нали знаеш, че всичко е продиктувано от любовта към виното
а всичко друго е суета ;)

вчера слушах Марко Семов в разговор с Кево
за неговото възхищение към институцията на кръчмата
където се свалят правителства
стават свадби и погребения
и от време на време се изтупва прахта и пърхота от яките
знаеш ли сега му викат
бар "Наздраве"
сполай ти
апропо имаш ли платформа ;)

]


Re: не се влюбвай в мен
от Ufff на 21.03.2005 @ 10:21:18
(Профил | Изпрати бележка)
Останки от горчив вкус на самозаблуди.
Текстът е много хубав!


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 21.03.2005 @ 10:25:03
(Профил | Изпрати бележка)
бих казал, че е емоционално зареден
всичко друго е суета :)
поздрави

]


Re: не се влюбвай в мен
от dance_queen на 22.03.2005 @ 09:32:50
(Профил | Изпрати бележка)
егоистът затова е такъв, защото никога любовта не му е достатъчтна. обича се много , но друго си е и друг да полива самолюбието му. но странното е , че тъкмо това като с магнит притегля обичащите души.


[Без заглавие]
от moeto (moeto@abv.bg) на 22.03.2005 @ 10:23:44
(Профил | Изпрати бележка)
какво се получава
ако се влюбиш в лекаря
в учителя
в този който рисува картини
или пише глупости по стените
в този който приема твоята изповед

и той вместо да те изчисти
се възползва от теб

но основанието за думите му е само да бъдат четени
за да лекуват или направляват душата
и нека това да бъде правилната дума ЕГОИЗЪМ
ако не разграничава плътската любов от духовната

това е посланието

]


Re: не се влюбвай в мен
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 28.03.2005 @ 15:24:01
(Профил | Изпрати бележка)
Не мога да спра да го чета...
Как да не се влюбя в теб ?
Чета те и се влюбвам все повече и повече :)


Re: не се влюбвай в мен
от moeto (moeto@abv.bg) на 28.03.2005 @ 15:32:55
(Профил | Изпрати бележка)
приятно четене
пуканките ще те разсейват :)

]


Re: не се влюбвай в мен
от Stanilov на 23.10.2005 @ 20:20:10
(Профил | Изпрати бележка)
Poniakoga na 4ovek mu e po lesno da sloji dlani na liceto si i da si izvika"Vie ne me vijdate" poniakoga e po lesno da biaga6 ot liubovta dokato useti6 umora vav mislite si i spre6 i se obarne6 nazad za da vidi6 4e otdavna nikoi ne te presledva.Stihat e hubav az li4no go vijdam kato biagstvo!


Re: не се влюбвай в мен
от naf_naf (naf_naf@dir.bg) на 09.12.2005 @ 15:52:25
(Профил | Изпрати бележка) http://naffff.blogspot.com/
ето това също е много як стих


Re: не се влюбвай в мен
от pc_indi на 11.12.2005 @ 14:23:08
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Много ми харесва твоето стихотворение.Давай тата и за напред!


Re: не се влюбвай в мен
от butterfly (butterfly13@mail.bg) на 13.01.2006 @ 15:37:55
(Профил | Изпрати бележка)
Чудо-стих! Как няма да те чете човек!!!


Re: не се влюбвай в мен
от mariq-desislava на 20.09.2009 @ 11:37:19
(Профил | Изпрати бележка)
не се влюбвай в мен
а само
ме чети



Прекрасно, помогна ми да осъзная някои неща!