Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 842
ХуЛитери: 1
Всичко: 843

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазкрачено време
раздел: Други ...
автор: Selena

Биография на сладострастницата, наречена време

Не е ли времето най-знаменитата куртизанка? Дори и да има съперници, то е сигурно, че ще ги надживее и това увеличава задоволството му? Нейното задоволство. Времето е жена. Така смятам. Нима някой може да проследи движенията на фустите й, които бързо прошумоляват покрай епохите. Нима някой може да обхване дългите й бедрата, увити около врата на необозримото. Не е ли времето тази, която оглася вселената с екстатичните си стенания, но никой не е способен да я задоволи тъй като остава скелет върху гръдта й още по време на флирта си с нея. Да, всички се опитват да флиртуват с Времето. И никой не е успял да я прелъсти и това не е само човешка трагедия, а и нейна трагедия. Тя отчаяно търси своя любовник, отчаяно сменя бельото си през век. Облива мишниците си с парфюма на мистиката. Закача в косата си всякакви дрънкулки, които се намират в раклата й- Хеопсовата пирамида, старогръцки статуи, замъци на персийски падишаси. Дори Айфеловата кула виси на красиво колие на шията й, а върхът й се скрива в гънката на деколтето й.
Тя открадна любовниците на Клеопатра, но разочаровано разбра че те са й непотребни и захвърли мъртвите им тела.
Тя пя тъжни песни край костите на Александър Македонски, но те се стриха на прах в
сладострастните й шепи.
Тя завари Калигула на трона, но слабостта му към публичните домове на простолюдието я вледени и затова стисна силно тялото му докато жилите му се издуят и когато го пусна, той вече беше обезумял.
Тя ревнуваше френските крале от техните любовници. Омръзна й да гледа как се съсухрят, и въпреки това на тяхно място идват нови и още по-красиви. Със своите деяние кралете изпаднаха в немилост пред нея. Затова тя целуна челото на Волтер и Русо и им донесе прозрения, които зависят от момента, а нима моментът не беше нейният най-верен паж. Евнух е той, но поне й служи вярно. Такива прозрения не бяха осенявали никога никого дотогава и те свалиха кралете от троновете им. Това донесе големи промени навсякъде и времето тропна с токчета стъписано. Земетресенията, които последваха в Китай не я впечатлиха- та нали тя беше разчупила преди време тектонската плоча когато седна върху нея. Нищо чудно, не можеше да отрече че през ледниковия период беше доста понапълняла.
Тя бдеше над спящия Колумб докато лицето му се гърчеше, пожълтяло от морската болест, и с устни чертаеше картографски знаци в главата му.
Тя дебнеше за красиви евреи в концентрационните лагери, но това, в което те се превръщаха там скоро я отврати и премести погледа си върху немците. И там имаше красиви мъже, затова реши да им помогне и замахна кокетно с призрачните си пръсти. Делата им скоро бяха под нейна закрила и започнаха да бледнеят. Тя се погрижи за просперитета им, но те скоро започнаха да пълнеят затова тя,изгубила интерес застана разкрачена пред Китай. Нация на колектива. Все пак тя никога не беше имала нищо против оргийните изживявания. Харесваха й кожите на тези мъже, напомняха й пожълтелите пергаменти, в които бе надничала през рамото на други мъже в Месопотамия. Времето се усмихна и рамото й се заголи. Дали щяха да оправдаят очакванията й. Времето се облиза лакомо.


(Нима смяташ, че времето ще прости и на теб? Твърде дълго му изневерява с мислите си. Когато освирепее, за да ти отмъсти, тя ще изсипе пред теб най-различни жени, които си пропуснал, гледайки в далечината. Ще ги накара безсрамно да дефилират пред теб, докато плъзга нокът по корема ти и е легнала върху теб с цялата си тежест, така че да не можеш да си поемеш дъх. И тъкмо в момента, в който усети че плътта ти е на ръба на безумството, ще те остави сам с мисълта за това, което си изпуснал.)


Публикувано от hixxtam на 12.03.2005 @ 13:10:25 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Selena

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.1
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:20:12 часа

добави твой текст
"Разкрачено време" | Вход | 3 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Разкрачено време
от Anton_Fotev на 13.03.2005 @ 06:18:13
(Профил | Изпрати бележка)
Като всички жени, Вечността крие истинските си любовници. Мъжът, от мисълта за който й се подкосяват заоблените колене, е само един.

Животът. Целият Живот. Само в тази галактика- петстотин милиона планети, годни за съществуването на високоорганизиран белтъчен кипеж и страсти. Няколколко пъти повече места, където скромни лишей кротко пият светлината на жълти джуджета... цялото междузвездно пространство, пълно със облаци от вируси и първични бактерий.... Животът е вездесъщ и възникващ от самосебе си- в резултат на стремежа на веществото и енергията към самоорганизация... Горещ, първичен и непреодолим- за какво повече може да мечтае една страстна и скучаеща жена?

Животът единствен може да запълни със страстта си бездната от пустота в сърцето на Вечността. Само той- целият и всяка негова искра из безкрая.

Тя го обича чрез всяко негово появление- от мухата в паяжината до въртопите от енергия на космическите змеьове или тахионните двигатели на малките зелени типове, търсещи братя по разум из далечни, сини планети.

Тя обича мислите и пръстите му, творящи математика и апарати, усукващи тъкънта й в затворени кръгове. Тя обича могъщите му мишци и издуващите се от насилие и похот бицепси. Тя, вечността, обича непрекъснатото му умиране и възкръсване- безграйно салтомортале вътре в нейната имагинерна плът на четвърто измерение.

Тя обича издутите му гръдни мускули, стегнатия корем и мощтните нозе, тъпчещи енергията и пространството, от което се е родил и се ражда във всеки миг. Луда е по неговия егоизъм, съчетан с безгранична щедрост, стигаща до разсипничество.

Така е, Вечността обича Живота. Ласките им са свирепи и диви, обичта йм е страховита.
Не са ли са си лика прилика.
Единствената наистина божествена двойка.


Re: Разкрачено време
от Irirs на 13.03.2005 @ 13:20:18
(Профил | Изпрати бележка)
И двамата ми доставихте, невероятно красиво удоволствие.......благодаря !!!!

Вечността и живота, сбъднати в нас.......единствени, божествени ненаситни!!!

]


Re: Разкрачено време
от SELENA на 15.03.2005 @ 21:23:31
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Вечността, времето и животът тропнаха с крак от ярост...те знаеха че ще бъдат антролопогизирани от хората...така че това, че те не можеха да тропнат с крак по простата причина че нямат такъв ги влудяваше.

]


Re: Разкрачено време
от OxyTanK (oxytank@abv.bg) на 25.05.2005 @ 10:59:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.belabenova.com
Луда е по неговия егоизъм, съчетан с безгранична щедрост, стигаща до разсипничество.
________________
taka sme vsichkite!
.............................
vyv vsqka sledvashta
edinstvena
naistina
pochti TAKAVA dvoika

]


Re: Разкрачено време
от sradev (sradev@о2.pl) на 20.03.2005 @ 10:36:31
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ima vreme, i s vremeto 6te se zaema


Re: Разкрачено време
от SELENA на 20.03.2005 @ 21:47:16
(Профил | Изпрати бележка)
о, прелъстителите винаги се целят нависоко:)

]


Re: Разкрачено време
от sradev (sradev@о2.pl) на 21.03.2005 @ 15:43:57
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
za vremeto vse ostavjame vreme kato mu dojde vremeto

]


Re: Разкрачено време
от SELENA на 21.03.2005 @ 18:11:44
(Профил | Изпрати бележка)
Времето си отмъщава когато гледат на него само като на минало или бъдеще. Когато се появи ново минало и старо бъдеще, тогава може:)))

]


Re: Разкрачено време
от sradev (sradev@о2.pl) на 22.03.2005 @ 10:18:39
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
te sa mnogo:
vremeTie
vremeMie
vremePie
vremeTo
VremeTja
....

]


Re: Разкрачено време
от NinaEmilia на 31.03.2005 @ 15:10:00
(Профил | Изпрати бележка) http://otkrovenia.com/main.php?action=showuser&username=%CB%E0%E4%E8%E4%E0
Уважавам хубавата проза! :))


Re: Разкрачено време
от SELENA на 31.03.2005 @ 16:18:32
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря:)
Доста дълго стои в мозъчния ми инкубатор докато я изведа на бял свят:)

]