Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 720
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 724

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅçèê
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: peter

Îáëè÷àì ñå â áÿëî. Æèâåÿ â ðîçîâî-çàõàðåí îáëàê.Àç ñúì âàøàòà ïúðâà, ïîñëåäíà è åäèíñòâåíà çàùèòà ñðåùó áîêëóêà íà Âñåëåíàòà - ëåöèòèíà, èçêóñòâåíèòå îöâåòèòåëè è åìóëãàòîðèòå. Ñ íàäíîðìåíî òåãëî ñúì. Âñè÷êèòå ìè ïðèÿòåëè - ñúùî. Íàêðàòêî êàçàíî, àç ñúì ñëàäêàð.
Ïðîôåñèÿòà ìè å ñâúðçàíà ñ äîñòàâÿíåòî íà óäîâîëñòâèå. Îò öÿëàòà òàçè ðàáîòà íàé-äî- âîëíà å æåíà ìè. Òÿ, åñòåñòâåíî, ïîëó÷àâà ïî-ðàçëè÷íè íàñëàäè îò òåçè íà êëèåíòèòå íà ìàëêàòà ìè êîêåòíà ñëàäêàðíè÷êà. Çíàå âñè÷êî çà øîêîëàäà êàòî çàìåñòèòåë íà… õì, èíòèìíèòå îòíîøåíèÿ. Ùå âè êàæà ñàìî, ÷å òÿ ÍÅ Å ñ íàäíîðìåíî òåãëî. Èçâîäèòå ãè îñòàâÿì íà âàñ è ñïèðàì. Íàäÿâàì ñå ñëåäâàùèòå ðåäîâå äà áúäàò ÷åòåíè è îò äåöà. Çàùîòî â òàçè èñòîðèÿ òå ñà ãëàâíè ãåðîè.
Âèå ìîæå áè ñè âúîáðàçÿâàòå, ÷å æèâîòúò íà åäèí ñëàäêàð å îáèêíîâåí, áåçîáëà÷åí è â îáùè ëèíèè íîðìàëåí. È ãðåøèòå. Æèâîòúò íà ÈÑÒÈÍÑÊÈß ñëàäêàð ìîæå äà ñå ñðàâíè ñàìî ñ æèâîòà íà åäèí ñðåäíî íàòîâàðåí êîìàíäîñ. Íà ïîñëåäíèÿ ìè èçïèò â Êîëåæà ïî ñëàäêàðñêè èçêóñòâà, çàâèñòëèâè êîëåãè ìå ñàáîòèðàõà è îòêðàäíàõà ïîâå÷åòî ìè ïðî- äóêòè. Âìåñòî äà ñå ïðîâàëÿ, àç èìïðîâèçèðàõ ñìåëî ñ ïîëîâèí áëàò, ñúùî òîëêîâà øî- êîëàä, øåïà ñóøåíè ñèíè ñëèâè è îùå íåùî. Ñúçäàäîõ òîðòà, íàðåêîõ ÿ "Ôàíòàçèÿ". Èç- ïèòâàùèòå ÿ ïðèçíàõà çà øåäüîâúð. Äèïëîìèðàõ ñå ñ îòëè÷åí. Ïðîèçâîäñòâîòî íà òàçè òîðòà ñåãà ìè íîñè ïðèëè÷íè äîõîäè. Ñïðàâÿë ñúì ñå ñ êàïðèçíè è äîðè ÎÑÂÈÄÅÒÅË- ÑÒÂÀÍÈ êëèåíòè. Åäèí îò òÿõ ñè ïîðú÷à îò ïèëå ìëÿêî, ëåêî ïîäñëàäåíî. Äîðè èñêàíå- òî ìó ñàì äà èçäîè ïèëåòî íå ìå çàòðóäíè îñîáåíî. Òðúãíà ñè ñ äîâîëíà óñìèâêà. Åäíà ñóòðèí çàâàðèõ ïðåä ñëàäêàðíèöàòà ñè âñè÷êè ÷ëåíîâå íà Äðóæåñòâîòî íà àíîíèìíèòå äèàáåòèöè. Ðàçìàõâàõà ïëàêàòè è îáèäíè ëîçóíãè. Ïî-êúñíî ðàçáðàõ, ÷å ÷ëåíîâåòå íà ðú- êîâîäñòâîòî èì ñà áèëè ïîäêóïåíè îò ãîëÿìà ôèðìà çà ïðîèçâîäñòâî íà èçêóñòâåíè ïîä- ñëàäèòåëè. Ïîêàíèõ äåìîíñòðàíòèòå âúòðå. È òå ñè òðúãíàõà äîâîëíè. Ñåãà ñà ìè èçãðà- äèëè ìàëúê îëòàð â ïîìåùåíèåòî, â êîåòî ñå ñúáèðàò è ïàëÿò ïî íÿêîÿ ñâåùè÷êà ïðåä ñïåöèàëíî ïîñòàâåíèÿ òàì ìîé ìðàìîðåí áþñò. Èìàì äåñåòêè ïîäîáíè ñëó÷àè, îò êîèòî ñúì èçëèçàë ñ ÷åñò. Ïðåâúðíàõ ñå â ñìåë, áåçêîìïðîìèñåí êúì êà÷åñòâîòî ñëàäêàð. Èìàõ äàðáà. Áÿõ ïåðôåêòåí. Èìåííî çàðàäè æåëàíèåòî ñè äà ïðîäúëæà äà áúäà òàêúâ, ñåãà äâà ïúòè ñåäìè÷íî õîäÿ íà ïñèõîòåðàïåâò…
Èìà ñúùåñòâà, íà êîèòî ïðîñòî íå îáðúùàìå âíèìàíèå. Òîâà ñà äåöàòà. Íî íå íà âñè÷êè äåöà, à íà îíàçè îñîáåíà êàòåãîðèÿ âúâ âúçðàñò îò òðè äî ïåò ãîäèíè. Äåöà, êàêâî òîëêî- âà. Åäèí ñëåäîáåä ñå ñáëúñêàõ ñúñ ñåãàøíèÿ ñè êîøìàð. Ìàéêà ñ ìàëêî ðóñî ìîìè÷åíöå ñ ïàíäåëêè ñå èçïðàâè ïðåä âèòðèíàòà íà ñëàäêàðñêèÿ ìè ùàíä. Óñìèõíàõ ñå ìèëî è íà äâåòå.
- Êàæè íà ÷è÷êîòî êàêâî èñêàø - ïîäêàíè äàìàòà ìîìè÷åíöåòî. Òî ñðàìåæëèâî ñå ñêðè çàä íåÿ, ïîñëå ïîäàäå ìàëêîòî ñè ëè÷èöå è çàÿâè:
- Àã íàã áèë ïàïàòàê.
Íàêëîíèõ ëåêî ãëàâà â íåéíàòà ïîñîêà è ïîïèòàõ:
- Êàêâî?
- ÀÃ ÍÀÃ ÁÈË ÏÀÏÀÒÀÊ! - èçâèêà íåòúðïåëèâî òî, ÿâíî äîáèëî ñìåëîñò îò ìîÿòà ó÷òèâîñò.
Íèùî íå ðàçáðàõ è òîçè ïúò. Ïîãëåäíàõ áåçïîìîùíî ìàéêàòà, êîÿòî âàäåøå ïîðòìîíåòî ñè. Î÷àêâàõ ïðåâîä. Ñèìóëòàíòåí. Òîãàâà ìàéêàòà êàçà:
- À, äà, íåêà áúäå çà âêúùè.
Ïðåãëúòíàõ ñìóòåíî. "Ñïîêîéíî", ïîìèñëèõ ñè, "ñïðàâÿë ñè ñå ñ âñè÷êî, ùå ñå ñïðàâèø è ñ òîâà". Âêëþ÷èõ äåäóêöèÿ. Îïèòàõ ñå äà ïðîñëåäÿ ïîãëåäà íà ìàëêîòî ðóñî ñúùåñòâî. Íå ïîìîãíà, òî ãëåäàøå âå÷å ïðåç ïðîçîðåöà. Ïðåìåñòèõ òåæåñòòà ñè îò ëåâèÿ íà äåñíèÿ ñè êðàê. Ïî÷åñàõ ñå. Âêëþ÷èõ è ïðîôåñèîíàëíàòà ñè îáèãðàíîñò.
- À ìàìà íèùî ëè íÿìà äà ïîðú÷à? - ïîïèòàõ, êàòî îò÷àÿíî ñå íàäÿâàõ òÿ äà ìè îáÿñíè ñ ÷îâåøêè äóìè.
- Íå, òîçè ïúò ñúì ïàñ - êàçà äàìàòà - ñòàðøíî ñå èçêóøàâàì, íî ñúì íà äèåòà.
Óñåòèõ êàê ìå èçáèâà ñòóäåíà ïîò. Âëÿçîõà îùå íÿêîëêî äóøè è ñå îáðàçóâà îïàøêà. Íî àç ñúì õèòúð è ïðîáâàõ ïàê:
- Å, äîáðå òîãàâà. Ñàìî çà ìàëêàòà êðàñàâèöà. Êàêâî áåøå, ÷å ÷è÷êîòî çàáðàâè âå÷å?
Ãëåäàõ ìàéêàòà íàñòîé÷èâî. Òÿ âèäÿ, ÷å ñúì çàòðóäíåí è êàçà:
- Êàæè íà ìèëèÿ ÷è÷êî, ñúêðîâèùå, êàêâî èñêàø è äà òðúãâàìå, ÷å ìàìà çàêúñíÿâà.
Î, ñâåùåí óæàñ!
- Àã íàã áèë ïàïàòàê.
Îïàøêàòà çàïî÷íà äà ñå èçíåðâÿ. Óñåùàõ êàê äëàíèòå ìè ñå ðàçòðåïåðâàò. Âå÷å áåøå êúñíî äà ïðèçíàÿ, ÷å íèùî íå ðàçáèðàì. Ùÿõ äà èçãëåæäàì êàòî èäèîò. Âñúùíîñò, âå÷å âåðîÿòíî èçãëåæäàõ. Òúêìî ïðåä î÷èòå ìè çàïî÷íàõà äà ïëóâàò ÷åðíè ïåòíà, êîãàòî ñå äîñåòèõ çà åäèí ïîñëåäåí îò÷àÿí õîä. Ãðàáíàõ ïúðâîòî ïîïàäíàëî ìè íåùî è çàïî÷íàõ äà ãî óâèâàì. Áåøå åäèí îãðîìåí åêëåð ñ âàíèëîâ êðåì. Ñåãà ìàéêàòà ùåøå äà ìå ïðå- êúñíå è äà êàæå âåðîÿòíî: "Òîâà çà íàñ ëè å? Àìà íå, íàëè èñêàìå…" . Àç ùÿõ äà ñå èçâèíÿ è äà îïðàâÿ ïîðú÷êàòà. Òÿ íèùî íå êàçà. Âçå åêëåðà è èçëåçå. À àç ïëóâàõ â ìúãëà. ßâíî áÿõ óöåëèë, ÷èñò êúñìåò. È òîé å íóæåí ïîíÿêîãà. Íî ñè îñòàâàõ â íåâåäå- íèå. Òîâà, êîåòî ìè ïîïðå÷è äà ñå âúçãîðäåÿ îò ñåáå ñè è îò óñïåøíî ðåøåíèÿ ïðîáëåì ñå ñëó÷è ñúùèÿ äåí, äâàäåñåòèíà ìèíóòè ïðåäè êðàÿ íà ðàáîòíîòî ìè âðåìå. Òîçè ïúò ìàéêà ñ ìîì÷åíöå. È êó÷å. È áåøå îùå ïî-ñòðàøíî, çàùîòî ìàéêàòà è êó÷åòî îñòàíàõà îòâúí, à ìîì÷åíöåòî èçòè÷à äî ùàíàäà, ïîäàäå ìè áàíêíîòà è çàÿâè ïëàõî:
- Áààëäæàã?
Òàêà ñå ïðàõàïàõ, ÷å óñåòèõ âêóñ íà êðúâ â óñòàòà ñè.
- Ìîëÿ?
- Áààëäæàã!
Ãëåäàõ áàíêíîòàòà ìðà÷íî. Âúçäúõíàõ.
- Íà êîëêî ãîäèíêè ñè, þíà÷å? - ïîïèòàõ íàïðåãíàòî.
Ìîì÷åíöåòî ñå çàìèñëè çà êðàòêî, ïîñëå èçïúíà ðú÷è÷êà è ïîêàçà ÷åòèðè ïðúñò÷åòà.
Õðóìíà ìè, ÷å ñåãà å ïîäõîäÿùèÿò ìîìåíò äà ñòèãíà äî äúíîòî íà òîçè íåïîçíàò è îáúðêâù åçèê.
- Òîâà ëè èñêàø? - ïîïèòàõ è ïîñî÷èõ åäíà ïàñòà íà âèòðèíàòà. Îòãîâîðúò ìå äîâúðøè:
- Àé àãåéíñò àé.
Äîáðå, ÷å ïîêëàòè ãëàâà îòðèöàòåëíî.
Ïðîäúëæèõìå äà ñî÷èì è äà ñå èçïèòâàìå. Òî áúðáîðåøå íà ñòðàííèÿ ñè åçèê è ÿâíî ñå çàáàâëÿâàøå, êàòî ìèñëåøå, ÷å ñè èãðàåì. À àç ïîëóäÿâàõ áàâíî. Ñèãóðíî ùÿõìå äà êàðàìå òàêà öÿëàòà ñëåäàùà ñåäìèöà, àêî ðàçãíåâåíàòà ìàéêà íå áå íàõëóëà ñ ðîòâàéëåðà ñè.
- Èçèíÿâàéòå, ãîñïîæî, ïðîñòî íå ðàçáèðàì êàêâî èñêà ñèíúò âè - îò÷àÿíî ñå îïðàâäàâàõ àç.
- Ïúðâî, òîé íå ìè å ñèí, à ïëåìåíèê, è âòîðî, òîëêîâà íå ìîæåòå äà ðàçáåðåòå, ÷å äåòåòî èñêà åäíà ãîëÿìà áîçà!?!
Äàäîõ èì áîçàòà. Çàòâîðèõ, ïðèáðàõ ñå âêúùè è âäèãíàõ òåìïåðàòóðà. Æåíà ìè ñå ðàçòðåâîæè íå íà øåãà. Îïèòàõ ñå äà ÿ óñïîêîÿ è è ðàçêàçàõ çà ñëó÷êèòå ñ äåöàòà. Òÿ ñúùî ñå çà÷óäè. Òóê å ìîìåíòúò äà âè êàæà, ÷å íèå íÿìàìå äåöà.  ñëåäâàùèòå äíè òÿ ïðàâåøå ñîâàëêè èç ñúñåäèòå è ïðèÿòåëêèòå ñè, êîèòî èìàõà ìàëêè äåöà, à àç ïèåõ óñïîêîèòåëíè. Äàìàòà ñ êó÷åòî è ìàëêîòî ìîì÷åíöå ñå îêàçà òåæúê óäàð ïî ïðîôåñèîíàëíîòî ìè ñàìî÷óâñòâèå. Çíàåòå ëè, äîñåãà íà áÿõ èìàë íåäîâîëåí êëèåíò.
- Å, - ïîïèòàõ ñëåä íÿêîëêî äíè ñêúïàòà ñè ñúïðóãà - íÿêàêúâ ðåçóëòàò?
Òÿ ïîêëàòè îòðèöàòåëíî ãëàâà. Ïîèñêà äà é ïîâòîðÿ äâåòå ðåïëèêè, êîèòî ìå áÿõà îçàäà÷èëè.
- Çíàåø ëè, òåçè äíè ðàçïèòâàõ äîñòà, íèòî åäíà ìàéêà íå ðàçáèðà çà êàêâî ñòàâà äóìà. Ñïîðåä òÿõ äåöàòà èì ñè ãîâîðÿò ñúâñåì íîðìàëíî.
- È àç ìèñëèõ äîñòà - ñïîäåëèõ íåñèãóðíî. - Òåîðèÿòà ìè å, ÷å òå ïðîñòî íå ìîãàò äà ãîâîðÿò âñå îùå êàòî âúçðàñòíè, ïðåäúâêâàò äóìèòå, èçÿæäàò áóêâè, çàâàëÿò…
- Õì, ìîæå è òàêà äà å - óñúìíè ñå æåíà ìè. - Íî âñå ïàê íå ðàçáèðàì êàê "áààëäæàã" ìîæå äà áúäå "ãîëÿìà áîçà".
Ïðåãëúòíàõ ñúñ çàòðóäíåíèå è ïîêëàòèõ ãëàâà. Äàëè ïåòãîäèøíèòå íÿìàõà íÿêàêúâ ñâîé òàåí åçèê, íåùî êàòî êîä, ðàçáèðàåì ñàìî çà íàé-áëèçêèòå èì? Ðåøèõ äà íå ìèñëÿ ïîâå÷å çà òîâà è äà èìïðîâèçèðàì. Êàêâî ïúê òîëêîâà?
À ñëàäêàðíè÷êàòà ìè ñå ïðî÷ó è ñòàíà ëþáèìî ìÿñòî íà ìíîãî õîðà. Ñëåäâàùèòå íÿêîëêî ìåñåöà èìàõ ïîíå äåñåòèí äå÷èöà, êîèòî ìå èçïîòèõà çäðàâàòà. Ïðè äâå îò òÿõ áÿõ íà êîñúì äà èçáóõíà. Òàêà äå, ðîäèòåëèòå èì ãè ðàçáèðàò è ñòðàííî çàùî î÷àêâàò îò âñè÷êè íàñ äà ãî ïðàâèì. È ñåäÿò åäíè òàêèâà óìèëåíè, à ïúê àç ñå òîðìîçÿ êàòî ñàðàöèí ïðè îáñàäàòà íà Êîíñòàíòèíîïîë. Íî ïîñëåäíèÿò ñëó÷àé, àõ, ïîñëåäíèÿò ñëó÷àé… Òîé ìå ïðàòè íà ïñèõîòåðàïåâò. Ùå âè ãî ðàçêàæà, òàêà êàêòî ãî ðàçêàçâàì íà äîêòîðà.
Êúñíà âå÷åð. Ïîñëåäíèòå êëèåíòè. Ìàéêà ñ ìîì÷åíöå. Òî:
- Î áóãóÿí, áóãóÿí, ìàëúê äèñê ñïåéñ åðãî…
Àç êúì ìàéêàòà:
- Ñúæàëÿâàì, ãîñïîæî, íå ðàçáðàõ êàêâî èñêà äåòåòî?
Òÿ:
- Àðìèòàð äå íîññå òàãàðèíîâ! Ïîðå ñå íàè. Àëäåáàðàí äå ñîòî è äèíà ìàëèíà.
Âèæäàì ÿ êàê íåñèãóðíî òúðñè äóìè è äîáàâÿ:
- È ñåêåíåðàé äàëìóí àçèôàðåë.
Îòìÿòà êîñà è ðîâè â ïîðòìîíåòî ñè. Ïîãëåæäàì óøèòå é. Èçãëåæäàò ìè ñòðàííî çàîñòðåíè. Óñåùàì êàê ãóáÿ ñúçíàíèå. Ïèòàì ñå òîâà, êîåòî èçäàâà øóì îòâúí â òúìíîòî, êîñìè÷åñêè êîðàá ëè å, çàâúðçàí åäíîðîã èëè íåùî äðóãî.
Ñåãà ñè ïî÷èâàì. Íàåõ ñè ïîìîùíèê - òàëàíòëèâî ìîì÷å. È ÷åòà Òîëêèí. ×åòà çà äðóãè ñâåòîâå. Ó÷à ïîëèíåçèéñêè. À, äà. Ñïîìåíàõ ëè, ÷å õîäÿ íà ïñèõîòåðàïåâò


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 12.02.2005 @ 11:03:13 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   peter

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 09:24:02 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åçèê" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åçèê
îò Ufff íà 12.02.2005 @ 11:33:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå õîäè íà ïñèõîòåðàïåâò! Íàçíà÷è ëîãîïåä!:))))
Ñëàäêàðíèöà ñ ëîãîïåä ìè ñå âèæäà àòðàêòèâíî:)))


Re: Åçèê
îò ipsidixit íà 13.02.2005 @ 08:52:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åâàëà


Re: Åçèê
îò Iokasta (Ioksta@abv.bg) íà 25.06.2005 @ 20:08:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õà-òè ñå çàâúðíà-âñå òàêà èíòåðåñíî


Re: Åçèê
îò Marta íà 13.07.2005 @ 05:59:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
õèõèõèê. :))))
âñå ïàê êàòî ìàéêà íà äâå äåöà, ñè ìèñëÿ, ÷å âúçðàñòòà íà äåòñêèÿ ñëåíã å îò 1 äî 3 ãîäèíè, íî ìîæå äà èìà ïðåõâúðëèëè ÿ, ñèíúò ìè ïðåâåæäàøå íà äúùåðÿ ìè áåçóìèÿòà êàòî ìàëúê, à àç ñúì ïðåâåæäàëà íà ñåñòðà ìè, ðàçëèêàòà êîãàòî å ìàëêà, ÿâíî å âúçìîæíî