Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 566
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 569

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÕóäîæíèêa
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: joanna_vas

Íåáåòî áåøå ðîçîâî.
Ñëúíöåòî íåíàòðàï÷èâî ñå îïèòâàøå äà ïðîãîíè ñ ëú÷èòå ñè è ïîñëåäíèòå îñòàíêè îò ìðàêà.
Áåøå òèõî. Öÿëà íîù áåøå âàëÿëî ñíÿã è äî ñóòðèíòà áåøå íàòðóïàëî òàêà, ÷å îò ñòúïêèòå íà ïîñëåäíèòå ìèíóâà÷è ïî óëèöèòå íå áå îñòàíàëî è ñëåäà.
Óòðîòî âåñåëî íàäíè÷àøå ïðåç ïðîçîðöèòå íà íåéíàòà ñòàÿòà è ãúäåëè÷êàøå çàêà÷ëèâî íîñëåòî é îáåùàâàéêè, ÷å äåíÿò ùå áúäå ÷óäåñåí.
Òÿ ñå ñúáóæäàøå.
Îòâîðè î÷è. Äåíÿò ñå ðàæäàøå îòíîâî ÷ðåç íåÿ .
Ìåêàòà ñâåòëèíè íà ñëúíöåòî ñå ïðîìúêâàøå â ñòàÿòà é åäâà äîëîâèìî.Òÿ óñåòè ïî ëèöåòî ñè ëåêà óñìèõâà êîÿòî ÿ èçäàâàøå, ÷å ïàê ãî áåøå ñúíóâàëà.
Íå é ñå èñêàøå äà ñå ðàçäåëÿ òîëêîâà áúðçî ñ íåãî è çà òîâà ñå îïèòà îòíîâî äà çàòâîðè î÷è. Áåøå çàáðàâèëà äà ãî öåëóíå çà ïîñëåäíî â ñúíÿ ñè è äà ìó êàæå äîâèæäàíå.
Îáè÷àøå ãî è òîâà é äàâàøå ñèëè äà ñå ñúáóæäà âñåêè äåí ñ óñìèâêà âúïðåêè, ÷å æèâîòà é íå áå íèêàê ëåê.
Íå ãî ïèòàøå íèêîãà íèùî, íå çàäàâàøå íèêîãà èçëèøíè âúïðîñè ìàêàð, ÷å âñúùíîñò òÿ íå çíàåøå ïî÷òè íèùî çà íåãî.
Íå ñå èíòåðåñóâàøå îò ìèíàëîòî ìó, íå ñå îïèòâàøå äà ãàäàå áúäåùåòî, îïèòâàøå ñå ñàìî äà ãî óñåùàøå òàêà, êàêòî óìåå ñàìî òÿ, ìèã ñëåä ìèã è òîâà é äîñòàâÿøå ãîëÿìî âúòðåøíî óäîâîëñòâèå.
Ìîæåøå ñ ÷àñîâå äà ãî íàáëþäàâà, áåç äà êàæå íèòî äóìè÷êà è áåç äà ÷óå íèòî åäíà îò íåãî, íî âñúùíîñò ïðåç öÿëîòî âðåìå â êîåòî áÿõà çàåäíî, òå íå ñïèðàõà äà ðàçãîâàðÿò è òîâà ÿ èçïúëâàøå ñ òðåïåò è ìèñëåíî ÷åñòî òàíöóâàøå.
Îòêëèêâàøå ñ ðàäîñò íà âñÿêî íåãîâî èìïóëñèâíî æåëàíèå è ïî òîçè íà÷èí ãî ìèëâàøå.
Íèêîãà íå çíàåøå, ïúê è íå î÷àêâàøå êàêâî áè ìîãëî äà ñå ñëó÷è âúâ âñÿêà ñëåäâàùà ñòúïêà â êîÿòî ñå äîêîñíàò èëè ðàçäåëÿò òåõíèòå ïîãëåäè. È ìîæå áè òî÷íî òîâà ïðèäàâàøå ÷àð íà òÿõíàòà âðúçêà.
Òÿ çíàåøå, ÷å òîé ÿ îáè÷à, ìàêàð íèêîãà äà íå é ãî áåøå êàçâàë ñ äóìè. Íå áåøå è íóæíî.
Òå óìååõà äúëãî äà ðàçãîâàðÿò ïî ìåæäó ñè ÷ðåç òèøèíàòà, êîÿòî ãè ñâúðçâàøå.
Ìîæå áè çà òîâà áÿõà òàêà íåðàçäåëíè è â ìèñëèòå è â ñúíèùàòà ñè, êàêòî è â äíèòå.
Çíàåõà, ÷å íå ìîãàò åäèí áåç äðóã. Íî íèêîãà íå ñå òúðñåõà. Íàìèðàõà ñå.
È âñÿêà òÿõíà ñðåùà áå ðàçëè÷íà, ïî ñâîåìó. Î÷èòå èì áÿõà åäèíñòâåíèÿ íà÷èí ïî êîéòî ìîæåõà äà ñå äîêîñâàò ïîñòîÿííî. Ìîæå áè òî÷íî çà òîâà, íå ñè îìðúçâàõà íèêîãà. Áÿõà ñè îòäåëèëè åäíî ìàëêî êúò÷å â ìèñúëòà, â êîåòî ìîæåõà äà ñå ðàçõîæäàò è äà òè÷àò íà âîëÿ íåïðåñòàííî.
Òîâà ãè ñâúðçâàøå è ãè ïðàâåøå ùàñòëèâè ïî ñâîåìó.
Òîé áåøå õóäîæíèê. Ïðåäè ãîäèíè, áåøå íàåë åäíî ìàëêî òàâàíñêî ïîìåùåíèå, â êîåòî ðèñóâàøå îò ñóòðèí äî âå÷åð ñâîèòå íåâåðîÿòíî êðàñèâè àáñòðàêòíè êàðòèíè.
Íå êîíòàêòóâàøå ñ ìíîãî õîðà.
Îáè÷àøå äà ñå ñðåùà ñàìî ñ Íåÿ.
Çàòîâà ÷åñòî ÿ êàíåøå íà ãîñòè.
Äîêàòî òÿ ïðèñúñòâàøå â ñòàÿòà ìó, êàðòèíèòå âèíàãè ñå ïðîìåíÿõà. Èçãëåæäàõà íÿêàê ïî-ðàçëè÷íî. Ñÿêàø íåâîëíî ïðîìåíÿõà öâåòîâåòå ñè è îáðàçèòå ñòàâàõà ïî-ñâåòëè è ïî-ñëúí÷åâè îò íþàíñèòå, ñ êîèòî ãè áåøå ðèñóâàë äî ìîìåíòà.
Òÿ îáè÷àøå äà ãî ãëåäà.
Ñëåäåøå âñÿêî äâèæåíèå íà ÷åòêàòà ìó âúðõó ïëàòíîòî è ñå íàñëàæäàâàøå íåóìîðèìî íà àáñòðàêòíàòà êîìïîçèöèÿ, ñ êîÿòî òîé âñå é ðàçêàçâàøå íåùî.
×óâàøå ãî.
Ðàçáèðàøå ãî.
Óñïÿâàøå äà ïðî÷åòå âñÿêî çàëîæåíî ïîñëàíèå âúðõó ïëàòíîòî è òîâà ÿ êàðàøå äà ïîòðåïâà îò âúçòîðã âñåêè ïúò, êîãàòî çàâúðøâàøå ñ óñìèâêà òâîðáàòà ñè.
Âñåêè öâÿò è âñåêè îáðàç ÿ äîñòèãàøå è æèâååøå â íåÿ è çàòîâà òÿ ÷åñòî èçòðúïâàøå äî ïîëóäà.
Ãëåæäàøå æèâîòà ÷ðåç íåãî.
À òîé … íå ñïèðàøå äà ðèñóâà.
Áåøå êðàñèâà.
Ëèöåòî é áå íåæíî è èçëú÷âàøå åäíà îñîáåíà è çàãàäú÷íà ñâåòëèíà. Î÷èòå é áÿõà êåñòåíÿâè è òîïëè, íî âèíàãè - øèðîêî îòâîðåíè.
Ïðåìèãâàøå ðÿäêî.
Ñÿêàø íå èñêàøå äà èçïóñíå íèòî åäèí ìèã, îò âðåìåòî ïðåç êîåòî áÿõà çàåäíî. Âèíàãè é ñå ñòðóâàøå, ÷å àêî ìèãíå - ìîæå äà ïðîïóñíå íåùî âàæíî è ñúùåñòâåíî, à íå èñêàøå.
Ïîíÿêîãà äîðè é ñå ñòðóâàøå, ÷å ñïèðà äèøàíåòî ñè ïðèòàåíà, çà äà íå íàðóøè õàðìîíèÿòà, êîÿòî öàðåøå îêîëî òÿõ.
Äíåñ ñè ñïîìíè, ÷å âåäíúæ ãî áåøå ïîïèòàëà, äàëè áè ìîãúë íÿêîé ïúò äà ÿ íàðèñóâà.
Òîãàâà òîé ÿ áåøå ïîãëåäíàë è ñúâñåì ëåêî ñå áåøå óñìèõíàë, íî òîâà é ñå ñòîðè îáåùàâàùî.
Îòòîãàâà íàñàì òÿ âñå î÷àêâàøå, ÷å íÿêîé äåí ìîæå áè ùå óñïåå äà ñå âèäè ïðåç íåãîâàòà äóøà íà ïëàòíîòî.
Íî òàêà è íèêîãà íå ãî ïîïèòà ïîâå÷å çà òîâà.
Ðàçãîâàðÿõà ìàëêî.
Åäèí äåí äîðè ñå ñåòè, ÷å âñúùíîñò áåøå çàáðàâèëà äà íàó÷è èìåòî ìó, íî òîâà íå ÿ ñìóòè îñîáåíî ìíîãî çàùîòî çíàåøå, ÷å ïîçíàâà äóøàòà ìó.
Òîâà é ñòèãàøå, çà äà íå èì ëèïñâà íèêîãà íèùî.
Òàéíè÷êî ïîíÿêîãà ñè ìå÷òàåøå äà ìîæå è òÿ äà ðèñóâà, ïî÷òè êîëêîòî íåãî, íî ... äîðè íå îïèòâàøå.
Áåøå ÿ ñòðàõ, ÷å ìîæå äà óñïåå è ïîñëå ... çíàåøå, ÷å íÿìàøå äà ìîæå äà ñïðå, ñúùî êàòî íåãî. Òîãàâà ùåøå äà ñå ëèøè îò óäîâîëñòâèåòî äà ñòîè êðàé íåãî è äà ãî ãëåäà.
À òÿ îáè÷àøå, òàêà îáè÷àøå äà ãî ãëåäà...
Ñóòðèíòà, â êîÿòî ñå ñúáóäè, ïî÷óâñòâà íÿêàêúâ ñòðàíåí ïîðèâ, êîéòî ïàðåøå â ñëúí÷åâèÿ ñïëèò íà ãúðäèòå é è êàðàøå ñúð÷èöåòî é äà òóïòè ïî-óñêîðåíî îò âñÿêîãà.
Òîâà é ïîäñêàçâàøå, ÷å íåùî ìîæå áè ùå ñå ñëó÷è, íî òÿ íå ñå ïðèòåñíè íè çà ìèã.
Çíàåøå, ÷å ãî îáè÷à è íèùî íå ìîæåøå äà ñå ïðîìåíè.
Ïðåç òàçè ñóòðèí òÿ ñòàíà îò ëåãëîòî ñ ëåêà óñìèâêà, à íîçåòå é äîêîñíàõà ïîäà, åäâà äîëîâèìî.
Ñòàÿòà é áåøå ìàëêà, íî ìíîãî óþòíà è òîïëà.
Ìèñëåøå ãî.
Ñòîðè é ñå, ÷å òîé ñúùî ñå å ñúáóäèë âå÷å è çà òîâà ðåøè äà ñå îáëå÷å è äà îòèäå ïðè íåãî.
Íàïðàâè ãî áúðçî è ïî ïúòÿ êóïè äâå äúëãè äâîéíè êàôåòà áåç çàõàð â ïëàñòìàñîâà ÷àøêà.
Àòåëèåòî ìó ñå íàìèðàøå ñúâñåì áëèçî äî íåéíàòà êúùà è ïîíåæå áåøå äîñòà ðàíî, òÿ óñïÿ äà îñòàâè ïúðâèòå ñòúïêè âúðõó íåïîêúòíàòèÿ îò õîðàòà ñíÿã êúì äîìà ìó.
Êîãàòî çàñòàíà ïðåä âðàòà ìó, äîðè íå ïî÷óêà.
Âëåçå íàïðàâî.
Òîé ÿ î÷àêâàøå.
Áåøå ñåäíàë ìà ìàëêàòà ìàñè÷êà è ñÿêàø çíàåøå, ÷å òÿ ùå äîéäå ñêîðî ïðè íåãî.
Íèêîãà íå ñè óãîâàðÿõà ñðåùè.
Ðàçñòîÿíèåòî ìåæäó òÿõ íÿìàõà íèêàêâî çíà÷åíèå. Òå ñå ÷óâñòâàõà òàêà, ñÿêàø ñå ïîçíàâàõà îò õèëÿäè ãîäèíè. Íî âñúùíîñò, òàêà è íå ñå áÿõà îïîçíàëè äî êðàé. Òîâà ãè êðåïåøå è òå çíàåõà, ÷å íÿìà íèêîãà äà ñå èçãóáÿò.
Âñåêè äåí òå ñå ïðèáëèæàâàõà ïî ìàëêî åäèí êúì äðóã è òîâà ãè ðàäâàøå íåïåñòàííî. Î÷èòå èì íå ñïèðàõà äà ñå óñìèõâàò âñåêè ïúò, êîãàòî ñå äîêîñâàõà óæ ñëó÷àéíî. Ïîíÿêîãà äîðè èçïàäàõà å óíåñ îò ùàñòèå...
Òàêà ñòàíà è â òîçè çàãàäú÷åí äåí.
Êîãàòî âëåçå â äîìà ìó, òÿ ñåäíà íà ìàñàòà êðîòêî è ìó ïîäàäå âñå îùå òîïëàòà ïëàñòìàñîâà ÷àøêà ñ êàôå.
Äîêàòî îòïèâàõà ïúðâèòå ãëúòêè, íå ñïèðàõà äà ñå ãëåäàò. Íå ñè ïðîäóìàõà íèùî, íî âñúùíîñò íå ñïèðàõà äà ðàçãîâàðÿò ñ î÷èòå ñè.
Óòðîòî ñå ãìóðêàøå âåñëî â ñòàÿòà è ñâåòëèíàòà èãðèâî òàíöóâàøå ïî ñòåíèòå.
Íåáåòî çàïî÷íà ïîëåêà ëåêà äà èçñâåòëÿâà, à äåíÿò ïðèñòúïâàøå ãîðäî íàïðåä.
Ñàìî åäíî ìúíè÷êî îáëà÷å ñå äâèæåøå, ëåêî ïîëþøâàíî îò çèìíèÿ âÿòúð è íå ñïèðàøå äà íàïîìíÿ çà ñåáå ñè.
Òîé ñòàíà îò ìàñàòà, ïðèáëèæè ñå êúì íåÿ è ... ÿ öåëóíà.
Õâàíà ðúöåòå é â ñâîèòå è ÿ ïðèäúðïà ëåêî îò ñòîëà êúì ñåáå ñè. Òÿ ñå ïîâäèãíà è ñå ñãóøè ùàñòëèâà âúâ íåãî.
Îïðÿ ëèöåòî ñè âúðõó îíàçè õëúòíàëà ÷àñò íà ãúðäèòå ìó, ïîä ëÿâîòî ðàìî, êîÿòî é áåøå ìíîãî ñêúïà è ... ïðèòèõíà. Îáè÷àøå äà ñå ñãóøâà íà òîâà ìÿñòî, òúé êàòî îò òàì ÷óâàøå íàé-äîáðå óñêîðåíèÿ ïóëñ íà ñúðöåòî ìó.
Îáè÷àøå ãî.
Ìîæåõà ñ ÷àñîâå äà ñòîÿò òàêà ïðåãúðíàòè, âêîï÷åíè åäèí â äðóã, ñÿêàø ñå âèæäàõà çà ïîñëåäíî.
Äíåñ îáà÷å òÿ ãî ïðèòèñêàøå îùå ïî-ñèëíî îò âñåêè äðóã ïúò äî ñåãà. Óñòíèòå èì íåâîëíî ñå ñðåùàõà è äúõúò èì ñå ñëÿ.
Èçâåäíúæ ... òîé ðåøè áàâíî äà îòñòúïè íàçàä.
Ïîãëåäíà ÿ, óñìèõíà ñå è êàçà: -Ïîìíèø ëè âåäíúæ òè ìå ïîïèòà ...
Íî ïàê çàìúë÷à.
Íå é áåøå êàçâàë íèòî åäíà äóìà îò ñåäìèöè.
Òÿ ïðîñëåäè ñ ëþáîïèòñòâî âñÿêî èçðàæåíèå íà ëèöåòî ìó â î÷àêâàíå äà óçíàå êàêâî ùå ñå ñëó÷è.
Òîé áàâíî òðúãíà êúì ìàëêàòà êóï÷èíà îò ïðèêëþ÷åíèòå ïðåç ïîñëåäíèòå äíè êàðòèíè è ïîíå÷è äà âçåìå åäíà.
Ïîãëåäíà ÿ ìèëî, ñÿêàø ÿ âèæäàøå çà ïúðâè ïúò è ñ íàñúëçåíè î÷è ñå îáúðíà êúì íåÿ è é ïîäàäå ïëàòíîòî.
- Çà òåá å. Áÿõ òè ÿ îáåùàë îòäàâíà, ïîìíèø ëè?
Òÿ ïðîòåãíà ðúöå, âçå êàðòèíàòà è òîé çàáåëÿçà, ÷å òÿ òðåïåðåøå.
Èçâåäíúæ ìó ñå ñòîðè, ÷å íîçåòå íå ÿ äúðæàò.
Òÿ ïîíå÷è äà ñå ïîäïðå êúì ðúáà íà ìàñàòà çà ñåêóíäè, ïðåäè äà ðåøè äà îáúðíå ïëàòíîòî è äà âèäè êàêâî èìà íà íåãî.
Êîãàòî ãî ñòîðè, èçòðúïíà...
Íå ìîæåøå äà ïîâÿðâà íà î÷èòå ñè!
Ãëåäà ãî äúëãî! Áåøå é òîëêîâà ñêúïî! Òî îçíà÷àâàøå ìíîãî çà íåÿ.
Ïëàòíîòî áåøå öÿëîòî áÿëî! Ïðèâèäíî íà íåãî íÿìàøå íèùî, íî âñúùíîñò áåøå ïîáðàëî öÿëàòà é ñúùíîñò äî îáðàç è èìàøå âñè÷êî...
Óñïÿ äà ñå âèäè ïðåç íåãî.
Óñïÿ íàé-ïîñëå äà âèäè êðàñîòà çà êîÿòî íå áÿõà îòâîðåíè äî òîãàâà î÷èòå é, îíàçè êðàñîòà - íåâèäèìàòà è íåóëîâèìàòà çà îêîëíèòå.
Òîâà áåøå íåãîâàòà íàé-õóáàâà è èçÿùíà êàðòèíà, êîÿòî áå óñïÿë äà íàðèñóâà è òÿ ãî çíàåøå.
 íåÿ èìàøå âñè÷êè íþàíñè
Öåëóíà ãî çà äîâèæäàíå ìúë÷àëèâî è íåîáÿñíèìî çàùî, íî ïîáúðçà çà äà ñè òðúãíå. Íå èñêàøå äà ÿ âèæäà ðàçïëàêàíà.
Êîãàòî ñå ïðèáðà ó äîìà, çàêà÷è êàðòèíàòà íà íàé-ñâåòëîòî è âèäèìî ìÿñòî, òàêà, ÷å òÿ äà ÿ èçïúêâà...
Îò òîãàâà ÷åñòî âñÿêà íåéíà ïðèÿòåëêà, êîÿòî é èäâàøå íà ãîñòè ÿ ïèòàøå çàùî å çàêà÷èëà íà ñòåíàòà ñè òîâà ãîëÿìî áÿëî ïëàòíî, âìåñòî êàðòèíà.
Òÿ ñå óñìèõâàøå è âñåêè ïúò îòãîâàðÿøå: - Çàùîòî ... íà íåãî ìå èìà!
Íå ÿ ðàçáèðàõà. Íÿìàøå è äà óñïåÿò äà ÿ ðàçáåðàò íèêîãà è ñëåä âðåìå ïîâå÷åòî îò ïðèÿòåëêèòå é ïðîñòî ñïðÿõà äà èäâàò íà ãîñòè...
Ñìÿòàõà ÿ çà ñòðàííà, íî òå òàêà èëè èíà÷å íèêîãà íå çàïî÷íàõà äà é ëèïñâàò!
Ëèïñâàøå é ñàìî òîé, çàùîòî ... òîâà áåøå ïîñëåäíèÿ äåí, â êîéòî ñå áÿõà ñðåùíàëè.
Ñïîìíè ñè, ÷å íà äðóãèÿ äåí òÿ ãî ïîòúðñè, çà äà ìó áëàãîäàðè çà êàðòèíàòà, íî ðàçáðà, ÷å òîé âíåçàïíî áåøå çàìèíàë.
Íå ïîïèòà êúäå å. Òÿ çíàåøå...
Áåøå îñòàíàë çàâèíàãè â íåÿ!


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 04.02.2005 @ 20:31:33 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   joanna_vas

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 20:36:05 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Õóäîæíèêa" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Õóäîæíèêa
îò Merian íà 04.02.2005 @ 20:45:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lightfull.hit.bg
Ïðåëåñòåí ðàçêàç, Éîàíà!...èçíåíàäà ìå ñ ïðîçà...êîÿòî å ñúùî òîëêîâà ïîåòè÷íà è ðîìàíòè÷íà êàòî ñòèõîâåòå òè....
Áëàãîäàðÿ çà ìèíóòêèòå ñâåòëèíà â òàçè âå÷åð...


Re: Õóäîæíèêa
îò joanna_vas (joanna_v@all.bg) íà 04.02.2005 @ 20:56:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àìè òî è àç ñå èçíåíàäàõ äíåñ Ìåðèàí...ñòàíà íÿêàê ñëó÷àéíî è íåî÷êâàíî ...
Íå ñúì ïèñàëà ðàçêàçè äî ñåãà, íî ... åòî íà è òîâà ñå ñëó÷è ...
Ðàäâàì ñå, àêî ñå å ïîëó÷èë ãîðå äîëó ïîíå ñïîëó÷ëèâ :)

]


Re: Õóäîæíèêa
îò dara33 (dara33@bitex.bg) íà 04.02.2005 @ 20:46:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dara33.blog.bg/
Õóáàâî å. Ìíîãî õóáàâî. Áðàâî íà òåá Éîàííà.

)


Re: Õóäîæíèêa
îò joanna_vas (joanna_v@all.bg) íà 04.02.2005 @ 20:57:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Äàðè÷êà, êàòî çà 1 ïúò äàíî äà ñå å ïîëó÷ëî äîáðå ïîíå äî íÿêúäå :)

]


Re: Õóäîæíèêa
îò cefuleSteven (cefulak@abv.bg -ðåàëåí å) íà 05.02.2005 @ 13:12:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://cefules.net/
Ïðåëåñòåí ðàçêàç êîéòî ìîæå äà ñå òúëêóâà ïî òîëêîâà íà÷èíè êîëêîòî è íåãîâàòà êàðòèíà. Îòâàðÿ ìíîãî âúïðîñè, ïðåäèçâèêâà ìíîãî ïðåäïîëîæåíèå.
Äàëè òîé íå å îñòàâèë êàðòèíàòà áÿëà çàùîòî òîé ñå å äîêîñíàë äî âñè÷êè öâåòîâå, çíàå äîáðå äà ñè ñëóæè ñ òÿõ, íî âúïðåêè, ÷å ìó å ëþáèìà, ÷óâñòâà â íåÿ íåùî íåäîêîñíàòî. Íåùî êîåòî íå å ïîìèëâàë îùå, íî ãî ÷óâñòâà.

È òîâà ñè å ñàìî åäíî ïðåäïîëîæåíèå. Òàêà ðàçâèíòâàø âúîáðàæåíèåòî, ÷å íÿìàø ïðåäñòàâà ïî êîëêî íà÷èíà ñåãà òúëêóâàì è êàðòèíàòà è ðàçêàçà òè.



Re: Õóäîæíèêa
îò joanna_vas (joanna_v@all.bg) íà 05.02.2005 @ 14:37:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç òàêà êàòî òåá,
òúëêóâàì ãî :)))
Íî ìèñëÿ, ÷å òîé âñúøíîñò å óñïÿë äà ÿ âèäè èìåííî êàòî íåùî áÿëî, çàùîòî âñúùíîñò Òîé íå êàòî ÷å ëè å óñïÿë äà ÿ íàðèñóâà äî öÿëîñò - íàðèñóâàë å äóøàòà é - òàêàâà êàêâàòî ÿ âèæäà - âúâ âñè÷êè ãàìè íà áÿëîòî...
Çà íåãî íå å ïðîáëåì èëè òðóäíîñò äà íàðèñóâà ëèöåòî é ... èìåííî çà òîâà êàðòèíàòà ìó å åäíà îò íàé-äîáðèòå...
È òàçè íåïîêúòíàòîñò ... è ïðèñúñòâèåòî ñàìî íà 1 öåëóâêà ñ êîÿòî Òîé îñòàâà çàâèíàãè â íåÿ ...
Àìè òâîÿòà ïðåäñòàâà å ìíîãî êðàñèâà, à àç ñàìî ñå îïèòàõ äà ÿ äîïèëíÿ ïðåç ñåáå ñè ...

]


Re: Õóäîæíèêa
îò miglena (megira@abv.bg) íà 05.02.2005 @ 14:00:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
Çàùî ëè êðàÿò íå ìå íàòúæè, âúïðåêè ÷å å òàêà òúæåí...
à ñå óñìèõíàõ èçäúëáîêî, êîãàòî ÷åòîõ çà "áÿëàòà êàðòèíà-ïîðòðåò"
è âñè÷êî îñòàíàëî, äèàëîçèòå íà î÷èòå,
ñðåùèòå áåç óãîâîðêè, ñúïðåæèâÿâàõ êàòî ñâîè ...
áëàãîäàðÿ çà òîçè ðàçêàç, ñêúïà Éîàííà!


Re: Õóäîæíèêa
îò joanna_vas (joanna_v@all.bg) íà 05.02.2005 @ 14:38:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çíàåø ëè çàùî Ìåã -
çàùîòî Êðàÿ å âñúøíîñò åäíî ãîëÿìî Íà÷àëî ...
:)))
Ñ ïîçäðàâ ìèëà...

]


Re: Õóäîæíèêa
îò ANG íà 07.02.2005 @ 16:31:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelangelov.wordpress.com/
èëè...
íåùî êàòî
áÿëà ôèãóðà íà áÿë ôîí

áÿëîòî
åõ
áÿëîòî
ïðè òîëêîâà ìèñëåíè è ïðåïðàâÿíè ìíîãîöâåòíè âàðèàíòè íà åäíî ñòèõ÷å, çàùî ëè
÷åñòíî ïðåä ñåáå ñè
íå îñòàâÿìå ïîíÿêîãà
áÿëîòî
áåëèÿ ëèñò - êàòî ôîêóñ íà âñè÷êè ïðåäèøíè, êàòî ïàëèòðà íà âñè÷êè öâåòîâå, êîèòî áÿëîòî ñúäúðæà


Re: Õóäîæíèêa
îò joanna_vas (joanna_v@all.bg) íà 07.02.2005 @ 18:29:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àìè îñòàâÿìå ãè
åæåäíåâíî ãè îñòàâÿìå â ìíîãîöâåòíè âàðèàíòè êîèòî ñå ñëèâàò äî áÿëî
è íàïèñàíîòî íà äÿëî ñ áÿëîòî ñå îòêðîÿâà è å âèäèìî çà òîçè êîéòî èìà î÷è çà íåãî :))))

Ñúùîòî êàòî áÿëà ôèãóðà íà áÿë ôîí ...
Áëàãîäàðÿ, ÷å ãî èç÷åòå!

]