Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 2
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛюбовта е скитница
раздел: Есета, пътеписи
автор: Anouk

Любовта е скитница. Пристига неочаквано. Точно в мига, в който се чудиш има ли я изобщо.
Без да пита заема стария люлеещ се стол край камината. Разпуска косите си край огъня, за да ги изсуши от някакъв отминал ноемврийски дъжд. И не ти остава друго, освен да й сипеш чаша червено вино. Бургундско например. Стига да имаш. Разбира се, можеш да приготвиш и билков чай. Топлината му сгрява гърлото. Отпуска го, за да могат да излязат думи. А и ухае чудесно. Този невероятен букет от еньовче, кантарион, равнец и мащерка! С лека нагарчаща жилка от стръкчето подъбиче. Ухае на диво, на свобода. На бездънно нощно небе, на милиарди звезди, на хор от щурци.
Любовта отпива бавно, с наслада. Отмята косите си на една страна и те поглежда изпод дългите си мокри мигли. Не можеш да откъснеш очите си от нейните. Искрици хумор блестят в тях. Мъдрост. И нежност, от която ти става топло на цялото тяло. Гледате се сякаш цяла вечност. Запомняте се, за да остане усещането за разпознаване. А после тя се усмихва. В началото свенливо. Като отражение на собствената ти усмивка. После - все по-смело. Докато внезапно тишината в стаята се разчупва от бистри късове споделен смях. Смееш се, защото виждаш. Но най-вече - защото можеш.
Кадър. Ти държиш лицето й в дъжда. Говориш някакви безсмислици. Че не можеш без нея. Че тя е твоя живот. Кадър. Грее слънце. Тревата е нова. Светът е зелен. Береш диви цветя и ги поднасяш с неуверена, по младежки чиста, усмивка на своята Любов. Кадър. Ти, море, небе. А тя е на брега. Застанала до някакъв разлюлян от вятъра самотен магарешки бодил, ти маха радостно с ръце. Кадър. Изкачваш стръмната пътека към върха. Красиво е, ала безводно. Даваш й своята бутилка с вода и гледаш как пие жадно, докрай. Кадър. Бурята люлее гората. Стоиш до прозореца, обгърнал с ръце раменете си. Взираш се през дъждовната пелена. И се ослушваш. В тези безкрайни мигове ти се иска да чуеш хлопването на входната врата. Иска ти се повече от всичко на света да се случи. Кадър. Стои в рамката на вратата. Светлината зад нея очертава контурите й както молив очертава думите. Извивките прозират. Нежни. Грациозни. Гъвкави. Силни. Аромат на билков чай. В сумрака червените въглени от камината са сърцевина.
Дааааа! Любовта определено е скитница!


Публикувано от railleuse на 02.02.2005 @ 18:18:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Anouk

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:52:35 часа

добави твой текст
"Любовта е скитница" | Вход | 6 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Любовта е скитница
от Ray (bdoych@abv.bg) на 02.02.2005 @ 18:46:22
(Профил | Изпрати бележка)
Любовта определено е скитница!
И ухае на диво, на свобода :))


Re: Любовта е скитница
от blueeye (theblue@abv.bg) на 02.02.2005 @ 20:09:32
(Профил | Изпрати бележка) http://simplyblue.wordpress.com/
дааааааааа....чудно си го написала :))


Re: Любовта е скитница
от Anouk на 03.02.2005 @ 14:30:56
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ви! :-) Радвам се, че ви харесва. Споделям усещания и вървя след думите. Това е то - радостта да създаваш :-)))))))


Re: Любовта е скитница
от mojsei на 03.02.2005 @ 16:34:40
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Авторът ме убеди, че любовта е нежност, а не ситница.
Привет! И успехи!


Re: Любовта е скитница
от Anouk на 03.02.2005 @ 17:02:21
(Профил | Изпрати бележка)
Трябваше да те убедя, че любовта е нежна скитница. :-) Всъщност такава е тя за мен. Каква е за теб, не зная :-)
Нали знаеш финала на "Малкият принц"? Приблизителен цитат "Хората имат различни звезди. За едни - те са пътеводители. За други - проблеми..."

]


Re: Любовта е скитница
от mojsei на 03.02.2005 @ 21:17:25
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Каквото си могъл/а/ си направил. И съвсем не е важно в случая какво е любовта за теб, макар че си е важно. Не е важно и за мен каква е. Важното е каква е! Следователно нещата опират до това какво е съдържането на термина "скитница". За теб да си остане скитница, за мен не е. Както е дошла при теб, така ще си замине, аз се боря с всички средства да я удържам и така си доказвам тезата. Беше ми приятно да поспорим. Дано и аз те убедя навреме...

]


Re: Любовта е скитница
от Anouk на 04.02.2005 @ 14:34:34
(Профил | Изпрати бележка)
Първо - жена съм :-) Второ - опитах се да опиша емоции. Трето - любовта като всичко останало е просто енергия. За мен няма смисъл да питам каква е. Няма добра или лоша енергия :-) Има единствено гледна точка, по която решаваш да я изживееш. А да се боря да удържам нещо, което така или иначе е в мен ми се струва безсмислено :-) Още по-безсмислено е да се боря за чуждата такава. Тези, които са ми по пътя и сами ще дойдат :-) Благодаря все пак за мнението! Поздрави! :-)

]


Re: Любовта е скитница
от snupi на 04.02.2005 @ 15:06:32
(Профил | Изпрати бележка)
йееее, супер, това ми хареса :)))

]


Re: Любовта е скитница
от snupi на 03.02.2005 @ 16:56:36
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш ли, когато го прочетох наистина се замислих какво всъщност е любовта. Много си права, тя винаги пристига неочаквано и също толкова неочаквано си заминава.
Наистина нямам думи, с които да изразя колко въздействащо е това, което си написалa.
Поздравления!
{}


Re: Любовта е скитница
от Anouk на 03.02.2005 @ 17:04:57
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Снуп! Радвам се да те видя в този сайт. :-) Благодаря, радвам се, че ти е харесало!

]


Re: Любовта е скитница
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 03.02.2005 @ 20:10:35
(Профил | Изпрати бележка)
Някои моменти в есето ти са в унисон с редставата ми за любовта:))), други са направо копие на моите мисли, за нея:)))Прекрасно е, толкова аромат и свобода! Кадрите се сменят, за да подскажат, че сме сценаристи на тоя живот, но и в същото време сме герои в чужд сценарий. Сценарият на съдбата и на самата любов, скитаща и търсеща сърцата, които да подслони в уханието на онази дивна поляна, обрасла с мащерка, маточина, риган, кантарион....А образът на женското начало се прелива изкусително в природните гънки, за да се сътвори образа на Природната сътворяваща сила, обединила любов, раждане и свобода:)))


Re: Любовта е скитница
от Anouk на 04.02.2005 @ 14:41:48
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! :-))))) Какво да кажа? Мен никога не ме е бивало кой знае колко в отгатването на "това, какво е искал да каже поета" :-) Каквото е искал да каже, го е казал. А на мен ми достави удоволствие да се опитам да предам своята светла представа за това какво е любовта като емоционално изживяване. Поздрави! :-)))))))))

]