Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 800
ХуЛитери: 4
Всичко: 804

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖените нямат право на избор
раздел: Други ...
автор: Lada

Те са по емоционални, за да бъдат объркани какво искат и да не разберат, че нямат право на избор.
Жените обвиняват мъжа, че е страхливец защото са достатъчно умни да знаят, че все някой трябва да взима решението.
От край време е така устроен живота.
Ние седим в пещерата. Мъжа може да реши дали да ловува, дали да се прибере, дали да изяде сам лова.Какво да реши жената?
Може да сложи камък на входа на пещерата и да умре вътре с децата си.
Ако беше да е друго, жената и мъжа щяха да ходят заедно на лов и да се редуват при пазенето на децата. Нямаше да има разнообразие в позите за секс, нямаше да има разлика дали е боксов мач за жени или за мъже. Кой ще простира, кой ще пие повече, кой ще е свещеник в църквата, президент или какъв пол е папата.Жената щеше да ходи в казармата през мирно време само и само да изпита болката от потъпкания й избор.Да но не.Сега тя това го знае.Живее от малка без избор, с мечтите как си прави палачинки сам сама във вила Вилекула и носи коня си с две ръце високо над главата. В живота - кучето, болонка или някое плюшено.Живее от малка без избор какво животно ú се яде, има предпочитания, но това се изразява в количеството изядено а не във вида на изяденото.Жената мълчи и се озърта по пътя на живота ú , затова прекалено много говори по време на спектаклите си. Мъжа от година на година се мъчи да разбере жената, а всъщност е добре да опознае първо себе си.Карат ни да се държим мъжки и да правим разлика между добро и лошо, а после ни чукат в дупетата.Харесвало ни.Да заради вашето удоволствие.Всичко може да ни хареса и да усилим вашето изживяване.Лъгали сме.Вие лъжете самите себе си. Нима не видяхте колко сме слаби още вечерта когато ни харесахте. Харесахте ни и искате да ни уловите.Защото пак сте на лов и от всяка жена носите по нещо в пешерата си. Не ние не сме за ядене. Ние сме до вас за да можем да се храним от вашия улов.Да одобрим постъпките ви, да ви погалим по раните да ви позволим да сте свободни и да имате възможност най сетне да спите с майките си в наше лице.или дупе..И после да ви накараме пак да излезете навън.Аз няма да изляза от пещерата си.Трябва да съм там.Трябва да ме завариш, ако решиш да се върнеш.
Не ме карай да вкарвам света в пещерата си. Просто ти влез и го доведи със себе си.Не умея да ловувам и могат да ме оцелят. Оставяш ме здрава и рсикуваш да ме намериш ранена.
Нахрани ме и ме пази.
На мен ще ми е приятно да ме чукаш в дупето.
Избора си го направил като си ме вкарал в пещерата си.Опознай се и дръж на избора си. Затова си мъж. Аз знам какво искам, но немога да го имам.Ти искаш да ме научиш какво искам. Аз знам какво искаш, дали след това вече знам аз какво искам?
Ще сложа камък на пещерата и даже няма да знаеш дали съм вътре.
Защо ни карате да ставаме мъже?
Един хубав ден всички ще се родим еднополови.Между медузите няма полови войни.Кой знае какво са изживели горките мекотели и от сълзи са се превърнали в огромни сополи.
Няма да слагам камък пред пещерата.

Войната нападението защитата жената

Хубава жена си довел в пещерата си. Тя не само ти пече месото и ти поддържа огъня жив, а и може да танцува, в пещерата ти има вече прясна вода винаги и отнякъде свети. Понякога може да говориш с нея даже.Горд си.
В момента в който тя ти има най голямо доверие излиза от пещерат. На слънце.Съвсем до входа. И муха да мине ще я хареса.Ако кацне на рамото ú ще я убие. Но минават по високи и големи индивиди покрай нея. Спират и я гледат. Тя ще ги погледне и ще почне да се пита кога ще се прибереш. Дали да влезе в пещерата, ами ако я последват, особено облечена с това парче кожа. Всичко което притежаваш стои пред пещерата. Кожата на жената е настръхнала от вятъра и силното слънце. Захвърли лова си.Затичай се с цялата си вяра в доброто и застани пред нея и я скрии.Повярвай ú и ще бъдеш щастлив. Тя иска да направи някого щастлив.
Защити ми, нахрани ме.Ще те поддържам и ще ти дам моята сила. Ще ти родя деца.Вземи ги на ръце и ги вдигни високо, докато минаваш през джунглата. Имаш достатъчно муниции.Само ми вярвай.
Рискуваш знам. Радвам се, че осъзнаваш, че е риск.


*За жените човеци и мъжете, който искат да обичат*


Публикувано от railleuse на 01.02.2005 @ 16:24:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Lada

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.6
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:03:28 часа

добави твой текст
"Жените нямат право на избор" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Жените нямат право на избор
от angar на 04.05.2005 @ 17:06:48
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Интересно, оригинално, а в по-голямата си част - и вярно!


Re: Жените нямат право на избор
от jel (kopriva132001-all@yahoo.com) на 01.02.2005 @ 18:30:31
(Профил | Изпрати бележка)
Това което си написала и осмислила е много интересно. Библията препоръчва "Мъже любете жените си като своите тела." "Жени покорявайте се на мъжете си." Това са двете страни на едно цяло -Божията иерархия,Божият ред. Не мъжът първи съгреши а жената която заради своето любопитство пренебрегна Божията заповед. Но тя може да бъде чудесен помощник на мъжа.
А мъжът трябва да бъде отговорен,свещеник на живия Бог,защото семейството е най-малката църква.


Re: Жените нямат право на избор
от NinaEmilia на 11.05.2005 @ 14:47:48
(Профил | Изпрати бележка) http://otkrovenia.com/main.php?action=showuser&username=%CB%E0%E4%E8%E4%E0
Описваш мъжете все едно са жени. Не съм съгласна, намирам наблюденията ти за неверни :))) А че има дискриминация - има, то е ясно!