Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 561
ХуЛитери: 2
Всичко: 563

Онлайн сега:
:: rajsun
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБедствие (I част)
раздел: Разкази
автор: entusiast

Всяка прилика с истински лица и събития е случайна.

Усещането за приближаващото се бедствие се беше настанило в стомаха ми още от сутринта. Стоеше си вътре в мен, като леко наежил се стоманен таралеж. Надявах се все пак, да не е с размера на земетресение или цунами, с каквото плашеха напоследък вестниците.
Мъжете не се славим с добра интуиция, та може причината за таралежа в стомаха ми да беше снощния гуляй с едни субекти наричащи себе си поети и писатели. Събитието естествено беше маскирано като промоция на книга пред приятелката ми, но тя остана меко казано резервирана към културната проява и най-вероятно ми беше сърдита.

Бях си дигнал краката на бюрото, пиех малка бира донесена от отзивчивата ми секретарка и разглеждах физиономията си в екрана на компютъра. Мда, въпреки че шкембето ми нарастваше още изглеждах младолик за 35-е си лета. Усещах го и по влажния поглед на секретарката ми, с която имах глупостта да си легна веднъж. Не си вади оная работа, където си вадиш хляба, убеждавах се мислено, когато бедствието елегантно нахлу в офиса ми. Нахлу под формата на дежа вю, един забравен с десетилетни усилия спомен. Доста секси спомен след толкова години, трябва да отбележа. Падаща до раменете червеникава коса, изгарящо черни очи и подкупваща усмивка на току що съгрешила девственица. Картинката се допълваше със недотам строг бизнес тоалет, съставен от минижуп откриващ прекрасни за миньонче крака и риза с отворено деколте под сакото показващ точно колкото е необходимо.

Здрасти. Много се радвам да те видя,. А ти май си доста изненадан, изчурулика Дежа вю-то с онова френското си Р, по което си падам още от детската градина и накара таралежа в стомаха ми да настръхне до болка.

Измучах нещо и си допих бирата, невъзмутимо. Мамка му, беше ми писала, че ще си идва в България, но чувството за самосъхранение, развито след нейното заминаване беше изтрило тази информация. Бях луд по нея, когато замина. Ей така ме заряза! Но ми беше по-добре без нея, поне не се бях навирал в никакви каши цели 10 години. Досега. Незнам как го правеше но бедствията я следваха по петите. Таралежа от сутринта беше прав.

Как мина през секретарката ми без да те види?- отворих си устата най-сетне.

Нямаше я, каза тя, докато ме целуваше по бузите и мина опасно близо с изкушаващите си устни до моите.

Не се учудих, че беше минала покрай церберския поглед на секретарката ми. Това и беше вродено. Най-редовно пътуваше в автобус без кондукторите да я таксуват. Веднъж, непосредствено след 11-и септември, беше успяла да отседне без пари в хотел Хилтьн в Париж и дори да си хапва цели два дена от сиренарските им шведски маси. Просто успяла да се вмъкне, без самата тя да разбере, в някаква група с отложен полет.

О, Гери, въздъхна тя. Липсваше ми!

И ти ми липсваше, но ми е добре без тебе, промърморих аз.

Бързам, сега. Искам да се видим днес, свободен ли си за обяд? Нали ти писах, трябва ни консултант за една сделка. Ще паднат и добри пари, ако успеем.

А аз имах наистина нужда от пари. Кой ли няма? Чувството ми за самосъхранение крещеше: Не! Не! Но аз явно исках да падна в капана.

Хм. Имам среща за обяд. Звънни ми по-късно и направо ще ти кажа къде да дойдеш.О'кей?

О'кей, каза тя с американски акцент.

След това пусна най-невинната си усмивка и ми даде възможност да огледам женственото и секси дупе на излизане.

Наистина имах важна среща с един депутат за която трябваше да тръгна веднага, ако не исках да закъснея. Облякох си палтото и на вратата хвърлих един лош поглед на секретарката ми. Тя не каза нищо, знаеше че при този поглед по-добре да мълчи. А таралежа направо щеше да изскочи от корема ми. Неприятностите предстояха.

___________
Към Последния герой (II глава от Бедствия)


Публикувано от BlackCat на 27.01.2005 @ 21:05:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   entusiast

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 08:46:08 часа

добави твой текст
"Бедствие (I част)" | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бедствие ( I част)
от Merian на 27.01.2005 @ 21:25:36
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
абе вас, пловдивчани, всички ли ви бива в писането, или поне през един?:))))... хареса ми, искам да кажа:)


Re: Бедствие ( I част)
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 28.01.2005 @ 12:16:03
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
Аз само тука си живея, иначе съм Горд Родопчанин:) Радвам се че ти харесва началото:)

]


Re: Бедствие (I част)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 29.01.2005 @ 17:44:53
(Профил | Изпрати бележка)
майна като прочетох това:
" Всяка прилика с истински лица и събития е случайна." и на мен ми заседна един таралеж.:))



Re: Бедствие (I част)
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 30.01.2005 @ 12:03:45
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
Udavi go s vodka:) Az taka pravia

]


Re: Бедствие (I част)
от roza1 на 31.01.2005 @ 12:36:52
(Профил | Изпрати бележка)
Този таралеж определено ми хареса и...
ако позволиш, ще го наблюдавам известно време:)

Поздрави!:))


Re: Бедствие (I част)
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 31.01.2005 @ 13:54:52
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
Радвам се:) Той обича да го наблюдават

]


Re: Бедствие (I част)
от Rossa на 01.02.2005 @ 14:16:21
(Профил | Изпрати бележка)
Започва интригуващо:)


Re: Бедствие (I част)
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 01.02.2005 @ 16:41:19
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
Надявам се и така да свърши:)

]