Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 839
ХуЛитери: 3
Всичко: 842

Онлайн сега:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖажда ІІІ
раздел: Еротика
автор: Rossa

Тя

Щеше да го види днес, в 12:00 по обяд. Досега някак успяваше да се овладее, но в оставащия половин час напрежението направо я смилаше. Нарочно бе излязла рано-рано от къщи.

Тръгна пеша към центъра, спираше и зяпаше наред по витрините, да се разсейва доколкото може. Въпреки това пристигна много по-рано. За пръв път се замисли - а дали ще го познае? После по-страшното - ами той дали ще я познае? Колкото е остаряла, наедряла, господи, защо й трябваше да иска да се срещат!

Беше забравила да се гримира на излизане, толкова не беше на себе си. Влезе в първия магазин за козметика. Купи си някакво червило и спирала. Плати ги и се намаза там, в магазина. Какво ли щяха да й помогнат те, ама така, за кураж. Обиколи още два пъти площада. Проклетият часовника на ръката й едва помръдна с минута.

Точно в 12 с решителна крачка се отправи към кафенето. Като боец в последен бой. Молеше се той да е вече там. Не събра смелост да се огледа за него. Тръгна право към единствената празна маса в дъното и почти се свлече там. Ако е вътре и я е видял, нека сам да дойде при нея. Тя нямаше повече сили.

Втренчи се в менюто сякаш от това зависеше живота й. Минутите течаха тежки, като присъда. Хиляда пъти съжали, че го накара да дойде. Съжаляваше и че тя е дошла. Къде е, по дяволите?! Ще идва ли или не? Ами ако е тук някъде и я наблюдава? Параноята пак я сграбчи. Сервитьорката й донесе кафето, не помнеше изобщо да го е поръчвала.

Надигна да отпие и точно тогава някой иззад гърба й се наведе и прошепна в ухото й:"Момичето ми, същата си! А аз се притеснявах, че няма да те позная!" Опари се и се задави с горещото кафе. Разбира се, от това бяха сълзите в очите й.

И ето го, седнал срещу нея, гали ръката й с върховете на пръстите си. Шумът наоколо изведнъж е утихнал, двамата са като под стъклен похлупак, сами. Гледа го - хем е той, хем не е. Май само очите и усмивката са същите. Очилата, прошарената коса и брадата са нови, килограмите и те. Толкова е странно, в съзнанието й той си беше на 25.

През дългите нощи в кюто баха изговорили всичко, сега само седяха и се гледаха. Топлият му поглед категорично отхвърляше възможността да е грозна и остаряла. Беше отново тя, на 18 години. Някъде изчезнаха всичките й притеснения, женската й суета стана смешна и излишна.

Отново се хванаха за спасителния пояс, децата. Близо час той говори за успехите на дъщеря си, после за сина си. Като баща го виждаше за първи път, на времето бяха само те, двамата. Слушаше мълчаливо, радваше се, че погледът му грее от гордост.

За пръв път беше в нейния град, затова остави на нея, тя да каже къде ще ходят и какво ще правят. Може би разчиташе да го заведе някъде, където да останат насаме. Но тя не се беше осмелила да резервира хотел. Покани го в къщи, съпругът й беше в командировка.

У дома го запозна с децата си, нахрани го за обяд. Показва му снимки, разказва му разни истории. Страхуваше се от мълчанието помежду им. Изпрати го привечер. Дори и на раздяла не посегна да го докосне.

Късно през нощта в кюто го гали и целува с думи, страстно и обречено. Плака като луда. Обеща му, че следващият път ще се любят. Лъжеше.


Той

Пътуваше вече 3 часа с колата. Срещата с нея беше днес, в 12 на обяд. Да прекоси надлъж България заради нея бе най-лесната работа. Непосилното беше да се изправи очи в очи с нея. Колкото повече наближаваше нейния град, толкова повече се стягаше. Чувстваше се стар и изхабен. Как ще й се изтъпани такъв дебел и побелял? Ако не беше се заклел, че ще дойде, като нищо щеше да обърне назад.

Пристигна около час преди срещата. Намери по табелите центъра, видя и кафенето. Опита да се разходи, отказа се, така ставаше още по-нервен. Купи си вестник и седна в отсрещното кафене. Уж се зачете в новините. Мислите му препуснаха като бесни. Май трябваше да й купи цветя. Представи си се, набит шишко с букет, по пладне. Гротескна картина, затова се отказа.

Близо месец й отказваше да се видят. Под различни предлози.Не че не искаше, напротив. Страх го беше. Тя сигурно си е останала все така силна и страстна, а сега беше и жена в разцвета на силите си. Какво можеше да й даде той? Ако тя поиска секс, той трябваше да се гръмне! Мъртъв поне щеше да избегне провала, който беше сигурен, че ще последва.

Откак й обеща да дойде, изобщо не можеше да спи. Нощем говореше с нея, денем мислеше само за нея. Около очите му се образуваха дълбоки тъмни сенки. Заприлича на зомби.

Видя я в мига, в който се появи на площада. Не й се обади, гледаше я зашеметен. Неговата Виви! Същата, каквато я помнеше - дребна, енергична, русолява, все така късо подстригана! Животът е милостив към жените, които обичаме! Благодаря ти, господи! После я видя да влиза в кафенето, беше време да я последва и той. Пое дълбоко дъх, но сърцето внезапно го преряза. Не сега, по дяволите, не сега! Почака да поуспокои дишането си, после плати и тежко се надигна.

Беше седнала с гръб към входа, беззащитна, като врабче. Вълна от нежност нахлу в него, почти го задави. Не разбра как стигна до нея, как я прегърна и прошепна:"Момичето ми, същата си! А аз се притеснявах, че няма да те позная!". Видя сълзите в очите й, тези нейни скъпи сълзи! Поиска да каже както някога: "Нищо, момичето ми, поплачи си!" Не го стори, само мъчително преглътна. После леко погали пръстите й.

Гледа я на някакъв си половин метър пред себе си: Толкова е хубава, господи! Много по-хубава от някога. Годините й бяха дали дълбочина, бяха огладили формите й, бяха избистрили очите й. Като си помисли, че той, глупака, отблъсна тази светлина от себе си тогава, от чиста арогантност! Хем знаеше, че я обича. Мислеше си тогава - жени на този свят с лопата да ги ринеш! Така е, ама жени-оборска тор. Като нея друга нямаше!

Гледаше я очакващо и със страх. Какво ще поиска тя от него, къде ще го заведе? Ето, неин е, изцяло се е оставил на волята й. А тя не помръдва. Не иска нищо, не казва нищо, само го слуша с онази нейна загадъчна усмивка. Ох, и тези нейни разкошни гърди! Малко по-едри отколкото ги помнеше. Подлудяваха го тогава, побъркваха го и сега! Искаше му се да я сграбчи тук, пред всички. Д я притисне до гърдите си, да я целува, целува, целува!

Не я чу какво му казва. Кани го у дома си? Луда ли е?! А, добре, само децата били в къщи, добре. Но защо у тях? Защо не някъде другаде, защо не сами?! Побърза да плати и да тръгнат.Домът й - светъл и усмихнат, като нея. Децата й - слънчица! Какви ли щяха да са техните деца, ако бяха останали заедно? Пак го стегна сърцето. По-добре да спре за това, инак съвсем ще се сдуха.

Виви стана изведнъж бъбрива. От нерви? От страх? От него ли се уплаши, старото беззъбо куче? Та той е неин! Винаги е бил. Само дето тя си тръгна преди той да го е разбрал.Не ,страх я е от самата нея, чувства го. Знае и защо се пази да го докосне. Толкова добре я разбира сега, след всичките тези години..."Само се усмихни, моля те! Майната ми на мен! Важното е ти да си щастлива, Виви! Аз не заслужавам да се тровиш за мен. Ето, отпусни се, тръгвам си!"

Чуха се в кюто нейде около полунощ. Любиха се с думи - горещи, ненаситни. С думи нарисуваха всичко, за което копнееха, но не посмяха да направят наяве. Тя обеща да го направят следващия път. Не й се разсърди, че лъже.


Публикувано от BlackCat на 27.01.2005 @ 19:17:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   Rossa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 04:57:40 часа

добави твой текст
"Жажда ІІІ" | Вход | 7 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Жажда ІІІ
от new-born (blue_cube@abv.bg) на 27.01.2005 @ 19:28:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.peta.org
Отново го прочетох на един дъх и чакам за още. Надявам се да не лъже тази Виви :-)
А единствената ми забележка е за гърдите-някак си седи закърпен този коментар...


Re: Жажда ІІІ
от Rossa на 27.01.2005 @ 19:36:51
(Профил | Изпрати бележка)
Това е, няма четвърта част. Дано не те разочаровам, но това е само разказ, не роман.

Може би си права, за забележката. От мъжка гледна точка обаче, май не си...

]


Re: Жажда ІІІ
от new-born (blue_cube@abv.bg) на 27.01.2005 @ 19:42:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.peta.org
Е аз ще си измисля продължението тогава :-)
И мерси за удоволствието!

]


Re: Жажда ІІІ
от Rossa на 27.01.2005 @ 19:44:13
(Профил | Изпрати бележка)
Мога да ти го разкажа, извън разказа:)

]


Re: Жажда ІІІ
от Onix на 27.01.2005 @ 19:29:53
(Профил | Изпрати бележка)
Така ми се искаше хепи енд!
А ти - съвсем като в живота.
Не е честно...


Re: Жажда ІІІ
от Rossa на 27.01.2005 @ 19:39:12
(Профил | Изпрати бележка)
Съжалявам. В живота няма нищо честно.

]


Без никакъв фалшRe: Жажда ІІІ
от angar на 27.01.2005 @ 21:45:54
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Както винаги - написаното от тебе се чете на един дъх! Всичко е толкова интересно! И нито една фалшива нотка! Единствено този израз за жените - оборска тор - ми се струва некрасив на фона на толкова красивете чувства!!


Без никакъв фалшRe: Жажда ІІІ
от Rossa на 28.01.2005 @ 12:15:38
(Профил | Изпрати бележка)
Не че жените са оборска тор по принцип. За героя са такива, в случая. А торта е тази, която храни земята. Не е казано в негативен смисъл.

]


Re: Жажда ІІІ
от blueeye (theblue@abv.bg) на 29.01.2005 @ 13:11:16
(Профил | Изпрати бележка) http://simplyblue.wordpress.com/
...на един дъх ги прочетох, и трите....нямам думи
харесват ми:)


Re: Жажда ІІІ
от Rossa на 29.01.2005 @ 21:13:45
(Профил | Изпрати бележка)
10х!

]


Re: Жажда ІІІ
от Ulysses на 01.02.2005 @ 10:25:48
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги съм се чудел как да гледам на литературата - като на проекция на действителността или като на нейно опровержение. Вторият вариант е по-очарователния, първият - по силния...
Как успя да ги слееш? :)


Re: Жажда ІІІ
от Rossa на 01.02.2005 @ 12:10:22
(Профил | Изпрати бележка)
Действителността е толкова ярка - защо да я опровергаваме чрез литературата? :)
Благодаря, винаги ме замисляш:)

]


Re: Жажда ІІІ
от inside на 06.02.2005 @ 19:44:01
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво е, нежно и тъжно...Пасва ми на настроението, депресира ме съвсем, но пък значи е истинско.
Поздрави :)


Re: Жажда ІІІ
от gvendolinn на 08.02.2005 @ 12:21:41
(Профил | Изпрати бележка)
cheta i se stichat sulzi ot ochite mi...........stegna me gurloto neshto....tujno e...