Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 753
ХуЛитери: 4
Всичко: 757

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНежно дихание- класика в …
раздел: Еротика
автор: pisana

Хайде Мо, защо се безпокоиш толкова. Та това е просто игра за мен. Имам малка…диплома за професионалистка в три области медицина, обществено хранене, силно и слабо токова техника, а покрай теб усвоявам и ритъма на поезията. Това е
просто началото. Яяя ела насам към светлината. Скъсало се е копчето на панталона ти, като свършим тук ти обещавам, че ще го зашия. Мооо огромен е . Иска ми се да го изям. Толкова апетитно изглежда. Ммм мирише на свежест, а цвета му е идеален, личи че е поддържан старателно и с много любов. Само миг да му се насладя. Ммм устата ми се пълни със слюнка, а устните ми набъбват само при допира на твърдото му начало. Тази малка издатина ме влудява. Ще я залея с топлия си дъх бавно. Езикът ми лудува във всяка нейна прегъвчица. Устните ми едва осезаемо докосват началото на овалните форми. Леко с маникюр забелвам кожата и лакомо го прекарвам на вътре по грапавото си небце с език го облизвам и осмуквам. Все по- надолу и по-надолу. Стегнат, извит прекарвам език по-дължина и се връщам пак в началото да попие от топлата влага в устата и диханието на желанията. С върха на езика рисувам невидима спирала по-най нежните части. Тези две съвършено оформени топки ще ги повдигна леко, но ти не се притеснявай няма да ги пристисна и увредя. Виждам парата, която се вдига от топлината след хладното дихание и дългото стоене на студено. А как ми се иска да поиграя с тях. Да ги повъртя в длани докато омекнат и се разтекът в ръцете ми. Страхотен си Мо, обожавам карамелена заливка. Придава специфичен аромат на съдържанието. Нежно дихание, радвам се че ме научи да го правя. Като , че ли дните ми ще бъдат изпълнени с повече сладостни мигове. За теб дали да не сложим три топки от този фин сладолед. Ами Мо, като не ме спря на време по-голяма част от банана свърши. Изядох го, а само исках да го помириша. Нали знаеш, котешката ми природа, когато се събуди ставам голям егоист. А сменил си панталоните!!! . Хайде сега да седнем на дивана да си хапнем. Смятам, че това е добра почерпка, като начало за настъпващия ти рожден ден- 24.01.


Публикувано от BlackCat на 23.01.2005 @ 11:12:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   pisana

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:33:38 часа

добави твой текст
"Нежно дихание- класика в …" | Вход | 5 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нежно дихание- класика в …
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 23.01.2005 @ 16:14:35
(Профил | Изпрати бележка)
еХ! И аз по същия начин се отнасям към сладолед, гарниран с банани. Първо поне три минути му се лювувам на формата(на банана), мислейки кое ли дърво го е напълнило със сокове! Обикновено то е с добре направена фризура, разклонени вейкии набъбнали пъпки, готови да се разпукнат всеки момент, и с ластари, пуснали сокове та ум да ти се завие:)))После се взирам в сферичността на топките, обикновено засипани с пудрата на желанието и най-вече си представям как ще си ги гарнирам със СМЕТАНА. А когато очите ми се напълнят, държа да се уверя (понеже съм си земен знак:)))) ЧЕ НАИСТИНА онова, което предчувствам, е удоволствие за моята уста. Пробата е много кратка: близване, облизване, отделяне на подходящо количество слюнка от предчувствието за цялостното изяждане. Обаче... лошото е, че сега не е сезонът на сладоледите. Пък като бях малка веднъж изядох 12 и без малко да остана без глас. И оттогава си знам: СЛАДОЛЕДЪТ НЕ Е ЗА ВСЯКА УСТА ЛЪЖИЦА. И май отдавна не съм си похапвала. То и не се предлага на пазара де! Май има възрастови ограничения! Браво Пис! Много ти е страхотно есенцето. Що не го предложиш за рекламата? Ще го глътнат по-бързо, отколкото ние двете с тебе едно парче от тортата за рождения ден на Мо:)))))


Re: Нежно дихание- класика в …
от pisana на 25.01.2005 @ 15:24:35
(Профил | Изпрати бележка)
Ха, ха мерси. Дане си зодия Телец- те имат слаби гърла.

]


Re: Нежно дихание- класика в …
от ANG на 27.01.2005 @ 19:47:12
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
какво си дрънкате тук
само за фалоси
(банани)
и близане
(сметани)

]


Re: Нежно дихание- класика в …
от izi9a на 23.01.2005 @ 17:11:47
(Профил | Изпрати бележка)
О,Писана!Леле какъв подарък!Трябва и аз да направя такъв на мъжа си довечера- и той има утре рожден ден.Ха ха ха.Ужасно ме забавляваш.Благодаря ти.


Re: Нежно дихание- класика в …
от pisana на 25.01.2005 @ 15:22:15
(Профил | Изпрати бележка)
Мерси Изи.

]


Re: Нежно дихание- класика в …
от mojsei на 23.01.2005 @ 12:04:26
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Сега съм с 35-калибровия - от тези гдето донесе от Лос Анжелис за да подмладим нацията. А копчето го скъса Той току що, разгадавайки замисъла ти...Няма да го шиеш, ще сменя панталона, не ме излагай пред публиката...
Да, Коте, еротичният мирис, както казва и Екзюпери, е едно от нещата, които имат смисъл под Слънцето. Но тази перверзна еротичност е достъпна единствено като наша интимност и затова ще молим критиката за снизходителност или... да я поканим за спретване на тройно дихание, което ще си бъде чиста перверзия...
Но, О,Писана, какво правиш? Та ти Му развали калибровката с твоята нежност...Виж какво става... Ти да не си решила за рождения ми ден да ми подариш небосвода?
И никакво разливане в ръцете! Това не е класика!? Това си е чист провинциализъм... Има какво да учиш още, но най-добре ще бъде този урок да го забравим. Този Ху ти давам като опорочен от любимата жена и затова оставащ си нравствен, но опознал някои нови истини от сферата на еротиката... Аз ще си сложа Моя, носещ огения плам на невинността.
За съжаление съпругата ми упорито не желае да се поучи от любовта ни - тя е от онези магьоснички, които изповядват мълчаливата и безчувствена любов. Но и ние с теб сме упорити.


Re: Нежно дихание- класика в …
от pisana на 25.01.2005 @ 15:20:47
(Профил | Изпрати бележка)
Огън, пламък и невинност.
Получи ли небето.- пратих го.

]


Re: Нежно дихание- класика в …
от mojsei на 26.01.2005 @ 08:20:37
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Плюс нужната за случая дързост.

]


Re: Нежно дихание- класика в …
от mojsei на 23.01.2005 @ 12:04:28
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Сега съм с 35-калибровия - от тези гдето донесе от Лос Анжелис за да подмладим нацията. А копчето го скъса Той току що, разгадавайки замисъла ти...Няма да го шиеш, ще сменя панталона, не ме излагай пред публиката...
Да, Коте, еротичният мирис, както казва и Екзюпери, е едно от нещата, които имат смисъл под Слънцето. Но тази перверзна еротичност е достъпна единствено като наша интимност и затова ще молим критиката за снизходителност или... да я поканим за спретване на тройно дихание, което ще си бъде чиста перверзия...
Но, О,Писана, какво правиш? Та ти Му развали калибровката с твоята нежност...Виж какво става... Ти да не си решила за рождения ми ден да ми подариш небосвода?
И никакво разливане в ръцете! Това не е класика!? Това си е чист провинциализъм... Има какво да учиш още, но най-добре ще бъде този урок да го забравим. Този Ху ти давам като опорочен от любимата жена и затова оставащ си нравствен, но опознал някои нови истини от сферата на еротиката... Аз ще си сложа Моя, носещ огения плам на невинността.
За съжаление съпругата ми упорито не желае да се поучи от любовта ни - тя е от онези магьоснички, които изповядват мълчаливата и безчувствена любов. Но и ние с теб сме упорити.


Re: Нежно дихание- класика в …
от vulchebnik на 23.01.2005 @ 20:43:23
(Профил | Изпрати бележка)
:)Тука е щур купон:)....А ще има ли Ядене на Рожденният му ден?:))....С нетърпение чакам втора част от теб ПИСИ;)...Божествено се ХРАНИШ;)....Поздрав!


Re: Нежно дихание- класика в …
от pisana на 25.01.2005 @ 15:19:12
(Профил | Изпрати бележка)
Хайде вълшебнико, откога те чакаме.
Мерси.

]