Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 573
ХуЛитери: 1
Всичко: 574

Онлайн сега:
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ нощ като тази... (от Дневника)
раздел: Други ...
автор: Niq_Nichiq

Шопен. И дим. И тъмнина.
Един след полунощ е. До преди малко ми се спеше ужасно. Вече не. Колко от вас са усещали как стигнали предела на сънливостта изведнъж се почувстват невероятно бодри?
И сега какво да правя? Не мога да спя, не ми се гледа филм, чете ми се, но в този момент не искам да чета. Запалих свещ ( така ме посъветваха).
Шопен. Слушам Шопен вече час. Магия.
Nocturne in C-sharp minor. Любимото ми. Тъмно е и само пламъкът на свещта мъжделее. Гасне бавно, потъва, губи се. Красиво е.
В тъмната тишина музиката се лее леко и еферично. Реалността става размита и далечна. Топло е. Хубаво е.
В такива моменти човек се чувства цял, спокоен и умиротворен.
Пламъкът преодоля кризата си и отново се изправя силен и горд. Странно. Вече не е толкова красив. Или може би красотата му се е променила. Станала е друг вид. Да. Така го чувствам.
Мисля за последните два дни. Бях изключително ядосана на себе си. Защо? Защото сама се докарах до това състояние. Тази сладка тъга, тази любима болка от несподеленото, от отритнатата привързаност или нещо подобно. Не знам защо го правя. Обичам да показвам на хората, които са важни за мен, че те наистина са нещо изключително. Иначе не би ме било грижа. Малко е надуто. Знам. Но на кого му пука.
Мисля, че тормозя хората, които считам за важни. Мисля, че се опитвам да ги обсебвам. Когато усетя, че става така (или така си мисля, че става) се дръпвам назад. А колко ми се иска да не го правя. И все пак... обичам ги. Много. Искрено. Всеотдайно. Няма значение.
Толкова се бях ядосала на себе си, че в пристъп на яд изтрих половината си музика от харда на компютъра. Както и няколко филма. Ако ме познавахте поне малко щяхте да знаете, че това е нещо голямо за мен. Нещо като... катастрофа. Изтрих половината от малкия си добре подреден свят. И аз не знам защо точно го направих. Имах нужда да разчупя границите, които сама си поставям, да направя нещо, което не бих се осмелила да направя по принцип. Изтрих и онзи френски филм, който търпеливо чаках да сваля близо два месеца с еMule. От това ме заболя малко. Но го преживях. И без това нямаше свястни субтитри.
Плачеше ми се. Но нямаше да плача. Плачат само феите, нежните същества, онези, които мечтаят за Принц, светло бъдеще за Кралството и хубави деца.
Нямах правото да плача. Сълзите ми са кървави. Сълзите ми са безполезни.
Влязох да се къпя. Толкова бях ядосана, че едва на петата минута осъзнах, че съм с дрехите под душа. Този факт ме ядоса още повече тъй като бях загубила всякакъв самоконтрол заради яда. Порочен кръг.
Имах нужда от почивка. Не ми се мислеше, не ми се мърдаше, не ми се дишаше. Мислех дали да убия онази част от мен, която е Ния. Да сложа край на тези размисли, на тази драма.
Пишейки тези шест дни аз бях Ния и Ния беше аз. Чувствах се разголена и ранима. Открита рана. Всеки полъх на вятъра причиняваше болка. И все пак...
Все пак Ния е част от мен и независимо от всичко аз я обичам. Нищо, че понякога е лигла, плаче за няма нищо и се поддава на провокациите на Живота. Дръпвам силно бронята на Ния. Тя трябва да се стегне, аз трябва да се стегна.
Обичам те. И теб. И другите. Всички ви обичам. Така както мога. Така както наистина искам.
Колкото и войнствената половина в мен да говори, че не бива да се доверявам, че не бива да давам сърцето си тук и там аз не мога да спра да го правя. Не е в природата ми да ампутирам чувствата си. Дори ако понякога те ви пречат.
Мразя това, в което се превърнах. Хленчещо и слабо същество. Мразя и човекът, който ме превърна в това. Но той не е виновен. Той знаеше така да обича.
Единственото, което мога да направя сега е да възкръсна. От пепелта. Като Феникс.
Нещо вътре в мен ме кара да продължа това, което започнах. Нещо вътре в мен ме кара да се изправя. Като в " Последния самурай". Отново. И отново. И отново.
Днес не правих нищо. Гледах филми цял ден. Затворих се в една стая, затъмних прозорците и се свих на дивана. Покрих се с много лилави одеала, за да не треперя и гледах. Гледах и се смях. Гледах и плаках.
Животът ми винаги е бил донякъде наблюдение. Иска ми се да бъда по-дейна, по-жизнена, по-борбена. Иска ми се да бъда повече... нещо. Сега съм повече нищо.
Шопен. И спокойствие. И мир. Много обич. И малко тъга.
Но всичко е наред. Аз съм тук и съм жива. И все още имам шанс да се променя, да се превърна в това, което искам. Да бъда... нещо.
Свивам се на дивана. Малко ми е студено. Свещта догаря. Гледам как пламъка се полюшва насам-натам, после за последно се изправя и бавно угасва.
Дим. Шопен. Тъмнина. Мирише на сантименталност.
Лека нощ, любими същества! Аз още не съм умрела.


Публикувано от BlackCat на 21.01.2005 @ 06:25:46 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Niq_Nichiq

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 23982
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"В нощ като тази... (от Дневника)" | Вход | 4 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В нощ като тази... (от Дневника)
от gumbert на 21.01.2005 @ 07:46:56
(Профил | Изпрати бележка)
Мноогоо патетика и драматизъм, това си е за дневник,- Шопен, запалени свещи и сълзи-сантиментално и сладникаво, не, не...


Re: В нощ като тази... (от Дневника)
от Niq_Nichiq на 21.01.2005 @ 09:01:20
(Профил | Изпрати бележка)
Като не ти харесва не чети. То си е от Дневник. Поредицата "Дневникът на една луда".
Ако една душа е сладникава и сантиментална... просто не се занимавай с нея. Нямам какво повече да ти кажа.

]


Re: В нощ като тази... (от Дневника)
от libra на 21.01.2005 @ 08:53:21
(Профил | Изпрати бележка)
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=13285&mode=&order=0&thold=0


Re: В нощ като тази... (от Дневника)
от sradev (sradev@wp.pl) на 21.01.2005 @ 08:55:43
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Mnogo mi napomnja tozi tekst edna moja serija ot "reportazhi", no tja o6te ne e napisana. Sled mesec i polovina mozhe da se pojavi.... ako si pija redovno mlekceto

tuk mi hrumna rima
nija - ni4ija
pija- propija


Re: В нощ като тази... (от Дневника)
от Niq_Nichiq на 21.01.2005 @ 09:03:20
(Профил | Изпрати бележка)
Много ще се радвам да я прочета. :)

]


Re: В нощ като тази... (от Дневника)
от Marta (marta@all.bg) на 21.01.2005 @ 10:43:26
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Аз пък си мисля, че са добри тези странички от дневника. И я пази Ния.
Познато ми е гореописаното състояние, не яда, не че и той не ме хваща понякога, но смехът и сълзите...
те са симптоми на една много сериозна болест. Сантименталността, свещите и Шопен също. И разните гневни пристъпи...
Така че пази я Ния.