Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 839
ХуЛитери: 4
Всичко: 843

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБълнувания на една любов
раздел: Други ...
автор: SELENA

За един вълшебник

Рядко човек, който е нанесъл рана може да я излекува. Tака ме затрудняваш, вълшебнико!
Ето, аз се надвесвам над теб, искам да махна непослушния кичур от челото ти, да докосна лицето ти, а ти се дърпаш конвулсивно назад. Сякаш те заболя. Извинявай. Исках само да те докосна. Не се вледенявай. Обърни ми гръб ако искаш, но така че да чуваш гласа ми. Драконът ти е тук, издишва огнени пламъци и тъпче нетърпеливо с люспестите си крака. Можеш да го яхнеш по всяко време и да отлетиш. Ти това и правиш винаги. Нали, вълшебнико? Когато заспя успокоена, че си близо до мен, ти не можеш да отпуснеш глава спокойно и да попиеш топлината на тялото ми. Стоиш в тъмното и се ослушваш, а пламъците в очите ти разтапят спокойствието ми като восък. Чакаш да промълвя името ти, мъчиш се да нахлуеш в мислите ми, искаш браздата, която оставяш там, да е непрекъсната и дълбока. Ревнуваш ме и от съня ми. От тайнствените образи,с които го населявам, размити в своята недействителност. Изведнъж замахваш с мантията си и заминаваш. Мислиш,че не мога да те открия, нали ,вълшебнико? Нима не знаеш,че стъпките ти личат, омачкали булото на звездната светлина? Оттам, където си, винаги се чува смях, заразителен и силен като стихия. Твоят смях. Където и да отидеш, бягайки от мен, винаги оставяш ситни капчици кръв, които аз изпивам, за да добия сили да те догоня. Разрошена и боса следвам следите ти и ето че те намирам. Тук сме, в средата на нищото. Небето е пълно с оловни, сякаш предвоенни облаци. На билото на планината сме застанали аз и ти. Аз съм на ръба, надвесила съм се над собственото си унижение пред теб. След малко ще задуха силен вятър. Затова ще бъда кратка. Скалистите зъбери ме гледат враждебно, ти хвърляш светкавици безцелно, за да заглушиш думите ми. Знаеш ли,вълшебнико, изумяваш ме със своята сила и крехкост едновременно. С жаждата си за красивото и с жаждата си да те боли. Казвала съм го толкова пъти - в теб живеят невъзможни контрасти. Ти си загадка, пред която и пустинята с нейните тайни, би замълчала смутено и би запратила вихър от пясъци по теб, безпомощна в яда си. А аз какво да запратя по теб, вълшебнико? Нащърбените бутилки от зеленото стъкло на ревността, чиниите със змиевидни тънки нишки върху порцелана на недоверието, с които си ме затрупал? Или собствените си грешки? Не, тях няма да хвърлям, не искам да оставят отпечатък върху теб или да оставят белег по нежната ти кожа. Странно, ти си вълшебник, а цениш преплетените ръце повече от преплетените души. Дразниш се от това, което не искам да ти дам, а не виждаш че си станал ковчежник на тайните ми. Искаш да тръгваш всеки път с дракона към твоите вълшебни владения,а аз да оставам в замъка, чакайки те, заобиколена от ровове, пълни с клокочещата ти гъста бдителност. Ти си ненаситен, вълшебнико. И преситен едновременно. Пак един от твоите контрасти. Обвиняваш ме, че съм ненаситна за удоволствия. "Не за удоволствия, a за живот", прошепвам нежно в ухото ти, но ти пак няма да ме чуеш. Прекалено си изтръпнал от допира ми. Да, ненаситна съм, всяка глътка въздух има различен вкус. А ти, вълшебнико, за теб е лесно да отказваш храна, когато си се наситил, лесно е да спазваш принципи, когато няма какво да те изкушава. Обвиняваш ме, че съм като дете. Да, аз съм впила уста в гръдта на живота и пия ненаситно. Но и ти си пил, вълшебнико. Ти знаеш за горчилката на живота, тя е на дъното на чашата, която си изпил. И аз искам да изпия чашата си, пълна с живот. На екс. Искам да се опияня от красотата на живота, а после да се събудя и да видя отрезвена грозната му назъбена физиономия. Да видя красивите ти очи, вперени в друга. Защото знам, че така ще стане. Не ме поглеждай смръщено и не казвай нищо. Обичам истината. Почти колкото невъзможните контрасти,от чийто танц се раждаш. Няма да ревнувам, защото ще знам, че ти ще се разтапяш от магията на нейната красота. Безпомощен и щастлив. Ще изследвате заедно световете и целувките й ще бъдат мехлем за разочарованията и болката.



Публикувано от aurora на 07.01.2005 @ 14:04:02 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   SELENA

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 16


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:09:21 часа

добави твой текст
"Бълнувания на една любов" | Вход | 5 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бълнувания на една любов
от Oblivion на 07.01.2005 @ 15:29:52
(Профил | Изпрати бележка)
мисля си, че единствено този, който е нанесъл раната има смисъл да опитва да я излекува. Другото е просто изместване и заличаване
Личи си, че не боли сега, а предвкусването на бъдещата болка е като спомен от минал живот. Много нежно и образно


Re: Бълнувания на една любов
от Vamp на 07.01.2005 @ 16:48:05
(Профил | Изпрати бележка)
`Няма да ревнувам, защото ще знам, че ти ще се разтапяш от магията на нейната красота. Безпомощен и щастлив. Ще изследвате заедно световете и целувките й ще бъдат мехлем за разочарованията и болката.`

Да, това е което исках да прочета днес ...
Поздрави !!!
:)


[Без заглавие]
от Wizard (sibin@abv.bg) на 08.01.2005 @ 10:44:55
(Профил | Изпрати бележка) http://artportal-bg.info
Това, което е сън за един, за друг може да е реалност. Справка - Сартр.

Няма човек, който може да каже "Това е било сън", понеже целият му живот може да е бил само нечий друг сън.

А понякога дори и преситилите се остават гладни. Но в бълнуванията на глада си те не виждат тривиалния хляб, с който са ги тъпкали разни псевдосъстрадателни самаряни, а разкошна трапеза, осеяна със свещи, шампанско... и две преплетени ръце.


Re:
от Anton_Fotev на 22.02.2005 @ 09:14:03
(Профил | Изпрати бележка)
Как сега да гласувам с толкова ниска оценка като петицата. Как въобще да гласувам? И всъщност какво въобще да сторя, като се чувствам като ударен със заклинание.

Ако той е вълшебник, ти каква си?

]


Re: Бълнувания на една любов
от Anton_Fotev на 22.02.2005 @ 09:20:20
(Профил | Изпрати бележка)
Как сега да гласувам с толкова ниска оценка като петицата. Как въобще да гласувам? И всъщност какво въобще да сторя, като се чувствам като ударен със заклинание.

Ако той е вълшебник, ти каква си?


Re: Бълнувания на една любов
от OxyTanK (oxytank@abv.bg) на 08.06.2005 @ 15:14:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.belabenova.com
стъпките ти личат, омачкали булото на звездната светлина
________
strahotiq!