Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 788
ХуЛитери: 2
Всичко: 790

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКолекцията на богомолката
раздел: Разкази
автор: CheGuevara

„Так-ток, так-тик…” – весело пеят елегантните токчета на Минкините чехли, понесли ренесансовото й тяло надолу от петия към първия етаж на кооперацията. Прекрасното настроение на Минка напира в бухналите й гърди.кара розичките по коприната на лъскавия пеньоар весело да танцуват, а небрежно разкопчаните последни 3 копчета дискретно разкриват заоблените й бедра, мечтата на цялата мъжка половина от съкооператорите. „Ах,тези торучета!...”Въздишат те и торучетата плуват примамливо всяка нощ в тайните им сънища.
Днес Минка постигна дългоочакваната победа. В ръката й вече беше генералното пълномощно за всички сметки в банката,както и за многото имоти на стария мераклия. Наскоро овдовял, 90 годишният старец нямаше преки наследници,само многобройни далечни роднини,които не се интересуваха много от него.Чакаха го да умре, та тогава да се бият за парче от наследената баница.
Но Минка беше умница. А и имаше опит със самотните старци.Зад гърба си, за своите 57 години, имаше един развод и две вдовства. Омъжи се рано, набързо роди син и набързо разбра, че младите мъже може да са силни в леглото, но портфейлите им са тънки. А тя мечтаеше да плува в разкош. Парите й доставяха онова невероятно удоволствие, което еротичните игри не можеха. Набързо се разведе и вече свободна, впери поглед в богатите самотни мъже, за предпочитане без наследници. Колкото по-стар, толкова по- желан.
За Минка служебното й работно място беше просто чист късмет. В Социалния патронаж на града тя имаше възможност да подбира от многото самотници най-имотните и най- очарованите от нейните пищни форми.
Първият издържа две години. Една нощ след бурните ласки на Минка заспа щастлив и на другия ден просто не се събуди. От него й остана една малка къщичка в покрайнините на града и петцифрена банкова сметка. Като начало беше отличен резултат.
Следващият беше представителен мъж, хубавец, въпреки неговите 80 години.Адвокат с многобройна клиентела и обширен апартамент в тази кооперация.Винаги елегантен, с мека шапка и още по-меко сърце към хубавите млади жени. Имаше само един недостатък – две живи наследнички. Но и това не беше проблем за Минка. След една романтична нощ с новия си съпруг тя без проблем се сдоби с нотариален акт за апартамента, надлежно оформен чрез продажба. Когато и той се спомина, дъщерите му пиха една студена вода, защото татето не им беше оставил нищичко. Дори с бижутата на майка им щедро накичил Минка.
Така Минка трайно се настани в кооперацията. „Веселата вдовица” – заядливо я наричаха жените от останалите апартаменти, но същевременно тайно й завиждаха за охолния и безоблачен живот.
Със стария мераклия от петия етаж нямаше смисъл да сключва брак. Той беше почти на 95.Никъде не излизаше.Едва тътреше болните си крака из апартамента и най-много с часове седеше на огромната тераса. Достатъчно беше да се сдобие с банковата сметка, двете дворни места в регулация и 15-те декари гора край едно севлиевско село. Днес тя се сдоби с генералното пълномощно и сега оставаше само да усвои придобивката си.
Минка внимателно затвори вратата и с танцова стъпка пристъпи към телефона. Време беше да осигури продажбата на имотите. А след това- право в банката.
След няколко месеца намериха стареца издъхнал на пода в тоалетната. Съседите установиха, че токът и водата на жилището са изключени подари неплащане. Понеже нямаше преки наследници, далечните роднини събраха пари да го погребат криво-ляво, защото не намериха и стотинка. Оставаше после да се бият за парче от оголения апартамент.
А Минка, пращяща от здраве и мераци, седнала зад бюрото си в местния Социален патронаж, преглеждаше новоприетите за обслужване самотници и търсеше своя следващ бисер за колекцията си.

Ружа ВЕЛЧЕВА


Публикувано от Administrator на 13.11.2022 @ 14:54:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   CheGuevara

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:29:55 часа

добави твой текст
"Колекцията на богомолката" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Колекцията на богомолката
от mariq-desislava на 13.11.2022 @ 15:40:40
(Профил | Изпрати бележка)
Настръхващ текст-предупреждение.{}


RE: Колекцията на богомолката
от CheGuevara (rujavasileva@hotmail.com) на 13.11.2022 @ 15:51:17
(Профил | Изпрати бележка) http://www.Condor46.blog.bg
"Героинята ми" действително съществува!!!За съжаление, лековерните старци нямат усет за същността й!И смешно, и тъжно, и страшно!!!

]


Re: Колекцията на богомолката
от rajsun на 14.11.2022 @ 07:51:38
(Профил | Изпрати бележка)
Оправна дама)))


Re: Колекцията на богомолката
от CheGuevara (rujavasileva@hotmail.com) на 14.11.2022 @ 08:54:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.Condor46.blog.bg
Оправна и...опасна!!!

]


RE: Колекцията на богомолката
от LeoBedrosian (lewdmil@gmail.com) на 14.11.2022 @ 09:06:01
(Профил | Изпрати бележка)
Понякога богомолките попадат на скален орел, за който възрастта няма значение, но пък не би имал нищо против да опита някое молещо се насекомо.


RE: Колекцията на богомолката
от CheGuevara (rujavasileva@hotmail.com) на 14.11.2022 @ 10:52:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.Condor46.blog.bg
Браво на скалния орел!!!Тези опасни насекоми трябва да се прочистват!!!

]