Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 479
ХуЛитери: 3
Всичко: 482

Онлайн сега:
:: hunterszone
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВесо ченгето
раздел: Хумор и сатира
автор: admiral

     Дали наистина се казваше Весо, никой от тумбата не можеше да твърди със сигурност. Но така е то с хората от службите, обвити са в потайности.
     – Кажи, бе, Весо – бъзикахме го ние, – в кой отдел бачкаш?
     – Отдел? – веждите на Весо въпросително се вдигаха нагоре.
     – Да, да, в кой отдел на ДС бачкаш?
     Питанката в лицето на Весо се качваше на квадрат.
     – ДС, какво е това? – невинно питаше той и ние се превивахме от смях.
     В тумбата бяхме все техничари и за разлика от хуманитарчета и икономистите, които още като студенти все се вардеха да не настъпят някоя мотика, на нас много-много не ни пукаше. Почнеше ли някой да правоверничи на глас, ние кротко му обяснявахме, че работим по закона на Ом, който, доколкото ни е известно, важи за цялата вселена при нормални условия на температура, налягане и гравитация, но ако вследствие на антагонистичните противоречия между Изтока и Запада има някаква промяна, моля да бъдем информирани. Обикновено това стигаше пишман-идеологът да подвие опашка и тъпите проповеди се пресичаха в зародиш.
     Зачоплеше ли се на чашка политическа тема, Весо си мълчеше и блееше в пространството. Пиеше наравно с нас, бъбреше за битовизми и чат-пат даваше учудващо разумни практични съвети. С времето решихме, че не е от доносниците, а има някаква по-отговорна работа в меверето.
     Основното му свойство беше невзрачността. Никой не можеше със сигурност да каже, кога Весо е седнал сред нас на масата и кога си е тръгнал, той сякаш се материализираше и дематериализираше. Зевзеците го коркаха, че носи шапка-невидимка, която сваля, когато му стане топло в задушевната ни групичка. На всичките ни провокации Весо добродушно се усмихваше, без да се връзва.

     Този ден един колега се беше върнал от командировка отвъд Завесата и ние чакахме да се отчете като му е редът с бутилка уиски. Донесе я в елегантно плоско черно куфарче, което моментално събра вниманието и завистта на тумбата.
     – Всяка ключалка е с код от три цифри – надуваше се той. – Един милион комбинации! Докато ги опиташ всичките, ще ти се изтрият палците.
     Куфарчето тръгна от ръка на ръка, всеки въртеше цифрите, един дори се опита подобно на касоразбивачите от филмите с долепено до ключалката ухо да налучка кода.
     – Докторе, я ми дай стетоскопа – викна той на седящия отсреща колега, който наистина беше доктор, ама на техническите науки. Останалите се кискахме и наблюдавахме безуспешните опити да се отвори новата придобивка от гниещия Запад.
     Последен пое куфарчето Весо и почна внимателно да го разглежда.
     – Сега ще видите, Весо знае кода, в службата са му направили сводка – обади се някой.
     Весо мълчеше и продължаваше да разглежда ключалките.
     – Ти ли си заложил кода или е фабричен? – делово се осведоми той.
     – Аз – прозвуча самодоволният отговор.
     – Един и същи ли е кодът на двете ключалки? – продължи да набира информация Весо?
     – Да – след секунда леко сконфузен си призна стопанинът. Мамка му, никой от нас не се беше сетил да пита това.
     – Значи само хиляда комбинации – констатира Весо.
     – Пак не можеш да го отвориш до утре – вече в отбранителен режим мина притежателят.
     Весо помълча няколко мига, вдигна очи и с добродушна усмивка попита:
     – Имам ли три опита?
     – Имаш трийсе – възвърна си самоувереността колегата с куфарчето.
     Весо позавъртя дисковете с цифрите, натисна ключалките и те щракнаха.
     Тумбата онемя, а на стопанина ченето направо висна.
     – Как... – запелтечи той.
     Весо небрежно остави куфарчето с отворените ключалки в скута на притежателя. Дори не надникна вътре.
     – Инженери... – по лицето му плъзна снизходителна усмивка, – ... вие освен П и e друго знаете ли? – посегна към чашката си той.


Публикувано от Administrator на 24.07.2022 @ 10:58:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   admiral

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 23:17:45 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Весо ченгето" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Весо ченгето
от mariq-desislava на 24.07.2022 @ 20:59:21
(Профил | Изпрати бележка)
Тъпкано им го е върнал.:)


Re: Весо ченгето
от malovo3 на 25.07.2022 @ 23:20:13
(Профил | Изпрати бележка)
Хитро! Не може да не се усмихнеш. Поздрави!


Re: Весо ченгето
от yotovava на 01.08.2022 @ 12:45:45
(Профил | Изпрати бележка)
:) :)