Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 746
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 748

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: tehnomobi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÎò
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: lirik1

Òàêà ñå ñëó÷âà ïîíÿêîãà, ÷å îò íåìàé è êúäå âêëþ÷âàì òåëåâèçîðà, ïîíå çà ïåòìèíóòíèòå íîâèíè ïî Ò "ÅÂÐÎÏÀ", íå å ðåêëàìà, ïëç. È ñòàâàì ïèøìàí, çàùîòî áåç äà èñêàì ïîïàäàì íà òúé íàðå÷åíèòå äíåâíè áëîêîâå, íàðîèëè ñå êàòî ãúáè ñëåä äúæä. È êàêâî ëè íÿìà òàì, àìè èìà îò âñè÷êî ïî ìàëêî, êàòî íà áèòàê.
È îáëåùåíî çÿïíàë ãëåäàì è íå âÿðâàì íà óøèòå ñè, ÷å ñå íàìèðàò èíäèâèäè ãîòîâè çà ïåò ìèíóòíà ñëàâà íà êàêâè ëè íå ïîäâèçè, ìàéìóíäæóëúöè, äà ïðàâÿò ñàëòà, ïèðóåòè, è êàêâè ëè íå ñêóäîóìèÿ äà ìóäðÿò, ñàìî è ñàìî äà ðåêëàìèðàò, óæ íå ïîçèöèîíèðàíèòå ñè ïðîäóêòè.
È òî íå ñà ñàìî ïîëèòèöèòå, íà âëàñò èëè â îïîçèöèÿ (àêî èìà òàêàâà). Òàì å ÿñíî, ïàðòèéíè àêòèâèñòè. Ñîðîñîèäè è ÍÏÎ-òà, ãðàíòîâè ñëàãà÷è è òàê äàëåå. Êàçâàì âè îòãîâîðíî, ó÷åòå ðóñêè...
Ñëåä òÿõ âåäíàãà ñå íàðåæäàò åäíè èíòåðåñíè îáðàçè ñ ïðåòåíöèèòå ñè, ÷å ïðàâÿò èçêóñòâî, êîåòî ñàìî ïî ñåáå ñè, âåäíàãà ïîäñêàçâà ïñåâäî èçêóñòâî. ÊÈ×!
Áèëî òî êèíî, òåàòúð, æèâîïèñ èëè ðîìàíèñòèêà, âñüî êè÷îçíîå, è ó÷åòå ðóñêè ùå âè ïîòðÿáâà, ìäà. È òåõíèòå Èçäàòåëè, íàìúðäàëè ñå óþòíî â "Áèáëèîòåêàòà íà äæåíäúðèòå", è ìúíêàùè ñíîáñêè ùî å èçêóñòâî è èìà ëè ÷åðíîçåì ó íàñ. Îñîáåíî åäíà "ñòàðà ëà÷åíà ÷àíòà" ñ äåáåëèÿ ñè ïóøà÷åñêè ã ë à à ññññ è åäíà âñåçíàéêî íà÷îëåíà ÷èíêà ãðà÷àò è ïðèïÿâàò, êîè ñà è êîè íå ñà ÷èíêè è ãàðãè.
Ñëåä òîâà, è çà ìîå íå ìàëêî ñúæàëåíèå, èäâà êîõîðòàòà íà âñåçíàéêîâöèòå, êîëåãè äîêòîðè...È îòíîâî, òî åêñïåðò, òî ñïåöèàëèñò, òî êîìïåòåíòíîñò ïî âàêñèíè, òåñòîâå, êîíñïèðàòèâíè òåîðèè, óì äà òè çàéäå, êàêòî å êàçàë íàðîäà.
À îò íåãî, íàðîäúò, ïî-óìåí íÿìà, íàëè, ñà ïèñàëè äðåâíèòå ìúäðåöè.
 êîåòî íå ñúì óáåäåí, êàòî ãëåäàì êàê ñè èñêà, íàðîäúò, íàðîä ëè... îíîâà, òàòîâî âðåìå, áåç äà îñúçíàâà, ÷å îùå æèâåå â íåãîâîòî âðåìå.
Âðåìåòî íà áåçâðåìèå. È íà ãëàäíèòå âðàá÷åòà, âðåìåòî íà îÿëèòå ñå êîòàöè è ïèñàíè, íàãóøèëè ñå, óæ ãúëúáè ïúê ãàðãè, â ÷åðâåíî ñèíüî æúëòî ÷åðíàòà ìúãëà, êîÿòî îò òðèéñåò è êóñóð ãîäèíè íå ñå âäèãà.
Âðåìåòî íà èçìèñëåíèòå ïðîòåñòè, ðåäîâíèòå ïîëèöåéñêèòå ñòà÷êè, ïëà÷à îò áåçâîäèå è ðåâàíåòî îò íàâîäíåíèÿ, îùå ïî-èçìèñëåíèòå è äîðè áåçìèñëåíè ïðåäèçáîðíè îáåùàíèÿ.
È òàêà äî êðàÿ íà âñåêè êèëîìåòúð. È áîìáèòå, áàðàáàð ñ ìàéîð äåÿíîâ è ÷åðíèòå àíãåëè è òåõíèòå ÿòàöè...
Íî çà òîâà ñëåäâàùèÿ ïúò.
Àìèí

îò áðåãà...


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 17.01.2021 @ 15:34:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   lirik1

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 14:52:17 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Îò " | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

RE: Îò
îò mitkoeapostolov íà 18.01.2021 @ 06:25:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïî òàçè ïðè÷èíà íå ãëåäàì òåëåâèçèÿ. Èíòåðåñíî îïèñàíèå íà äåéñòâèòåëíîñòòà. Åäèíñòâåíî ñè ïîçâîëÿâàì äà îòáåëåæà, ÷å çà ìåí íå âñè÷êè äæåíäúðè ñà ëîøè, íî äà, èìà è òàêèâà, êîèòî ñå ïðååêñïîíèðàò è äðàçíÿò, íî òî ïúê îò êîå ëè ñúñëîâèå íÿìà.


RE: Îò
îò Lirik1 íà 18.01.2021 @ 15:00:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñòå ïðàâ, êîëåãà ïî ïåðî, îñîáåíî ïðîïóñêà ìè, ÷å íå ïîä÷åðòàõ çíà÷åíèåòè íà äóìàòà, êîÿòî èìà è ïðåíîñíî çíà÷åíèå, ñïðàâåäëèâà å çàáåëåæêàòà âè...Èìàéêè ïðåäâèä åäíî òâ ïðåäàâàíå, è ñëàãàéêè êàâè÷êè, îò÷åòîõ ïîãðåøíî çíà÷åíèåòî èì...Ïîçäðàâè îò áðåãà...Íèêîñ :)

]


Re: Îò
îò malovo3 íà 18.01.2021 @ 10:58:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàêòî âèíàãè àêòóàëåí! Ïîçäðàâè!


Re: Îò
îò Lirik1 íà 18.01.2021 @ 15:04:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé, åíåðãîñïåñòÿâàùèé, øåãè÷êà âå, Óèëè... Çàñìÿ ìå, êîëåãà ïî ïåðî, íî è ìå çàðàäâà! Áëàãîäàðÿ! ()

]