Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 592
ХуЛитери: 4
Всичко: 596

Онлайн сега:
:: rajsun
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТрактат за еволюцията на духа
раздел: Други ...
автор: KBoianov

В днешно време за мнозина просветлението е фантазия, а пътят към него - празно занимание, което не носи нито слава, нито пари. Бърка се просвещението с просветлението. Ако първото е присъщо на разума,второто е атрибут на духа. Просвещението несъмнено е елемент на просветлението, но не е него. Жаждата за духовно знание е присъща на този, който търси отговорите за себе си и своята душевност.
Но за знаещият това не е достатъчно. Той трябва да направи следващата крачка- на вярата. Да прозре незримото, да разбере, че духовното не подлежи на научни описания и закони, а се усеща само с дух.
Съвременното общество изглежда е забравило, че ние като човеци имаме дух и той не е константна величина, която не подлежи на промяна. Ние сме загърбили духовната си еволюция, вторачени в еволюцията на машините. Критерий за успех за нас са славата, парите и властта, а духа е избутан там някъде- в кьошето да си стои и да не пречи.
Духовната еволюция е замръзнала на нивото на векове назад във времето и изобщо не забелязваме това.
Игнорирането на духа в историята на човечеството е водила и води до войни и бедствия. Лишеното от смисъл човешко води до нечовешки и жестоки идеологии и морален крах, Содом и Гомор в наше време.
В стремеж към материално благополучие, ние сме загубили светлината вътре в себе си и сме слепи за светлината извън себе си.
Ние сме загубили връзката с духа си, загубвайки връзката с природата и Бога. Затворили сме се сами в пещерите на невярата и безразличието. Безразличие пред себе си като същност, пред природата и Бога, който за нас е някакво овехтяло изображение в църквата.
Еволюцията на духа започва от възстановяването на тези връзки, което протича почти паралелно. Себепознанието върви заедно с възстановявнето на усещането за света и Бога. Търсещият ще се запита кой е, каква е житейската му цел, какви недъзи има за изправяне. Ще се изправи пред кривото огледало и ще се погледне с очите на истината. Заедно с това ще се отворят духовните му очи, за да прозре Божията светлина във всяко творение и да приеме Божественото като морален коректив. Той ще разбие черупката, която е градил между егото си и безсмъртното си ядро на духа, наричано съвест, вътрешен ангел-хранител и пр. Неведимият му собствен дух ще протегне ръка и ще го поведе полека по духовната пътека към единение с Божественото- една ослепително бяла гореща колона Светлина. Може да трае години този път, но си струва, той носи смисъл и цел на растящия, еволюиращия дух. Човешкият дух ще усети своята цялост и единение със всичко, което го обгръща и е пропито с Божията Светлина.
Ключ в целия този процес е възприемането на Светлината в буквален и метафоричен смисъл. Молитвата към Светлината зарежда плътта и духа едновременно. Частиците биофотони буквално зареждат както нашите клетки, така и духа. Епифизната ни жлеза се пробужда от вековен сън и произвежда диметилтриптамин, нужен за единение с духовното.
Духът еволюира , разбирайки своите качества и недъзи. Той започва да усеща духовни неща в незримото. Светият Дух му придава нови качества, наричани също така харизми.
Вътрешният път на духа изглежда незрим и ненужен за околните. Но просветленият отвътре е започнал просветление и навън . Сърцето му е обиталище на синапеното зрънце на Светия Дух и в него гори пламъчето , от което може да се разгорят пламъците на духовната еволюция в целия свят!
Човечеството заслужава друга съдба, а не потъване в морална деградация и зло! Неговата съдба би могла да бъде възвръщане към духовните си корени и развитие на духа, възвръщане към единението със себеси, природата и Бога!
Амин


Публикувано от Administrator на 20.09.2020 @ 14:24:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   KBoianov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 08:13:49 часа

добави твой текст
"Трактат за еволюцията на духа" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Трактат за еволюцията на духа
от Lirik1 на 20.09.2020 @ 16:15:53
(Профил | Изпрати бележка)
Амин


Re: Трактат за еволюцията на духа
от ole72 на 20.09.2020 @ 18:57:06
(Профил | Изпрати бележка)
Само в Бога човека е щастлив! Хареса ми, че пробуждаш духовете
в търсене на Св. Троица!


RE: Трактат за еволюцията на духа
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 22.09.2020 @ 07:13:15
(Профил | Изпрати бележка)
Вълнуващ и пробуждащ текст!
Моля се призива в тях да стигне до умовете и сърцата на повече хора. Амин!