Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 648
ХуЛитери: 0
Всичко: 648

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаPurgatorium, Част пета
раздел: Разкази
автор: LeoBedrosian

Тъмнина. Очите му отказваха да се отворят. Дали не бе прекалил с освежителните питиета снощи? Спомените му от вечерта бяха приятни, но установи, че последното, което си спомня е деколтето на пияната третокурсничка и ферментата, който се стича между двете полукълба на пищната ѝ гръд.
Тия студентки хич не се свенят. Бе свикнал с лесните си победи над наивните момичета и те бяха спрели да го вълнуват. Диреше нещо предизвикателно, нещо, което ще го накара да се гордее и да завладее уважението на колегите си. Да им покаже какво може наистина и кой е всъщност.

Инстинктивно усеща, че скоро ще му се отдаде добра възможност да спечели слава и почести. Консултантът му по небесна политика му бе споменал в последното посещение, че Небесната кохорта, Пантеона, който управлява се готви да дезертира и Сатанаил предусети, че скоро ще може да докаже на всички могъществото и черната си сила. Потриваше доволно едрите си, обрасли с черни косъмчета ръце при мисълта за това, което го очакваше.

Има само едно неясно обстоятелство. Един въпрос, който се надига все повече и не му дава мира. А именно дали ще успее да грабне академичната палма, най-високата награда за най-успешния и отличен дипломант, който завършва Небесния Университет. Едно отличие, което му бе безусловно необходимо за да се докаже по един безапелационен начин като заслужил и незаменим лидер. Опасението му си има и конкретен образ в лицето на най-блестящия и неподатлив на съблазни дипломант. Обикновеният, но свръх ерудиран дипломант Йехова не блестеше със скъпи дрехи и луксозни возила, живееше в обикновено общежитие за дипломанти и нямаше претенции да бъде забелязан на всяка цена. Но инстинктът на Сатанаил му подсказваше, че може да намери един наистина опасен и силен враг в лицето на невзрачния дипломант.

Отлепи гурелясалите си очи и с мъка фокусира обстановката около себе си. Голото тяло в леглото му не го изненада. Не виждаше лицето ѝ, но можеше да предположи как изглежда с размазания вечерен грим. Това дупе не е лошо, помисли си Сатанаил, след което го изшляпа и изгони притежателката му без много да се церемони. Младото момиче се облече сконфузено и като прибра набързо нещата си напусна бързо луксозното жилище. Освободен от присъствието ѝ той загърна мургавото си мускулесто тяло в мек кашмирен халат, пресегна се и удари властно звънеца с който викаше прислугата. Поръча на дотърчалия Оргич, млад и неопитен хвъркатко нещо леко за закуска и щедра кана със зелев сок за изтрезняване.

Оргич произхожда от бедно и безимотно семейство. Затова е принуден да прислужва на заможни студенти, вместо сам да се образова. Това не му пречи дълбоко в себе си да мечтае и той да завърши един ден, макар и не толкова престижен университет или колеж. Но Оргич е реалист и добре знае, че мечтата му минава през здрава и изтощителна работа. Затова внимава да не разочарова настоящия си работодател и бързаше да му угоди по всякакъв начин. Пък и трябва да си признае, че получава по-добра заплата от другите прислужници. Разточителния Сатанаил не се скъпи, стига да получава своята доза комфорт и по някое и друго ласкателство. А бъдещия дявол бе голям любител на ласкателствата и похвалите от всякакъв калибър и вид. Младия прислужник се старае много, въпреки, че по някога му се налагаше да извършва и неприятни задачи, като това да напъди някой досаден многознайко от жилището на Бляскавия или да потърси качествен коновлак, едно вещество, което бе забранено за употреба поради силния си опиумен ефект и опасната зависимост, която предизвикваше в употребяващите го. Тези свойства на дрогата не притесняваха ни най-малко господаря му, който пушеше с удоволствие уханните цигари и не рядко смучеше със замечтан вид лулата си на обществено място.

И тази сутрин Оргич поднесе обилната закуска, придружена с голяма кана зелев сок, направо в спалнята, подготви топлата вана с уханни масла и стипчиви соли. Докато господарят му се киснеше блажено с трета цигара коновлак Оргич изглади ризата, претърка копринения костюм с влажна четка от най-фина камилска вълна, лъсна и без това лъщящите лачени обувки и зачака смирено още заповеди.

В този ден на Сатанаил му предстоеше нещо наистина важно. Бе дошло времето да се представи пред изпитната комисия, която бе призвана да прецени достатъчни ли са знанията му и дали в пълен обем познава и може да приложи материята за която се подготвяше вече пет години. Не че Бляскавия си беше давал много зор и бе залягал усърдно над книгите. Усърдието не бе сред най-силните му страни. Но щедростта му бе за отбелязване и се бе постарал да плати добре на рошавия професор Теодористик с блестящите алчни очички. Това го успокояваше до някъде, въпреки, че не можа да намери начин да повлияе поне на още един от тричленната комисия. Академик Теофил Аркан знаеше, че е непробиваем. Но третия от комисията изведнъж бе отказал на куриера и това не му даваше мира. Професор Ловенкор бе хабилитиран едва минала есен и никой не знаеше нищо за него. Живее уединено, никой не го е виждал из университетските локали и си оставаше пълна загадка, дори за студентите му. Описваха го, като леден айсберг, с хладна и непробиваема физиономия. Дали не направи грешка, като се опита да го подкупи?

Това не обезсърчаваше напористия красавец, който бе решен на всичко за да получи заветното звание – Магистър на Небесните науки. Ако трябва ще провали всичко и всички, в най-горещия адов казан ще ги навре, но ще се справи. Винаги е минавал през трупове и така е постигал и най-гнусните си цели.

И сега ще го направи и той знае това добре. Какво бяха някакъв жалък академик и един непревзимаем, но незначителен професор пред неговата нескончаема амбиция за власт!? Само да посмеят да му попречат. Ще видят те какво са адови мъки!

следва продължение…


Публикувано от anonimapokrifoff на 01.03.2020 @ 10:41:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   LeoBedrosian

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:05:35 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Purgatorium, Част пета" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Purgatorium, Част пета
от doktora на 02.03.2020 @ 15:47:06
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги те чета с осбено задоволство, Лео, казвал съм го и друг път, когато съм свободен от битовизми аз се потапям в твоите истории, искрящи коктейли, за познавачи само!!


Re: Purgatorium, Част пета
от LeoBedrosian (lewdmil@gmail.com) на 11.03.2020 @ 12:50:30
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги пиша за да се освободя от нещо, което гнети или най-малкото смъди неприятно под езика. Но не отричам, че ми е приятно, когато писанието ми харесса на някой, коййто не търси в него абсолютната истина, или високи художествени стойности. Знам, че не съм особено надарен с такива, но това не ми пречи особено ;)

]