Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 865
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 869

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐåàëíîñò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: ElenaZelena

Æåãàòà ñå ðàçëèâà ïî àñôàëòà êàòî ìàðàíÿ, êîÿòî îáëèçâà ñ æàðúê åçèê áîñèòå êðàêà íà ïåøåõîäöèòå, ñúñêà êàòî íàãîðåùåí òèãàí ñëåä ãóìèòå íà êîëèòå è ñå âðúùà æàäíî êúì óìîðåíèòå îò ãîðåùèíà õîðà, ïîâäèãà ñå, çà äà ïðèïúëçè íàãîðå êúì ðàçãîëåíèòå èì øèè è ïîòíè ìèøíèöè è ñå íàñòàíÿâà â ÿìêàòà ìåæäó ãúðäèòå èì.
Äúðâåòàòà ïðîøóìîëÿâàò îäîáðèòåëíî, âñå îùå ñà ñâåæî-çåëåíè, òâúðäå äúëãî âàëÿ äúæä, ñïîìåíúò çà êîéòî å îñòàíàë â áðàçäèòå ïî ñòâîëîâåòå èì è â æèëêèòå íà òâúðäèòå èì ëèñòà, â èçïúêíàëèòå èì, êîêàëåñòè êîðåíè.
Âúðâÿ ñëåä æåãàòà. Âèæäàì ÿ êàê íàñòúïâà ïðåä ìåí êàòî ëàâà, êàê îáãðúùà ñ÷óïåíèòå ïëî÷êè è îñíîâèòå íà ñòàðèòå ñãðàäè, ïîòúðñèëè ïîäñëîí â ñåíêèòå ñè, êàê çàëèâà ïåøåõîäíèòå ïúòåêè, êîèòî ïðèëè÷àò íà èçáåëåëè çåáðè, çàáðàâèëè ñàâàíàòà ñè. Îáëå÷åíà ñúì â êëàñè÷åñêè çåëåí øëèôåð - íåîñòàðÿâàùà ìîäíà ëèíèÿ çà åêñõèáèöèîíèñòè è ñòàðè ãðàäñêè ïåñíè. Àòìîñôåðíèòå óñëîâèÿ íå ìå ïëàøàò. Ñòèãàì äî áóäêàòà çà âåñòíèöè, êóïóâàì ñïèñàíèå ñúñ ñúáëàçíèòåëíà çàãîðÿëà áëîíäèíêà íà êîðèöàòà, âåðîÿòíî èçâåñòíà ñðåä ìåñòíèòå êðàñàâèöè, è âëèçàì â êèíîòî. Ùå ãëåäàì „Çà êîæàòà íà åäíî ÷åíãå“. Îòâàðÿì ñïèñàíèåòî, äîêàòî íåâèäèìè õîðà ñå ñóåòÿò íà ìåñòàòà îêîëî ìåí è íà ïúðâà ñòðàíèöà âèæäàì ñåáå ñè â êëàñè÷åñêè çåëåí øëèôåð è ðîçîâè î÷èëà, ðàçïèëÿíà êîñà îêîëî îñòàðÿëî ëèöå áåç áðú÷êè, çàìàçàíè íåñêîïîñàíî ñ ôîòîøîï. Ëàìïèòå âíåçàïíî èçãàñâàò è çàïî÷âà êèíî-ïðåãëåä. Õîðàòà îùå íå ñà íàñÿäàëè è ïðèâåäåíè ïëåøèâè ìúæå ïðåìèíàâàò ïðåç êàäúðà, äîêàòî æåíèòå èì ïðèïðÿíî ãè ïîáóòâàò ïî ãúðáîâåòå. Íà ãîëÿìîòî áÿëî ïëàòíî, êîåòî òðåïòè îò òèõîòî æóæåíå íà ïðîæåêöèîííèÿ àïàðàò, ñúì àç, âúðâÿ ïî óëèöèòå â êëàñè÷åñêèÿ ñè çåëåí øëèôåð, âàëè áîæåñòâåí, êðîòúê ñíÿã, êîéòî ñå ïëúçãà ïî ãëàäêàòà ìó ïðîìàçàíà ïîâúðõíîñò, à ñëåä ìåí òè÷à ñþðèÿ äåöà. Ìÿòàì óæàñåíî ñïèñàíèåòî íà ïîäà íà ñàëîíà ñðåä îñòàòúöè îò ïóêàíêè è ëåïêàâè ïåòíà îò êîêà-êîëà è õóêâàì íàâúí.
Ïðåä êèíîòî å ñïðÿëà ëèíåéêà, ÷èÿòî ñèðåíà çâó÷è êàòî ïðåäñìúðòåí âîé íà çàêëàíî æèâîòíî. Ñúáðàëà ñå å ïðåâúçáóäåíà òúëïà çÿïà÷è, ïðèëåïíàëè ïëúòíî åäèí çà äðóã îò ïîò è ëþáîïèòñòâî, èçöúêëèëè õèùíè î÷è êúì öåíòúðà íà ïåðâåðçíî ïðàâèëíèÿ êðúã, êîéòî ñà çàôîðìèëè. Ðàçáóòâàì ãè ñ îñòðè ëàêòè è ñå ïðîìóøâàì ìåæäó òÿõ áåçöåðåìîííî, äîêàòî ñàíèòàðè ñ íîñèëêà èì êðåùÿò äà íàïðàâÿò ïúò. Æåãàòà ïàðè ÷îâåøêè ñòàòóè, êîèòî íå ïîìðúäâàò. È òàì, íà ãîðåùèÿ àñôàëò, ñðåä çíîéíàòà ìàðàíÿ, ëåæà àç, ãëàâàòà ìè å îòìåòíàòà íàçàä, ðîçîâè î÷èëà è òúìíà êîñà, ðàçïèëÿíà âúðõó ëèöå ñ áðú÷êè, â îêúðâàâåí êëàñè÷åñêè çåëåí øëèôåð, êîéòî ñå å ðàçòâîðèë è ðàçêðèâà ñëàáè, íååñòåñòâåíî áåëè êðàêà. Õðàíà çà åêñõèáèöèîíèñòè è ñòàðè ãðàäñêè ïåñíè.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 29.03.2019 @ 11:47:39 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   ElenaZelena

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 13:56:24 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðåàëíîñò" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðåàëíîñò
îò giro íà 29.03.2019 @ 16:28:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñàëâàäîð Äàëè!


Re: Ðåàëíîñò
îò ElenaZelena íà 30.03.2019 @ 09:09:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://elenazelena.blogspot.com
Äàëè?? :))))))))))

]