Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 820
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 824

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîðèòî
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Heel

Áÿõ ìíîãî ìëàäà, åäâà íà øåñòíàéñåò ãîäèíè, êîãàòî ñúäáàòà ìè îáúðíà ãðúá. Áåøå ðàííà ïðîëåò. Ïúòóâàõìå êúì ðîäíîòî ñåëî íà áàùà ìè ñúñ ñåìåéíèÿ ìîñêâè÷. Áàùà ìè ñè ïîäñâèðêâàøå âåñåëî, äîêàòî âúðòåøå âîëàíà, à ìàéêà ìè ñå áå çà÷åëà â íÿêàêâî ñïèñàíèå. Àç ëåæàõ íà çàäíàòà ñåäàëêà è äðåìåõ. Áåøå ìè åäíî òàêîâà õóáàâî, ñïîêîéíî.
Ïî åäíî âðåìå ìàéêà ìè èçïèñêà. Íèêîãà íÿìà äà çàáðàâÿ òîçè ïðîíèçâàù òúïàí÷åòàòà çâóê. Èçñêúðöàõà ñïèðà÷êè. Ñåêóíäà ïî-êúñíî ïî÷óâñòâàõ óæàñåí óäàð è ñå çàïðåìÿòàõ êàòî ïàðöàëåíà êóêëà, ïîíåñåíà îò óðàãàíåí âÿòúð. Ïîñëå… íèùî. Ñúçíàíèåòî ìè áå óãàñíàëî íà ìîìåíòà.
Ñúáóäèõ ñå â áîëíèöà. Âñè÷êî ìå áîëåøå, èìàõ ÷óâñòâîòî, ÷å íå å îñòàíàëî çäðàâî ìåñòåíöå ïî ìåí. Òîëêîâà ìè áåøå çëå, ÷å äîðè íå ñå ñåòèõ äà ïîïèòàì êàê ñà ðîäèòåëèòå ìè. Ñàìî âèêàõ è ìîëåõ äà ìè äàäàò îáåçáîëÿâàùè.
Íà ñëåäâàùèÿ äåí ìè êàçàõà, ÷å íàøèòå ñà çàãèíàëè íà ìÿñòî. Íå ñå áèëè ìú÷èëè èçîáùî, ñÿêàø òîâà ìîæåøå äà ìå óñïîêîè. Ïëàêàõ ìíîãî, íî íå òîëêîâà çà òÿõ, êîëêîòî çà ñåáå ñè. Ñïîìíÿì ñè, ÷å ñå ïî÷óâñòâàõ ãóçíà.
Íàïðàâèõà ìè íÿêîëêî îïåðàöèè, òàêà ÷å ïî÷òè ïðåç öÿëîòî âðåìå áÿõ ïîä óïîéêà. Íå ìîæåõ äà ìúðäàì íèùî äðóãî, îñâåí î÷èòå ñè. Íå çíàåõ êàêâî å ñòàíàëî ñ ìåí, à è íå æåëàåõ äà ðàçïèòâàì. Ïîíÿêîãà ñå ìîëåõ íàóì æèâîòúò òèõè÷êî äà ìå íàïóñíå è ñòðàäàíèåòî äà ñâúðøè.
Îáÿñíèõà ìè, ÷å ñà ñòàáèëèçèðàëè ãðúáíà÷íèÿ ìè ñòúëá, êàêâîòî è äà îçíà÷àâà òîâà, è ñà ñëîæèëè ïèðîíè â òàçà è áåäðîòî ìè. Ïîñòåïåííî áîëêàòà çàïî÷íà äà íàâàëÿâà, äîðè óñïÿâàõ äà ïîäðåìíà íîùåì.
Åäèí äåí ìå íàòîâàðèõà íà åäíà íîñèëêà è ìå çàíåñîõà â ñòàÿ ñ áåëè ñòåíè. Çàðàäè ìåñòåíåòî âèåõ îò áîëêà, íî íèêîé íå ìè îáðúùàøå âíèìàíèå. Îêà÷èõà ìå äà âèñÿ íà åäíà ðàìêà è çàïî÷íàõà äà ìå îìîòàâàò êàòî ìóìèÿ, ïúðâî ñ íåùî êàòî áèíò, ïîñëå ñ ðîëêè âëàæåí ãèïñ.
Òàêà ñå îçîâàõ â ãèïñîâî êîðèòî. Íà ñâîáîäà îñòàíàõà ñàìî ðúöåòå ìè, ñ êîèòî ïî÷òè íå ìîæåõ äà ñè ñëóæà, çàðàäè çàñåãíàòè íåðâè â øèéíàòà îáëàñò, ëåâèÿ êðàê, îò ñðåäàòà íà áåäðîòî íàäîëó, è ãëàâàòà, êîÿòî áå ïîäïðÿíà âúðõó íåùî êàòî ÿêà. Ïúðâîíà÷àëíî ñè ìèñëåõ, ÷å ùå ñå çàäóøà, çàùîòî òâúðäàòà ïðåâðúçêà íå ïîçâîëÿâàøå íà ãúðäèòå ìè äà ñå íàäèãàò äîñòàòú÷íî. Åñòåñòâåíî ñëàáèíèòå ìè ñúùî áÿõà îñòàâåíè íåïîêðèòè, çà äà ìîãà äà áúäà îáñëóæâàíà, êàêòî ñå èçðàçÿâàõà ñàíèòàðêèòå. Åäèíñòâåíîòî, êîåòî ìîæåõ äà ïðàâÿ, áå äà ëåæà è äà ìèñëÿ. Òîâà è ïðàâåõ. Íî ìèñëèòå ìè íå áÿõà õóáàâè, òàêà ÷å ÷åñòî ñè ïîïëàêâàõ. Êàòàñòðîôàòà áå îòíåëà íàé-áëèçêèòå ìè õîðà è ìå áå ïðåâúðíàëà â æèâ òðóï. Îïèòâàõ ñå âñÿ÷åñêè äà îöåëåÿ ïñèõè÷åñêè. Íàé-òåæêè áÿõà ñâèæäàíèÿòà, çàùîòî ðîäíèíèòå ìè, ìàêàð äà ìå îêóðàæàâàõà ñ áëàãè äóìè, ìå ãëåäàõà ñ î÷è, êîèòî ñÿêàø êàçâàõà: „Òàçè íÿìà äà ÿ áúäå“. Íå ãè âèíÿ. Ñúñ ñèãóðíîñò ñúì èçãëåæäàëà óæàñíî. Ñ ïîëóïàðàëèçèðàíèòå ñè ðúöå íå ìîæåõ äà äúðæà íèòî ÷àøà, íèòî ãðåáåí. Äåïðåñèðàõ ñå êàòî ãè âèäåõ êàê ñå ëàøêàò íåàäåêâàòíî ïðè îò÷àÿíèòå ìè îïèòè äà ãè èçïîëçâàì.
Õðàíåõà ìå ñúñ ñóïè÷êè, íî òðóäíî ïðåãëúùàõ, çàùîòî áÿõ â õîðèçîíòàëíî ïîëîæåíèå. Îáñëóæâàíåòî ñòàâàøå ÷ðåç êàòåòúð è ïîäëîãà. Êîãàòî ñå èçïóñíåõ âúðõó ëèãíèíà, ñàíèòàðêèòå ìè ñå êàðàõà. Ìíîãî áå óíèçèòåëíî, îùå ïîâå÷å, ÷å áÿõ òâúðäå ÷óâñòâèòåëíà çàðàäè êðåõêà ñè âúçðàñò.
Áîëêàòà íàìàëÿâàøå, íî ñêóêàòà áå óáèéñòâåíà. Ìå÷òàåõ äà ìîãà äà ÷åòà êíèãà, íî íÿìàøå êàê ñ òåçè ðúöå. Åäèíñòâåíîòî ìè ðàçíîîáðàçèå áå ðàäèîòî.
Ëåêàðèòå áÿõà ìèëè ñ ìåí, íî ñ òå÷åíèå íà âðåìåòî ïðåñòàíàõà äà ìè îáðúùàò âíèìàíèå. Áÿõà ñè ñâúðøèëè ðàáîòàòà, îñòàíàëîòî, òîåñò âúçñòàíîâÿâàíåòî, çàâèñåøå îò ñèëàòà íà îðãàíèçìà ìè. Òå êàçâàõà, ÷å èìà øàíñ äà ïðîõîäÿ, íî ñè ëè÷åøå, ÷å ñàìè íå ñè âÿðâàò. Çàïî÷íàõ äà ñè ìèñëÿ, ÷å öÿë æèâîò ùå ñúì íà ëåãëî. Èçâåñòíî óñïîêîåíèå ìè äàâàøå ôàêòúò, ÷å ìîãà äà ìúðäàì ãëåçåíà è êîëÿíîòî íà ëåâèÿ ñè êðàê.
Çà äà íå ñå îáðàçóâàò ðàíè îò çàëåæàâàíå, îò âðåìå íà âðåìå ìå îáðúùàõà ïî êîðåì. Òîãàâà äèøàíåòî ìè ñå âëîøàâàøå è çàïî÷âàõ äà áðîÿ ìèíóòèòå äî êðàÿ íà ìú÷åíèåòî.
 íà÷àëîòî íà ìàé åäíà ñåñòðà îáÿâè, ÷å ùå ìå èçïèñâàò. Óæàñèõ ñå. Íÿìàõ ïðåäñòàâà êàêâî ñëåäâà îò òóê íàòàòúê. Çíàåõ, ÷å îùå äúëãî âðåìå ùå òðÿáâà äà ñúì â ãèïñîâîòî êîðèòî. Ìèíà ìè ïðåç àêúëà, ÷å ùå ìå ìåòíàò êàòî íåíóæíà âåù íà ëåãëîòî ìè âêúùè è ùå ìå îñòàâÿò äà óìðà îò ãëàä è æàæäà, çàòúíàëà äî óøè â ëàéíàòà ñè. Åòî â òàêîâà ïñèõè÷åñêî ñúñòîÿíèå áÿõ, òàêèâà íåùà ñè ìèñëåõ. Ïðåäñòàâÿõ ñè êàê ëåæà â ïðàçíèÿ àïàðòàìåíò, â êîéòî íèêîãà ïîâå÷å íÿìàøå äà ÷óÿ ãëàñîâåòå íà ðîäèòåëèòå ñè.
Ñëåä îæåñòî÷åíè ñïîðîâå â ðàìêèòå íà ðîäà, êàêòî ðàçáðàõ ïî-êúñíî, áå ðåøåíî åäíà îò ëåëèòå íà ìàéêà ìè, âäîâèöà, äà ïîåìå ãðèæèòå çà ìåí. Òÿ áå áåäíà æåíà è ñå áå ñúãëàñèëà äà ïîìîãíå çà ïàðè. Äðóãèòå íå ìå èñêàëè â äîìîâåòå ñè, íÿìàëè âúçìîæíîñò äà ñå çàíèìàâàò ñ ìåí.
Òàêà ÷å ìå èçíåñîõà îò áîëíèöàòà íà íîñèëêà, ïîä ëþáîïèòíèòå ïîãëåäè íà ÷àêàùèòå â êîðèäîðèòå ïàöèåíòè, è ìå íàòîâàðèõà íà åäíà óàçêà. Îò äðóñàíåòî ïî ïúòÿ òàêà ìå çàáîëÿ òàçúò, ÷å íå ìîæàõ äà ñäúðæà ñúëçèòå ñè. Ñëåä êàòî ìå íàñòàíèõà â êúùàòà íà ëåëÿòà, äðóãèòå ìè ðîäíèíè ñè áèõà êàìøèêà. Ïî-êúñíî ðàçáðàõ, ÷å ñà äàëè íàøèÿ àïàðòàìåíò ïîä íàåì, çà äà ìîãàò äà ïîêðèâàò ðàçõîäèòå ïî ãëåäàíåòî ìè.
Ëåëÿòà íå áåøå ëîøà æåíà, íî íå é ñå çàíèìàâàøå ñ ìåí. Îòäåëÿøå ìè ïî ÷àñ-äâà íà äåí, íå ïîâå÷å. Ðÿäêî ñå ñëó÷âàøå äà îñòàíà ãëàäíà, íî íåìàëêî âðåìå ñúì ïðåêàðàëà ñ íàñðàíà ïåëåíà ïîä çàäíèêà. Íå é ñå ñúðäÿ íà æåíàòà, òîãàâà âðåìåíàòà áÿõà òðóäíè. Òÿ åäâàì ñâúðçâàøå äâàòà êðàÿ.
Ëåæàõ è ñëóøàõ ðàäèî, òîâà ìè áå çàáàâëåíèåòî. Ëîøîòî áå, ÷å íå ìîæåõ äà ñìåíÿì ñòàíöèèòå. Òåëåâèçèÿ íå ìîæåõ äà ãëåäàì çàðàäè ÿêàòà, â êîÿòî áå ñòåãíàò âðàòúò ìè. Ïðîñòî íÿìàøå êàê äà èçâúðòÿ äîñòàòú÷íî î÷èòå ñè. Ïðåä ïîãëåäà ìè ïðåç öÿëîòî âðåìå áå îëþùåíèÿò òàâàí, ïî êîéòî èìàøå ïåòíà îò ìóõúë. Òàêà ñòîÿõà íåùàòà òîãàâà. ×óäÿ ñå êàê ñúì èçäúðæàëà.
Åäèí äåí â ñòàÿòà ñå èçñèïà ãðóïè÷êà ìîè ñúó÷åíèöè. Ïî íÿêàêúâ íà÷èí áÿõà ðàçáðàëè êúäå ïðåáèâàâàì â ìîìåíòà. Íÿêîè áÿõà ìèëè, äðóãè øåïíåõà ïîäèãðàâàòåëíî çàä ãúðáà ìè. Ïðèòåñíÿâàõ ñå, çàùîòî áÿõ ìðúñíà, ìèðèçëèâà è ñ íåñðåñàíà êîñà. Íåêîíòðîëèðóåìèòå äâèæåíèÿ íà ðúöåòå ìè ïðåäèçâèêàõà ñìÿõ ó íåêîëöèíà. Èäåøå ìè äà ïîòúíà âäúí çåìÿ îò ñðàì. Íÿêîãàøíèòå ìè ïðèÿòåëè âå÷å ãëåäàõà íà ìåí êàòî íà èçðîä, ïîíå ñ òàêîâà âïå÷àòëåíèå îñòàíàõ.
Êîãàòî ñè òðúãíàõà, äúëãî âðåìå íå ìîæàõ äà ñå óñïîêîÿ. Íå èñêàõ äà âèæäàì íèêîãî.
Íî íå áå ñúäåíî ïîñåùåíèÿòà äà ïðåñòàíàò. Íà ñëåäâàùèÿ äåí Ñòîÿí, åäèí îò ñúó÷åíèöèòå ìè, äîéäå ïàê. Èçâèíè ñå çà èäèîòèèòå íà äðóãèòå è êàçà, ÷å áè èñêàë äà ìè ïîìîãíå. Åñòåñòâåíî àç ñå èçíåíàäàõ. Äîòîãàâà íå ãî ÷óâñòâàõ îñîáåíî áëèçúê. Áÿõìå õîäèëè íÿêîëêî ïúòè íà êèíî çàåäíî è òîâà å. Îáÿñíèõ ìó, ÷å íÿìà êàê äà ìè ïîìîãíå, ÷å òðÿáâà äà ëåæà êàòî òðóï, äîêàòî íå ìå èçâàäÿò îò êîðèòîòî, íî òîé áå íàñòîÿòåëåí. Òðóäíî ìè áå äà ïîâÿðâàì, ÷å ìå õàðåñâà.
Âïîñëåäñòâèå îáà÷å ðàçáðàõ, ÷å â ó÷èëèùå ìå å íàðåêúë „Íåëèòî“. Íàëè ðàçáèðàòå, íå Íåëè, à Íåëèòî. Äðóãèòå ìó ñå ïîäèãðàëè, êàçàëè, ÷å å ãàäæå íà îíàçè èçïúíàòàòà êàòî ãëèñò, äåòî æèâåå â ÷åðóïêà. Äà, òèéíåéäæúðèòå ïîíÿêîãà ñà æåñòîêè. Êðèâî ìè ñòàíà, ïëàêàõ. Íî ïîíå ðàçáðàõ êîè ñà èñòèíñêèòå ìè ïðèÿòåëè.
Òà Ñòîÿí çàïî÷íà äà ìè ïîìàãà. ×åòåøå ìè êíèãè. Çàêà÷è âèñîêî íà ñòåíàòà åäíî òåëåâèçîð÷å, çà äà ìîãà äà ãëåäàì òåëåâèçèÿ. Ðàçòðèâàøå ñõâàíàòèòå ìè ðúöå â îïèò äà èì âäúõíå æèâîò. Ðàç÷åñà êîñàòà ìè ñ ïðúñòè – òÿ áå òîëêîâà ñïëúñòåíà, ÷å íå ÿ ëîâåøå ãðåáåí. Îêóðàæàâàøå ìå äà ìúðäàì îãîëåíèÿ ñè äî êîëÿíîòî ëÿâ êðàê, çà äà íå àòðîôèðàò ìóñêóëèòå. Èçðÿçà ìè íîêòèòå íà ðúöåòå è íà êðàêàòà, êîèòî áÿõà ñòàíàëè íåïðèëè÷íî äúëãè. Ãúäåëè÷êàøå ìå ïî ïåòàòà è îòñòðàíè ïî ñâîäà íà ñòúïàëîòî, çàùîòî îáè÷àøå äà ñëóøà ñìåõà ìè. Îïèòâàøå ñå äà èçìèñëè íà÷èí êàê äà ìè èçìèå çúáèòå, ïðåäñòàâÿòå ëè ñè! Íî ìðúñíàòà ðàáîòà íå ìó ðàçðåøàâàõ äà âúðøè. Òàêúâ ñðàì íå ìîæåõ äà äîïóñíà.
Ëåëÿòà áå äîâîëíà, ÷å íÿêîé é âúðøè ïîâå÷åòî ðàáîòà, à òÿ ñàìî ïðèáèðà ïàðèòå.
Ñòðàííî, íî ñå ñäîáèõ ñ ãàäæå, äîêàòî ëåæàõ ïîòðîøåíà â ãèïñîâî êîðèòî.
Áåøå ìè õóáàâî ñúñ Ñòîÿí. Òîé ïðàâåøå æèâîòà ìè ïî-ëåê. Âäúõâàøå ìè êóðàæ, ÷å ñêîðî ùå ñå èçïðàâÿ íà êðàêà.  íåãîâàòà êîìïàíèÿ âðåìåòî ñÿêàø ëåòåøå. Çàïî÷íàõìå äà êðîèì ïëàíîâå çà æèâîòà ñëåä êîðèòîòî.
Çà æàëîñò âðåìåíàòà áÿõà òåæêè. Õîðàòà ìàñîâî ñå èçíàñÿõà îò ñòðàíàòà. Ðîäèòåëèòå íà Ñòîÿí áÿõà ðåøèëè äà ïîòúðñÿò êúñìåòà ñè â Êàíàäà. Çàìèíàõà, âçèìàéêè Ñòîÿí ñúñ ñåáå ñè. Âå÷åðòà ïðåäè çàìèíàâàíåòî òîé ñè ïîïëàêà, îïðÿë áóçà â ãèïñîâàòà êîðóáà íàä ãúðäèòå ìè, ñòèñêàéêè êàòî óäàâíèê íåìîùíèòå ìè ðúöå. Àç ñúùî ïëàêàõ, ãàëåéêè, äîêîëêîòî ìîãà, çà÷åðâåíèòå ìó îò âúëíåíèå áóçè. Öåëóíàõìå ñå çà ïðúâ è ïîñëåäåí ïúò è òàêà âñè÷êî ìåæäó íàñ ïðèêëþ÷è.
Äâà ìåñåöà ïî-êúñíî ìå èçâàäèõà îò êîðèòîòî. Ïîñëåäâà äúëãà è ìú÷èòåëíà ðåõàáèëèòàöèÿ. Ðúöåòå ìè ñå îïðàâèõà íàïúëíî. Äúëãî âðåìå áÿõ â èíâàëèäíà êîëè÷êà, ïîñëå ëåêà ïîëåêà çàïî÷íàõ äà ñå èçïðàâÿì íà ïàòåðèöè. Âúçñòàíîâÿâàõ ñå, ìàêàð è áàâíî. Òðúãíàõ íà ó÷èëèùå. Åäíà ãîäèíà ñëåä êàòàñòðîôàòà âå÷å ìîæåõ äà ñå ñïðàâÿì ñ õîäåíåòî áåç ïîìîùíè ñðåäñòâà.
Ðàçïðàâÿì âè çà òîçè ñëó÷àé îòïðåäè òðèéñåò ãîäèíè, çàùîòî â÷åðà, äîêàòî ñå ðàçõîæäàõ ïî „Âèòîøêà“, ìå ñïðÿ åäèí î÷èëàò ìúæ ñ ãîëà ãëàâà. ×àê êîãàòî ìè êàçà èìåòî ñè –Ñòîÿí – ãî ïîçíàõ. Ìíîãî ñå å ïðåìåíèë, ñàìî î÷èòå ìó ñà ñè âñå ñúùèòå, åäíè òàêèâà áëàãè.
Ïîïèòà ìå çàùî ñúì ñ ïàòåðèöà, äàëè òîâà íå å „çàðàäè îíàçè êàòàñòðîôà“. Êàçàõ ìó, ÷å äà, ÷å óâðåäåíàòà ñòàâà ìè âúðòè íîìåðà, êîãàòî âðåìåòî ñå âëîøàâà. Òîé êèìíà è ìå õâàíà ïîä ðúêà, çà äà óëåñíè ïðèäâèæâàíåòî ìè. Çàïðèêàçâàõìå ñå.
Òîé èìàë ôèðìà çà ïðîèçâîäñòâî íà ìåáåëè â Êàíàäà. Ïðåäè äåñåò ãîäèíè ñå áèë ðàçâåë, íî èìàë äåòå, ìîì÷å íà ïåòíàéñåò ãîäèíè. Àç ìó îáÿñíèõ, ÷å íàé-ñåðèîçíàòà ìè âðúçêà å ïðèêëþ÷èëà ïðåäè äåñåò ãîäèíè, êîãàòî ãàäæåòî ìè ðàçáðà, ÷å íÿìà äà ìîãà äà èìàì äåöà, âñëåäñòâèå íà óâðåæäàíèÿòà íà òàçà, ïîëó÷åíè ïðè êàòàñòðîôàòà.
Òàêà ÷å çà äåñåò ìèíóòè ñè èçÿñíèõìå ñåìåéíèòå ñòàòóñè. Ïîñëå òîé çàïî÷íà äà ìè îáÿñíÿâà:
– Çíàåø ëè, ðÿäêî ñè ìèñëåõ çà òåá, ïðèçíàâàì. Ñìÿòàõ ñëó÷èëîòî ñå ìåæäó íàñ ïðåäè òðèéñåò ãîäèíè çà ìèìîëåòíî ìëàäåæêî óâëå÷åíèå. Íàëè ðàçáèðàø, êðàñèâî ìîìè÷å, êîåòî èìà íóæäà îò ïîìîù… Íÿêàê ñè îòâúòðå ìè èäâàøå äà ñå ãðèæà çà òåá, ñú÷óâñòâàõ òè ñ öÿëîòî ñè ñúðöå. Íî ñåãà, êàòî òå âèäÿõ, ñÿêàø ìå óäàðè òîê. Îñúçíàõ, ÷å ïàê èìàì íóæäà äà ñå ãðèæà çà òåá. Ìåæäó äðóãîòî, òè ïî÷òè íå ñè ñå ïðîìåíèëà, èìàø ìíîãî ìëàäåæêè âèä.
– Ñòîÿíå, òîâà îáÿñíåíèå â ëþáîâ ëè å? – îòâúðíàõ ó÷óäåíî. – Òà íèå íå ñìå ñå âèæäàëè è ÷óâàëè îò öÿëà âå÷íîñò! Àáñóðäíî å…
Òîé ìå ïîãëåäíà â î÷èòå. ßâíî õàðåñà òîâà, êîåòî âèäÿ òàì, çàùîòî ñå óñìèõíà. Èçìúêíà ïàòåðèöàòà îò ðúêàòà ìè, çà äà ìîãà äà ñå ïîäïèðàì ñàìî íà íåãî, è ñå äîëåïè äî ìåí. Òðúãíàõìå. ×óâñòâàõ ñå ñòàáèëíà, êàêòî ìå áå ïîäõâàíàë ïðåç êðúñòà. Ìàëêî ïî-êúñíî ñè êàçàõ, ÷å ñè ñòðóâà äà îïèòàìå äà âúçðîäèì âðúçêàòà ñè.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 05.03.2019 @ 15:31:01 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
392 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 47313
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Êîðèòî" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîðèòî
îò lubara íà 06.03.2019 @ 06:18:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Ãîëÿìà ìàçîõèñòêà ñè, øåãè÷êà íÿêàêâà!


Re: Êîðèòî
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 06.03.2019 @ 09:44:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àâòîðúò å ìúæ. Íå ÷å òîâà èìà çíà÷åíèå çà òåêñòà, ïðîñòî îòáåëÿçâàì.

]


Re: Êîðèòî
îò lubara íà 07.03.2019 @ 05:38:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Æåíà å, òàêà ñè ìèñëÿ àç. Ìîæå è äà ãðåøà. Äà ñè êàæå áåç áîé!

]


Re: Êîðèòî
îò Heel íà 07.03.2019 @ 20:34:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìîì÷åíöå íà ÷åòèðè íàâúðøåíè äåñåòèëåòèÿ. :)

]