Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 570
ХуЛитери: 2
Всичко: 572

Онлайн сега:
:: rajsun
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа швепса и капачката
раздел: Избрано хумор и сатира
автор: giro

Кълцаницата с праз стоически издържа на огнения тест. Но когато полегна жертвено върху мазната дъска и садистично наостреният нож поде дисекцията й, тя с облекчeние и съскаща въздишка освободи вътрешното си напрежение. Неколцина от нетърпеливите обърсаха лицата си, а иначе красиво положената покривка на масата мигом пожела да бъде сменена. На нея, милата, нямаше кой да обърне внимание. Сетне червеното вино смени десена й, а тя по необходимост спря да се кахъри.
Мляскането, лоченето, просташкият смях и добросърдечните псувни проводиха в последния й път наденичната жертва - апотеоз на чирпанския колбасарски стил. Възцари се аромат на благодарни оригни.
В следващия кадър кървавицата - нейна сродница по бащина линия, не издържа и направи пълни самопризнания върху скарата, разпуквайки се дълбоко над електрическия жупел. Затова бе преместена върху цвъртящия, бляскав калай на циганския тиган. Посредством съешителни практики в мисионерски стил, карамелизираният лук придружи едродробената карантия къмто чиниите на грухтящата аудитория пиргиши. Самите те еволюираха и в музикалния жанр - кахърната обедна беге естрада бе освободена от наряд с мазните гласове на оплешивяващи бардове на македонското освободително движение.
Разбира се, мекото и заоблено, с плодови, но и с пикантни нотки мерло резерва 2014 год. свърши още при антрето, но младото каберне фран се усещаше в устата все по-младо с неговите юношеска тръпчивост, типична тревистост и пиперливост.
Когато тази тема се изчерпа, но преди манжата да свърши, най-екзалтираните воеводи бяха току пред свършване, защото воплите в "Ако умра ил загина...!" бяха заглушени от скандала дали множественият оргазъм има нещо общо с множественото еякулиране.
Реших, че трябва да свърша и аз, поради което легнах да спя. Преди това отмих горчивината от собственото си невежество по така конституирания спор с ледена водка и швепс.
А дали някой е гепил швепса за капачката, ще премълча от съображения за сигурност. Вашата!


Публикувано от anonimapokrifoff на 24.02.2019 @ 11:19:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Избрано хумор и сатира

» Материали от
   giro

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 08:28:13 часа

добави твой текст
"За швепса и капачката" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За швепса и капачката
от Albatros (valerist@abv.bg) на 24.02.2019 @ 12:18:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001222017028
"... бяха заглушени от скандала дали множественият оргазъм има нещо общо с множественото еякулиране.
Реших, че трябва да свърша и аз, поради което легнах да спя."

Това, заедно с оплешивяващите войводи, е велико.
Страшното пропадане понякога накрая винаги става смешно.
И наистина всичко щеше да бъде много смешно, ако не беше толкова тъжно.
Туй то.
Алби


Re: За швепса и капачката
от giro на 24.02.2019 @ 13:18:32
(Профил | Изпрати бележка)
Да гледаме на страшното като на смешно, но не и като безопасно... Голямо благодарско за поредния отзив!

]