Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 411
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 413

Îíëàéí ñåãà:
:: rady
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàMute!
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: Vlad_Ongyl

 ïåòúê îùå îêîëî îáÿä ñå âèäÿ êðàÿò íà ðàáîòàòà, íàìàëèõìå òåìïîòî è ñå ðàçãîâîðèõìå ïîìåæäó ñè. Îêàçà ñå, ÷å âñè÷êè íèå îò îòñêîðî ñôîðìèðàíèÿ il equipo internazionale – ïåðóàíåöà Õóàí, óêðàèíåöà Ïåòðò, ðóìúíåöà Ðàäó, íåàïîëèòàíåöà Ôðàíêî, êàêòî è ìîÿ ìèëîñò, ñëóøàìå åäèí è ñúùè ñòèë ìóçèêà. È ÷å, ñëó÷àéíî èëè íå – âñè÷êè, ìàêàð è ïî ðàçëè÷íè ïðè÷èíè, ñìå òèôîçè íà ôóòáîëíèÿ êëóá Internazionale, ïîâå÷å èçâåñòåí êàòî Inter – Milano.
Âå÷å å ñúáîòà ñëåäîáåä è íèå – ÷åòèðèìàòà ÷óæäåíöè, ñìå íà ãîñòè íà Ôðàíêî, ïðåäè íÿêîëêî ìåñåöà îñòàâèë çàä ãúðáà ñè ðîäíèÿ Þã è äîøúë äà òúðñè ïî-äîáðî áúäåùå â ñòîëèöàòà íà Ñåâåðà. Ïðàçíóâàìå ïúðâàòà ìó êâàðòèðà – ìàëêà ñòàè÷êà, íî ñ ãîëÿì áàëêîí è ñàìî íà íÿêîëêî ïðåñå÷êè îò La Scala, à ñúùî òàêà è äâåòå ìó íîâè ïðèäîáèâêè – ñàòåëèòíà ÷èíèÿ è ïëàçìåí åêðàí, êúäåòî ñëåä áðîåíè ìèíóòè ùå ìîæåì äà âèäèì êàê Èíòåð ùå âëåçå „â òåæúê äâóáîé ñ âå÷íèÿ âðàã“ Ìèëàí.
Ñëóøàìå „13“ íà Áëåê Ñàáàò îò äèñê, äîíåñåí îò Ïåòðò. Òîé ïðåâúçíàñÿ èçðàáîòåíèòå â Óêðàéíà „îðèãèíàëíè ïèðàòêè“ – îêñèìîðîí, êîéòî, ïðîèçíåñåí îò íåãî, íå çâó÷è êàòî òàêúâ, Ðàäó ìó ñå ïðèñìèâà, ÷å òîâà ìàé å åäèíñòâåíàòà êà÷åñòâåíà óêðàèíñêà ñòîêà îñâåí ïðîñòèòóòêèòå, Õóàí àïîñòðîôèðà Ðàäó, ÷å ðóìúíöèòå è òàêàâà íÿìàò, íî òóê ñå íàìåñâà îòíîâî Ïåòðò, ÷å íå, íå, íå, òàêàâà ñòîêà, è òî ñ ìíîãî âèñîêî êà÷åñòâî èìàò è ðóìúíöèòå.
À Ôðàíêî ïèòà ñ êàêâî ñà èçâåñòíè áúëãàðèòå.
Äîêàòî ñå êàíÿ äà îòãîâîðÿ, Õóàí äúðæè èñî íà Îçè, èãðàå ñè ñ äèñòàíöèîííîòî è ïðåâêëþ÷âà êàíàë ñëåä êàíàë. Âíåçàïíî ÷óâàì îòäàâíà íå÷óâàíè ðèòìè è ïîãëåæäàì êúì åêðàíà.
Òîé ïî÷òè öåëèÿò å èçïúëíåí ñ áþñòà íà Ïðåñëàâà.
Ãëàñîâåòå çàìëúêâàò.
Íàñòúïâà ïðîäúëæèòåëíî è áëàãîãîâåéíî ìúæêî ìúë÷àíèå.
– Åé, êàêâî å òîâà, áå! – ïðîâèêâà ñå èçâåäíúæ Ðàäó.
Ôðàíêî, ÿâíî ïðèåë, ÷å âúïðîñúò å îòïðàâåí êúì íåãî êàòî äîìàêèí, îòãîâàðÿ:
– Íà òîÿ êàíàë ïîïàäíàõ îùå ïðåç ïúðâèÿ äåí.  íà÷àëîòî ïîìèñëèõ, ÷å å èíòðî êúì åðîòè÷íà ñåñèÿ, ïîñëå ðåøèõ, ÷å å êàíàë çà ìîäà. Íàêðàÿ ðàçáðàõ, ÷å å ìóçèêàëåí êàíàë, òúé êàòî âñè÷êè ìîìè÷åòà ñå îïèòâàõà äà ïåÿò.
– È êàêâî, õàðåñâà ëè òè? – ïèòàì àç, äîêàòî íà åêðàíà ñå ïîÿâÿâà íîâà ôèãóðà íà ôîíà íà ëîãîòî íà „Ïëàíåòà Ïàéíåð“.
– Àìè âêëþ÷âàì ãî âå÷åð ñëåä êàòî ñè ëåãíà. Ïîñëå èçêëþ÷âàì çâóêà.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 05.04.2018 @ 09:18:53 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   Vlad_Ongyl

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 14:41:23 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Mute!" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Mute!
îò IGeorgieva íà 06.04.2018 @ 21:25:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîçè ðàçêàç áåøå åäèí îò ôàâîðèòèòå ìè - ñâåæ è àêòóàëåí!
Àìàí îò ÷àëãà - íå ñàìî êàòî ìóçèêà, íåÿ ìîæåø äà íå ÿ ñëóøàø, íî ñ ÷àëãàòà êàòî íà÷èí íà æèâîò è öåííîñòíà ñèñòåìà ñå ñáëúñêâàìå âñåêè äåí!
Ñâåòëè ïðàçíèöè!


Re: Mute!
îò Vlad_Ongyl (natural_world@abv.bg) íà 26.07.2018 @ 23:41:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=Matador
À àç òè áëàãîäàðÿ êàêòî çà òîÿ êîìåíòàð, òàêà è - ìàêàð è òóê è ìàêàð è êúñíî, è çà êîìåíòàðèòå òè òàì è òîãàâà! :)

Ïîìíÿ ìíîãî äîáðå îíÿ ñ íàáëþäåíèÿòà òè çà ðàçëè÷íèòå ïðè÷èíè çà ñìåõà, çàùî íå ãî íàïðàâèø íà õóìîðèñòè÷åí ðàçêàç èëè åñå, ìåí ìå ðàçâåñåëè.

Çäðàâåé! :)

]


Re: Mute!
îò libra íà 05.04.2018 @ 22:43:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
àç íå ñëóøàì ÷àëãà, íî è íå ÿ îòðè÷àì, îùå ïîâå÷å ñëåä êàòî åäâà ëè íå êàòî ìè áåøå ïðèëîøàëî íà óëèöàòà ìè ñïàñè æèâîòà, íå çíàì ðèòúì ëè òàì ùî ëè, íî èìàøå åôåêò, êàêòî ìè áåøå çëå êàòî ãðúìíà åäíà ÷àëãà íà íÿêîëêî ìåòðà îò ìåí è ìè ìèíà è æèâíàõ :) è òîâà êàòî ãî ðàçêàçàõ íàâðåìåòî íà åäíà ìîÿ ïîçíàòà, êîÿòî èìàøå åäíî äîñòà âèñîêî ìíåíèå çà ìåí ñëåä òîâà ìå îòñâèðè íà ÷àñà, ïàäíàõ è â î÷èòå ÿâíî ñ íèçøèòå ñè ïàðâåíþøêè ìóçèêàëíè âêóñîâå :)
ïîçäðàâ çà òåêñòà!


Re: Mute!
îò Vlad_Ongyl (natural_world@abv.bg) íà 26.04.2018 @ 00:06:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=Matador
Êàêòî å ðåêúë Ðåéìúíä ×àíäëúð: "Èìà áëîíäèíêè è áëîíäèíêè!", òàêà èìà ÷àëãà è ÷àëãà. :)
Êàòî æèâÿõ â Þæíà Àìåðèêà, îòêðèõ, ÷å è òàì èìà åêâèâàëåíò íà íàøåíñêàòà "÷àëãà", êàçâàò é cumbia. Äîíåñîõ íÿêîëêî äèñêà è åäèí ìîé ïðèÿòåë, êîéòî èçïèòâà îòâðàùåíèå îò ÷àëãàòà, êàçà: Òàêàâà ÷àëãà ìîãà äà ñëóøàì âñåêè äåí!
Åòî íÿêîëêî êóìáèÿ ïåñíè:
https://www.youtube.com/watch?v=rRJ0lcRHJvQ (Leo Mattioli - Àðæåíòèíà)
https://www.youtube.com/watch?v=Q8cAgSo23nw (Rodrigo - Àðæåíòèíà)
https://www.youtube.com/watch?v=2TPoitUF7Og (Pastor Lopez - Êîëóìáèÿ)
https://www.youtube.com/watch?v=5L2FiDTwu8U (Parrilon - Ïåðó)
Ï.Ï. Íàé-äîáðå å äà êîïèðàø ëèíêîâåòå è äà ãè ïîòúðñèø ñ Ãóãúë, è ñëåä êàòî ñå îòâîðè ÞÒóáà, äà êëèêíåø íà íàé-ãîðíîòî çàãëàâèå.
Ïðèÿòíî ñëóøàíå! Àêî íå òè äîïàäíàò, íàäÿâàì ñå ïîíå äà òå óñìèõíàò :)

]