Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 833
ХуЛитери: 4
Всичко: 837

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛош
раздел: Разкази
автор: julia_nikiforova

Той беше лош. Много лош. Затова никой не го обичаше.
Още от дете всички му го повтаряха.
Спомни си когато беше на пет и искаше да приготви сладкиш за майка си. Когато тя влезе в кухнята и видя хаоса,който беше направил,направо полудя. Докато го биеше яростно с чехъла,не спираше да крещи: "Лошо момче! Само проблеми ми създаваш! Същият си като баща си!"
Баща му беше алкохолик. Не спираше да пие денонощно. Започваше да работи някъде,не минаваше и месец и го уволняваха,заради пиянските му изцепки. Изкарваше си цялата злоба и неудовлетвореност от живота на тях. Нощите в детството му бяха пропити от миризмата на вкиснала бира,воняща ракия,побоища и безсилие. Но от всичко най-много го измъчваше безсилието. Криеше се под леглото или в гардероба,когато скандалите се разпалваха,запушваше ушите си и се опитваше да си представи,че е на друго място,далеч от тях. Но баща му винаги го намираше. Крехкото му тяло се опитваше да се отбранява от ударите,но беше напълно безсилен. Не можеше да защити нито себе си,нито майка си.
Когато тя ги изостави,баща му обвини него.
- Заради теб ни напусна,отрепко!! Ти си виновен за всичко! Ти си най-лошото нещо в живота ми!
Ангел беше лош.
В училище не бе по-различно. Децата се подиграваха на дрехите му,на прическата,на баща му. Учителите подхождаха със снизхождение към знанията му. Редовно бягаше от часовете. И тогава започна да спортува. Записа се на бокс. Научи се да се бие и вече никой не смееше да му се подиграва,защото всеки,който дръзнеше,се оказваше с юмрук в лицето. Редовно го привикваха при директора,заради тези сбивания. От както при поредното напиване,разби носа на баща си,дори и той го остави на мира.
Ангел вече беше на осемнайсет години. Не допускаше никого до себе си,защото осъзнаваше,че е лош. Самотата беше станала част от него,беше пропила в дрехите му,в душата му. Ако не беше на училище,беше на тренировки. Ако нямаше тренировки се разхождаше или се затваряше в стаята си с книга в ръка. Обичаше да обикаля наоколо,да наблюдава и да си измисля истории за хората,които виждаше. Гледаше запалените лампи през прозорците на къщите,синкавата светлина на телевизорите и силуетите добиваха живот. Всички имаха майки,които ги обичаха ,целуваха ги за лека нощ и ги милваха по главите. Имаха си и татко, който след работа ги учи да карат колело,да играят футбол.
Но той беше лош. Не заслужаваше да има нищо от това.
И сега отново се разхождаше. Даваше имена на хората зад завесите на прозорците,когато чу уплашено мяукане.
-Моля те,Писанке,слез от там...котенце...пис,пис... Моля те,ела..
На отсрещният тротоар,под едно дърво,беше застанало момиче и отчаяно се опитваше да примами котето да слезе от него.
Ангел не се замисли,пресече улицата и без да отрони и дума,се хвана за най-ниският клон на дървото. С лекота се изкачи нагоре и нежно хвана уплашеното животинче. Момичето изненадано го наблюдаваше от долу. Ангел скочи и й подаде котето. Тя внимателно го пое и съвсем импулсивно се повдигна на пръсти и го целуна по бузата.
- Благодаря ти! Благодаря! Толкова си добър! Като някакъв ангел се появи и помогна!
Младежът смутено се дръпна,завъртя се и избяга в тъмната улица.
Ангел тичаше към вкъщи и така леко му беше,че все едно летеше.
"Толкова си добър!"
Усещаше нещо ново,което никога не бе чувствал. Нещо,което му даваше крила. Някаква странна топлина в себе си. Като котенце,което се е свило на гърдите му.
"Толкова си добър..."


Публикувано от Administrator на 12.03.2018 @ 09:57:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   julia_nikiforova

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:00:06 часа

добави твой текст
"Лош" | Вход | 6 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Лош
от Julia_nikiforova на 13.03.2018 @ 18:25:34
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ви, че сте ме прочели :)


Re: Лош
от libra на 13.03.2018 @ 18:13:56
(Профил | Изпрати бележка)
картината е една, но всеки вижда в нея различно..едни само лошото, други само доброто..
кратките ти разкази са за размисъл :)


Re: Лош
от mariq-desislava на 13.03.2018 @ 07:32:27
(Профил | Изпрати бележка)
Много е важно някой да вярва в теб, в същността ти, тогава и ти ще си повярваш.{}


RE: Лош
от Markoni55 на 16.03.2018 @ 20:37:10
(Профил | Изпрати бележка)
Има ключове, но кога съдбата ще ти ги подхвърли никога не знаеш. Но отключват вярата.


RE: Лош
от Markoni55 на 16.03.2018 @ 20:37:15
(Профил | Изпрати бележка)
Има ключове, но кога съдбата ще ти ги подхвърли никога не знаеш. Но отключват вярата.


Re: Лош
от Angelche на 12.03.2018 @ 22:02:04
(Профил | Изпрати бележка)
Натъжи ме:((( Но разказа е за нещо, за което много хора не си дават сметка!
Много ми хареса!