Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 871
ХуЛитери: 1
Всичко: 872

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКогато любовта е още малка
раздел: Други ...
автор: pc_indi

* 16 август е световен ден на думите " обичам те"- думи, които си мислим , че знаем и изговаряме преди децата, но не е така.Те учат сърцето ни да ги изговаря. Без думи.

***
Изобщо не е вярно, че приказките са създадени от големите, за децата. Точно обратното- единствено децата имат достъп до долината на приказките, откъдето носят вдъхновителни цветове , от които се извлича приказният екстракт, с който после "големите" могат да приготвят някоя приказка . Особено за своя поука!
А в тази приказка аз не съм разказвачът , а ...Чудовището. Чудовището, което иска да отърве Мирко от рождения му ден и да го изяде. За свое добро.
Мирко обаче става на пет години, а точно тогава малките момчета добиват неподозирани сили , които ги правят безстрашни воини, непредаващи се пред никакви чудовища. Дори пред толкова страшни и големи като мен.
Опитвам какво ли не- хвърлям го на мечки и крокодили; в адска шарена лава, затрупвам го с цветни кръгли камъни(защото накиснати в шарена лава, малките воини са най- вкусни! ) , но не...Мирко преодолява всичките ми чудовищни трикове и се измъква.
Но това е и защото една позиция пред него е едно смело и решително момиченце- Алексия, което не спира да къса чудовищните ми нерви и не дава косъм да падне от воинската му глава, и ме налага с такива тежки юмруци, че започвам да се чувствам като някакво хилаво чудовищенце. Ужасно момиче! Ни лава, ни топковидни мълнии го ловят!
По някое време ми идва на помощ и ламята Добринка, но тя обикновено е доста заета със своите ламски дела и не може дълго да се занимава с чудовищните ми работи.
И не стига тази Алексия, ами и една такава ми ти крехка уж Ели, и тя ме блъска. Ама не с юмруци като Алексия , ами пристъпва спокойно, даже заплашително към мен, държейки бебе в ръце. Сигурно прекрасно знае от някъде, че не само, че не ям бебета, ами и не се доближавам до тях. И току целуне силно по бузите воина Миро . Щяла да се жени за него. А лексия и тя така щяла да направи така.. И не се ядосва, че и Ели. Ейй, победиха ме значи, не можах да го изям този воин! С ламята Добринка им бяхме скрили и тортата, ама...трябваше доброволно да я предадем...
А на тортата- изобрезен Супермен- нещо като СуперМиро, но мек, захарен и вкусен. И си разпределиха парчетата първо на тях- Миро си избра главата-ума на Супермен , Алексия си избра юмрука - силата на Супермен, Ели- знака на гърдите му- сърцето на Супермен и останалото на гостите.
А за ламята Добринка, Чудивещето и другите "големи" - поуката.


Публикувано от anonimapokrifoff на 17.08.2016 @ 07:20:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pc_indi

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:55:51 часа

добави твой текст
"Когато любовта е още малка" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Когато любовта е още малка
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 19.08.2016 @ 22:12:03
(Профил | Изпрати бележка)
Аниматори на любов :)))))) Не чудовището и ламята. Децата :))))))))))) За поуката няма да питам. Още не съм сигурна дали съм от "големите".


Re: Когато любовта е още малка
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 22.08.2016 @ 00:23:28
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Мисля, че си.. голямо дете..Така си бъди! :)
Сърдечен поздрав!

]


Re: Когато любовта е още малка
от mariq-desislava на 20.08.2016 @ 11:15:24
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм сигурна, че децата идват при нас, за да ни тунинговат - да ни поизгладят ръждясалата ламаринка и да внесат някои качествени подобрения, но при всички положения ни видоизменят - с любов.:)


Re: Когато любовта е още малка
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 22.08.2016 @ 00:29:47
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
О, да, убедена съм.:) Взаимно сме си ангели.:)
Привет, Мария Деси! :) {}

]