Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 704
ХуЛитери: 0
Всичко: 704

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПанахида на чувствата
раздел: Разкази
автор: suleimo

Вдъхновено и посветено....

Всеки носи своя глад в сърцето си. Глад, който няма насищане. Миг неслучайност може да ти преобърне живота. За тази история ще ми е нужно бутилка качествен алкохол. Помня всяка дума от онзи период, всяка мисъл, стенание, аромат и вкус... жадувам... Ще ми е нужна помощ! Помагай сладка моя, за да продължа!

Априлска привечер с бурен вятър беше. Забелязах я още докато пресичаше. С две торби в ръцете, явно закъсняваше. Изглеждаше някак нереална, като красив остров сред потока бързащи за някъде хора. Усетих привличане веднага. Едва ли е било заради стройните ú крака. Не се смей, аз съм художник и професионалното ми око залита тук таме. Вече я гледах неприкрито и я последвах. В един момент вятърът се заигра с шалчето ú, подръпна го, завихри го и докато се усетя беше върху лицето ми и вече вдишвах аромата на непознатата. Бавно свалих парчето фин плат. Видях как тя видимо се притесни. Нервна усмивка играеше по лицето ú. Приближих се и обвих шалчето около шията ú, като внимателно го завързах. Опивах се от нея, застинал миг на мълчалив копнеж. Отворих уста и нищо не успях да изрека. Видях как тя се притесни и побърза да се изгуби във тълпата... Внезапно заваля... И в мен.
Вече знаех, че един ден тя ще ми позира. Няма да ти разказвам колко случайно я открих след това. И колко неустоимо убедителен бях, докато я навия поне едно кафе да пие с мен. И от там се започна... А ти как се запозна с нея?

- Жена енигма. Запознах се с нея виртуално. Някакъв готварски форум беше. Не я биваше много в готвенето, но как описваше храната само. Веднъж разказваше как правила морска салата. И как мидата се разтваряла изпод пръстите ú и изпускала соковете си. Не знам на другите как им въздействаше, но на мен ми спираше дъха. Бързо се сприятелихме и започнахме да си пишем на лични. Имаше уникално чувство за хумор. Трудно улавях кога се шегува и кога беше искрена. Опитвах се да подминавам еротичните й смешки. Правеше го нарочно. Искаше да разбере колко съм устойчива. Преобърна малкия ми свят наопаки. Никога не видях нейна снимка. А исках да се губя в очите й. Знаех колко уплашена щеше да бъде. Жадувах за мислите й. Само тях можех да имам. Нищо друго. Не зная дали щеше да ми стига. Усещах в нея отчайващ глад за още, за много. Един човек не можеше да ú го даде. Жена на контрасти. Разпознавах я в две думи невинност и грях. Уникално усещане. Много си бранеше личното пространство. Беше ми споделила, че е омъжена. И телефона си не ми даваше. Веднъж ми каза, че ще ми се покаже. Покани ме на твоята изложба. “Нека да го направим като игра, няма да знаеш коя съм”– ми каза.

Бързах след работа, естествено закъснях и бях превъзбудена и изнервена. Седнах на единственото свободно място. Тогава те видях за първи път. Да ти кажа, мъжете не ме вълнуват и все пак. Говореше за картините си. Оказа се, че и стихове пишеш. Гледаше към мен и се усмихваше лекичко и говореше ли, говореше. Какво толкова зяпаше, не можех да разбера. А то не било в мен, а жената от пред. Загледах се и аз. Беше си отметнала косата на една страна. Виждах само малкото й ушенце и една веничка, която тупкаше на вратлето. Беше топло и тя развя ветрило бавно с маниер. Парфюмът й... не знам как да го опиша. Леко сладък и мускусен. Козината ми се наежи. Първично усещане. Забравих коя съм, къде съм. Желаех я! Бях убедена, че е тя. А ти толкова явно я искаше. Зави ми се свят. Въздухът се сгъсти до тъмно лилаво. Задушавах се. Излязох навън. Но продължавах да ви наблюдавам през прозореца как флиртувате.
Събитието приключи и гостите се разотиваха. Аз стоях обгърнала се в тъмнина. Чаках я. Вие излязохте заедно. Ти я дърпаше на някъде. Чуваше се нервен смях. Защо ли ви последвах? Хлътнахте в едно дворче наблизо. Грохналата къщурка се оказа ателие. Пеперуда привлечена от пламъчето бях тогава. Знаех си, че ще боли! Ръцете ти, устните ти бяха там, където исках да са моите. Плъзгах поглед по нея. Губех я. Усещах как свещта ми догаря. Тръгнах си. Стопих се в мрака. Това беше. Дадох й всичко от което мислих, че има нужда. А ти какво й даде? И защо ме повика?
- Преди много време, тя ми каза, че един ден двамата с теб ще се съберем заради нея. Последният път когато беше тук, остави едно писмо за теб и координати как да те открия. Прочети си го спокойно. Мен ме чака откриване на изложба. Това е моят подарък да нея.

И ето, сама съм с белия плик. Толкова ме е страх да го отворя! Вдишам дълбоко! Не е истина така да се вълнувам!

"Усмихни се малка моя! Кажи ми, че сънувам и пиша писмо на хартия. Никой си няма такова нещо от мен.
Искам да ти разказвам за любов, за страст, за болка. За всичко, което не можах тогава. Усещах, че се увличаш по мен и отчаяно се опитвах да се дистанцирам. Но в същото време се чувствах като специално избрана от човек с уникална душевност.... Пази ме... знаеш къде... в сънищата... неслучените мигове, премълчаните истини.... Помниш ли онази песен dead by sunrise into you lyrics?

Ти определи време да съборя стените
Ти знаеш не всичко е по твоя вина
Но по някакъв начин
Нашите грешки ни доведоха до тук днес
Ти каза че просто гледаш колко далеч си отишла
Въпреки нещата които направи
Ти винаги ще си тази която ще ме хване когато аз

Тогава попадам на теб
И аз чезна

Кажи довиждане на вчера
Аз го направих
Направих го днес
Въпреки това, което казвах
Ти беше там за да ме спасиш
Ти си блясъкът светлина който мога да видя

Тогава попадам на теб
И аз чезна

Не се натъжавай! Шшшш... тихичко мъничката ми! Не преглъщай сълзите си. Те са ми дар. Аз съм онзи слънчев лъч, който те гали. Ще съм винаги край теб. Ще присядам на крайчеца на леглото ти и ще те пазя. А някой ден... някой ден...може и наяве!"

Вървя по пътя си сама. Как искам да ме пуснеш, за да мога да продължа! Защо толкова силно ме боли тази любов? Защо ми е, щом теб те няма. Спаси ме... спаси ме от себе си!


Дани Сулакова Suleimo
19. 05. 2016 г.

П.П. Песента е на LINKIN PARK "dead by sunrise into you lyrics"



Публикувано от BlackCat на 21.06.2016 @ 07:25:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   suleimo

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:33:06 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Панахида на чувствата" | Вход | 5 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Панахида на чувствата
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 21.06.2016 @ 19:31:32
(Профил | Изпрати бележка)
Направо е дисекция на чувствата :) Такава психология, направо да си потърси човек шалчето ;)
Поздрави! Липсваше ми ()


Re: Панахида на чувствата
от suleimo на 21.06.2016 @ 20:10:34
(Профил | Изпрати бележка)
Кате, чак и аз се изненадах, че прописах отново. Знаеш ли колко страшно и същевременно вълнуващо беше. Валето веднага ми намери несъответствие. Каза, че на изложби гостите не седят на столове. Нищо де, аз си представях галерията на Ваня :)
Благодаря и се готви за тематичен купон :)

]


Re: Панахида на чувствата
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 22.06.2016 @ 00:07:30
(Профил | Изпрати бележка)
Емоционален разказ! Красиво написано. Чете се на един дъх. Впечатлена съм!


Re: Панахида на чувствата
от suleimo на 22.06.2016 @ 06:54:25
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря somebody! Да озаптя емоциите в разказ ми е най-голямото предизвикателство.

]


Re: Панахида на чувствата
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 25.06.2016 @ 23:13:27
(Профил | Изпрати бележка)
Пишеш страхотно! Личи си класата ти, умението да рисуваш чувства трудно се достига, ако не ти е дадено свише.
Поздравления!


Re: Панахида на чувствата
от suleimo на 26.06.2016 @ 13:13:51
(Профил | Изпрати бележка)
Ооо... колко силно ме развълнува коментарът ти, Мария. Силни думи, дори се притесних! Трогна ме!

]


Re: Панахида на чувствата
от Narwal на 26.06.2016 @ 13:31:30
(Профил | Изпрати бележка)
Ах! Как се разтваря мидата!!! Каква красота! Как ми липсваше Дани - Suleimo! Радвам се, че отново мога да се насладя на възбуждащите ти разкази! Давай! Искам още! Поздрави :)


Re: Панахида на чувствата
от suleimo на 27.06.2016 @ 11:47:35
(Профил | Изпрати бележка)
Narval, знаех си, че ще оцениш кулинарната ми закачка :D
Беше предизвикателство да влюбя героината си в мъж и в жена едновременно. Май се получи :) До нови вълнуващи срещи, тогава!

]


Re: Панахида на чувствата
от Markoni55 на 22.08.2016 @ 14:35:59
(Профил | Изпрати бележка)
Ама те уцелих! Добре дошла отново на борда Дани! И пак си във вихъра! Радвам се за теб и написаното!


Re: Панахида на чувствата
от suleimo на 23.08.2016 @ 10:12:03
(Профил | Изпрати бележка)
Само минавам, Ваня. След две години пак. Тъкмо да залипсвам :)

]


Re: Панахида на чувствата
от Markoni55 на 23.08.2016 @ 16:07:18
(Профил | Изпрати бележка)
гаднярка. ама може би така се прави, з ада поддържаш интереса към себе си. Сега тъкмо се настървихме...и чао! След две години! Това си е стимул де, сега трябва да остискам още две години, че как иначе, нали трябва да те чета!!!!!

]


Re: Панахида на чувствата
от suleimo на 23.08.2016 @ 18:15:39
(Профил | Изпрати бележка)
Ваня, твоята галерия беше терен за този разказ. Човек никога не знае какъв бонус ще получи, когато пристъпи прага й :)

]