Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 598
ХуЛитери: 3
Всичко: 601

Онлайн сега:
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМиналото е отрова, любовта е плацебо
раздел: Поезия
автор: Elling

В стаята на скритите мълчания,
сред скелети на минали вини,
с очи изпразнени от обещания,
като на разпит, заливат ме вълни
от хиляди въпроси, трудни разкаяния.
От ударите им навел глава се чудя,
как да отхвърля всички колебания
и от съня проклет да се събудя.
Но кой познава окаяните кътчета
на мрачните сърца човешки
и могат ли онез лукави пръстчета
на някогашни непростени грешки,
да изведат от тия точки крайни,
и да извлекат навън, на слънце,
забравените ни отдавна тайни,
запазили дълбоко малко зрънце
на прошка, и на слабичка надежда
за светлина, и за начало ново?
Не вярвам, даже не поглеждам,
защото мракът пълен е с отрова...


Публикувано от Administrator на 01.06.2016 @ 12:40:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   Elling

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 08:07:52 часа

добави твой текст
"Миналото е отрова, любовта е плацебо" | Вход | 9 коментара (135 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 01.06.2016 @ 12:50:33
(Профил | Изпрати бележка)
не е плацебо любовта към себе си
- внимателно отместваш скелетите
и мислите из прашното провесени
разчистваш паяжините проклети

пропускаш светлината да навлезе,
да те постопли в тъмните одежди,
мълчанията всъщност безполезни са,
когато в тъмното си почнеш да проглеждаш...

(Не протестирай :)


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от iren5 на 01.06.2016 @ 13:10:45
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотен стихо-коментар. като мисли се присъединявам към него.

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 01.06.2016 @ 14:15:33
(Профил | Изпрати бележка)
Паяжините сковани са във скреж
и любовта е забранена дума тук,
затрупан в ъгъла е празният стремеж
за светлина, така че тихо стой, без звук.

Хаха, не стига, че е невъзможно да се сравнявам с теб като писане, ами и хората повече харесват коментарите ти под това, което съм написал от самото стихо :)))
Благодарност за асистирането/акуширането и синхронизирането при раждането на това нещо :)) Уважаеми Докторе и Истински Глас на Дракона!

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 01.06.2016 @ 21:41:46
(Профил | Изпрати бележка)
Е, стига де, сега като се смутих и запрепъвах :))

Млъквам, ще стоя без звук.
Ще се обвивам бавно с скреж.
Нима, нима е забранено тук
да се разрови празният стремеж
и да се засее някой друг ? ;))

(Ти ще видиш сега като дойде Placebo, привлечена от заглавието :) То тя си е любов, така е :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 01:02:36
(Профил | Изпрати бележка)
Стой смутена, стой в сумрака.
Просто замълчи и чакай, чакай...
Нека бавно снегът те обгърне
и болката в спомен превърне...

Точно заради адашчето, вкарах това плацебо в заглавието :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 02.06.2016 @ 16:58:39
(Профил | Изпрати бележка)
Когато стана като снежна скулптура
от болката ще се търкалят само
две-три отчупили се ледени висулки
и малко сняг, разсипал се от рамото ми.

(Весело-тъжно, житотът е такава мешаница :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 23:40:52
(Профил | Изпрати бележка)
На първи прочит вместо скулптура,
очите мои съзряха Сепултура
и високата ти музикална култура
зарадва тъмната ми креатура :))))))))))


]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 03.06.2016 @ 17:54:21
(Профил | Изпрати бележка)
Хахах, какви похвални рими ;)
Направо са неустоими...
Познанията ми са мними,
а грешките - неизлечими. ;)

(Докарах го някак, не се смей :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 03.06.2016 @ 22:15:18
(Профил | Изпрати бележка)
Спокойно няма да се смея,
от чистата ти красота немея,
за мен си като богинята Гея
и пред теб смутен благоговея...


(Е, не можах да го докарам... Смей се)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 03.06.2016 @ 23:48:14
(Профил | Изпрати бележка)
Изтичам - ситен пясък през пръстите.
Нямам форма стабилна, ни образ.
В огледалото - празно присъствие.
А отвътре - премръзнал от студ огън.

(Не се смея, не - красиво е :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 01:22:51
(Профил | Изпрати бележка)
Ако ти си ситен пясък,
ръцете ми са твое сито,
бъди лъчът проблясък
в сърцето ми разбито...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 04.06.2016 @ 09:46:15
(Профил | Изпрати бележка)
"Изтичам между пръстите и падам
и няма длан, която да ме хване."

Твоето пак е красиво; моето е старо, с нови думи не мога да отговоря :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 12:27:00
(Профил | Изпрати бележка)
:))) И аз имам едно старо за "Изтичаща през пръстите...", но при мен е вода :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 04.06.2016 @ 13:40:21
(Профил | Изпрати бележка)
(Благодаря, че ме насочи към него :)

Аз мисля, че със пясък и вода
ще стане много хубав морски замък.
Ще се издигнем тайно на брега,
на който други хора няма.

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 15:11:03
(Профил | Изпрати бележка)
Последният ти ред, направо е разкошен,
но мен морето ме страхува и ме мрази...
По-добре, ела при мен в гората и разрошени
в нея ще се гмурнем като диви водолази :)))

Горолази, по-скоро ;)))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 04.06.2016 @ 20:18:08
(Профил | Изпрати бележка)
Обаче има във гората разни твари,
които ме изпълват с тънък ужас...
Ако обещаеш да ме пазиш от комари,
със много уговорки ще се гмурна :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 21:31:49
(Профил | Изпрати бележка)
Комарите са неприятни, вярно,
нападат, хапят, смучат кръв,
но пък ще се мажем регулярно
с разни кремове. Пу, аз съм пръв :))))))
Все пак съм лъв, не мога да съм стръв
То, лъвица беше май и ти, нали?
Е, нищо - жените, по-малко ви боли :)))))))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 05.06.2016 @ 11:33:38
(Профил | Изпрати бележка)
хич не обичам даже да се мажа :))
а пуст магнит съм за комарите...
Но кой командва ей сега ще им покажа -
закачат дракон с склонност към пожари ;))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 06.06.2016 @ 19:27:58
(Профил | Изпрати бележка)
Нека всичко да гори край теб,
изгаряй фобии, комари и мухи,
не се чуди, подпалвай наред,
не оставяй дори за Коледа елхи...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от rady на 01.06.2016 @ 14:35:35
(Профил | Изпрати бележка)
Колко пъти препъвам се нощем
в лоши сънища, в чужди злини,
на миналото паяците още
плетат си паяжини от вини.
Полека лека в ъглите се сгушват
и наблюдават с ококорени очи,
най-малките съмнения надушват,
а после всяка радост ми горчи... и т.н.

Пращам ти един от моите паяци! Ама не е отровен! :)))



Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 01.06.2016 @ 15:04:23
(Профил | Изпрати бележка)
Ради, Ради, момиче... Ставаш все по-добре се приспособяваш в мрака ми :))
Преди 20-тина години ми попадна един разказ на Ханс Еверс - Паякът и ме беше смразил от радост. Скоро го намерих в нета и се оказа, че е писан преди почти век. Като си писала, че ми пращаш паяци, се сетих пак :))

Горчи ужасно отровният ти зъб,
дълбоко е забит в плътта ми
и неговия остър, режещ ръб
събужда древните тамтами
на стара болка, уж забравена
жигосана в душата ми отдавна,
на мрачна стая неотваряна
и сгърчвам се в агонията бавна... и т.н.

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от rady на 01.06.2016 @ 23:48:01
(Профил | Изпрати бележка)
Евгени, Евгени...
Как ще живееш със отровените си вени?:))) И т.н.

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 01.06.2016 @ 23:54:57
(Профил | Изпрати бележка)
А моята другарка Ради,
без болка зъби вади,
но ако ти се догади,
ще ти изпее две балади... и т.н. :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от mariq-desislava на 01.06.2016 @ 15:30:21
(Профил | Изпрати бележка)
Уверявам те, че няма огън в очите ми, макар да усещам в тях нещо такова, сякаш черепът ми е натикан в каска, пълна с жарава.
Дълго те чаках и моите омекнали ръце започнаха борба с Този, който се беше вмъкнал във вестибюла на моя дом... Да, чувствам, че душата ми е заключена в затвора на моето тяло и че не може да се освободи, за да избяга далеч от бреговете, които шиба човешкото море, за да не бъда вече свидетел на зрелището на бледната глутница на нещастията, която преследва човешките диви кози през границите и пропастите на огромната им слабост. Но няма да се оплаквам. Получих живота като рана и забраних на самоубийството да я излекува. Искам творецът да съзерцава всеки миг от своята вечност зеещия й отвор. Това е наказанието, което му налагам.


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 01.06.2016 @ 16:10:40
(Профил | Изпрати бележка)
Леле... Сега разбирам защо никът ти е две имена... Много мисъл имаш в себе си, не е само за една глава :))))
Човешки диви кози по човешки кози пътеки... Хммм

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 01.06.2016 @ 17:00:39
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))))))) И какво правиш в тази отрова :))))) Такаааааа, приготви се за критика :))))) Трудно за четене, сменящ се ритъм. Първите осем реда са като самостоятелни и завършени. После започва някакво разпиляване. Можеш и по-добре :)))))))) Ще го разхвърлям малко, но не е зле да го оправиш. Здрасти, Елинг :))))))))))) В стаята на скритите мълчания,
сред скелети на минали вини,
с очи изпразнени от обещания,
на разпит съм. Заливат ме вълни

с безброй въпроси, трудни разкаяния....
От удари навел глава се чудя
как да отхвърля всички колебания
и от съня проклет да се събудя.

Кой запознат е със окаяните кътчета
на мрачните сърца човешки,
ще могат ли едни лукави пръстчета
на някогашни непростени грешки

да изведат от тия точки крайни,
да извлекат навън, на слънце
забравените ни отдавна тайни,
запазили дълбоко малко зрънце

на прошка и на слабичка надежда
за светлина и за начало ново?
Не вярвам, даже не поглеждам,
защото пуснах мрака да ме трови....


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 01.06.2016 @ 23:36:50
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Набито око имаш :) Първите осем реда ги надрасках тая сутрин и просто ги приших към едно стар мой коментар, дето ми стоеше като сираче :))
Твоят вариант, определено е по-добър, но... Последният ред не си го давам, че някак си ми олеква заглавието, а и ми звучи добре, и финално. А съм го написал слято, защото всъщност е едно изречение цялото, "еднодъхов тип" стихо е :))) и смятам, че не бива да се разкъсва с паузи между куплетите. Тъй де, аз мисля, че е сбито, ти че е разпиляно... Луда работа :))
Оф, уморих се. Ще минеш без стихотворно коментарче :Р

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 01.06.2016 @ 23:59:52
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))) Смяната на последния ред беше закачка. Знаех си, че няма да ме оставиш да ти го пипам : ))))))))) и няма да се разсърдиш :)))))) Разделих в куплети само, за да има вдишвания. Задържах целостта на изречението пунктоационно.
Здрасти, Елинг :)))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 01:09:28
(Профил | Изпрати бележка)
Това твое странно "пунктоационно",
ми прозвуча направо пенсионно,
но ме сети за филмче анимационно...
Къде е проклетото дистанционно? :)))))))))))))

Здравей и лека, Бо! :))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 02.06.2016 @ 11:12:13
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))))
Препращам към гише информационно,
да те насочат в търсене на дистанционно,
дано се отнесат почтително и благосклонно,
поемам към посоченото ми от тебе пенсионно :)))))))))))

Здрасти :)))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 02.06.2016 @ 12:56:44
(Профил | Изпрати бележка)
Леле! Чак сега видях това О, вместо У. Изчервена, възмутена и притеснена си посипвам главата с пепел. Това на път за пенсионното. Спирам да пиша и философствам по късни доби, особено по мрак :))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 16:13:45
(Профил | Изпрати бележка)
Ами аз не знам дали е по-добре с О, или със У,
и по индианци хич не си падам, не тача Винету...
Но ти си толкова красива опепелена и изчервена,
че ще те взема дори като индианка с пера украсена... :))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 02.06.2016 @ 16:30:52
(Профил | Изпрати бележка)
За да ме вземеш трябва да намериш кон,
да бъде вран, да въде ветрогон,
та като яздим с теб към резервата
да ми се веят и перата и косата :))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 16:52:14
(Профил | Изпрати бележка)
Ама ще ни пуснат ли да яздим волни
извън резервата? Ако има недоволни?
Знаеш, че вождът любовта ни не разбира,
а ти е баща все пак, да не ме скалпира...

Какъв да бъде коня - червено-бял мОстанг ли? :))))))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 02.06.2016 @ 17:02:07
(Профил | Изпрати бележка)
Ми де да знам, нали си бял,
пък ако се наложи ще се мажеш с кал,
за да не висне скалпът ти като трофей
на копие или колан. Шаманът е злодей :))))))))))))

Конят да е арабски. Черен, с тънки и здрави крака,
да не е смирен, силно да цвили и да лети през глава.

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 17:14:33
(Профил | Изпрати бележка)
Ама ти видя ли, че мустанг написах с О,
и можеш ли да яздиш дори и без седло,
защото мога да намеря само малко пони,
но ще го украсим със оранжеви помпони...



]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 02.06.2016 @ 17:31:52
(Профил | Изпрати бележка)
Аааа, не, ездачка съм от класа
и без седло се мятам на Пегаса,
умирам за коне развели гриви,
свободни, галопиращи, красиви!

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 23:27:31
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък без седло не искам,
въпрос на мъжка анатомия,
на тънко да не се разпискам
и мъжкото (че само то ми е)
достойнство свое да запазя,
без топки хептен ще загазя :)))))))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 03.06.2016 @ 11:57:29
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, бледолики, трябва бърза мисъл
седлото е за понито с помпони,
докато с топките си се улисал,
мустангът литна, как ще ме догониш :)))))))))))))))

Ако не искаш да изгубиш време,
и да ме върнат през нощта при вожда,
яхни кобилата, недей да дремеш,
вместо седло метни бизонска кожа :)))))))))))


]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 03.06.2016 @ 13:34:33
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм съгласен и така не става,
изтънчен мъж съм, фин и нежен,
не ми отива в кожа да се омотавам
и да се впускам в тръс небрежен...

Ще седна кротко там, до водопада
и стихове любовни ще ти пиша,
нощта над мене тихо ще припада,
а аз по теб, любима, ще въздишам...

Мечтател съм, а не боец...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 03.06.2016 @ 15:13:49
(Профил | Изпрати бележка)
Край водопада ще ти трябва самодива,
докато яздя в прерията дива :)))))))
със прегоряла кожа и с лунички,
че липсва сянка, редки са брезичките :))))

А ти внимавай стихове докато пишеш,
че вълци и койоти дебнат, не въздишат
промъкват се приведени в царевичака,
облизват се за теб и антилопи чакат :)))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 03.06.2016 @ 16:01:09
(Профил | Изпрати бележка)
Ти нещо яко смеси континентите,
събра койоти, антилопи и брези,
на тоя свят разбърка елементите,
а аз ще дремна, оф, че ме мързи...

Мелодията водопадна ме прозява,
изпускам пергамента и перата,
духът ми бледолики пропълзява
на самодива дивна по бедрата...


]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 03.06.2016 @ 16:28:29
(Профил | Изпрати бележка)
Как ще съм смесила континентите,
от Северна Америка са елементите :)))))))
Само самодива ти доставих от Европа,
разголена и рошава хорце ти тропа :))))))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 03.06.2016 @ 21:50:33
(Профил | Изпрати бележка)
Седя и чакам смугла индианка,
а ми пристига розобуза самодива
"Приятно мий, зовът ма Цанка!"
И падна моята мъжественост свенлива...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 03.06.2016 @ 22:10:52
(Профил | Изпрати бележка)
О, ужас! Ти не одобряваш Цанка!
Че розовова била и дебеланка :))))))))))))
Преметната върху мустанга водя ти Йованка,
снагата й е тънка, не прилича на мецанка :)))))))))

Ще загина от смях, Елинг, нямаш милост :))))))))))) Помощ!

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 03.06.2016 @ 22:18:56
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))))) розовова да се чете розова :)))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 02:12:49
(Профил | Изпрати бележка)
Йованка я не знам, но предната мецанка
комай дошла бе тук от парка край Белица
и с тия яки бузи, бе досущ като германка,
пък и напръскана със розоВОва водица... :))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 03.06.2016 @ 17:01:39
(Профил | Изпрати бележка)
Трогателни сте, чак на плач изби ме,
затуй се меся в тази сага дивна :))
Сте толкова (по индиански) диви -
Разсмивам се. Сълзичките изтривам :))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 03.06.2016 @ 22:03:40
(Профил | Изпрати бележка)
Ние диво яздим пони диво,
(милото съвсем не е щастливо)
от изгрева, че чак до здрач.
Защо пък тебе те изби на плач?
(бързо скрий се, иде вожда-апач,
от него свихме понито ръждиво*) :))))))))))

* ръждиво на цвят, не че е ръждясало и скърцащо :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 03.06.2016 @ 22:17:21
(Профил | Изпрати бележка)
Съгласна ли си да си самодива
с венец в косите, боса и свенлива,
че ако Елинг не хареса и Йованка,
не ми се язди до Европа за Йорданка :)))))))))

И аз се хиля със сълзи,
о, Елс, смили се и склони :))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 03.06.2016 @ 22:45:49
(Профил | Изпрати бележка)
Сакън, ще минете без мен ;))
не мога да играя самодива,
по ми приляга да съм Олд Шетърхенд -
хем олд съм, хем за друго не ме бива :)))

(Ей тва доброто съм аз, не ме закачайте... https://www.youtube.com/watch?v=8rcfOuaEmOE : ))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 03.06.2016 @ 23:09:28
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, клета аз, уби ми всичката надежда,
бях в резервата и в косите вплетох прежда,
на племето вечеря трябваше да правя
със самодива нова ще се позабавя :)))))))))))))))))
на всичкото отгоре и простирах,
със сто задачи де ще му ги диря :)))))))))))))))))
А ти се хилиш с ласото в ръка,
тя твойта лесна. Потеглям за Европа и рева :))))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Hulia на 03.06.2016 @ 23:11:23
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
О, муза ли на Еллинг му е нужна тука,
май видях го скрит ей там, под бамбука -
сълзи тихичко да лее. Ако тя не се яви на кон,
ще намеря бързо бързо бебе с биберон,
та да видим сетне детски песни знае ли да пее.:)))
* * *
Също като Елси се смях до сълзи на написаното от вас и много ви благодаря!:)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 03.06.2016 @ 23:17:00
(Профил | Изпрати бележка)
Да смеете се вие безобразно тука,
а аз замислена се щурам край бамбука
и смятам, ако Елинг не хареса и Йорданка
да моля съхулитерката Уф, нали е Станка,
пък може заедно с Ганима60, добричката ни Ганка :)))))))))))))

Приемам помощ всякаква, отряза ме Невянка :)))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 03.06.2016 @ 23:39:13
(Профил | Изпрати бележка)
Така не ме наричай, (ах, недей :),
ами прането захвърли и манджите.
Разлиствай се, и пей, и хубавей
А племето каквото ще да каже :)))

Недей пробутва римно европейки,
въздиша Елл по теб, не се ослушвай :)))
Поспрете в таен резерват, на пейка.
Аз ще ви пазя - с ласо и със две-три пушки ;))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 03.06.2016 @ 23:56:34
(Профил | Изпрати бележка)
Без мен не могат в резервата,
докато готвя пея и танцувам, омаляха ми краката,
Направо мултифункционална индианка
кога и как да се свъртя на сянка.
С мустанга също се отнасям отговорно,
измивам, реша, яздя го редовно,
той не търпи да бъде дълго вързан
и с някоя кобилчица обвързан :)))))))

Да взема да се спретна и за самодива
макар и тъмнокоса, може пък да ми отива :))))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 02:50:14
(Профил | Изпрати бележка)
Реших да си направя тарамбука,
затуй се мушнах във бамбука,
а не че съм се крил да плача,
имах си за вършене задача...
Но щом обратно се завърнах,
от изненада, целият настръхнах -
куп жени във кръг се наредили,
пеят песни и деца са ми родили...

Какъв е тоя ужас, Hulia и ти ли?

Самодиви, мечки, мераклийки,
но пък всичките дюстабанлийки
и тихичко, прикрит от храсти гъсти
зад тях прокраднах се на пръсти
чевръсто яхнах ръждивото пони
и бързо, сякаш дяволът ме гони
препуснах с вик "Не искам биберони!"

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 02:17:27
(Профил | Изпрати бележка)
Сакън, какъв е тоя секънд хенд?
Пробутвате ми изхабена самодива?
Прецакан съм, пак няма хепи енд,
каква е таз съдба, така немилостива...



Да, да, знам кой е Олд Шетърхенд :) Чел съм много книжки като малък ;)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 04.06.2016 @ 20:56:50
(Профил | Изпрати бележка)
И получаваш бойно име :)))
Танцуващият с самодиви.
Не се оплаквай - милостива е
съдбата. Незлоблива.

Защото можеше да те подгони,
че не обичаш биберони ;)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 21:37:25
(Профил | Изпрати бележка)
Но не забравяй, че съм с лудо пони :)))
Освен това обичам шоколадови бонбони :))

Със самодивата каква беше играта?
Трябваше да отмъкнеш нейната риза?
Но защо ще се съблича пък горката,
отде ще си вземе друга в тая криза?

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 05.06.2016 @ 18:18:56
(Профил | Изпрати бележка)
От самодиви никак не разбирам,
но струва ми се и на мен,
че ризи трудно се намират.
Горко на който ги краде
(и който дивите нервира :)

(Хахах, ама аз нямах предвид бибероните, че ги обичаш за лично ползване :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 05.06.2016 @ 18:56:26
(Профил | Изпрати бележка)
За самодивите ще питам Катя,
тя сигурно и за ризите ще знае
А, няма я. Явно пере на реката
или с понито, някъде си играе...


БоМбониииии, никакви биберони....

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 06.06.2016 @ 13:01:05
(Профил | Изпрати бележка)
Докато търся самодиви до премла,
не помня де и със кого съм спала
и ето ме с метисче на ръце....
Хей, бледолики, нося ти дете :)))))))))))))

И не мисли изобщо да ме връщаш,
че племето не ще такива вкъщи,
ще ме завържат с ризата на клАда,
ще се спомина в мъки за награда :))))))))))

Какво виновна съм, че не хареса Цанка,
капризен си стоя на завет и на сянка,
а аз утрепана от път в Европа,
незнайно съм заченала.
На портата ти с бебе тропам :))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 06.06.2016 @ 13:50:51
(Профил | Изпрати бележка)
Не стига, че я няма със години,
а изведнъж се появява с бебе...
Ама така е, като лягаш без бикини...
Какво да те правя сега и тебе?

Че то в туй бебе май няма нищо бяло
и косичката му даже, изобщо не е руса...
Не ми разправяй, че кожата ми е одрало,
пак ли с мескалин от кактус се надруса?

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 06.06.2016 @ 14:10:53
(Профил | Изпрати бележка)
Заради теб престорих се на самодива,
докато търся Станки и Йованки
и прах си ризата в река пенлива,
тогава заговори ме овчарят Цанко.
Какво е ставало в парливата коприва
не помня, после съм заспала,
отмъкнал ми е някой пояса и ризата
и гола голеничка съм остала.
А уж си носех лъка и стрелите,
отделно и камшика със змиИте,
то квото трябвало се случило да става,
кърмачето реве, ще ме търпиш тъдява :))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 06.06.2016 @ 15:28:25
(Профил | Изпрати бележка)
Деца от странство (т.е. странни и купешки),
неканени, не искам в моето пространство...
Иди при тоз чобанин за памперси и дрешки
и си вземи плода от вашето познанство :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 06.06.2016 @ 16:17:25
(Профил | Изпрати бележка)
Глей къв си, много знам кой е бащата
а аметисчето край водопада те хареса :))))))))))
червенокожо е, добре му е в гората,
увила съм го в овчи кожи и го сресах :))))))))))))))))))

Да сменям самодиви ти ме прати,
а аз донесох ти готова рожба мъжка
Признай го, та на теб да вика тати,
пък аз ще търся Цанко за издръжка :)))))))))))))

Със тебе ще го къпем във реката,
ще спи на хлад под гъсти, тежки клони,
ще ни дарят бизон от резервата,
като отрасне ще го учиш как се язди пони :)))))))))))


]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 06.06.2016 @ 16:56:57
(Профил | Изпрати бележка)
(Сега... може ли да сте толкова добри :)))))
Леко се смущавам да ви прекъсна очарователния диалог, ама пуканките ми свършиха, а обичам да давам акъл ;))

Съмбоди, не упорствай като ... пони, подкупи го с шоколадови бонбони ;)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 06.06.2016 @ 17:38:40
(Профил | Изпрати бележка)
Доставих лично на реце метисчето-бонбон,
безмитно, даже със перо и със балони,
а той опъва ми се като невъздържан кон,
дано кандиса, ще извадя и бонбони :))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 06.06.2016 @ 18:25:16
(Профил | Изпрати бележка)
Ха, като казах със пера и със балони,
в оная нощ си хапвах макарони
с един мучачо в ресторант крайбрежен,
разливахме сангрия, плажът бе безбрежен,
мучачото омайваше ме с думи бистри
и бъдеще ми очертаваше лъчисто...

На сутринта вързоп ревеше ми в ръцете,
дали не е на Хулия детето :))))))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 06.06.2016 @ 19:57:48
(Профил | Изпрати бележка)
С боМбони няма да ме съблазниш,
не пробвай даже и с сангрия...
Така че, спри да ме безпокоиш,
детето го отглеждайте с ХулИя :))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 07.06.2016 @ 14:35:43
(Профил | Изпрати бележка)
С бонбоните внимавай, бледолики,
в чикута потопих ги за начало,
като пантера се изнизвам през тръстиката
със малкия, ужасно си мрънкало!

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 06.06.2016 @ 19:06:52
(Профил | Изпрати бележка)
Сега моля те, съвети не ѝ давай
и брутално нож в гърба ми, не забивай,
боМбоните бързо ми ги подарявай,
а детето го храни и в пелени завивай....

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 06.06.2016 @ 19:48:12
(Профил | Изпрати бележка)
И точно кой ще ни дари с бизон?
Че той шамана иска да ме коли...
Натиквай малкото в гащеризон
или пък тръгвайте си чисто голи...
Не искам нищо да признавам,
не ща да къпя никакъв метис,
аз винаги се пазя и внимавам,
когато ползвам моя си пенИс.
А ти реви сега до водопада,
щом лекомислена ти е нощта,
това сега е твоята награда,
дете сама да гледаш - без баща

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 07.06.2016 @ 14:27:25
(Профил | Изпрати бележка)
Ау, сякаш те настъпих по мазола,
къде ме пращаш със детето гола.
Не истерясвай, справям се сама,
тъй както знае всякоя жена.
Не знам на мен ли е или на Хулия детето,
ще призова да го опазят боговете.

А ти пази се, че като отрасне,
да не те погне с лъка и стрелите,
ще стане смел, безстрашен и опасен,
тогава, бледолики, плюй си на петите :р)))))

Вече се намазвам с цветовете на войната и те почвам :))))))))))))


]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 07.06.2016 @ 23:16:07
(Профил | Изпрати бележка)
Не ме плаши със бъдещето жено,
та аз съм бял, побъркан гринго...
Плаши се ти, че скоро пускат трена
и ще се скитате като ония динго,
нали ги знаеш - кучетата диви,
когато ви разпръснат резервата
и станат прериите ви саждиви,
тогава бързо ще избелите лицата...

Омекнала ще дойдеш да говорим
и аз нали съм милостив и готин,
ще те се ухиля и бутилка ще отворим,
дори издръжка ще си договорим
в долари зелени, няколкостотин...

Този вариант, по-добър е май ;)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 08.06.2016 @ 22:27:44
(Профил | Изпрати бележка)
О, тук дипломацията ми е наложителна :)))

Понеже аз съм виден миротворец,
из прерията всички ме познават,
та ето с бебето какво ще сторим -
ще съм бащата аз - нали за воин ставам...
(Ми тъй де, че какво ми е ? :)))

(Обаче искам всички шоколадови бонбони.
И Елл да ми отстъпи бързо понито :))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 09.06.2016 @ 12:27:28
(Профил | Изпрати бележка)
Пак спасяваш оплетеното положение
и затова те харесвам толкова тебе :)))
Но ето ти едно разумно предложение -
за мен боМбони, за Елси пони и бебе :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 09.06.2016 @ 23:37:32
(Профил | Изпрати бележка)
сега тук фонетически се чудя
не е ли просто недоразумение -
боМбони със пълнеж барутен, :)))
или онези, шоколадовите изкушения?

(сори, не ме свърта да си играя с думите ;)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 10.06.2016 @ 00:01:31
(Профил | Изпрати бележка)

Моите най-любими шоко боМбони,
(не знам само дали не е реклама)
са морските фигури на Мелбон,
други подобни, просто няма... :))))))

По никое време ме сещаш, значи...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 10.06.2016 @ 00:40:31
(Профил | Изпрати бележка)
Само си разсъждавах за производните на бомбата, с цел уточняване условията по споразумението,
ти за какво си помисли :)

Обаче майката какво ще каже? ...
Страхувам се, че няма да ме одобри.
Започвам с цветовете на войната да се мажа.
На индианци иначе не можеш угоди
и току-виж без пони се окажа,
а шапката ми - игленик с безброй стрели.

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 10.06.2016 @ 00:57:06
(Профил | Изпрати бележка)
За майката ли? Оф, ще питаш нея,
че аз с жените се оплитам и не смея,
тя ту е индианка, ту е горска фея,
а аз пребледнял във ъгъла, немея :)))

Не, просто ми харесва да пиша бонбони с М :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 10.06.2016 @ 10:02:51
(Профил | Изпрати бележка)
Тя вярно страшничка е ... малко.
Размахва тенджери, тигани и стрели :)
Такива са по принцип индианките.
Друг път преди ги закачаш - помисли :)))

(Ох, добре, хайде всички боМбони са за теб... Много лоша сделка, много :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 10.06.2016 @ 13:35:51
(Профил | Изпрати бележка)
Лукаво ми играеш зад гърба
и май ме злепоставяш пред мъжа :))))))))))))

Сега ще хващам пътя за Претория,
на раменете с лъка и стрелите,
приключвам с тази щурава история,
мустангът яхам, святкат му копитата :)))))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 10.06.2016 @ 14:01:56
(Профил | Изпрати бележка)
Мустанг ли бе, да го опишеш,
аз го мислех за ръждиво пони...
Е, вече има със кого да тичаш,
за мен остават всичките боМбони :)))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 10.06.2016 @ 14:25:56
(Профил | Изпрати бележка)
Оставям те със Елси и със понито,
съвсем спокойно да ядете от бонбоните,
а аз с мустанга винаги ще тичам,
родена съм да тичам и обичам :)))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 12.06.2016 @ 13:09:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, това е да си бледолик,
единствен в цялата околност,
жени за теб се бият с вик,
а ти седиш и смееш се доволно :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 13.06.2016 @ 12:26:55
(Профил | Изпрати бележка)
Обаче като се обединят
и пуснат си от хватката косите
внимавай, о, Единствен в резервата,
не ги дразни, а плюй си на... копитата. :))

(Това, щото някакви си два бонбона не са достатъчни, не са. В прерията шоколадът е ценен като злато ;))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 13.06.2016 @ 21:00:11
(Профил | Изпрати бележка)
За два боМбона, бой ще правиш,
тя, захарта и без това е вредна...
Тия лоши мисли да ги изоставиш,
любов единствено ни е потребна :))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 14.06.2016 @ 10:17:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, бледолики, само се измъкваш :))
Любов е равнозначно на сърдечна мъка.
В какаото е истината, дар божествен !
Във Мексико от утре се премествам ;)

Идваш? Не идваш? ...Ще си отворим магазин за шоколад ;))
Хм... ако те пусне Катето от своя резерват ;)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 14.06.2016 @ 12:41:49
(Профил | Изпрати бележка)
Ужасна дилема ми поставяш. Неразрешима.
За теб съм готов да пребродя цял Юкатан,
но и индианката е жена, съвсем незабравима...
И що сега да сторя? С нея тук, или със тебе там?

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 14.06.2016 @ 19:44:46
(Профил | Изпрати бележка)
Спокойно, варианти тука има... :)
Във резервата ще открия клон
(не на дървото, не;.... на магазина ;)
за новата ми марка - Мелсион ;)


(Свободно работно място, грабвай бързо. :))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 14.06.2016 @ 20:00:03
(Профил | Изпрати бележка)
Мелсион!!!! Това е велико!!!

Момиче! Сбъдваш ми мечтите,
направо ще изпадна във амок,
да бъда с вас, между жените
най-любими и боМбоните, анблок :)))))))))


Чувствам се като див гъсок,
във вир размътен и дълбок :)))))))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 14.06.2016 @ 21:04:38
(Профил | Изпрати бележка)
:))))

Внимавай само - дебнат самодиви
(онези, внесени наскоро от Европата)
От своя вир дълбок не се надигай,
че чуват се в далечината - идат, тропат ;))))

(Аз съм ужасен сценарист, чакам с нетърпение СБ да мине да ми оправи сюжета :))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 14.06.2016 @ 21:19:47
(Профил | Изпрати бележка)
Тя, Бодито, комай ми е сърдита,
нали зачезна, нейде по Претория.
За нея дявол съм, с рога, с копита,
трагично свърши нашата история...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от elsion (negesta@gmail.com) на 16.06.2016 @ 19:02:07
(Профил | Изпрати бележка)
Не се мръщи, тя тайно те обича ;)
Зачезна малко - да ти домъчней...
Като се върне - смело се завтичай
и поднеси й някой див трофей ;)


]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 16.06.2016 @ 19:25:24
(Профил | Изпрати бележка)
"а само с Елинг ще се къпя във реката",
виж, с тези думи съм напълно съгласен :)))
Определено има вкус и познания жената,
най-добрият гринго съм, мъж първокласен :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 10.06.2016 @ 13:57:54
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, значи, ама каква си и ти...
Добре, де, стига. Айде не реви.
Хубаво тогава, да не те е яд,
два боМбона ти оставям, за цвят :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 10.06.2016 @ 13:27:23
(Профил | Изпрати бележка)
Бе аз съм проста индианка,
те бебетата носели се с месеци,
било на европейка куртизанка,
дойде с мучачото, детето взе си :)))))))))))))

А цветнокожо е било от жълтеница,
родилна някаква, мъглява,
аз заблудила съм се, че метис е,
то напоследък взе да избелява :)))))))))))))

Та всяка жаба да си знае гьола,
обличам кожите, забучвам си перата
и обещавам вече да не яздя гола,
а само с Елинг ще се къпя във реката :))))))))))))))))))


]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 10.06.2016 @ 14:14:25
(Профил | Изпрати бележка)
Не кани чужденки на нашите седенки,
че те носят само проблеми (и бебета),
французойките имат и странни бенки,
но като те знам колко си луда и шеметна,
кой знае пак в какво ще се забъркаш
и дали изобщо мога да ти имам вяра
все обичаш да ровиш и човъркаш,
и май аз съм красавицата, а ти звяра...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 10.06.2016 @ 14:14:25
(Профил | Изпрати бележка)
Не кани чужденки на нашите седенки,
че те носят само проблеми (и бебета),
французойките имат и странни бенки,
но като те знам колко си луда и шеметна,
кой знае пак в какво ще се забъркаш
и дали изобщо мога да ти имам вяра
все обичаш да ровиш и човъркаш,
и май аз съм красавицата, а ти звяра...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 10.06.2016 @ 14:32:49
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))))))
Какво да правиш, все ме хващат братята,
и все във филм съм и във приключение,
надявам се, че някога ще ми уври главата,
красавице :))))) наглеждай цветето във заключение :))))))))


]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 12.06.2016 @ 13:12:25
(Профил | Изпрати бележка)
Дръж юздите здраво и препускай,
ти си винаги във приключение.
Стреляй точно, не пропускай,
тичай и обичай, другото е без значение :))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Hulia на 01.06.2016 @ 18:08:57
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Винаги ми е трудно да те чета...Грешките, нашите, човешките, е по-леко да си ги прощаваме, като работим ето върху това: Той трябва да расте, а пък аз да се смалявам, (Йоан 3:30)...т.е. чрез засилване на Любовта към нашата божествена част и да имаме стремеж към това да живеем така, че да направим Едно нашата воля с Неговата...:) В този смисъл, поздрави специални за заглавието!:)


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Hulia на 01.06.2016 @ 20:44:33
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Тук съм отново, само за да кажа (приятелски и със симпатия) - относно това, че ми е трудно да те чета, явно проблемът е само мой...:)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 00:26:36
(Профил | Изпрати бележка)
А, май не е само твой :)))) спокойно...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 00:20:14
(Профил | Изпрати бележка)
Не започваш добре тоя коментар :))) Но поне със заглавието съм се справил, а? :)
Ако не се лъжа, основната част от това стихо беше рекомент към твой коментар под някое друго мое нещо :))) Един вид, специално заради теб съм го написал, пък ти... :)))

Аз постоянно правя грешка подир грешка,
наскоро ме матираха дори със черна пешка!
Това е само част от участта човешка, тежка,
захвърляме божественото, като стара дрешка...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Hulia на 02.06.2016 @ 20:07:44
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Мисля, че с всичко си се справил, извинявай, ако не съм го показала в коментар, но погледни много те моля с топлинка и обич към оная *дрешка*, за която пишеш по-горе...:)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 23:18:23
(Профил | Изпрати бележка)
:)))) Стига де, шегувах се :)))) Виж с другото... нещата са сложни

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от mirei на 01.06.2016 @ 19:34:54
(Профил | Изпрати бележка)
ти си знаеш защо са ти отглаголните съществителни
според мен не стават за поезия, за римуване пък съвсем
:)


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 00:35:30
(Профил | Изпрати бележка)
Ами, всичко е спонтанно, затова сигурно. Взема ли да мисля каква и коя дума да напиша... Но пък колко грубо звучи - отглаголно съществително, хихи.
А само ако знаеше, че упорито исках да наместя като рима на вини - вдлъбнатини :))))))

При първото ми днешно събуждение*,
ме нападна ужасно силно вдъхновение
и уж нямах ни най-малко намерение,
но взех, че сътворих това стихотворение...

*Да, да, знам, че няма дума "събуждение"...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от libra на 01.06.2016 @ 19:52:17
(Профил | Изпрати бележка)
мракът започва да отстъпва: появява се въпрос за събуждане и зрънце надежда за светлина, и това е чудесно начало за едно ново начало :)
и понеже прочетох и коментарите да кажа, че на мен стихотворението ми харесва, такова, каквото е сега :)



Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 00:42:28
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти :))) Сега вече и аз те харесвам :))) Шегувам се, естествено - харесвам те още от положителния ти коментар, под предното ми стихо :)))))))))))))

О, колко мразя да се будя сутрин
и да започвам живота отначало...
Моля те, кажи, че всичко е наужким
и ме завий отново с топличкото одеяло :))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от libra на 03.06.2016 @ 21:18:20
(Профил | Изпрати бележка)
:)
на ужким е и всичко е илюзия
в сънища живеем наши или чужди
но няма начин трябва да се става
мъничко остава за да се събудиш :)

мен така преди време понеже нямаше кой да ме завива и аз взех та се събудих преждевременно :) и от тогава все съм си будна :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 03.06.2016 @ 21:45:11
(Профил | Изпрати бележка)
Съгласен съм, че може и да е прекрасно,
да бъдеш жив и да се чувстваш буден,
но в руслото на битието, знаем е опасно,
пък аз съм силно притеснен и... муден :))

В надир съм аз, а животът е във апогея
на своя вихър. Не мисля, че ще оцелея...

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от libra на 04.06.2016 @ 00:02:17
(Профил | Изпрати бележка)
ще оцелееш, щом аз оцелях, ако знаеш аз какви ги пишех преди, питай съмбоди да ти каже :))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 04.06.2016 @ 00:11:19
(Профил | Изпрати бележка)
Ще оцелее естествено :))))))))) Лейката ми е под ръка ;)))))))))) Да му намерим някое гримирано от старите твои, а? Още ги понмя, ама и още си те обичам от тогава :))))))) Има хора, които ми влизат подкожно. Това си е съвсем сериозно :р)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от libra на 04.06.2016 @ 00:30:46
(Профил | Изпрати бележка)
недей да стряскаш човека :) няма да го плашим сега с мои стихове от едно време :)
и аз те обичам, фениксе, форевър дет се вика :) съвсем сериозно и аз

хайде, време е аз да изчезвам, а ти се грижи за него сега така, както за мен преди, с лейката :)


]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 04.06.2016 @ 00:36:03
(Профил | Изпрати бележка)
Виж :))))))))))))))))))))) Всъщност попаднах на това, няма случайни неща :)))))))) http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=44231&mode=&order=0&thold=0
Хайде, лека и аз ще се отнасям :)))))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 01:54:02
(Профил | Изпрати бележка)
Какви са тез инжекции подкожни,
английски думи вкарваш сложни -
с форевър дет(д) изречено нехайно,
обричаш ме на сън съвсем безкрайно :))))

Хехе, не съм ви послушвал разговорът нарочно, ама под моя прозорец по нощите сте се разхортували. Тъкмо щях да ходя за лейката с ледена вода :))) Шегувам се, идвайте винаги, когато искате :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от libra на 04.06.2016 @ 16:10:08
(Профил | Изпрати бележка)
то форевър-ът си беше за съмбоди, а тя го е разбрала правилно вярвам :) без дет и с дето :) си я обичам аз нея..
верно прекалихме снощи с приказките под твоя прозорец, но благодаря за търпението :) и обещавам, че няма да се повтори повече :)

п.п. съмбоди, няма случайни неща фениксе, случайността е името на закона който не е познат :)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 16:35:00
(Профил | Изпрати бележка)
Спокойно говорете, никак не ми пречите,
седнете на пейката, опънете крачета,
а аз от прозореца ще ви слушам речите,
вашите и на цял орляк шумни врабчета...

Голямо опъване на крака пада. Все едно, че не са пейки, а Прокрустови легла (как е мн.ч. на ложе - ложета?)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 02.06.2016 @ 07:38:24
(Профил | Изпрати бележка)
Брех, как подскочих като видях заглавието!
Харесах стиха ти, адаш!
Харесва ми, че думите ти на места са си чиста енигматика, която само ти си знаеш. А може да са някаква маскировка, зад която се крие лирическият?! Каквото и да е, най-важното е, че има експресия! Не спирай да провокираш читателите! :-)
Поздрави! :-)


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 02.06.2016 @ 16:26:17
(Профил | Изпрати бележка)
Еха, създал съм казваш - експресия,
а аз си мислех, че е чиста репресия
към всеки читател неволно попаднал,
на този стих неуспешен, пропаднал...

Ама и теб си те бива, адашче - експресия, енигматика :)))
Само остана да кажеш (с нетърпящ възражение глас), че стиховете ми трябва да бъдат подложени спешно на поетическа евгеника :))))))))))) Много се радвам, че се отби :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 02.06.2016 @ 23:29:16
(Профил | Изпрати бележка)
Абе, адааааш!
Смея се с глас :-)))
Сакън... евгениката предполага вмешателство, а аз го недолюбвам :-)
Каквото сърце ти говори, това си изразявай ;-) :-)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 03.06.2016 @ 00:01:17
(Профил | Изпрати бележка)
Дори сърцето да пърха като птиче,
любовта си остава плацебо, момиче :)
и нищо, че светът изглежда кръгъл,
скрита болка те чака зад първия ъгъл...

Ееее, доста мрачно се получи, пък не мислех да е така :)))
Усмивки, адашче :))))))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 03.06.2016 @ 22:59:42
(Профил | Изпрати бележка)
Хахаха, прочетох "правия ъгъл" и си викам - я пъ адаша, взе и математика да намесва ;-) :-)
Мрачното от строфите излиза, затуй пиши си в приза! (проза) :-)
(Това малко като "порестването" на Пипи)
Усмивки и слънце в душата ти, адашче! :-)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 01:39:43
(Профил | Изпрати бележка)
Как се засява слънце в душата,
под ъгъл прав и с права лопата?
А как се гони навън тъмнината,
през прозореца или вратата? :))))))))))))

Ще спечеля приза за най-добра проза, посветена на праза :))))))))
Живо да си ми адашче, кръстено на баба си :)))

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 04.06.2016 @ 01:46:18
(Профил | Изпрати бележка)
Леко размислих,
мозъкът разлистих
и глупавият стих
го доизбистрих:

Ще спечеля приза
(на конкурса в Пиза)
за най-добра проза
(това не е угроза)
посветена на праза
(тъпата рима е зараза).....

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от kameja на 05.06.2016 @ 14:16:03
(Профил | Изпрати бележка)
Да се сбутам и аз сред навалицата да си поднеса почитанията. Минорната гама ми е слабост, обичам люлеенето в хамака на меланхолията, успокоява някак.


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 05.06.2016 @ 19:01:41
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, о, моя скъпоценна,
унесена в хамак от меланхолия!
Минорът е част неотменна
от стихотворните ми своеволия :))))

Благодаря за почитанията! Изпъкваш сред навалицата, но ти си го знаеш ;)

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от kameja на 05.06.2016 @ 21:22:50
(Профил | Изпрати бележка)
О, благодаря за комплимента, има почти същото действие като шоколада.

]


Re: Миналото е отрова, любовта е плацебо
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 05.06.2016 @ 21:53:11
(Профил | Изпрати бележка)
:)))

Напълнява ли се от комплименти?
Леле, че това е притеснително!
А после диета от аплодисменти,
трябва да спазваш. Задължително :))))

]


Re: Бележка
от kameja на 05.06.2016 @ 22:10:58
(Профил | Изпрати бележка)
За пълнеене дори и не помислих,
шоколадът прави ме щастлива,
затова си имам в чекмеджето
винаги по няколко парчета.

]


Re: Бележка
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 05.06.2016 @ 23:10:04
(Профил | Изпрати бележка)
Искам да нападна това чекмедже
като мигрант арабски, нагъл, с яд
в очите, забулени зад фередже
и да разкъсам твоя шоколад :))))))))

]