Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 864
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 869

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàVeni, Vidi...
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: rainy

 ïîäîáíè ìîìåíòè êàòî òîçè âèíàãè ñè ñïîìíÿì íàâèöèòå íà ìàéêà ìè, êîãàòî ïúòóâàøå çà ñåëî – åäèí ÷àñ ïðåäè òðúãâàíå íà âëàêà òÿ ñå ñòðîÿâàøå ÷èííî íà ãàðàòà è òúðïåëèâî èç÷àêâàøå êîìïîçèöèÿòà, ñïîêîéíà îò äèñöèïëèíèðàíîòî ñè ïîâåäåíèå.

Êàòî „òîçè ìîìåíò” èìàì ïðåäâèä àç - öÿëàòà ïîòíà, ÷åðâåíà è çàäúõàíà (æàëêî çà âçåòèÿ äóø è ïîñëåäâàëèÿ ãî ñêúï ïàðôþì), òè÷àùà êàòî íåíîðìàëíà çà ñóòðåøíèÿ âëàê, îò ÷èåòî íàâðåìåííî õâàùàíå çàâèñåøå âàæíà ìîÿ ñðåùà. Âïðî÷åì ñëåä òàêèâà åêñöåñèè âèíàãè ñå çàðè÷àì äà ïðîìåíÿ òîçè ñè ïîðî÷åí íàâèê, íî ñëåä êàòî ñå äîáåðà äî êîíêðåòíîòî ïðåâîçíî ñðåäñòâî, çàáðàâÿì íà ñåêóíäàòà âåëèêèòå ñè îáåùàíèÿ. Ìåêóøàâ õàðàêòåð...

Ãîðäà è äîâîëíà îò ñåáå ñè, ìàêàð è ñ äîñòà ïîèçìà÷êàí ôàñîí, óñïÿõ äà ñå ñòðîïîëÿ â ïúðâîòî ïîïàäíàëî ìè êóïå ñúñ ñâîáîäíî ìÿñòî ïî÷òè åäíîâðåìåííî ñ òëàñúêà íà ïîòåãëÿùèÿ âëàê. Ñëåä ìèíóòè, âå÷å ïîóñïîêîåíà, èçâàäèõ áóìàãèòå, â êîèòî âúçíàìåðÿâàõ äà ïîòúíà è ìèìîõîäîì õâúðëèõ ïîãëåä êúì ñïúòíèöèòå ñè. Åäíà äàìà, îêîëî 40-òå, è ìàëêî ïî-âúçðàñòåí ìúæ, îïèòâàù ñå äà ïðèêðèå ïëåøèâèíàòà ñ îíåçè òðèâèàëíî è îòâðàòèòåëíî çàëèçàíè ñòðàíè÷íî êîñúì÷åòà.

 èíòåðåñ íà èñòèíàòà òî÷íî â òîçè ìîìåíò òå ñëàáî ìå âúëíóâàõà. Ïðèòåñíÿâàõ ñå ñèëíî çà ïðåäñòîÿùàòà ìè ñðåùà è ðåøèòåëíî îáúðíàëà ãðúá íà âñÿêàêâè ñìóùàâàùè êîíöåíòðàöèÿòà ìè øóìîâå, ïîòúíàõ â íåëåêàòà ìàòåðèÿ íà ñïîìåíàòèòå âå÷å áóìàãè. Âñè÷êî áåøå íàðåä äî ìîìåíòà, â êîéòî ïèñêëèâèÿ òåìáúð íà æåíàòà íå çàáðúì÷à îò÷åòëèâî è äîñàäíî â ñúçíàíèåòî ìè. Àáñòðàõèðàíåòî èçîáùî íå ìè ïîìîãíà, à íå âëàäååõ òåõíèêèòå íà ìåäèòàöèÿ, çàòîâà ïðèìèðåíî ñå îáëåãíàõ íàçàä, çàïàëèõ öèãàðà è èñêàì - íå èñêàì, ñå çàñëóøàõ âúâ âäúõíîâåíîòî áúðáîðåíå íà „äàìàòà”...

Ïëúòíî îêóïèðàëà ìúæà äî ñåáå ñè, òÿ ìåòîäè÷íî ìó íàëèâàøå â ìîçúêà ïîñëåäíèòå „íîâèíè” îò ëþáèìîòî èì ïðåäïðèÿòèå. Å, è â ìîÿòà ãëàâà ñúîòâåòíî, íî ðèñêîâåòå íà îáùåñòâåíèÿ òðàíñïîðò íå ñà åäèíñòâåíî â íàñòúïàíèòå îáóâêè. Ïðèçíàâàì, ÷å è àç êàòî âñåêè íîðìàëåí ÷îâåê èìàì ëþáîïèòñòâî, íî òî å â ïðåêàëåíî ïîíîñèìè äîçè è òâúðäå äàëå÷å îò ðàìêèòå íà ÷àëãàäæèéñêàòà êóëòóðà. Âúïðîñíàòà æåíà, îáà÷å, áå ðåøèëà òâúðäî äà íàõëóå äîðè çàä òåçè ìîè ãðàíèöè. Îêàçà ñå, ÷å èíôàíòèëíîñòòà íà íîâàòà èì øåôñêà ñåêðåòàðêà áèëà ñúèçìåðèìà ñ õèïîòåòè÷íèòå é ñåêñóàëíè óìåíèÿ; îíàçè ñêî÷èáðà, ãëàâíàòà ñ÷åòîâîäèòåëêà, ïàê å ïðåäëîæèëà ïðåìèè ñàìî çà àäìèíèñòðàöèÿòà; ïúê íà â÷åðàøíèÿ çàïîé â ðàáîòíî âðåìå òåõíèöèòå îò ïîääðúæêàòà ñà ñå îñðàëè êàòî ïðàñåòà; è òàê äàëåå, è òàê äàëåå...

Ïî íÿêàêâî ïåðâåðçíî ñòå÷åíèå íà îáñòîÿòåëñòâàòà ïîçíàâàõ â äúëáî÷èíà öèòèðàíèÿ „êîëåêòèâ” è ïîâå÷åòî âúçëîâè ïåðñîíàæè è ñå ÷óâñòâàõ êàòî çðèòåë íà ïîðíîôèëì çàä åäíîïîñî÷íî-âèæäàùî îãëåäàëî, íî äîðè è ìîÿòà íåèç÷åðïàåìà îðèãèíàëíîñò íå íàìèðàøå èäåÿ êàê äà ñïðà òîçè ïóáëè÷åí ñåêñ, à æåðòâîãîòîâíîñòòà ìè çà òúðñåíå íà äðóãî êóïå è åâåíòóàëíî ïðåìåñòâàíå, áàðàáàð ñ âñè÷êèòå ñè ðàçõâúðëÿíè ïàðòàêåøè, òâúðäî êëîíåøå êúì íóëà.

Ðåøèõ äà ñå âúðíà êúì ñîáñòâåíèòå ñè äåëà, êîãàòî ñ åäíà îêòàâà ïî-âèñîê òîí ãëàñúò íà æåíàòà íàõëó çàä òúíè÷êàòà ìè áàðèåðà è òúðæåñòâóâàùî ñå èçäèãíà â êðåñ÷åíäî, äîêàòî ïðåðàçêàçâàøå âêðàòöå (ïàðäîí, â èíòèìíè äåòàéëè!) õèïåð-äðàìàòè÷íàòà íîâèíà – ïðåäïîëàãàåìàòà áðåìåííîñò íà Ïîëèíà, åäíà îò äîñòîéíî îïëþòèòå ìåæäóâðåìåííî êîëåæêè. È â òèïè÷íî êîëóìáèéñêè ñòèë áðàêúò ëèïñâàë, à æåíèòå (êîëêî ñòðàííî çà èíà÷å ëîãè÷íàòà ïðèðîäà íà ìúæåòå!) áèëè ñòðàííî ïðèâúðçàíè êúì ìàíèÿòà çà îôèöèàëíà îáâúðçàíîñò â ïîäîáíè ñèòóàöèè...

Çà ìîé ñðàì òðÿáâà äà ïðèçíàÿ, ÷å íèêàê íå ñå òðîãíàõ îò äðàìàòà íà Ïîëèíà. Ïðèåõ ÿ êàòî ÷àñò îò ñëîâîáëóäñòâàòà è èçîáùî íå âíèêíàõ âúâ âúïðîñíàòà ñúäáà, äîêàòî èìåòî íà ñïðÿãàíèÿ çà áàùà ìúæ ñå çàáè â ìîçúêà ìè êàòî êàáúð÷å ïîä íîêúò. Âíèìàòåëíî îñòàâèõ âíóøèòåëíàòà êóï÷èíà áóìàãè íàñòðàíè, ïîãëåäíàõ â î÷èòå æåñòèêóëèðàùàòà îñîáà è óñìèõíàòî, íî îò÷åòëèâî ÿ ïðåêúñíàõ:

- Ìíîãî ñå èçâèíÿâàì, ÷å ñå íàìåñòâàì â ðàçãîâîðà Âè, ãîñïîæî, äîòóê Âè ñëóøàõ áåçðîïîòíî è ìúë÷àëèâî èçëèÿíèÿòà, íî åòèêàòà âå÷å ìå çàäúëæàâà äà Âè óâåäîìÿ, ÷å ã-í Õ. å ìîÿò ñúïðóã.

Íå çíàì êàêâî ïðåäñòàâëÿâàò „î÷è-ïàëà÷èíêè”, íî ñìÿòàì çåíèöèòå íà âåäîìñòâåíàòà êëþêàðêà ñåðèîçíî íàäñêî÷èõà ðàçìåðèòå èì ñëåä õëàäíîêðúâíîòî ìè ñúîáùåíèå. Êîèòî, îáà÷å, äîñòèãíàõà è ðàçìåðà íà óðåäà çà ïúðæåíå, êîãàòî àç ñïîêîéíî ñå îáëåãíàõ íàçàä, èçâàäèõ îò ÷àíòàòà ñè ìîáèëíèÿ òåëåôîí è óñåòèõ äîðè ñ åïèëèðàíèòå ñè êîñúì÷åòà êàê ðåïëèêàòà ìè èçïðàâè âñè÷êè íà íîêòè.

- Çäðàâåé, ñêúïè! Óäîáíî ëè å äà ðàçãîâàðÿø? ×óäåñíî! Çàùîòî èñêàõ äà òè ñïîäåëÿ íîâèíàòà, çà êîÿòî áÿõ èíôîðìèðàíà îò ñåäÿùèòå ñðåùó ìåí òâîè êîëåãè, à è ìîæåø ëè÷íî äà ÿ ÷óåø îò òÿõ.
Ñëåä êîåòî ïðèâåòëèâî ïîäàäîõ ñëóøàëêàòà...

Êîíêóðñ "Î÷è çà ñåáå ñè"
2008 ã.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 28.04.2016 @ 16:04:16 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   rainy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 12:33:05 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Veni, Vidi..." | Âõîä | 9 êîìåíòàðà (20 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Veni, Vidi...
îò kameja íà 28.04.2016 @ 16:24:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å íà òîâà ìó ñå âèêà ñèòóàöèÿ!


Re: Veni, Vidi...
îò rainy íà 07.05.2016 @ 10:22:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Åäíî êúì åäíî èñòèíà ;) Êàêòî êàçà åäèí ïðèÿòåë - æèâèÿò âèö îò æèâîòà...

]


Re: Veni, Vidi...
îò Markoni55 íà 28.04.2016 @ 16:33:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
óñåòèõ äîðè ñ åïèëèðàíèòå ñè êîñúì÷åòà êàê ðåïëèêàòà ìè èçïðàâè âñè÷êè íà íîêòè.

Òîâà ñè èçáðàõ çà "áèñ". Îõ, Ãàëêà, ñåãà êàòî ñè ÷åòà òåçè ñî÷íè øåäüîâðè ñå èçïúëâàì ñ âúçòîðã, íîñòàëãèÿ è îïòèìèçúì åäíîâðåìåííî. Ïðèÿòíî áåøå. Áëàãîäàðÿ


Re: Veni, Vidi...
îò rainy íà 07.05.2016 @ 10:24:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Õàõ... èìàø âêóñ êúì áèñîâåòå ;)

È àç ñå èçïúëâàì ñ òîïëî ÷óâñòâî, ìàêàð ÷å â íà÷àëîòî áÿõ äèçòàíöèðàíà îò ÿäðîòî, àìà òî çàðàäè ìåí ñè, à íå çàðàäè ÿäðîòî... È ñ ÿä, è ÿðîñò, ÷å íèòî âåäíúæ íå ñïå÷åëèõ è äà ìè áúäå âðú÷åíî òâîåòî ïåðî! :)

]


Re: Veni, Vidi...
îò anonimapokrifoff íà 28.04.2016 @ 17:06:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õà-õà! Ñòàâàò òàêèâà íåùà, ìíîãî æèâî è óáåäèòåëíî ñè ãî íàïèñàëà. Íÿêîãà, êîãàòî èìàõ ìîäíà êúùà, ÷àêàõ â åäèí ñêëàä çà ïëàòîâå è íÿêàêâà íåïîçíàòà ñå ëåïíà çà ìåí è ìå çàãîâîðè íà "òè":
- Ðàçáðà ëè, ÷å îíàÿ, Ôèëèïîâñêàòà, ìíîãî å äðúïíàëà íàïðåä è å ñòàíàëà ãîëÿìà ðàáîòà? Öåëèÿò õàéëàéô è âñè÷êèòå ìóòðåñè ùå ñå èçòðåïÿò äà ñè øèÿò ïðè íåÿ.
- Íå - îòâúðíàõ, - íå ñúì ðàçáðàëà.
- Å êàê, áå, òè íå ÿ ëè ïîçíàâàø? Åäíà êëüîùàâà è íàäóòà?
- À òè ïîçíàâàø ëè ÿ? - ïîïèòàõ.
- Ìíîãî äîáðå! Îò ãîäèíè!
- Òîãàâà çàùî íå òå çíàÿ êîÿ ñè?
Òÿ ñå îïóëè è çàêëåïà íåðàçáèðàùî.
- Àç ñúì Ôèëèïîâñêàòà - êàçàõ é.


Re: Veni, Vidi...
îò Markoni55 íà 29.04.2016 @ 13:04:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
å, òîâà å ïîëîæåíèåòî!

]


Re: Veni, Vidi...
îò rainy íà 07.05.2016 @ 10:25:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Áëàãîäàðÿ, Ôèëèïîâñêà! :)

]


Re: Veni, Vidi...
îò IGeorgieva íà 28.04.2016 @ 22:54:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâàì ñå, ÷å ïðî÷åòîõ!
Ìíîãî ìè õàðåñà!


Re: Veni, Vidi...
îò rainy íà 07.05.2016 @ 10:25:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Àìà ìíîãî òè áëàãîäàðÿ!

]


Re: Veni, Vidi...
îò pc_indi (pc_indi@abv.bg) íà 29.04.2016 @ 00:22:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
Ñïîìíÿì ñè ãî è ñè ñïîìíÿì, ÷å ñâñåì ëîãè÷íî ãëàñóâàõ â àíêåòàòà çà íåãî.. Íÿìà äâå ìíåíèÿ- Ñèëàòà å â òåá! :) È â ðàçêàç, è â ñàìîîáëàäàíèå , è â óäàðèòå ñ öåëóâêà.. Ñ êåô ïðî÷åòîõ îòíîâî!


Re: Veni, Vidi...
îò rainy íà 07.05.2016 @ 10:28:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ñèëàòà ìè å â ñàìîèðîíèÿòà, êîÿòî å íåçàìåíèìî ñðåäñòâî äà ñå çàáàâëÿâàø ñ æèâîòà, à íå òîé ñ òåá :) Àìà êîëêî äåñåòèëåòèÿ ìè îòíå äà ãî ïðèëîæà... Îíèÿ êàíüîíè âñëåäñòâèå íà ëåäíèöè - îò åäèí òâîé êîìåòàð ïðåäè ãîäèíè... Óõ, àìà òè ñå ðàäâàì!

]


Re: Veni, Vidi...
îò mariq-desislava íà 29.04.2016 @ 20:21:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Æåñòîêà èçòúí÷åíîñò èëè èçòúí÷åíà æåñòîêîñò êàòî íà÷èí íà ïîäíàñÿíå íà ïîâåñòâîâàíèåòî - âñè÷êî òè îòèâà, ìèñ.:)


Re: Veni, Vidi...
îò rainy íà 07.05.2016 @ 10:29:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Åõ, ìèñ - ëèïñâàõà ìè òâîèòå î÷àðîâàòåëíè êîìåíòàðè, ñëåä êîèòî ñå íàäóâàì êàòî ïóÿê â ëþáîâåí ïåðèä ;)

]


Re: Veni, Vidi...
îò PLACEBO (placebo@abv.bg) íà 30.04.2016 @ 09:09:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×óäåõ ñå êàê ïîìíÿò íÿêîè ìîè ðàçêàçè îò "Î÷è çà ñåáå ñè", à åòî - è àç ïîìíÿ òîçè òâîé ðàçêàç, è òî ìíîãî äîáðå! Êîãàòî ãî ïðî÷åòîõ çà ïúðâè ïúò, ñè ñïîìíÿì, ÷å ìè äàäå ìíîãî òåìè çà ðàçìèñúë, çà êîåòî íå å êúñíî äà òè áëàãîäàðÿ êúì äíåøíà äàòà, Ðåéíè÷! :-*


Re: Veni, Vidi...
îò rainy íà 07.05.2016 @ 10:32:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Çà áëàãîäàðíîñò ñè å - êàêâè íåùà íè ñå ñëó÷èõà âçàèìíî - êúì íàñ ñè, êúì Ãîñïîä, êúì Õóëèòå, êúì öåëîêóïíèÿ ñâÿò - ñëîâî àëà Îñêàð... õàõà...

]


Re: Veni, Vidi...
îò dandan íà 30.04.2016 @ 23:12:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åé òîâà "ïðèâåòëèâî" â íåî÷àêâàíèÿ ôèíàë ìå çàâëàäÿ:)))



Re: Veni, Vidi...
îò rainy íà 07.05.2016 @ 10:32:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Äàìà ñ èçòúí÷åí âêóñ, çíàì àç ;)

]


Re: Veni, Vidi...
îò sia íà 04.06.2016 @ 16:25:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàõàõàõ... íåìà êàê, ìè òúé ìè, ìàéêà ìó ñòàðà...
Íå ãî áÿõ ÷åëà. Ïîçäðàâëåíèÿ, Ãàëêà!
{}


Re: Veni, Vidi...
îò rainy íà 05.06.2016 @ 00:37:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ìè èäèîòêà ñúì, êàêâî äà íàïðàâÿ... õàõ
Åé ÷å ñå çàðàäâàõ äà òå âèäÿ òóê!

]


Re: Veni, Vidi...
îò sia íà 08.06.2016 @ 21:10:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, òî äà èìàøå ïîâå÷å òàêèâà.
È àç ñå ðàäâàì... áëàãîäàðÿ òè, êàêòî è íà äðóãèòå, êîèòî
íàïðàâèõòå è ïðàâèòå òîëêîâà óñèëèÿ...

]