Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1007
ХуЛитери: 4
Всичко: 1011

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта365 дни любов
раздел: Разкази
автор: anonimapokrifoff

Залата беше препълнена. Погледът й шареше с надежда и страх по лицата на публиката – търсеше едно-единствено сред тях, но го нямаше. Слава богу, така е по-добре. Така е по-добре…
Цяла седмица се колебаеше дали да приеме поканата на местния литературен клуб. Преди 30 години бе напуснала родния си град след позорен скандал, който, ако не беше избягала, щеше да помете и нея, и любовника й, и семействата им. Тогава беше унизена, оплюта, заклеймена, отритната от близки и приятели. После съпругът й мълчаливо и дълго лепи парченцата на съвместния им живот.
Някога на новогодишен банкет с Мартин откриха, че не могат да живеят един без друг. Дотогава се разминаваха по коридорите на службата, кимваха си приветливо и толкова. Може би причината за взаимното им разпознаване беше в еуфорията, алкохола и музиката, но двамата се измъкнаха от ресторанта и отидоха в мразовитата вила на Мартин. Дори не включиха осветлението, дори не стигнаха до леглото – любиха се на пода като мъж и жена, животът на които свършва, едва започнал. Ана имаше скучен брак, а той – нещастен. Оженил се, защото тази, с която спял без каквито и да е сериозни намерения, забременяла. Майка й и баща й го ненавиждали, тя го обичала безпощадно и налудничаво: любовта й му отнемала и последната глътка кислород.
Връзката им продължи по-малко от година – до 12 октомври, когато родителите на жена му – заедно с трима съседи за свидетели – нахълтаха във вилата и ги хванаха в леглото. Ана се прибра съсипана и едва успя да каже на съпруга си, преди телефонът да зазвъни бясно – обаждаха се доброжелатели, които го уведомяваха, преливащи от съчувствие, че е рогоносец.
Тя не посмя повече да отиде на работа. Мартин дойде в дома й още на следващия ден – каза й, че е подал молба за развод. Човекът, който го осмислял като личност, била тя.
Ана остана със съпруга си и децата си. След по-малко от седмица се пресели със семейството си в София.
Премиерата на последната й книга щеше да започне всеки момент. Мартин го нямаше. На какво се беше надявала? Нормално е отдавна да е забравил и нея, и любовта им. Това, че беше единственият мъж, когото наистина беше обичала, вече не означаваше нищо. Всичките й сълзи, неистови копнежи по него… Цялата тази вселенска празнота без него… Ана изгълта водата от чашата пред себе си, но не успя да отмие горчилката.

Беше странно, че сред дългата опашка на чакащите за автограф нямаше нито един неин роднина или познат. Повечето бяха млади хора и в погледите им си личеше искрено възхищение. Китката й отмаля от писане, оригиналните й послания се изчерпаха. Най-сетне отмина и последният почитател. Сега трябваше да обърне внимание на госпожа Михайлова – организаторите й обясниха, че бизнесдамата е финансирала премиерата й и че ще вечеря с нея насаме. Благодетелката, макар и с лилави сенки под очите и с посивяло аскетично лице, очевидно бе по-млада от Ана поне с десет години. Имаше перфектна фигура, костюмът й бе черен и строг.
Когато двете жени наближиха ресторанта, болка преряза Ана. Минаха много години, но тя разпозна мястото на първата си целувка с Мартин. Да, беше променено, но и същевременно болезнено същото.
- Сепарето, което запазих, Антоне – обърна се свойски към сервитьора Михайлова. – И нали предупредих, че тази вечер ще се пуши в него? Погрижи се да няма неприятни изненади.
Ана се загледа в менюто, макар предварително да знаеше какво ще си поръча. Придружителката й я изпревари:
- За мен селска салата, телешка пържола със задушени зеленчуци и спрайт. За госпожата: зелена салата с портокал, авокадо и скариди, броколи със синьо сирене и сметана, бутилка „Траминер” от „Хан Крум” и изворна вода „Девин”. И пепелник, разбира се.
- Откъде знаете какво искам? – Ана беше изненадана.
- Познавам вкусовете ви – отвърна спокойно жената. – Чела съм всичките ви книги по няколко пъти. Не просто съм ги чела, почти ги зная наизуст. Ще разпозная стила ви сред писанията и на хиляда автори.
- Това е… това е толкова трогателно – не знаеше какво друго да каже.
Настана неловко мълчание и тя запали цигара. След малко сервитьорът донесе салатите. Когато приключиха с тях, Ана попита:
- Защо е този интерес към моите книги?
- Дълга история – отвърна Михайлова. – Любопитна съм да науча как написахте последната.
- Как… Като другите. Почти…
- Не е нито като, нито почти. В нея сте млада – наистина млада, не само по дух. Убедена съм, че след смъртта на съпруга си най-сетне сте се осмелили да изкарате на бял свят напечатаните някога листове с историята на една незаконна любов… Прощавайте, говоря глупости. Любовта си е любов и няма нищо общо с брака.
Михайлова се оказа много необичайна жена. Но май наистина беше познавач на творчеството й.
- Вие пишете ли?
- О, не, не! – отвърна бизнесдамата. – Някога ненавиждах художествената литература, за мен тя беше излишна, измислена реалност. Пристрастих се към четенето и най-вече към написаното от вас покрай мъжа си. Но вие не ми отговорихте как се роди последната ви книга.
На Ана й се прииска да се измъкне от този въпрос. Ако отиде до тоалетната или заговори за времето например? Не, не става.
- Разкажете ми първо за клуба. Любопитно ми е какъв е литературният живот в родния ми град – каза тя.
Жената изчака младежа, когото нарече Антон, да сервира основното ястие и да се отдалечи.
- Едва ли ви интересува, Ана. Убедена съм, че изобщо не ви пука нито за литературния живот тук, нито за каквото и да е друго извън вас. Дойдохте, за да възкресите миналото. Да намерите себе си. Вие сте перфектен егоист – тонът й беше почти груб.
- Но защо…
- Защо си позволявам да ви говоря така ли? Защото само аз зная как написахте последната си книга: изровихте отнякъде – куфар, шкаф или каквото и да е, листовете, съхранили единствената ви любов. Машината е „Марица 12”. С дефект – открояващо се „м”, което, колкото и леко да удряте по клавиша, винаги е по-черно от другите букви. Вие знаете причината да не я ремонтирате…
В сепарето нахлу внезапен студ и вцепени Ана. Коя, по дяволите, беше тази жена? Откъде знаеше, че „м” за нея е свещен символ? Мислите й ли четеше?
- Не, не ви чета мислите – отвърна безстрастно тя. – Аз не съм просто спонсорът на пътуването до родния ви град. Аз съм Ирина. Ирина Михайлова, жената на Мартин.
- А-аз…
- Съжалявате, нали? Че ме съсипахте?! Нима?! – в гласа й се долавяше пукотът на тонове лед, под който дебне смъртоносна вода.
Ана трескаво прибра цигарите и запалката, измъкна няколко банкноти от портмонето си и стана.
- Не може да си тръгнете! – каза Ирина и властно стисна китката на едната й ръка. – Седнете и ме слушайте. Без да ме прекъсвате!
Ана се подчини. Изпи чашата си на екс. Запали цигара. Наля си още вино. Беше пленница заради греха си и трябваше стоически да понесе възмездието.
- Хранете се, Ана! Персоналът ще бъде оскърбен, ако такава голяма писателка не е харесала кухнята… Вие сте знаменитост и в това градче. Бяхте и преди да пропишете. Чаровната Ана с червените коси и зелените очи. Как да не ви забележат? Имам предвид мъжете, защото аз истински ви видях, след като омотахте моя…
- Ирина, съжалявам!
- Нали се разбрахме, че няма да се лъжем?! Когато започна връзката ви, тъкмо бях родила второто си дете. После Мартин реши да ни изостави, а то още не беше навършило годинка. Толкова, толкова исках… Толкова исках не да приличам на вас, а да съм самата вас – с тесните ви очи и несиметрична уста с почти липсваща горна устна, с широката ви талия и леко криви глезени… Простете ми откровеността!
Горещи вълни връхлетяха Ана. Струйки пот рукнаха от корените на косата й и обляха лицето и врата й. Извади кърпичка с разтреперани ръце. Вече нямаше какво да губи.
- Как е Мартин?
- Добре, много е добре. По-добре не би могъл и да бъде – отвърна Ирина и се умълча. После продължи: – Първото ви писмо пристигна след 3 месеца от раздялата ви. На адреса на родителите му, без подател на плика. Напечатано на машина и с открояващо се „м”. Беше оттеглил молбата си за развод, наистина полагаше усилия да заживеем заедно. Почти се бе получило. Писмото ви го разболя – не се хранеше, не спеше, не говореше. Вие му казвахте, че ще го обичате винаги, и го молехте никога да не ви търси. Разкъсваше ме ужасът, че не просто го губя – той умираше. Но когато пристигна второто ви писмо…
- Аз…
- Ана, казах ви да не ме прекъсвате! Когато пристигна второто ви писмо, Мартин живна. И ставаше все по-жив с всяко следващо. Примири се, че ще ви обича, без да ви вижда и без да ви докосва. Беше щастлив, разбирате ли? Не, не ми отговаряйте! Не се намесвайте, слушайте ме! Всеки месец по едно писмо, писано на 12-и. Всеки месец… Все на същия адрес и без подател на плика. Когато починаха родителите на Мартин и съседите поискаха да се построи кооперация, той отказа. Запази онова къще, за да може да получава вашите писма. Лиши децата си от два апартамента. Заради вас. И заради себе си.
- Но…
- Помолих ви да мълчите! Не прочете само последното ви писмо, не му достигнаха три дни.
- Той…
- Мълчете! Казах ви, че най-сетне вече наистина е добре! Време е за вашия подарък – Ирина стовари на масата торба, от която измъкна купчини писма, завързани с червени панделки. – Ето го и непрочетеното – тя остави настрани един плик. – Без него писмата са точно 365. Една цяла година любов. Без никакво прекъсване, ако ги четеш по едно на ден. Аз бих се радвала и на едничко, а при 365 щях да умра от щастие.
- Но само…
- Зная, Ана, зная! Зная! Сега прочетете някое от писмата си – което и да е. Сипете си вино и четете!
Ана се подчини и измъкна един плик. Листът в него беше пожълтял.
12 април 1989 г.
Моя невъзможна любов!
Заваляло е, а аз не съм разбрала. Била съм в друго измерение. Сама съм. Пуша на балкона и плача. Толкова ми липсваш… Толкова много!!! Светът е сив. Без нюанси. Всичко е равно и противно. Аз съм в затвор, построен от самата мен. Ако можех да изтръгна решетките му, ако можех да съм друга!
Една жена винаги безпогрешно разпознава мъжа, за когото е предопределена. Усеща го с утробата си. Защо те открих толкова късно? Защо не мога…
Прибра писмото, нямаше сили да го дочете. Помнеше как се чувстваше тогава. И не можеше да забрави. Посегна към друг плик.
12 август 2003 г.
Моя невъзможна любов!
Още е лято, а листата вече жълтеят. Усещам гнилия дъх на есента. Така ми е познат – нали вече векове живея с него. Всичко е едно и също, едно и също, едно и също. Няма ли да има край? Искам да те видя – дори за част от секундата! Обещавам, че няма да те докосна, за да не взривя и теб, и себе си.
Аз съм щастлива жена, защото те имах. Живях с теб в прекрасен сън. Защо да е сън? Навярно това е истинският живот, но не ни е съдено да бъдем в него заедно. Кой се е разпоредил? Ако знаех със сигурност, бих го разкъсала на безброй парчета дори да е Бог.
Не ме търси, моя любов! Може би ще сме слети в едно в някакъв друг свят, но и двамата сме наясно, че това всъщност е никога. И все пак, когато…
Ирина си беше отишла, без да се сбогува. Сервитьорът безшумно бе прибрал чиниите и приборите, пред Ана стоеше само чашата й и недопитата бутилка вино. Взе отделения плик. Беше неразпечатан.
12 октомври 2015 г.
Моя невъзможна любов!
Писах ти преди за книгите си, но тази, последната, е книгата на живота ми. На нашия живот, на общия ни спомен, който ще отнеса и в отвъдното. Обичала съм само теб, ти си единственият ми мъж.
На 20-и ще бъда в нашия град, представянето ми е от 7 часа вечерта в читалището. Ако дойдеш, ще те видя. Не е задължително да говорим, не се и надявам да ме докоснеш. Само да…
Ана не можа да продължи, сълзите я давеха. Защо не написа тези писма? Защо не ги написа…


Публикувано от BlackCat на 13.04.2016 @ 14:49:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:09:27 часа

добави твой текст
"365 дни любов" | Вход | 14 коментара (40 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: 365 дни любов
от lubara на 20.05.2016 @ 17:25:38
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Адресантът ми стана ясен, чак когато прочетох последните две изречения. Хубавото на една добре разказана история е в това, освен да е написана стилно като изказ, да е и невъзможна като случване. Но да изглежда напълно истинска! И тогава си казваш, чудесен разказ!


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 21.05.2016 @ 10:25:32
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти хареса!

]


Re: 365 дни любов
от mariq-desislava на 13.04.2016 @ 15:14:27
(Профил | Изпрати бележка)
Душевадка.:) Признавам те за майсторка на обратите и на масивните инфаркти - шегувам се.


Re: 365 дни любов
от mariq-desislava на 13.04.2016 @ 15:16:25
(Профил | Изпрати бележка)
Шегувам се само за инфарктите, разбира се.:)

]


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 00:20:22
(Профил | Изпрати бележка)
Това е стара слава, към днешна дата не е особено актуална.

]


Re: 365 дни любов
от Markoni55 на 13.04.2016 @ 15:36:19
(Профил | Изпрати бележка)
Ама си. Пак сега ще стискам зъби докато чета твоите разтърсващи разкази...А толкова се радвам, че си отново тук, но не на поста си а сред авторите.
Прекрасно е. После ще преживям прочетеното, сега ти се радвам.


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 00:20:57
(Профил | Изпрати бележка)
Просто удрям едно рамо.

]


Re: 365 дни любов
от Bockpece на 13.04.2016 @ 15:55:57
(Профил | Изпрати бележка)
Впечатляващо! С твоите текстове не се скучае.


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 00:21:39
(Профил | Изпрати бележка)
Ако читателят не заспи, направо си е успех.

]


Re: 365 дни любов
от joy_angels на 13.04.2016 @ 17:46:21
(Профил | Изпрати бележка)
Разкази с неочакван край... Добре, че се реши :) Добре за теб, добре за нас, читателите ти!


Re: 365 дни любов
от Markoni55 на 13.04.2016 @ 18:56:29
(Профил | Изпрати бележка)
Джой, схемата работи. Е , вдъхновението не идва по покана, ама Ганка е пич.

]


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 00:23:34
(Профил | Изпрати бележка)
Изобщо не се скатавай, Джой! Можеш да пуснеш някоя глава от новия роман. За мен писането отдавна е инцидент, но проявявам съпричастност. Поучи се от по-възрастните, моля!

]


Re: 365 дни любов
от rady на 13.04.2016 @ 21:38:53
(Профил | Изпрати бележка)
Не обичах да чета разкази, но покрай твоите заобичах! Превратностите на живота са твоя стихия!


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 00:24:36
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за милото изказване!

]


Re: 365 дни любов
от Ray (bdoych@abv.bg) на 13.04.2016 @ 22:28:47
(Профил | Изпрати бележка)
Привлече ме заглавието. Като видях, че е разказ, почти се бях отказа да чета - не бях в настроение за дълги текстове.
...И го прочетох на един дъх. Трогателна и въздействаща история. С неочакван край :)


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 00:25:40
(Профил | Изпрати бележка)
Така е с прозата - и да прочетеш, и да не прочетеш, все може да сгрешиш.

]


Re: 365 дни любов
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 13.04.2016 @ 23:16:13
(Профил | Изпрати бележка)
Сърцето ми препуска в буен галоп... Няма как, при последните две изречения!
Прас, с брадвичката по очакванията на господин Читателя! Ама кеееф!
Великолепен разказвач си, Ганче!!!
Сполай за удоволствието! :-*


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 00:26:16
(Профил | Изпрати бележка)
Жени! Ти си голяма душа!

]


Re: 365 дни любов
от rainy на 14.04.2016 @ 09:01:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Аз си признавам, че започнах от последния ред умишлено ;)
Признавам си още нещо - задръстеният ми мозък не сколаса да зацепи развръзката. Признат грях, нали...
Признавам си и още нещо - предпоследно: текстът ти ми достави изключително удоволствие.

Филиповска, пишеш изумително. Моля те, не ни лишавай повече от себе си.


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 22:21:55
(Профил | Изпрати бележка)
Ще се гръмна ритуално! Щом твоят аналитичен ум не е схванал развръзката, значи, нещо съм оплела.

]


Re: 365 дни любов
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 14.04.2016 @ 22:40:53
(Профил | Изпрати бележка)
Жена му ли, щото и аз ще се гръмна :))))))))))

]


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 22:54:03
(Профил | Изпрати бележка)
Естествено, че е жена му.

]


Re: 365 дни любов
от rainy на 14.04.2016 @ 23:02:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Аз го допуснах :) Това беше все пак единственият вариант... Но се затрудних, признавам!

Точно аналичичният ми мозък беше решил, че пишещата машина е на писателката - не питай за логиката на това решение :), и на финала ми увисна ченето... хах

Изключителен автор си. Сериозно.

]


Re: 365 дни любов
от zebaitel на 14.04.2016 @ 23:23:12
(Профил | Изпрати бележка)
ух, и аз като Галя, признавам! хем си викам жена му, с това М на машината, която е негова, хем започнах да си строя едни теории, да не е нейният мъж!!!

]


Re: 365 дни любов
от rainy на 14.04.2016 @ 23:26:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ааааааааааааааааааааааааааааа... успокоих се, че не съм толкова зальохана, честно! И мен това М на машината ме окилифенчи.. хахахххаа...

]


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 23:35:34
(Профил | Изпрати бележка)
Обясних, че да получиш ефекта на черното "м", не е особен проблем. Няма как да е мъжът й - той в никакъв случай не обича любовника на жена си.

]


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 23:32:49
(Профил | Изпрати бележка)
Не беше проблем да се намери "Марица" с определен шрифт. Всеки техник може да я настрои така, че някоя буква да се откроява - просто чукчето бие по-силно. Същият ефект - някоя буква да е по-черна от другите, се постига, когато чукнеш веднъж, връщаш един интервал назад и чукнеш втори път. Разбира се, ако се взираш или ползваш лупа, можеш да се усетиш. Но тук номерът е, че съпругата пише така, както би написала писмата и любовницата. Да влезеш в кожата на тази, която мразиш най-силно, само и само мъжът ти да е щастлив, не е упражнение за всекиго.

]


Re: 365 дни любов
от rainy на 14.04.2016 @ 23:50:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ама разбира се, че си права :) Но откъде време за мислене. Ти просто не можеш да си представиш каква буря от мисли и емоции едновременно предизвиква писането ти...

]


Re: 365 дни любов
от zebaitel на 14.04.2016 @ 17:00:36
(Профил | Изпрати бележка)
Както казва Жени, тряс с брадвичката накрая и върви си съчинявай, кой ги е писал?!

Привет, Анониме!


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 22:22:56
(Профил | Изпрати бележка)
Само не ми казвай, че не си разбрала кой ги е написал. С Рейни ме утрепахте, бе!

]


Re: 365 дни любов
от zebaitel на 14.04.2016 @ 22:34:10
(Профил | Изпрати бележка)
Ами, или сме затъпели, или ти си ни завъртял така, че да не разберем, бе, Анониме! Като не си пускал нищо от сума ти време, та са ни ръждясали мозъците!


]


Re: 365 дни любов
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 14.04.2016 @ 22:37:42
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотен разказ! Може и да е малоумно, но въпреки финала, взех да ги пресмятам тези писма :))))) 30 години от раздялата, по писмо на месец - 360 писма. Писането е започнало след 3 месеца, значи останаха 357. Къде са онези 8 писма до 365 дни любов ;)))))))))) И този 12 октомври ме мъчи, но него ще мисля по-късно :))))))))
Извън всички глупости, които написах, разказът много ми хареса :))))))))))) Прощавай, че взех да го нищя като криминале на Агата Кристи :)))))))))))


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 14.04.2016 @ 22:53:12
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм уточнила, че е 30 години и няколко месеца - не сметнах, че е необходимо.

]


Re: 365 дни любов
от dandan на 14.04.2016 @ 23:21:05
(Профил | Изпрати бележка)
Разказите са ми слабост. Но твоите са, както казва Рейни "изумителни".

Голяма си!


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 15.04.2016 @ 23:28:02
(Профил | Изпрати бележка)
Да, пораснах. :)

]


Re: 365 дни любов
от kristi на 15.04.2016 @ 09:53:54
(Профил | Изпрати бележка)
Отлично изведен финал! Този разказ е един от любимите ми. Една всеотдайна любов срещу невъзможната.

Поздравления и прегръдка!


Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 15.04.2016 @ 23:29:33
(Профил | Изпрати бележка)
Хайде, идвай в София!

]


Re: 365 дни любов
от samotnik на 16.04.2016 @ 09:39:46
(Профил | Изпрати бележка)
Надявям се някъде наистина да съществува такава любов.
Благодаря ти.



Re: 365 дни любов
от anonimapokrifoff на 18.04.2016 @ 22:10:02
(Профил | Изпрати бележка)
Аз ти благодаря. Със сигурност съществува такава любов.

]