Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 709
ХуЛитери: 4
Всичко: 713

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБумбарско
раздел: Хумор и сатира
автор: giro

Бумбар... Леле, леле, как обичам естествения, непревзет аромат и вкус на това свинско дебело черво, апетитно издуто с присъщия му филър...
Апропо, наблюдавам, че в модерната епоха се загуби познанието за разликата между бумбара и бахура. Има даже некои декаденти, които не знаят, че такава разлика наистина съществува. Знам, неудобно е да я соча на вас - тези, които осветяват пътя на кулинарно бедстващите канибали, но все пак да кажа: едното се пълни с черен дроб и ориз, другото с бял дроб, без ориз:)))
Мдаммм, виждате, че дори по отношение на тази простонародна храна пак е налице политическа поляризация... Нейсе.
Купих си снощи едно парче бумбар - дойде около трийсе сантима. Видя ми се много артистично в своята вълниста издутост и нееднаква опеченост. Освен това забелязах, че червото е много плътно и мазно, с дебели, бели стени. Видях, че оризът е малко, а дробът е кълцан на едро и стои сипкаво. Това е значи, уверих се мигновено, а ако бяхте на мое място вие, също щяхте да сте така категорични, че това е моят личен, направо будителски бумбар.
Цената на този разкош поначало е комично народна, но в този случай бе висока - още една атестация за правилността на решението ми.
Прибрах се в къщи щастлив. Да ме прощава колегата М.Твен, че го заимствам без да го питам, ама бях щастлив "като астроном открил нова планета" - преживяване на гамена Том Сойер след като се научил да цеди плюнката между горните си резци.
Нарязах деликатеса на колелца с дебелина около сантиметър - на по-тънко могат да се разпаднат. Сетне ги оцвърчах в горещия тиган и когато потъмняха, а мазнината почна леко да пуши, ги наредих в една йена паница. Смачках четири скилидки чесън и заедно с люспите ги врътнах в осиротелия тиган. Само миг по-късно добавих мляни домати, дафинов лист и... О, УЖАС, УЖАС!!! - НЯМАХ ЧЕРВЕНО ВИНО! Аз, неговият най-артистичен производител!
Ебахти бумбара, ебахти - хем сосът ще е без червено вино, хем изобщо няма никъф смисъл от бумбар, ако ще го преглъщаш с други напитъци, нежели с Божията кръв.
Раменете ми увиснаха и тъжно визуализирах как, ако бях все още с витите си мустаци от преди време, те умирающо биха се развили.
Викам на щерка ми - Кате, тази вечер ще ядеш бумбар на корем. Майка ти я няма, така че ручай без ограничения! Мисля си, че на пет години и половина човекът е достатъчно зрял, за да се наслаждава на бумбара от една страна, но все още не съвсем, за да му липсва червеното вино към него.
Тая мойта като почна, хем без хляб, опатка почти сичко - то на мен за кво ми е, в хладилника трепери само едно лигаво провансалско розе.
Връща се моята другарка, работила, вика, до късно. Зимам чантата й, за да си махне тя либаденцето, ама тая мешка тежи, дейба. Кво туряте в тия дисаги, бе, пудофки ли?!!! - пцовам вече, аз много обичам да пцовам. Киро, аз ти нося вино, а ти ме хокаш, майната ти! Бре /още повече пцовам/, вадя аз из чувала една трилитровка - този път мога да обискирам жена ми без предварително разрешение на съответния първоинстанционен съд - МОЕТО..., МОЕТО СОБСТВЕНО, рубинено червено, младо, бляскаво мерло от Перущица! Цялото бащичко - златно мое, красиво и атлетично момче!
-Къде ходиш, ма, що закъсня, ква е тая работа твойта, за толкова пари до нощите ли ще се трепеш, а? Кажи на Жоро, че в петитрийсе те искам в къщи!


Публикувано от anonimapokrifoff на 02.11.2015 @ 21:16:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   giro

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 16:35:34 часа

добави твой текст
"Бумбарско" | Вход | 5 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бумбарско
от divcviat (divcviat@abv.bg) на 02.11.2015 @ 21:46:25
(Профил | Изпрати бележка)
Хаха...ще ми се нещичко остроумно да ти напиша...хаха..не мога..ГОЛЯМ СИ!
Поздравление! :))))))


Re: Бумбарско
от giro на 03.11.2015 @ 08:58:14
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти с дъх на бумбар!

]


Re: Бумбарско
от zebaitel на 03.11.2015 @ 07:22:56
(Профил | Изпрати бележка)
Кире, не знам за бумбара, малко мазничък ми се видя, ама за "напитъците" имаш няколко плюсчета!!!


Re: Бумбарско
от giro на 03.11.2015 @ 08:58:46
(Профил | Изпрати бележка)
този сезон ще се умножат вярвам:)))))))))))))

]


Re: Бумбарско
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 03.11.2015 @ 11:45:44
(Профил | Изпрати бележка)
Пък моето, гат бе на пет ме замераше с кюфетлъците кат ги наблъскам с чесън :(


Re: Бумбарско
от malovo3 на 03.11.2015 @ 14:20:29
(Профил | Изпрати бележка)
Много е добре когато човек прочете нещо хитро, и се усмихне.
А още по-добре е когато усмихнат устата му се напълни със слюнка.
Този лек диалект е трепач!

Харесах!


Re: Бумбарско
от giro на 04.11.2015 @ 20:26:17
(Профил | Изпрати бележка)
хехей, бумбар и вино форевър!!!!!!!!!!!!!!

]


Re: Бумбарско
от daro на 04.11.2015 @ 08:28:32
(Профил | Изпрати бележка)
бумбар - "бомба", много е бумбарско, готско!

... да се консумира с перущинско божоле от бат Киро ;)

очаквам го, да знаййййшшшш! :)

чисто и светло, друже!

(((О)))


Re: Бумбарско
от giro на 04.11.2015 @ 20:27:26
(Профил | Изпрати бележка)
Дарчик, мерлото от разказчето е двутонен факт!

]