Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 499
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 500

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà1207
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Heel

Íÿêîé íàñòîÿòåëíî áëúñêàøå ïî âðàòàòà, ÿâíî ìíîãî äúðæåøå äà âëåçå. Ëàâðåíòèé ñòàíà îò ëåãëîòî ñè è èçòè÷à äî ïðîçîðåöà, çà äà âèäè êîé å íåêàíåíèÿò ãîñò. Îòâúí, íà óëèöàòà, ñòîÿõà äâàìà âîéíèöè. Ëúñêàâèòå èì ðèçíèöè îòðàçÿâàõà íåìîùíàòà ëóííà ñâåòëèíà. Ëàâðåíòèé ñå íàïðåãíà, ñúðöåòî ìó ïëàâíî óñêîðè ðèòúìà ñè.
Ðàçáèðàøå, ÷å çäðàâàòà å çàêúñàë. Âîéíèöèòå áÿõà äîøëè çà íåãî â òîçè íå÷åñòèâ ÷àñ. Òðåïåðåùèòå ìó êðàêà íåîõîòíî ãî îòâåäîõà äî âðàòàòà.
– Îùå äúëãî ëè ùå òðÿáâà äà ÷àêàìå? – ïîïèòà åäèíèÿò îò âîéíèöèòå.
– Áÿõ çàñïàë – îòâúðíà Ëàâðåíòèé, äîêàòî îòâàðÿøå âðàòà.
– Òè ëè ñè ëå÷èòåëÿò? – ïîïèòà äðóãèÿò.
– Äà.
– Òðúãâàé ñ íàñ!
– Çàùî?
– Äóêúò òàêà çàïîâÿäà. Áúðçî!
×àñ è ïîëîâèíà ïî-êúñíî òðèìàòà ìúæå ìèíàõà ïðåç óêðàñåíèòå ñ êîâàíè îðíàìåíòè âðàòè íà êðåïîñòòà. Ëàâðåíòèé íå ïðîòåñòèðà, êîãàòî îíåçè äâàìàòà ãî îïðÿõà íà ñòåíàòà è ãðóáî ãî ïðåòúðñèõà. Íå ïðîòåñòèðà è êîãàòî ãî ïîâåäîõà ïî åäíî êàìåííî ñòúëáèùå. Íå ñëåä äúëãî ñòèãíàõà äî ïðîñòîðíî ïîìåùåíèå ñ âèñîê òàâàí. Òàì ÷àêàøå âèñîê, ñëàá ìúæ, íàáëèæàâàù ïåòäåñåòòå – äóêúò. Êðà÷åøå íåðâíî íàïðåä – íàçàä, çàáèë ïîãëåä â ïîäà, äîðè íå ñè íàïðàâè òðóäà äà ïîãëåäíå Ëàâðåíòèé.
– Êàçàõà ìè, ÷å ñè ëå÷èòåë – ïîäõâúðëè ñóõî äóêúò è ñå íàìðúùè.
– Äà, Âàøå Ïðåâúçõîäèòåëñòâî.
– Îïèòåí ëè ñè?
– Àç ñúì ïðîñòî åäèí îáèêíîâåí ÷îâåê…
– Ìëúêâàé! Èñêàì äà èçëåêóâàø äúùåðÿ ìè!
Ëàâðåíòèé çàïðèìèãà èçíåíàäàíî.
– Ùå òè ïðåäîñòàâÿ ïîäñëîí è õðàíà. Óòðå ùå ÿ ïðåãëåäàø. À ñåãà îòèâàé äà ñïèø!
– Äà, Âàøå Ïðåâúçõîäèòåëñòâî.
Äâàìà ñòðàæàðè ñúïðîâîäèõà Ëàâðåíòèé äî ñòàÿòà ìó, êúäåòî òîé óñïÿ íÿêàê ñè äà ñå óíåñå â íåñïîêîåí ñúí.

***

Ïðèíöåñàòà ëåæåøå íà ëåãëîòî ñè, ïîäïðÿíà íà êóï÷èíêà âúçãëàâíèöè; áëåäîòî é ëèöå èçãëåæäàøå óíèëî. Íîñåøå êðàñèâà ñèíÿ ðîêëÿ, íàâëå÷åíà ñÿêàø íàáúðçî. Ãîëåìèòå é òåìåíóæåíè î÷è ñå ñïðÿõà çà ìîìåíò âúðõó Ëàâðåíòèé, ïîñëå áàâíî ñå ðàçôîêóñèðàõà.
– Áàùà âè èñêà îò ìåí äà … – ïîäõâàíà Ëàâðåíòèé.
– Çíàì. Òè ñè íîâèÿò. Êàê ñå êàçâàø?
– Ëàâðåíòèé.
– Àç ñúì Åëîèç – êàçà òÿ è ñå óñìèõíà ïëàõî.
Ïðèíöåñàòà áå êðàñèâî, äðåáíè÷êî ñúçäàíèå ñ äúëãà, òúìíîðóñà êîñà. Èçãëåæäàøå íà íå ïîâå÷å îò äâàéñåò ãîäèíè, ìàêàð ÷å ñåíêèòå ïîä î÷èòå é ÿ ïðàâåõà äà èçãëåæäà ïî–ñòàðà.
– Âàøå Ïðåâúçõîäèòåëñòâî, áèõòå ëè ìè êàçàëè êàêâè îïëàêâàíèÿ èìàòå?
– Íàðè÷àé ìå „Åëîèç”, ìîëÿ! – êàçà òÿ ñ âåæëèâ, íî òâúðä ãëàñ.
Ëàâðåíòèé êèìíà è òúðïåëèâî çà÷àêà îòãîâîðà. Åëîèç âúçäúõíà îòåã÷åíî, ñëåä êîåòî ïðèäúðïà ðîêëÿòà ñè íàãîðå, ïîêàçâàéêè áîñèòå ñè ñòúïàëà. Ëàâðåíòèé ïðèñâè î÷è, ÷óäåøå ñå êàêúâ å ïðîáëåìúò.
– Íå, íå, òàì ïî– ãîðå å – êàçà ïðèíöåñàòà, ñî÷åéêè ëÿâîòî ñè êîëÿíî.
Ëàâðåíòèé ñå ïðèáëèæè è õâúðëè êúì íåÿ î÷àêâàòåëåí ïîãëåä.
– Íàèñòèíà ëè ùå òðÿáâà äà … – Ãëàñúò é çàãëúõíà, à ïî áóçèòå é èçáèõà ÷åðâåíè ïåòíà.
– Ïîêàæåòå ìè, ìîëÿ.
Ñ òðåïåðåùà ðúêà òÿ ïðèäúðïà ðîêëÿòà ñè îùå ïî–íàãîðå. Ëåâèÿò é êðàê áå èçâèò íàâúòðå ïî íà÷èí, êîéòî èçîáùî íå èçãëåæäàøå åñòåñòâåí, à îòñòðàíè íà ïðàñåöà ñå ìúäðåøå ãðîçíà ïîäóòèíà. Íàðàíÿâàíåòî êàòî ÷å ëè áå îêàçàëî âëèÿíèå è âúðõó ìúíè÷êîòî é ñòúïàëî, êîåòî áå ëåêî èçâèòî è íÿêàê áåçæèçíåíî îïóñíàòî.
– Êàêâî å ïðè÷èíèëî òîâà Âàøå… Åëîèç?
– Ëþáèìèÿ ìè êîí. Ðèòíà ìå, äîêàòî ÷åøåõ ãðèâàòà ìó.
– Êîãà ñòàíà òîâà?
– Ïðåäè òðè ìåñåöà.
– Ìîæå ëè äà ïîãîâîðÿ ñ ÷îâåêà, êîéòî âè å ëåêóâàë?
– Íå, îïàñÿâàì ñå, ÷å íå.
– Çàùî?
– Ãëàâàòà ìó âå÷å íå å íà ðàìåíåòå – îòâúðíà òÿ è ïðåáëåäíÿ.
Ëàâðåíòèé âíåçàïíî ïî÷óâñòâà ñòÿãàíå â ãúðëîòî, íî óñïÿ äà çàïàçè ñïîêîéñòâèå.
– Ðàçáèðàì – èçìúðìîðè òîé.
– Íå àç çàïîâÿäàõ òîâà. Áàùà ìè ñå ðàçãíåâè è…
– Ðàçáèðàì. Íåêà ñå êîíöåíòðèðàìå âúðõó ïðîáëåìà. Êðàêúò âè å áèë ñ÷óïåí, çíàåòå ëè òîâà?
– Ú–õú.
– Êàêâî íàïðàâè îíçè ëå÷èòåë?
– Ïîñòàâè êðàêà ìè â øèíà.
– Êîñòèòå íå ñà íàìåñòåíè êàêòî òðÿáâà.
– Çíàì, ÷å íåùî íå å íàðåä ñ êðàêà ìè. Ãëåäêàòà å ãðîçíà… îñâåí òîâà íå ìîãà äà õîäÿ íîðìàëíî, íî òîé íàïðàâè âñè÷êî ïî ñèëèòå ñè, çà äà ìè ïîìîãíå. Íå ãî âèíÿ çà íèùî, ãîðêèÿ ÷îâå÷åö!
– Çíà÷è ìîæåòå äà ñòúïâàíå íà òîçè êðàê?
– Äà, íî áîëè ìíîãî.
Ëàâðåíòèé ñå ïðîòåãíà è âíèìàòåëíî ïëúçíà äëàí ïîä ïðàñåöà é, äîêàòî îãëåæäàøå äåôîðìàöèÿòà. Åëîèç èçïúøêà è îêîêîðè èçíåíàäàíî î÷è. Ðàìåíåòå é ñå ðàçòðåñîõà â íåâîëíî ïîòðúïâàíå.
– Ìîëÿ âè, íå ìå äîêîñâàéòå òàêà – êàçà ñ óìîëèòåëåí ãëàñ òÿ.
Ëå÷èòåëÿò ñå èçâèíè è áàâíî îòäðúïíà ðúêàòà ñè.
– Ïðîñòî ñå îïèòâàì äà âè ïîìîãíà, Åëîèç – ðå÷å ïëàõî òîé.
Òÿ êèìíà è ãî ïîãëåäíà çàìèñëåíî.
– Ïèëà ñúì êàêâè ëè íå ëåêàðñòâà, ïîëçà íèêàêâà. Ñàêàòà ñúì, Ëàâðåíòèé, íî òîâà âå÷å íå ìå òðåâîæè îñîáåíî. Ïðèåõ ôàêòèòå.
– Ìîãà äà èçëåêóâàì êðàêà âè.
Ïðèíöåñàòà ñå èçñìÿ íàñèëà è ìàõíà ïðåçðèòåëíî ñ ðúêà.
– Íàèñòèíà ìîãà…
– Àêî ñå ïðîâàëèø, ãëàâàòà òè íÿìà äà îñòàíå ïðèêðåïåíà êúì ðàìåíåòå çà äúëãî. Áàùà ìè èìà ëîø íðàâ. À âèíàòà ùå å ìîÿ. Ñàìî êàòî ñè ïðåäñòàâÿ…
– Èñêàì äà îïèòàì!
Åëîèç ïîìúë÷à èçâåñòíî âðåìå, ïîñëå ñè ïîå äúëáîêî âúçäóõ è èçñóìòÿ.
– Êàêâî ñìÿòàø äà íàïðàâèø?
– Ùå ñå íàëîæè äà ñ÷óïÿ êðàêà âè îòíîâî.
Ëèöåòî é ìîìåíòàëíî çàãóáè öâÿò; Ëàâðåíòèé ñè ïîìèñëè, ÷å òÿ ùå ïðèïàäíå.
– Íå, íå, íå! – çàêðåùÿ òÿ è âäèãíà ðúöå, ñÿêàø çà äà ñå ïðåäïàçè îò íåùî.
– Ìíîãî ñúæàëÿâàì, ïðèíöåñî.
Åëîèç ñå íàäèãíà è ïðîòåãíà ðúêà êúì çàäíàòà òàáëà íà ëåãëîòî, îïèòâàéêè ñå äà äîñòèãíå ïîäïðåíèÿ òàì áàñòóí. Õâàíà ãî è ãî äðúïíà íåðâíî êúì ñåáå ñè. Ïîñëå íàõëóçè îñòðîâúðõèòå ñè ïàíòîôêè, êàòî èçïèòà ñåðèîçíè çàòðóäíåíèÿ ñ ëÿâàòà, è ñå èçïðàâè. Îëþëÿ ñå, íî óñïÿ äà çàïàçè ðàâíîâåñèå. Èçãëåäà ãíåâíî Ëàâðåíòèé, ñëåä êîåòî çàêóöóêà êúì âðàòàòà ñ óðîäëèâàòà ïîõîäêà íà èíâàëèä. Ëå÷èòåëÿò íÿìàøå êàê äà íå çàáåëåæè, ÷å ëåâèÿò é êðàê å ïî–êúñ è òÿ ïî÷òè íå ìîæå äà ðàç÷èòà íà íåãî. Âñúùíîñò ñàìî ïðúñòèòå é äîñòèãàõà äî ïîäà, êàòî êðåïÿùàòà ñå íà òÿõ ïàíòîôêà ñå òúòðóçåøå, à íåñòàáèëíèÿò é ãëåçåí ñå êëàòóøêàøå íåñèãóðíî ïðè âñÿêà êðà÷êà.
– Íå ìå ãëåäàé òàêà! – èçïèñêà ôàëöåòíî òÿ.
– Äîâåðåòå ìè ñå, Åëîèç!


2

Åëîèç ñå âçèðàøå â äúðâåíîòî ïðèñïîñîáëåíèå, ïðèêðåïåíî êúì ëåâèÿ é êðàê. Òî ïðèòèñêàøå çäðàâî ãëåçåíà è êîëÿíîòî é, è íå ïîçâîëÿâàøå íèêàêâî äâèæåíèå. Ñèíÿòà ðîêëÿ áå èçäúðïàíà äî áåäðàòà é, êàòî äèïëèòå é áÿõà ñòàðàòåëíî íàãúíàòè. Íà ëèöåòî íà ìëàäàòà ïðèíöåñà áå èçïèñàí øîê, êîãàòî ïðîøåïíà:
– À ñåãà êàêâî?
– Èçïèéòå òîâà – êàçà Ëàâðåíòèé è é ïîäàäå ÷àøà, ñúäúðæàùà íÿêàêâà òúìíà òå÷íîñò.
– Êàêâî å?
– Ùå âè ïîìîãíå äà ñå ñïðàâèòå ñ áîëêàòà.
Òÿ ïîå ÷àøàòà è èçãëåäà ïðèòåñíåíî Ëàâðåíòèé. Ïîäóøè òå÷íîñòòà, ñëåä êîåòî ïðåäïàçëèâî îòïè îò íåÿ.
Î÷èòå íà ëå÷èòåëÿ, êîéòî ñÿêàø ñå îïèòâàøå äà ñå íàñòðîè çà ðàáîòà, ñå ñòðåëíàõà êúì ñàêàòèÿ é êðàê. Íàïðàâè ìó âïå÷àòëåíèå, ÷å áåäðàòà íà âèñî÷àéøàòà îñîáà ñà èçÿùíè è ñòðîéíè.
Ïðèíöåñàòà èçïè ëåêàðñòâîòî è ïîäðúïíà íåðâíî çàïðåòíàòàòà ñè ðîêëÿ. Ôàêòúò, ÷å êðàêàòà é ñà îãîëåíè, ÿ êàðàøå äà ñå ÷óâñòâà èçêëþ÷èòåëíî íåëîâêî. Êîïíååøå äà ñå ïîêðèå.
Äåñåò ìèíóòè ïî–êúñíî Åëîèç ñå îäðÿìà. Ïðèòâîðè î÷è è ñå îòïóñíà íà ëàêòè.
– Ëåãíåòå ïî ãðúá, ìîëÿ – ïîäêàíè ÿ Ëàâðåíòèé.
Ìèãëèòå é èçïúðõàõà, óñòíèòå é òðåïåðåõà íåêîíòðîëèðóåìî.
– Íå ìå íàðàíÿâàé, ìîëÿ òå – èçìúíêà òÿ è ñå îòïóñíà íà ëåãëîòî.
– Âå÷å ãîâîðèõìå çà òîâà, Åëîèç. Äðóãà âúçìîæíîñò íÿìà.
Òÿ âúçäúõíà, ïîòðåïåðè è ñå îñòàâè â ðúöåòå íà ñúäáàòà. Ëàâðåíòèé çàâúðçà êèòêèòå é çà ñòúëáîâåòå íà ëåãëîòî, ïîñëå âçå äúðâåíèÿ ÷óê. Ïðèöåëè ñå â ãðîçíàòà èçäóòèíà.
Êðàêúò íà ïðèíöåñàòà ñå ñòðîøè ñ ãàäåí ïóêîò.
Ëàâðåíòèé çàõâúðëè ÷óêà íàñòðàíè è ñå îãëåäà íåðâíî, ÷óâñòâàøå ñå çàñðàìåí è ðàçòðåâîæåí. Åëîèç çÿïíà êàòî ðèáà, òåìåíóæåíèòå é î÷è ñå êîêîðåõà ãðîòåñêíî. Âäèøà ðÿçêî ãëúòêà âúçäóõ è íàäàäå ïðîíèçèòåëåí, èçïúëíåí ñ áîëêà ïèñúê. Èçâè ãðúá, ñòèñêàéêè äëàíèòå ñè â þìðóöè.
– Ñïîêîéíî, ñïîêîéíî, Åëîèç! Íàé–ëîøîòî ìèíà, ñêúïà ïðèíöåñî! Ñàìî ìîëÿ òå íå âèêàé! Ùå òå ÷óÿò è…
Âðàòàòà ñå îòâîðè è â ïîìåùåíèåòî âëåòÿ ñòðàæ, êîéòî âåäíàãà ïîñåãíà äà èçâàäè ìå÷à ñè îò íîæíèöàòà.
– Òÿ å äîáðå. Îñòàâè íè ñàìè! – êàçà ñ òâúðä ãëàñ Ëàâðåíòèé.
Ñòðàæúò ñå âòîðà÷è â ïðèíöåñàòà, êîÿòî ñå ãúð÷åøå íà ëåãëîòî. Ïîêîëåáà ñå.
– Êàêâî? – èçìúíêà ìúæúò è ñå èç÷åðâè ïðè âèäà íà îãîëåíèòå êðàêà íà ãîñïîäàðêàòà ñè. Èçãëåæäàøå ïîòðåñåí äî äúíîòî íà äóøàòà ñè.
– Èçëåç! Âåäíàãà! – èçêðåùÿ Ëàâðåíòèé.
Ñòðàæúò ñå çàâúðòÿ íà òîêîâåòå ñè è èçëåçå áåç äà îáåëè è äóìà. Åëîèç áå ïðîòî÷èëà âðàò è ñå îïèòâàøå äà âèäè êàêâî ñå å ñëó÷èëî ñ êðàêà é.
– Åëîèç, çíàì, ÷å áîëè, íî ìîëÿ òå íå ìúðäàé. Âñè÷êî… âñè÷êî êàòî ÷å ëè å íàðåä. Ïðîñòî îïèòàé äà ñå îòïóñíåø!
Òÿ îòìåòíà ãëàâàòà ñè íàçàä è çàáè ïðàçíèÿ ñè ïîãëåä â òàâàíà. Ïî áóçèòå é ñå òúðêàëÿõà ñúëçè, çàâúðçàíèòå é çà ñòúëáîâåòå íà ëåãëîòî ðúöå ñå èçâèâàõà â êîíâóëñèè. Ñàìî èçñêèìòÿ æàëíî, êîãàòî Ëàâðåíòèé îòñòðàíè äúðâåíîòî ïðèñïîñîáëåíèå.
Ëå÷èòåëÿò ñå íàâåäå çà äà îãëåäà ïîðàæåíèÿòà, êîèòî ñîáñòâåíîðú÷íî áå ïðè÷èíèë. Ïî áóçèòå ìó èçáè íåçäðàâà ÷åðâåíèíà. Ïèùÿëúò é ñå áå îãúíàë ãàäíî íàâúòðå, à ôèíîòî é ñòúïàëî ñå áå îáúðíàëî â ïðîòèâîïîëîæíàòà ïîñîêà, íàñòðàíè. Ïðúñòèòå íà êðàêà é ñå áÿõà èçïúíàëè íååñòåñòâåíî íàãîðå, ñãúð÷åíè ñÿêàø â ñïàçúì.
– Ìîæåø ëè äà ñè ðàçìúðäàø ïðúñòèòå? – ïîïèòà Ëàâðåíòèé, äîêàòî ñå ÷åøåøå çàìèñëåíî ïî ÷åëîòî.
– Ïðúñòèòå ìè? – êàçà òÿ è ïîãëåäúò é ñå ïðîÿñíè çà ìîìåíò.
– Äà, òðÿáâà äà îïðåäåëÿ êàêâî…
Òÿ êèìíà è ðàçìúðäà ïðúñòèòå íà çäðàâèÿ ñè êðàê, òåçè íà ñ÷óïåíèÿ îñòàíàõà íåïîäâèæíè.
– Êàêâî ÷óâñòâàø? – ïîïèòà òîé è ïðåãëúòíà íåðâíî.
– Êðàêúò ìå áîëè, è å íÿêàê ñêîâàí. – Ñëåä êðàòúê ðàçìèñúë äîáàâè: – Íåùàòà íå âúðâÿò ïî ïëàí, à? – Óñòíèòå é ñå èçêðèâèõà â ñàðêàñòè÷íà óñìèâêà.
Ëàâðåíòèé íå îòãîâîðè. Ïëúçíà ïðúñòè ïî ïðàñåöà é, îïèòâàéêè ñå äà ïðåöåíè â êàêâà ïîçèöèÿ ñà ñ÷óïåíèòå êîñòè. Òÿ çàñìóêà âúçäóõ ïðåç ñòèñíàòèòå ñè çúáè, à êîêàë÷åòàòà íà ðúöåòå é ïîáåëÿõà îò ñòèñêàíå.
– Ñìåëî ìîìè÷å ñè òè, Åëîèç. – Òîé ñòèñíà â øåïàòà ñè ìàëêàòà é ðîçîâååùà ïåòà è ïîòúðêà îñíîâàòà íà ïðúñòèòå é. êîæàòà é áå ìåêà è ãëàäêà, êàòî íà áåáå.
Åëîèç ñáúð÷è âåæäè, óñåùàéêè, ÷å íåùî ñå ïå÷å.
– Ëàâðåíòèé, êàêâî ïðàâèø?
Òîé ñòèñíà çäðàâî ñòúïàëîòî é è äðúïíà ðÿçêî, ñ âñè÷êà ñèëà. Ñ÷óïåíèòå êîñòè çàïóêàõà, òúðêàéêè ñå åäíà â äðóãà. Åëîèç çàáåëè î÷è, ïîñëå íàäàäå ñåðèÿ îò âîïëè. Ëàâðåíòèé çàâúðòÿ ñòúïàëîòî é è îòíîâî äðúïíà. Îòíîâî ñå ÷ó ãàäíî ïóêàíå. Åëîèç ñå ãúð÷åøå, òàêà ñÿêàø ÿ äåðÿõà æèâà. Ìàëêî ïî–êúñíî îáà÷å òÿëîòî é ñå îòïóñíà, à ãëàâàòà é êëþìíà íà åäíà ñòðàíà.
Ëàâðåíòèé ñå çà÷óäè êàêâî äà ïðàâè, à êîãàòî ñå èçâúðíà, âèäÿ, ÷å äóêúò ñòîè íà âðàòàòà.  ðúêàòà ìó èìàøå ìå÷.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 26.02.2015 @ 22:28:20 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

17.04.2024 ãîä. / 02:51:41 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"1207" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: 1207
îò gfstoilov (gfstoilov@abv.bg) íà 01.04.2015 @ 13:09:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://gfstoilov.blogspot.com/
Æàëêî çà ëå÷èòåëÿ... è òîé ñå å îïèòàë äà ïîïðàâè êðèâîòî.