Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 858
ХуЛитери: 4
Всичко: 862

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: rosi45
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПетъчно 13-то
раздел: Разкази
автор: AngelLaura

***
Тя гледаше котката в очите или котката гледаше нея – така и не стана ясно. Бяха едно – еднакви – единствени!
- Хайде, стига вече да си толкова сериозна! Кога пък чак толкова порасна, че вече не искаш да се шляем с метлата по здрач?
Уморих се всяка вечер да ти се умилквам и да ти подсказвам, че е време вече да се съвземеш и да дойдеш на себе си. Мяукам ти, мъркам ти – а ти изобщо не разбираш! Кога спря да ме чуваш?
- Гледаш ме с толкова упрек! Кога пък стана толкова критична? Знам, че ти се излиза навън. Но аз съм изморена. Даже сила нямам да разпусна косата си. Ако искаш вземи метлата и тръгни сама. Искам да заспя и да се откъсна поне за малко от тази реалност...
- Говориш глупости, знаеш това, нали? Не си уморена, просто си забравила! Днес е вечерта на двойките! Днес е нашата нощ – онази, в която всяка веща заедно с котката си правят ритуала по сбъдването! Колко още чакаш да ти мяукам! Вдигай си главата и събличай тези делници от себе си. Там те чака робата ти – подготвих я!
- Не разбираш ли? Вече не съм същата. Краката ме болят, ставите пукат, зъбите ми се рушат. Какъв ритуал, какво сбъдване! За ритуал трябва да имаш желание, настройка и настроение. Искам да спя...
- Съжалявам за това. Тази нощ беше последната, в която трябваше да излетим заедно и да завършим пътя ми - заедно. Трудно ми е да го изрека, защото исках да го направим правилно, но явно ще потегля сама. Сбогом, моя любима веща. Ще бъда винаги с теб там – отвъд!
Очите на котката се отдалечиха и тя остана сама. Пред нея лежеше тялото на нейната голяма, стара и любима приятелка! А нея вече я нямаше. Настъпи момента, който очакваше, но не искаше да се случва! Беше останала сама и отново грешката за това, че не направи нещата правилно беше само нейна.
***
Тя гледаше котката в очите или котката гледаше нея – така и не стана ясно. Бяха едно – еднакви – единствени!
- Хайде мързелива бабичко, вдигай се и се мятай на метлата! Няма цяла вечер да те чакам да се размърдаш. Петъчно 13-то ритуалът ще започне без нас. Знаеш, че това е любимата ми вечер. Нямам търпение да нарека сбъдването. Хайде, бързо, че искам да съм първа сред вещите...
- Мяу, ти винаги бързаш да си първа! Какво да те правя, скъпа моя веща? Обичам да чувам смеха ти, обичам да те виждам щастлива. Само да не беше толкова нетърпелива... Аз съм вече стара, но този твой темперамент ме поддържа жива и ме връща всеки път, когато реша да си тръгна. Времето ни още не е свършило. Та кой, ако не аз, ще те следва в лудостта ти? Хайде моя веща, да тръгваме!
Тя отдели поглед от очите на котката и котката отдели погледа си от нейните. Метлата им излетя със скоростта на светкавица. А след нея остана само ехото от смеха им.
***
Тя гледаше котката в очите или котката гледаше нея – така и не стана ясно. Бяха едно – еднакви – единствени!
Ръката и нежно се спускаше от главата към опашката и, а тя и отговаряше с кротко мъркане. Чувстваха се прекрасно заедно. Реални, земни и живи.


Публикувано от alfa_c на 14.02.2015 @ 15:39:02 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   AngelLaura

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:14:54 часа

добави твой текст
"Петъчно 13-то" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Петъчно 13-то
от CheGuevara (rujavasileva@hotmail.com) на 14.02.2015 @ 18:09:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.Condor46.blog.bg
Поздравления, мило Ангелче!!!
Липсваше ми!!!
Прегръдка от старата столица!!!
Ружа/ЧЕ


Re: Петъчно 13-то
от angellaura на 12.04.2015 @ 20:26:50
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Че! И ти ми липсваш!

]


Re: Петъчно 13-то
от Markoni55 на 13.04.2015 @ 10:26:54
(Профил | Изпрати бележка)
много петъчно и размислящо ми дойде...отнасям го в мисълта си, за да проникна в него...


Re: Петъчно 13-то
от angellaura на 13.04.2015 @ 15:12:24
(Профил | Изпрати бележка)
:) и не забравяй да помилваш котката, а може и кучето и всички...
Благодаря, Маркони :)

]