Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 992
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 996

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàB & C
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: mamontovo_dyrvo

Äåíÿò çàïî÷íà ñèâî è ìîêðî. Ñúñ ñèòåí äúæä è íèñêè îáëàöè, êîèòî à-õà äà êàöíàò íà ÷åëîòî òè. È òàçè òúïà ñíîùíà äèñêîòåêà ñ ïîðåäèöàòà øîòîâå... „Ñàìî çà ðàáîòà ñ ïàðè…” – ìèñëåøå ñè ìëàäîòî ìîìè÷å, êàñèåðêàòà â ìàëêèÿ áàíêîâ êëîí íà úãúëà. Òÿ áåøå ãîòîâà äà äàäå âñè÷êî, âêëþ÷èòåëíî äà öåëóíå äåáåëèÿ ñè ìàçåí øåô, ñàìî è ñàìî äà íå å íà ðàáîòà òàçè ñóòðèí. Íî óâè! – äåéñòâèòåëíîñòòà áåøå ñúâñåì äðóãà.  êîìïþòúðà ÿ ÷àêàõà êóïèùà çàÿâêè çà òåãëåíå íà ñóìè â áðîé. Äåâîéêàòà ñå çàïúòè êúì òðåçîðà, çà äà çàðåäè äâåòå êàñåòêè ñ íàäëåæíî áàíäåðîëèðàíè áàíêíîòè.
Ïîäðåäè ãè ïîä ãîðíèÿ ïëîò. Áåøå ñå ïîäãîòâèëà äîáðå ñúñ ñòî è ñ ïåòäåñåò ëåâîâè ïà÷êè çà òåãëåùèòå åäðè ñóìè è ïî-äðåáíè çà õîðàòà ñ ïî-ìàëêè çàÿâêè. Ïîãëåäíà ÷àñîâíèêà ñè, âúçäúõíà è ïîêàíè ïúðâèÿ êëèåíò.
„Äîí Äîìàò”! Õè-õè!” Êðúãëî, âàë÷åñòî ëèöå, ñ äîìàòåíî ðîçîâè áóçè ïðåäèçâèêà â ñúçíàíèåòî é òàçè àñîöèàöèÿ. Ïúê è êàòî ìàëêà é áÿõà ÷åëè Äæàíè Ðîäàðè. Äîìàòúò ñå íàâåäå íàä ãèøåòî, àðîìàòúò íà ñêúïèÿ ìó àôòúðøåéâ ïîãàëè ïðèÿòíî íîçäðèòå è. Ïóõêàâèòå ìó ïðúñòè ïîäàäîõà òðè õèëÿäè è äâåñòà ëåâà â áàíêíîòè ïî ñòî, àêóðàòíî ïîäðåäåíè. Âíàñÿøå. Ìàøèíàòà çà áðîåíå èçïúðõà êàòî ÿòî èçëèòàùè ïúäïàäúöè, îò÷åòå òî÷íî ñóìàòà, ìîìè÷åòî ïðèêëþ÷è îïåðàöèÿòà è ïúðâèÿò êëèåíò ñå çàòúðêàëÿ áàâíî êúì èçõîäà. Ïðåç îòâîðåíàòà âðàòà êàñèåðêàòà çúðíà íÿêîëêî ñëúí÷åâè ëú÷à è íàñòðîåíèåòî é ìèãîì ñå çàòîïëè.
- Ìîëÿ, ñëåäâàùèÿò!
Ñëåäâàùàòà áåøå Êðþåëà äå Âèë. Ñúùàòà äúëãîíîñà êîùðàìáà êàòî â îíÿ ôèëì ñ ïåòíèñòèòå äàëìàòèí÷åòà. Ñàìî äåòî ãëåäàøå ïî-çëîáíî. Îùå íå áåøå óñïÿëà äà ñè óøèå øàðåíîòî ïàëòî. È òÿ âíåñå. Õèëÿäà êèíòà. Óõàåøå íà „Äèîðåëà”. Ïîçíà ïàðôþìà, áåøå ñúùèÿò êàòî íà ìàéêà é. Ïðèêëþ÷èõà áúðçî è ôèãóðàòà é, íàïîìíÿùà ìà÷òà, îòïëóâà êúì èçõîäà. Êîíñêàòà é îïàøêà ñå âååøå êàòî âèìïåë â îòêðèòî ìîðå.
Ïîñëå êúì ãèøåòî áåçøóìíî è ëåêî ñå ïðèáëèæè „×åðíàòà âäîâèöà”. Áðððð! ×åðíà, íàäèïëåíà ðîêëÿ, ÷åðíà øàï÷èöà ñ ìàëêà ïåðèôåðèÿ, âîàëåòêà îò ãúñòà äàíòåëà íà ÷åðíè ðîçè ïðèêðèâàøå ìàé áëåäîòî é ëèöå.
Êàñèåðêàòà ñå óñìèõíà è ó÷òèâî ïîïèòà ùå òåãëè ëè, èëè ùå âíàñÿ.
- Ùå òåãëÿ ìîìè÷å, ùå òåãëÿ – ãëàñúò íà âäîâèöàòà èçõðóùÿ êàòî íàñòúïåí ïÿñúê. Íà âúïðîñà „êîëêî” ñòàðàòà äàìà ñèïêàâî îòâúðíà:
- Êîëêîòî èìàòå, âñè÷êî!
Ìîìè÷åòî âíåçàïíî óñåòè íîâ àðîìàò. Íà ñìúðò. Àðîìàò êîéòî íàïúëíî ïðèëÿãàøå íà êëèåíòêàòà é. Íå ÷å òÿëîòî é áåøå îïàêîâàíî â äèíàìèòåíè øàøêè, íå. Ñàìî åäíî ìàëêî, ëúñêàâî, ÷åðíî äóëî ñå áåøå âòîðà÷èëî îò ñúùî ÷åðíàòà é ÷àíòè÷êà, ëåãíàëà âúðõó êëèåíòñêèÿ ïëîò. Òî÷íî â êðàñèâèòå è ñèíè î÷è.
- Áåç èçëèøíè äâèæåíèÿ, ÷å êàìåðàòà çàä òåá ìå ãëåäà. Ïðàâè ñå, ÷å îôîðìÿø äîêóìåíòè. Íà òåá òè âèæäà ñàìî ãúðáà. Òàêà. Åòî òè òåçè äâà ïëèêà. Ïúëíè ãè, áúðçî! Ñ åäðèòå ïà÷êè. Äðåáíèòå íå ùà. ×àêàé! Ïúðâî ãè íàðåäè, äà ãè ïðåáðîÿ. Ïîñëå íÿìà äà èìàì âðåìå îò õàð÷åíå...À òàêà... Ïåò ïî äåñåò áîíà... Íå ñâàëÿé ðúêà îò áþðîòî... ÷å ùå òå ïóøíà ïðàâî â ñèíüîòî çúðêåë÷å! – ïÿñúêúò ïðîäúëæàâàøå çëîâåùî äà õðóùè – ñåãà ïåòäåñåòà÷êèòå, òàêààà – áðàâî. Äîáðà å ñóìàòà...
Óïëàøåíîòî ìîìè÷å, ñúáðàëî öÿëàòà ñè ñèëà, çà äà íå ïðèïàäíå íàïúëíè äâàòà ìàëêè ïëèêà. „Äîáðå ãî å îáìèñëèëà äúðòàòà êó÷êà. Àêî áÿõà ïî-ãîëåìè, ïëèêîâåòå íÿìàøå äà ìèíàò ïðåç ãèøåòî.”
- Ñåãà âçåìè äâå ïà÷êè ïî äâàéñåò... Ñëîæè åäíàòà ïîä ëÿâàòà öèöà... òàêààà, äðóãàòà – ïîä äÿñíàòà. Çà ñèìåòðèÿ, È åäíà ïîä ÷àòàëà...êàòî äàìñêà ïðåâðúçêà. -- Êñè-êñè-êñè – çàêèñêà ñå ïÿñúêúò – ÿòà÷êàòà ìè òÿ. Ñåãà ñå èçïðàâè, ïîìàõàé ìè ó÷òèâî, ñëîæè ðúöå íà ãîðíèÿ ïëîò...è íèêàêâè ïàíèê áóòîíè. Äåöà èìà äà ðàæäàø... àéäå!
×åðíàòà âäîâèöà âçå â ëÿâàòà ñè ðúêà äâàòà âíåçàïíî ïîñêúïíàëè ïëèêà, ïðèêðè àíòðàöèòåíî-÷åðíèÿ ïèñòîëåò â äèïëèòå íà ðîêëÿòà ñè è çàñèòíè ïðàâî êúì ñëúíöåòî.
Òî÷íî òîãàâà ÷åòÿùèÿò âåñòíèê áîäèãàðä çàïîäîçðÿ íåùî. Ðúêàòà ìó ñå ñïóñíà èíñòèêòèâíî êúì êîáóðà...
- Îîîîó - îóóó – èçòàíàíèêà ×åðíàòà âäîâèöà êàòî ÷å ëè Ïðåøúñ Óèëñúí ïååøå ñâîÿ „Îne way ticket” è íàñî÷è ïèùîâà ñè êúì îõðàíèòåëÿ.
Ìúæúò ñå âöåïåíè.
- Èçâàäè ñè ïóøêàëîòî...ïëúçíè ãî êúì âðàòàòà...ïëüîñêàé ñå ïî êîðåì...âèå òàì ñúùî... – ñúñêàùèÿ ãëàñ øîêèðàøå – çàâðåòå ãëàâè ïîä ñòîëîâåòå... áúðçî... – È ×åðíàòà âäîâèöà íàïóñíà ñàëîíà ñ òàíöîâà ñòúïêà.
„Ïîíå òàêà ñå ÷ó” – ðàçêàçâàõà ïîñëå ñâèäåòåëèòå.
 ìèãà, â êîéòî èçëåçå, îáèðäæèéêàòà ïîãëåäíà íàäÿñíî. Ïðîìúðìîðè íåùî íà åäèí ñòàðèê, ïðèñëîíèë ñå íà ñÿíêà â èâàëèäíàòà ñè êîëè÷êà è ñå øìóãíà êàòî ñóÿê â åäíà íåâèäèìà êóõèíà, îáðàçóâàíà îò åäèí âúíøåí õëàäèëíèê íà „Ïåïñè” è ñòåíàòà íà äåíîíîùíîòî êàôåíå äî áàíêàòà. Òàì ÿ ÷àêàõà åäíà êàíåëåíà äàêåëêà, êîÿòî çàìàõà áúðçî, áúðçî ñ îïàøêà, åäèí êàøîí, ïîñòàâåí íà îíåçè êîëè÷êè, ñ êîèòî ïåíñèîíåðèòå ñè äúðïàò ïîêóïêèòå è åäíà ìðåæà, îò ñòàðîâðåìñêèòå, ñ äâå ñòúêëåíè áóòèëêè „Àðèàíà”, íàéëîíîâ ïëèê ñ ïðÿñíî ìëÿêî è ðàçíè çåëåí÷óöè – ÷åñúí, ëóê è ìàðóëè... Ðîêëÿòà, ïàð÷å ÷åðåí ïëàò ñå ñâëå÷å âúðõó äâàòà ïëèêà, øàïêàòà è âèñîêèòå îáóâêè çàõâúðëåíè íà äúíîòî íà êàøîíà. Ìàðóëèòå è ÷åñúíúò ñêðèõà âñè÷êî òîâà çàä çåëåíàòà ñè çàâåñà. Îñòàíàëà ïî æúëòà áëóçà è ïîëà â èçáåëÿë êàðòîôåí öâÿò, êðàäëàòà èçøúòêà òèõî íà êó÷êàòà Ïàöà, äîêàòî íàõëóçâàøå ñòàðèòå ñè åñïàäðèëè. Ïðåâðúùàíåòî íà „×åðíàòà âäîâèöà” â ñðåäíîñòàòèñòè÷åñêà ïåíñèîíåðêà ïðîäúëæè îêîëî äâàäåñåòèíà ñåêóíäè. Âñè÷êî áåøå äîáðå îòòðåíèðàíî. Ïîâòàðÿíî ïåòäåñåò ïúòè äíåâíî, ÷å è ïîâå÷å, â ïðîäúëæåíèå íà ìåñåö. Äî ïúëåí àâòîìàòèçúì.
Ùîì ×åðíàòà âäîâèöà ñå ïúõíà â ñêðèâàëèùåòî ñè, êóöèÿò ñòàðåö ïîòåãëè ñ îëþùåíàòà ñè êîëè÷êà. Ñëåä ìåòúð ñå èçðàâíè ñ âðàòàòà íà áàíêàòà.  òîçè ìèã òÿ ðÿçêî ñå îòâîðè è áëúñíà èíâàëèäà.. Íÿêàêúâ ìúæ íåèñòîâî êðåùåøå: „Ïîëèöèÿ!” – è ðàçìàõâàøå îêñèäèðàíèÿ ñè ïèñòîëåò êàòî îáåçóìÿë. Òîâà íå ñå âèæäàøå îòâúí, çàùîòî ñëåä êàòî âðàòàòà ñúáîðè ñàêàòèÿ, òÿ âúîáùå íå ìîæà äà ñå îòâîðè. Êîëè÷êàòà ñå îáúðíà, ïàäíà íàñòðàíè è áëîêèðà àëóìèíèåâîòî êðèëî íà èçõîäà. Ñòàðåöúò óäàðè ëîøî ãëàâàòà ñè â ïëî÷íèêà. Ðóêíà êðúâ.
- Ïîìîù! Óáèõà ìå! – çàêðåùÿ ðàíåíèÿò – Êàðî Ñèî! Ïîìîãíè ìè, ìààà! Êúäå ñèèèè?
Íåâçðà÷íîòî áàáå, èçíèêíàëî íåçàáåëÿçàíî îò ñêðèâàëèøåòî ñè ñå ïîíåñå ñúñ ñêîðîñòòà íà õðúòêà êúì ñòàðåöà:
- Áàé Ïèåð! Èäâàì! Ïîìîù! Äîêòîð! Êîé ìè òå íàðåäè òàêà...
Êîãàòî äîñòèãíà äî ïàäíàëèÿ, çàõâúðëè ìðåæàòà è çàãàëè ñòàðåöà ïî ãëàâàòà. Ñòàíà ìàçàëî. Ñòúêëàòà îò ñ÷óïåíèòå øèøåòà ïðîáèõà ïëèêà ñ ìëÿêîòî è äâåòå òå÷îñòè ñå ñìåñèõà ñ êðúâòà. Íåùî â íÿêàêúâ íåâúîáðàçèì öâÿò ïîòå÷å ïî òðîòîàðà.
- Äðúæ ñå ! Ëåêàð! Óìèðà ! Ñïàñåòå ìè ãî!
Äàêåëêàòà Ïàöà ëàåøå äðåçãàâî è áëèæåøå ðàíàòà íà ãîñïîäàðÿ ñè, ëåêî ó÷óäåíà îò ñòðàííèÿ âêóñ íà êîêòåéëà.
- Ïîëèöèÿ! Îáèð! – êðåùÿõàõà íåñòðîéíè ãëàñîâå îòêúì áàíêàòà.
Ìíîãîáðîéíèòå çÿïà÷è ñúùî âèêàõà, êðÿêàõà, äàâàõà úêúë, çâúíÿõà íà 112 è Áúðçà ïîìîù. „Èçïðàâè ãî, íå ïèïàé...ñ÷óïåí ìó å âðàòà, íå òàêà...à òàêà...”
×óõà ñå ñèðåíè. Ïúðâî ãúãíèêàâèÿò ãëàñ íà ëèíåéêàòà, ïîñëå è äðåçãàâèÿò, âúëíîîáðàçåí ïîëèöåéñêè âîé.
Íàïðåæåíèåòî åñêàëèðàøå â íåïîäîçèðàíè âèñîòè.
Âñå ïàê ïîëèöèÿòà äîéäå ïúðâà. Êúì çâóêà ñå äîáàâè è ñâåòëèíà. Øîóòî ñòàíà ïúëíî. Îò åäíàòà ïîëèöåéñêà êàòàôàëêà åäèí Øðåê â ÷åíãåäæèéñêà óíèôîðìà èçâåäå ñëåäîâî êó÷å, êðàñèâà íåìñêà îâ÷àðêà. Ïåñúò ñå îòñêóáíà îò âîäà÷à ñè è ñå âòóðíà ïðàâî êúì æúëòàòà áàáè÷êà ñ áåñåí ëàé è ïðîòî÷åíè ëèãè. Ïîäìèíà ÿ è íàëåòÿ íà äàêåëêàòà Ïàöà. Ïàöà áåøå ðàçãîíåíà è ïðúñêàøå ëþáîâíèòå ñè ôåðîìîíè â ïðîñòðàíñòâîòà. ×óâàøå ñå ëàÿò è íà äðóãè êó÷åòà.
- Ïîìîù! Äðúæòå ãîîî! Ùå ÿ îíîäè! Ïîëèöèÿ! Ëåêàð! Ïîìîù! Áàé Ïèåð! Äðúæòå ïñåòî áå!
Ëàé, ïñóâíè, íåäîâîëíî äàêåëñêî ðúìæåíå, êðÿñúöè, ñèðåíè, âîé äî áîãà...
Íàé-ïîñëå èçïðàâèõà áàé Ïèåð. Ëåêàðêàòà êàçà, ÷å âðàòúò ìó íå å ñ÷óïåí è îáðàáîòè ðàíàòà.
- Ùå ãî áúäå ëè äîêòîðå? Êàæåòå ìè èñòèíàòà! – ðèäàåøå áàáà Ñèÿ.
- Íèùî ìó íÿìà íà òâîéòî ìîì÷å. Ïè÷ å òîé! Êàòî íîâ ùå ñòàíå. Äàæå ñ òîçè áåëåã ùå å ïî-ìúæåñòâåí!
 òîçè ìèã ñå îòâîðè âðàòàòà íà áàíêàòà è îòâúòðå èçõâðúð÷à áîäèãàðäà ñ ïèñòîëåòà.
- Êîé çàïúíà âðàòàòà, ìàìèöàòà ìó ùå ðàçêàòàÿ àç! – äåðåøå ñå çàïåíåí ìúæúò.
- Óáèåö! Äðúæòå ãî! – ãîñïîæà Ñèÿ ñå íàõâúðëè è çàíàëàãà ñ êîñòåëèâèòå ñè þìðó÷åòà óíèôîðìåíèÿ êàòèë. Ïî ñêîðî ñ åäíî þìðó÷å, çàùîòî äðóãîòî ñòèñêàøå çäðàâî äðúæêàòà íà êîëè÷êàòà ñ ìàíãèçèòå.
Ìëàäèÿò ñëåäîâàòåë íàáëþäàâàøå âñè÷êî òîâà îíåìÿë. Äàêåëêàòà ëè äà ïàçè, áîäèãàðä ëè äà ñïàñÿâà, ñëåäèòå îò ìåñòîïðåñòúïëåíèåòî ëè äà ñúõðàíÿâà. Âåùåñòâåíîòî äîêàçàòåëñòâî, åäíà èçïóñíàòà êúðïè÷êà â ñàëîíà îò êðàäëàòà ñå âúðãàëÿøå â êúðâàâî-áèðåíî-ìëå÷íàòà ñìåñ.Íàïðàâî ìó èäâàøå äà ãðúìíå íÿêîëêî ïúòè âúâ â âúçäóõà, à çàùî ëè ñàìî âúâ âúçäóõà... È èçðåâà çâåðñêè:
- Òèõî! Ùå âè èçïîçàñòðåëÿì!
Íàñòàíà ìúë÷àíèå. Óáèéñòâåíî ìúë÷àíèå.
- Âèäÿ ëè íåùî, ñòàð÷å? – ïîïèòà ñëåäîâàòåëÿò áàé Ïèåð.
- Âèäîõ. ×åðíî áåøå! ×åðíî ïåòíî!
- Äà áå, ùå âèäè, ñ òèÿ ïåðäåòà íà äâåòå î÷è... íå ìîæå ÿãîäà îò äèíÿ äà ðàçëè÷è – ïîìîãíà ìàëêî è Ñèÿ.
- Èç÷åçâàéòå, áúðçî! Äà íå âè ïðèáåðà íà „òîïëî” âñè÷êèòå – è ïîáåñíÿëîòî ÷åíãå âëåçå äà ðàçïèòâà â áàíêàòà. Äðóãèòå ïîëèöàè èçòëàñêàõà çÿïà÷èòå è îïúíàõà ÿðêî æúëòèòå ñè ïîëèöåéñêè ëåíòè.
Âúçðàñòíàòà äâîéêà ïîå ïúòÿ ñè. Ãîñïîæà Ñèÿ áóòàøå ñ ëÿâàòà ñè ðúêà èíâàëèäíàòà êîëåñíèöà íà áàé Ïèåð, à ñ äÿñíàòà òåãëåøå êàðóöàòà ñ ïëÿ÷êàòà. Äîñóù êàòî ïúëêîâîäåö ïîä òðèóìôàëíèòå àðêè íà äðåâíèÿ Ðèì, ñàìî äåòî íå áåøå àïëîäèðàíà îò èìïåðàòîðà è òúëïàòà. Òî è òîâà îñòàâàøå...
Ñëåä äâà äíè, âå÷å ïîóñïîêîåíè, ñòàðöèòå ðåøèõà äà ïîñåòÿò äåöàòà ñè. Òàêñèòî ãè ñòîâàðè ïðåä Öåíòðàëíèòå ñîôèéñêè ãðîáèùà. Ïðåäè ÷åòèðè ãîäèíè ôèðìàòà íà çåòÿ ôàëèðà. Áàíêàòà èì âçå âñè÷êî. Àïàðòàìåíòà, âèëè÷êàòà, íîâàòà êîëà.È íå ñòèãíà, ìàìèöàòà èì ëàêîìà. Áàáà Àíàñòàñèÿ è äÿäî Ïåòúð ïðîäàäîõà ïàðöåë÷åòî ñè â Áàíêÿ. Äîíàäèõà. Íî îãîëÿõà. Êðèçà áèëî. Äåöàòà îáà÷å èçâàäèõà êúñìåò. Ñïå÷åëèõà çåëåíà êàðòà çà Ùàòèòå. Çàìèíàõà. È äúùåðÿòà, è çåòÿ, è âíó÷êàòà. Òàì íÿêàêúâ ëóä ãè çàñòðåëÿ â åäèí õèïåðìàðêåò, çàåäíî ñ îùå îñåì äóøè. Ïîñëå è òîé ñå ãðúìíàë. Äà áåøå ñìåíèë ðåäà, îòêà÷àëíèêî!
È åòî ãè.  òðè ãðîáà. Äîíêà, çåòà Âúë÷àí è Ïåòåíöåòî â ñðåäàòà.
- Çäðàâåéòå äåöà! Êàæè äîáúð äåí íà äåöàòà, áå, áàé Ïèåð!
Áàé Ïèåð ïðîìúðìîðè íåùî, òðèåéêè î÷èòå ñè, äîêàòî êàðà Ñèÿ ïîäðåæäàøå ðîçèòå ïî äîìîâåòå íà ðîæáèòå èì. Ðîçîâè çà ùåðêàòà, òúìíî ÷åðâåíè çà Âúë÷àí è áåëè çà âíó÷åòî.
- Âèäÿõòå ëè íè îòãîðå êàêâà ÿ ñâúðøèõìå, à? Âúâ âàøàòà áàíêà, „Ïðîêóäà”, áÿë äåí äà íå âèäè, ìàìèöàòà é... Äàäîõà íÿêîé ëåâ... Àìà êàê ñàìî ãî èçìèñëè áàùà âè.
Ààà, êàê ùÿõ äà çàáðàâÿ! Îò îíçè äåí ñìå ñ íîâè èìåíà. Ïèòàòå êàêâè ëè? – Áîíè è Êëàéä!


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 16.09.2014 @ 20:43:03 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   mamontovo_dyrvo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 15


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 08:09:36 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"B & C" | Âõîä | 19 êîìåíòàðà (42 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: B & C
îò verysmallanimal íà 18.09.2014 @ 18:53:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ãîëÿì êåô!!! Àôåðèì!


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 18.09.2014 @ 19:07:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâàì ñå, ÷å òè õàðåñà.Àìà íå å çëå äà íàïðàâèì íÿêîå èñòèíñêî îáèð÷å, íàâèò ëè ñè?

]


Re: B & C
îò zebaitel íà 16.09.2014 @ 22:19:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ÌÄ, áîã ñè íà êðèìèíàëåòî! Îò ìåí äà ãî çíàåø!

Ìíîîîîãî ìè õàðåñà!!!


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 17.09.2014 @ 08:21:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Çåáè! Ìíîãî ñå ðàäâàì, ÷å òè õàðåñâà! Çàìèñëèë ñúì îùå íÿêîëêî...

]


Re: B & C
îò GalinaBlanka íà 17.09.2014 @ 10:32:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîëêîâà îòäàâíà ïîðàäè ëèïñàòà íà âðåìå ñàìî íàäíè÷àì òóê, íî ñ äíåøíîòî íàäíèêâàíå èìåòî òè ìè ãðàáíà îêîòî è íå óñòîÿõ.
Ïîçäðàâëåíèÿ, ÌÄ, âåëèê ñè íÿìà äà ñå óìîðÿ äà òè ñå âúçõèùàâàì!:)
È õóáàâ äà òè å äíàñ ïðàçíèêà íà Ëþáîâòà, Âÿðàòà è Íàäåæäàòà!


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 17.09.2014 @ 15:51:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, áÿëà ôåéî! Õóáàâ ïðàçíèê è íà òåá!

]


Re: B & C
îò GalinaBlanka íà 17.09.2014 @ 19:53:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà òåòåâåíñêàòà ÷åòêà, ÌÄ, àìà íåêà áúäåì òî÷íè ðåàëèñòè - õóáàâî, Áëàíêà îçíà÷àâà áÿëà, àìà Ãàëèíà å íåùî, íà ñâåòëèííè ãîäèíè îò ôåèòå!:)))

]


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 17.09.2014 @ 21:07:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å íÿìà ëè ïåðíàòè ôåè? Çíàì êàêâî çíà÷è...Íå å ÷åòêà. Õåõåõåõåõå! Õóáàâà âå÷åð!

]


Re: B & C
îò doktora íà 17.09.2014 @ 10:40:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
...è àç òàêà ìèñëÿ, ìàìîíòîâî... òàêîâà...õì , äúðâî )))))



Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 17.09.2014 @ 15:52:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîê, ðàäâàì ñå,÷å òè õàðåñâà! Öåíÿ ìíåíèåòî òè! Áëàãîäàðÿ òè!

]


Re: B & C
îò IGeorgieva íà 17.09.2014 @ 11:09:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî õóáàâî, íî êðàÿò ìå íàòúæè...
Ïîçäðàâëåíèÿ çà èíòåðåñíèÿ è âúçäåéñòâàù ðàçêàç!
Èðåíà


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 17.09.2014 @ 15:54:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Æèâîò íåïðåäâèäèì... Èññêàõ ãðîáèùíàòà àëåãîðèÿ äà íè íàêàðà äà ïîìèñëèì... Áëàãîäàðÿ çà äîáðèÿ îòçèâ, Èðåíà!

]


Re: B & C
îò psevdo íà 17.09.2014 @ 11:27:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ñþæåòúò - âåëèêîëåïíà õðóìêà, ôèíàëúò - íàãàð÷àù...
äóìèòå - ïðåâúçõîäíè, ñî÷íè, òî÷íè...
åôåêòúò - ïàíîðàìíà îáðàçíîñò è ôèí äåòàéë - íåâåðîÿòíà ðåçîëþöèÿ...
ïðî÷åòîõ ñ âúçõèòà îò âñÿêî èçðå÷åíèå
ãîëåìè ïîçäðàâè,
êèðî


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 17.09.2014 @ 15:55:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùå ñå âúçãîðäåÿ, íåäåé ñ òåçè ñóïåðëàòèâè. Ðàäâàì ñå, ÷å òè õàðåñâà. Áëàãîäàðÿ!

]


Re: B & C
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 17.09.2014 @ 16:44:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà òîâà óäîâîëñòâèå! Ìàéñòîð ñè!


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 17.09.2014 @ 19:28:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Êàòå! Òðîãíàò ñúì îò îòçèâà!

]


Re: B & C
îò anonimapokrifoff íà 17.09.2014 @ 21:39:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî áå, ÷îâåê! Àìà áîëè îò òîÿ ôèíàë...


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 17.09.2014 @ 21:51:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àìè òî òàêå â æèâîòà, Àíîíèìå!

]


Re: B & C
îò zaltia íà 17.09.2014 @ 22:08:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íà ïúðâî ÷åòåíå- ñòðàõîòíî...÷åòå ñå íà åäèí äúõ...
Íà âòîðî ÷åòåíå, âå÷å ïî çàäúëáî÷åíî...ïàê ñòðàõîòíî!!!
È îò ìåí òðè ìúæêè!!!


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 18.09.2014 @ 09:14:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâàì ñå, ÷å òè õàðåñâà. Áëàãîäàðÿ çà îòçèâà! Óñïåõè!

]


Re: B & C
îò suleimo (suleimo8@gmail.com) íà 18.09.2014 @ 10:29:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðèëÿíòíî çàìèñëåíî è èçïúëíåíî!
Ñ ÷óâñòâî çà õóìîð...÷àê ñå èçêóøàâàì äà ãî ïðàòÿ íà åäíè ïðèÿòåëêè îò ÊÒÁ.
Èëè ïúê äà ñè ãî ïàçÿ êàòî ðåçåðâåí ïëàí çà ñïðàâåäëèâ îòïîð íà íåñïðàâåäëèâî îòíîøåíèå îò íÿêîÿ áàíêà :)
Àêî íÿêîé ìå ïðåâàðè, äà ïðåäóïðåæäàâà íàâðåìå, äà íå ñå çàñå÷åì âñè÷êè íà åäíî òîïëî ìÿñòî ïîñëå :)


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 18.09.2014 @ 11:07:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè. Ïðî÷åòè ìè ðàçêàçúò "Îòìúùåíèåòî", òàì èìà îùå åäèí ìåòîä ñàìî çà ÊÒÁ, àêî èìàø âðåìå, ðàçáèðà ñå.

]


Re: B & C
îò Sitting_Bull íà 18.09.2014 @ 11:35:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äàé íàé-íàêðàÿ äà ÿ îáåðåì òàçè áàíêà, áðå! Îò ìåí èìàø ðàçãîíåíà êó÷êà, áàé Ïèåð :)


Re: B & C
îò gerek íà 18.09.2014 @ 11:39:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×óäåñåí ñþæåò. Èíòåðåñíè ãåðîè. Áðèëÿíòíî íàïèñàí. Ìíîãî äîáðà äèíàìèêà è îáðàòè.
Íà ïúò ñè äà èçäàäåø íàðú÷íèê çà îáèðè íà áàíêè.
Íÿìà äà å èçëèøåí!
ÁÐÀÂÎ!!!!!


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 18.09.2014 @ 11:42:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
êàíÿ òå çà ñúàâòîð, Ãåðåê! Ïîçíàâàì òå, òè ñè ñòàð êàñîðàáèâà÷, ùå ñè ìè ïîëåçåí. Áëàãîäàðÿ òè çà äîâåðèåòî, êîëåãà!

]


Re: B & C
îò mezhta íà 18.09.2014 @ 14:15:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õåì ñå ñìÿõ ïðåç ñúëçè, õåì ìè ñòàíà òúæíî è áîëíî . Òúæíà èñòèíà. Äîñòà õîðà ìíîãî áúðçî ïîïàäíàõà â ëàïèòå íà áúðçî ñúçäàäåíè ôàëøèâè Áàíêîâè ïèðàìèäè , íî ïúê íàëè íè èñêàõìå Äåìîêðàöèÿ, áåç äà çíàåì êàêâî å òî. ×óäåñåí ðàçêàç, õàðåñà ìè. Ñëèâåí Íàäÿ.


Re: B & C
îò azzurro íà 19.09.2014 @ 00:54:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâëåíèÿ çà ðàçêàçà, òúæåí íàêðàÿ è íåî÷àêâàí íî õóáàâ !

]


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 19.09.2014 @ 13:48:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñå ðàäâàì, ÷å òè õàðåñâà! Áëàãîäàðÿ çà êîìåíòàðà...Æèâîòúò å ìíîãîëèê...âñè÷êî ñå ðåäóâà...

]


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 19.09.2014 @ 15:49:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Íàäå! Ðàäâàì ñå, ÷å òè õàðåñà ðàçêàçà...

]


Re: B & C
îò mezhta íà 19.09.2014 @ 21:38:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óìåíèå ñ íÿêîëêî äóìè äà êàæåø ìíîãî, è äà îñèãóðèø õðàíà çà ðàçìèñúë, çà äà ñè ñúáóäèø ÷óâñòâà è åìîöèè - òîâà å âèñîêîòî íèâî íà âëàäååíå íà åçèêà è âèñîêîòî íèâî íà òâîð÷åñêî ïèñàíå.

]


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 19.09.2014 @ 22:52:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè! Ìíîãî ñè ìèëà!

]


Re: B & C
îò samotnik íà 19.09.2014 @ 21:27:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî, ÷óäåñåí ðàçêàç! ×åòîõ ñ óäîâîëñòâèå è åäíà âñå ïî-øèðîêà óñìèâêà, ÷àê äîêàòî ñòèãíàõ äî êðàÿ. Òàì óñìèâêàòà ìè ìàëêî ñå ïîíà÷óïè.
Ïîçäðàâè, êàêòî âèíàãè.


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 20.09.2014 @ 10:52:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà å æèâîòúò...íèç îò óñìèâêè, òó ñ÷óïåíè, òó øèðîêè...Áëàãîäàðÿ çà äîáðèÿ îòçèâ!

]


Re: B & C
îò Rodenavlotos íà 20.09.2014 @ 07:22:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàç÷åêíà ìè ñå óñòàòà äà ñå õèëÿ ðàíî ðàíî ñóòðèíòà - ñëàâà Áîãó, ÷å íèêîé íå ìå ãëåäà. Áëàãîäàðÿ òè, ÷å ïðî÷åòîõ. Óñìèõíà öåëèÿ ìè äåí è, ìàêàð çà êðàòêî, ïîâÿðâàõ, ÷å èìà ðàâíîâåñèå ìåæäó äîáðîòî è çëîòî â òîçè ñâÿò. Ïîçäðàâè, Ìàìîíòîâî äúðâî. ×óäåñåí ðàçêàçâà÷ ñè è èìà âñè÷êè øàíñîâå, ñëåä Êèðî, äà ñå ïðèñòðàñòÿ è êúì òåá:)))


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 20.09.2014 @ 10:55:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñàìî òàêà ñè ìèñëèø...Àç òå ãëåäàõ...ïðåç êëþ÷àëêàòà... À çà ðàâîâåñèåòî å âÿðíî. íî òîâà ñè å ïîñòóëàò. Ïðèñòðàñòÿâàé ñå, ÷å íÿìàì òúðïåíèå...Áëàãîäàðÿ òè çà äîáðèòå äóìè!

]


Re: B & C
îò Omaia íà 20.09.2014 @ 13:54:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àêòóàëåí è äèíàìè÷åí ðàçêàç, ñ íåî÷àêâàíî ãîð÷èâ ôèíàë.
Õàðåñà ìè!


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 21.09.2014 @ 01:01:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Îìàéíà! Ðàäâàì ñå ÷å òè õàðåñà!

]


Re: B & C
îò Krasi_Yankova-Zvezdokril íà 20.09.2014 @ 15:41:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòðàõîòåí ðàçêàç :)
æàëêî ñàìî çà Äåöàòà!


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 20.09.2014 @ 15:49:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ! Àëåãîðèÿ, ìíîãî æèâè ñà ìúðòâè äàëå÷ îò Áúëãàðèÿ, îñúçíàòî èëè íå... Òîâà å,,,

]


Re: B & C
îò rady íà 24.09.2014 @ 15:08:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà ñå ñìååø ëè, äà ïëà÷åø ëè? Èçáèðàì ïúðâîòî, çà äà íå ìè ñå ñëó÷è âòîðîòî. Îíîâà çà ðàçãîíåíàòà Ïàöà áåøå æåñòîêî! Ïúëíîêðúâíè, èñòèíñêè ãåðîè, ïîäîáàâàù êîêòåéë îò ñèòóàöèè, ñìåõîòâîðíè ïîäðîáíîñòè è ãîð÷èâèíà â êðàÿ. Âñè÷êî ñè èìà òâîÿò ðàçêàç! Ïîçäðàâëåíèÿ îò ìåí!


Re: B & C
îò mamontovo_dyrvo íà 24.09.2014 @ 17:13:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâàì ñå, ÷å òè õàðåñâà. Ïðåâðàòíîñòèòå íà æèâîòà...Áëàãîäàðÿ òè çà êîìåíòàðà!

]


Re: B & C
îò Kristiy íà 07.03.2017 @ 21:44:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàê ñå îáèðà áàíêà. Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç!